Zelf zegt ie bescheiden: "Ze noemen mij de nieuwe Ibrahimovic!"quote:Op maandag 7 mei 2007 14:01 schreef Kreator het volgende:
Die Arnoutovic is idd de grote belofte. Laat het em eerst nog maar eens waarmaken...ik hoor namelijk iedereen hier al weer roepen dat het een grote is.
wie?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef 9christensen het volgende:
Arnautovic moet het eerst waarmaken. Houwing was ook een talent die het zou gaan maken
Een goede voor in de technische staf, maar verder... Niet een speler waar Twente behoefte aan heeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:06 schreef 9christensen het volgende:
Alfred Schreuder gaat voor 1 jaar naar Twente volgens bronnen op fctwente.net
Ik heb het nergens gelezen, dus volgens mij klopt er niks van. Gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een goede voor in de technische staf, maar verder... Niet een speler waar Twente behoefte aan heeft.
Als je er 1tje maakt ligt het helemaal open.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef 9christensen het volgende:
Kan nog zat zondag
Afblijven!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef Moody het volgende:
Uit een bron gehoord dat Twente Ramzi terug wil halen van Roda.
Wie van de twee rechtsbuitens heeft jouw voorkeur. Ik heb Andy net iets hoger in de pikorde. Nadeel is wel dat je een kinderboerderij zo gek moet krijgen al die dieren aan te nemen, plus een blonde vrouw. Ellery is in Duitsland een stuk beter geworden, dus hem aantrekken zou ook niet verkeerd zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef Moody het volgende:
Uit een bron gehoord dat Twente Ramzi terug wil halen van Roda.
Ook zijn ze bezig met Andy v/d Meijden en Ellery Cairo.
quote:Kennedy Bakircioglu ondergaat keuring bij Ajax
10/5/2007 11:02
EXCLUSIEF - Ajax heeft na Laurent Delorge zijn tweede aanwinst bijna binnen. Kennedy Bakircioglu ondergaat donderdagochtend een medische keuring bij de Amsterdamse club.
Bakircioglu moet Ajax meer rendement geven vanaf de flanken. Coach Henk ten Cate is niet helemaal tevreden over het spel van de huidige vleugelspelers Ryan Babel en Tom De Mul, die te weinig produceren.
Babel scoorde afgelopen competitie vijfmaal en verzorgde vijf assists, De Mul maakte vier doelpunten en leverde acht beslissende passes af. Namens FC Twente produceerde Bakircioglu negen assists. Daarnaast maakte hij vijftien doelpunten tijdens zijn tweede seizoen in dienst van de Tukkers.
De 26-jarige Zweed staat nog één seizoen onder contract bij de Enschedese club. Maar Bakircioglu heeft al vaker aangegeven op zoek te zijn naar een nieuw avontuur. Naast Ajax zou ook PSV belangstelling hebben gehad voor de rechtspoot.
Kan je ze niet echt kwalijk nemen vind ik, door die clausule in zijn contract kon je nagaan dat een topclub de gok zou gaan nemen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef DarkShine het volgende:
Worden de Joden weer bang en beginnen ze weer te kopen bij een goeddraaiende club? Zou eens anders zijn met die club uit 020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |