PSVquote:Op zondag 22 april 2007 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, het gaat toch nergens meer over. We zijn iig 4e
Enneh, wie moet er volgens jullie kampioen worden?
Ik denk dat je van die 3 clubs PSV ook het beste kunt hebben. AZ en Ajax zijn in vorm, PSV niet. PSV krijgt trouwens een enorme klap omdat ze het kampioenschap verspeeld hebben, AZ en Ajax rekenden er toch al niet meer op, dus voor hun maakt het niet zoveel verschil.quote:Op maandag 23 april 2007 10:04 schreef Dos37 het volgende:
AZ mag van mij wel.
Keer wat anders als altijd PSV of Ajax. Maar dan moeten wij waarschijnlijk tegen PSV in de PO.
Status van de clubs. Twente is dan niet geplaatst en kan dan een zware tegenstander loten.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Frutsel het volgende:
Als nu PSV of Ajax de voorronde van de CL zou halen...
zou dan de tegenstander 'makkelijker' zijn voor hun, omdat ze bijv. geplaatst zijn dan als wanneer bijv. Twente dat zou halen?
Wordt er bij die loting gekeken naar de status van het land, of van de clubs?
En mocht Twente dat dan niet winnen, dan gaat het alsnog naar de UEFA cup toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Status van de clubs. Twente is dan niet geplaatst en kan dan een zware tegenstander loten.
Ja, die hele uefa-ranking boeit me verder ook niks trouwens. Je hoort nu vaak dat het beter is als PSV of Ajax de CL haalt voor de punten, en dat Twente niks in de CL te zoeken heeft. Maar ik hoop echt dat ze het halen, en al liggen ze d'r dan na de poule-fase of voorronde uit, toch weer een mooie ervaring d'rbij. Schijt aan de rest.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En mocht Twente dat dan niet winnen, dan gaat het alsnog naar de UEFA cup toch?
Hoe dan ook... hopen dat we ergens de groepsfase gaan halen![]()
Ik ben geweest. Matige wedstrijd van beide kanten. Wel leuk was dat er 3 goals in de laatste 2 minuten van de eerste helft vielen. Ongeveer 6000 bezoekers. (hoofdtribune en korte zijde goed gevuld)quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Hulde aan de boys.![]()
Iemand hier nog geweest?
misschien verliezen ze de beker ook nog welquote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet niet moeilijk zijn, die kerels laten het koppie vast en zeker hangen na deze vernedering
Wat waren dit seizoen onze stats tegen AZ ook alweer... 2-2 en 3-0 winst. Wij hebben dus de betere papieren
Klote.quote:Op maandag 30 april 2007 10:15 schreef Dos37 het volgende:
Woensdag dus thuis tegen AZ en zondag uit naar AZ.
Worden leuke wedstrijden.
Bij Twente krijgt een Denneboom of Diba veel meer ballen in het aanvallende systeem wat Twente speelt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef koningdavid het volgende:
Als Diba komt hebben jullie weer een momentenvoetballer erbij.
Hetzelfde geldt namelijk voor Denneboom. Heeft hij zijn dag niet, dan is het niks met hem. Is hij in vorm, dan is hij zonder twijfel een van de beste aanvallers van de Eredivisie.
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt voor jullie.
Zag er vandaag een stukje over op RTV Oost in jullie clubprogramma , zo zou ik het hier in gelderland ook wel willen zienquote:
Kennedy en Touma waren vorig seizoen ook momentenvoetballers, vooral Kennedy speelt nu toch aardig constant. En als ze meer ballen krijgen gaan ze inderdaad beter voetballen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef koningdavid het volgende:
Als Diba komt hebben jullie weer een momentenvoetballer erbij.
Hetzelfde geldt namelijk voor Denneboom. Heeft hij zijn dag niet, dan is het niks met hem. Is hij in vorm, dan is hij zonder twijfel een van de beste aanvallers van de Eredivisie.
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt voor jullie.
En hoe fysiek goed de selectie is getraind door Ruttenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:17 schreef methodmich het volgende:
Wanneer je bij FC Twente een basiselftal zou maken aan de hand van het aantal keren dat de spelers binnen de lijnen zijn gekomen in de competitie, zag het er zo uit:
Boschker 34
Wilkshire 28
Wielaert 34
Zomer 31
Heubach 31
El Ahmadi 22
Bakkal 30
Engelaar 30
Bakirçioglü 34
N'Kufo 34
Touma 32
Geeft nog maar eens aan hoeveel vastigheid FC Twente gekend heeft denk ik!
http://www.nu.nl/news/106(...)akirciogl%FC%27.htmlquote:
Wees er blij mee, als het echt ergens om gaat geven ze in Alkmaar niet thuis.quote:
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wees er blij mee, als het echt ergens om gaat geven ze in Alkmaar niet thuis.
Groningen heeft AZ vorig jaar ook de play-offs uitgeknikkerd.
Mark my words, Twente gaat een ronde verder..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |