Hoezo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef jorienvdherik het volgende:
el ahmadi kreeg ff de zak van jan van halst bij talpa net
Klopt wel van El Ahmadi. De hele wedstrijd was op tv oost, en El Ahmadi speelde wel erg laks. Een aantal andere spelers liep ook veel te veel met de bal trouwens, Bakkal en Aissati vooral. Bij Bakkal zat d'r helemaal geen tempo in. N'kufo stuiterde ook nog is elke bal weg, ik denk dat het daar wel mee gezegd is. Niet te doen voor andere spelers als zoveel spelers onder hun niveau spelen.quote:Op maandag 9 april 2007 01:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zei dat die niet goed speelt. en scoort vandaag![]()
waarom wonnen jullie niet![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:54 schreef WjeroneW het volgende:
N'Kufo is een luie neger..een spits moet constant om de bal vragen en ook diep gaan, maar wat doet hij...stilstaan -_-
Van mij mogen ze wel een andere spits zoeken..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Nkufo bewaard juist die rust om de andere spelers de kans te geven om rond te lopen zodat hij de bal kan afspelen. Nkufo is geen scorende spits maar een assisterende.
Hij scoort en geeft de bal geregeld af om van daaruit een goal te laten maken. Hij sluit trouwens naadloos aan op elke speler bij Twente en kan enorm goed de bal afdekken. Ik begrijp ook niks van jouw kritiek eerlijk gezegt, of ben je een vrouw?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:04 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Een spits moet toch scoren...en hij kan die bal niet eens bij zich houden..dus wat heb je er aan
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:04 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
:') Een spits moet toch scoren...en hij kan die bal niet eens bij zich houden..dus wat heb je er aan
1 2 3 4 | 2004/05 FC Twente 32 16 Eredivisie 2005/06 FC Twente 32 12 Eredivisie 2006/07 FC Twente 31 20 Eredivisie |
Nee, alleen bij 'de oostelijke derbies' wordt dat gedaan volgens mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dat elke week zo met die wedstrijd op oost?
vakp is uitverkocht. 600 man zekerquote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Komen er Zondag nog veel tukkers mee ?
Zo ja , altijd gezellig![]()
Dat is al aardig watquote:Op woensdag 18 april 2007 20:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
vakp is uitverkocht. 600 man zeker
De Cambuur en Heerenveen spelers zouden eens de omtrek in gaan om Friezen de Nederlandse taal te leren...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef Erasmusch het volgende:
De voetballers van Twente gaan de wijk in om de Tukkers Nederlands te leren
ik ga toch al niet op vakantiequote:Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vast begonnen met sparen.!
we gaan toch voor de CL ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:25 schreef Merson het volgende:!
Hoeven we dus eigenlijk ook niet naar de play-offs.
En toch gewoon geld eraan uitgeven he...
kww, woj zegn.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:30 schreef Mojave het volgende:
moal kiekn
iddquote:
precies, 18 euro voor een thuisduelquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:25 schreef Merson het volgende:!
Hoeven we dus eigenlijk ook niet naar de play-offs.
En toch gewoon geld eraan uitgeven he...
Al bekend eigenlijk waar we dan spelen eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:59 schreef Dos37 het volgende:
14 en 15 mei vast vrijhouden volgend jaar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |