abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:11:24 #201
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_47223944
Zou Kevin Hofland geen optie zijn? ik weet niet precies hoe goed of slecht hij het doet tegenwoordig bij Wolfsburg.
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 12:11:32 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47223948
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:07 schreef Nashje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Culina? Komt op mij niet echt over als versterking in het veld.
het is een nuttige speler! Vooral zn loopvermogen is goed van pas gekomen. Maar het is geen bijzonder talent.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:11:33 #203
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47223950
quote:
Wat vinden jullie eigenlijk van Culina? Komt op mij niet echt over als versterking in het veld.
Culina heeft zich uitstekend ontwikkeld dit seizoen.
Door het defensieve werk wat hij verzet krijgt Cocu meer tijd om aanvallend wat meer te doen.

Hij moet alleen wat doelgerichter worden vind ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_47223969
quote:
Controlerend vind ik wel dat hij het redelijk doet. Probleem is dat we vooral creativiteit missen. Dat is overigens niks nieuws maar wel een groot probleem op dit moment.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 12:12:11 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47223970
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:11 schreef TimoBasso het volgende:
Zou Kevin Hofland geen optie zijn? ik weet niet precies hoe goed of slecht hij het doet tegenwoordig bij Wolfsburg.
Schijnt het bij Wolfsburg goed te doen. Maar ik betwijfel of hij een deel van salaris wil inleveren om terug te komen. Bovendien zal er aardig betaald moeten worden vanwege zn doorlopende contract
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47223982
Vind het maar een doodloper.

Doet ook steeds hetzelfde 'trucje'. Treuzelen met de bal inspelen, en na het inspelen snoeihard wegsprinten en zo z'n eigen gat dichtlopen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_47224033
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:43 schreef PyTh het volgende:
Mocht Alex vertrekken volgend seizoen is dat vervelend maar niet onoverkomelijk natuurlijk.
Als Da Costa zijn ontwikkeling doorzet (en daar heb ik goeie hoop op gezien het feit dat hij nu heel veel speeltijd zal gaan krijgen) dan zie ik het helemaal niet zo somber in.

Natuurlijk is het een aderlating als Alex zou vertrekken maar je hebt wel 3 seizoenen gebruik kunnen maken van een fantatische verdediger die je normaal niet in Nederland zult zien.

Als Cocu stopt dan zul je inderdaad grof moeten investeren (Schaars) al begint Culina zich steeds beter te ontwikkelen als defensieve middenvelder alleen heeft hij (nog) niet de diepgang, souplesse en neus voor de goal die Cocu wel heeft.

Ook wordt er gesuggereerd dat PSV serieus werk gaat maken om Roy Makaay volgend jaar naar Eindhoven te halen.
Ik ga er vanuit dat Farfan aan z'n laatste seizoen bij PSV bezig is en voor een aardig duit zal vertrekken.

Dus ik ga uit van Alex weg, Farfan weg en Cocu die stopt.

Dan zal er in de breedte nog goed versterkt moeten worden en ook nieuwe linksback komen want Sun voldoet niet en Salcido komt beter tot z'n recht centraal achterin, maar misschien dat je Alcides daar kunt gebruiken.

De enige Nederlandse optie die PSV voor de linksbackpositie heeft en die ook haalbaar is, is De Cler van AZ. Bronckhorst zal wel bij feyenoord af willen bouwen

Er zijn de afgelopen 5 seizoenen vrijwel elk jaar spelers vertrokken en PSV is iedere keer weer in staat geweest de gaten op een juiste manier in te vullen en ik ben er van overtuigd dat het ze voor volgend seizoen weer gaat lukken.

Mogelijke opstelling voor volgend jaar:

--------------------Gomes-------------------
Kromkamp-Da Costa-Salcido-Alcides(De Cler)
---Afellay---Culina(Schaars)---Simons---
----------------------Aissati --------------------
-----------Kluivert(Makaay)-Kone------------

Schaduwelftal:

----------------------Moens----------------------
Feher----Marcellis----Wielaert (?)----Sun
---Vayrinen---Mendez---De Jong---Bakal
-------------------Robert-Beerens-------------
Schaars gaat abnormaal veel geld kosten en voor dergelijke bedragen kun je beter Lucas of Diego Sousa (die is denk ik nog een stuk goedkoper) halen . Banega zou eventueel ook nog kunnen, dat is momenteel het grootste talent van Boca Juniors (voetballend superieur, al is hij fysiek nog een kabouter).
De Cler moet natuurlijk nooit worden gehaald: Dat is pure kapitaalvernietiging en dan kun je beter Rivas Mortera, Guardado of Pocognoli halen.
Bayern laat Makaay natuurlijk nooit gaan, want hij is hun nummer 1 targetman en scoort weer vrij regelmatig de laatste tijd. Kluivert in de basis lijkt me geen goed plan: Farfán ruilen tegen Kalou + 5 miljoen euro lijkt me een stuk beter. Andere leuke opties zijn Renteria, Pato en (als PSV diep in de buidel wil tasten) Zaráte. Sekou Cissé is een ideale invaller om te halen.

Omdat je natuurlijk ook Nederlandstalige spelers in de selectie moet hebben, lijken deze namen me ook wel interessant:
Steven Defour
Zomer
El Ahmadi
Elia
Koenders
El Hamdaoui
Kaya
Pryor
Kivuvu
Kruiswijk

Op Defour na allemaal spelers die vrij goedkoop zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 12:15:21 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47224073
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Schaars gaat abnormaal veel geld kosten en voor dergelijke bedragen kun je beter Lucas of Diego Sousa (die is denk ik nog een stuk goedkoper) halen . Banega zou eventueel ook nog kunnen, dat is momenteel het grootste talent van Boca Juniors (voetballend superieur, al is hij fysiek nog een kabouter).
De Cler moet natuurlijk nooit worden gehaald: Dat is pure kapitaalvernietiging en dan kun je beter Rivas Mortera, Guardado of Pocognoli halen.
Bayern laat Makaay natuurlijk nooit gaan, want hij is hun nummer 1 targetman en scoort weer vrij regelmatig de laatste tijd. Kluivert in de basis lijkt me geen goed plan: Farfán ruilen tegen Kalou + 5 miljoen euro lijkt me een stuk beter. Andere leuke opties zijn Renteria, Pato en (als PSV diep in de buidel wil tasten) Zaráte. Sekou Cissé is een ideale invaller om te halen.

Omdat je natuurlijk ook Nederlandstalige spelers in de selectie moet hebben, lijken deze namen me ook wel interessant:
Steven Defour
Zomer
El Ahmadi
Elia
Koenders
El Hamdaoui
Kaya
Pryor
Kivuvu
Kruiswijk

Op Defour na allemaal spelers die vrij goedkoop zijn.
maar er zal toch wel minstens één Nederlander gehaald moeten worden deze zomer!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47224082
Oke! Had ik niet verwacht van Culina.
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Controlerend vind ik wel dat hij het redelijk doet. Probleem is dat we vooral creativiteit missen. Dat is overigens niks nieuws maar wel een groot probleem op dit moment.
Jullie missen dan Aissati toch wel. Wordt wel een grote denk ik. Blinkt nu zelfs al wekelijks uit bij Twente.
pi_47224171
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar er zal toch wel minstens één Nederlander gehaald moeten worden deze zomer!
Natuurlijk, maar alleen Nederlanders met voldoende kwaliteit en tegen een marktconforme prijs. Dus geen te dure Schaars en De Cler. Zie verder mijn lijstje .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47224240
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar alleen Nederlanders met voldoende kwaliteit en tegen een marktconforme prijs. Dus geen te dure Schaars en De Cler. Zie verder mijn lijstje .
Je vindt Kruiswijk, Zomer en Pryor wel goed genoeg en de Cler en Schaars niet? Of gaat het je puur om de transfersommen?
pi_47224261
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:19 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Je vindt Kruiswijk en Pryor wel goed genoeg en de Cler en Schaars niet? Of gaat het je puur om de transfersommen?
Je kunt toch wel lezen Loekie?
pi_47224337
Steven Defour duur.
Zomer geen psv niveau.
El Ahmadi Twijfel.
Elia geen psv niveau.
Koenders geen psv niveau.
El Hamdaoui twijfel, mocht weg bij spurs...?
Kaya erge twijfel
Pryor zou kunnen
Kivuvu geen psv niveau.
Kruiswijk moet wel nog veel leren.
pi_47224344
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je kunt toch wel lezen Loekie?
Je gebruikt te moeilijke woorden voor onze Rotterdamse taalvirtuoos.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:23:30 #215
11102 knep
Mountainfreak
pi_47224366
Liever Nederlanders, dan maar meer betalen .
pi_47224385
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Steven Defour duur.
Zomer geen psv niveau.
El Ahmadi Twijfel.
Elia geen psv niveau.
Kaya erge twijfel
Pryor zou kunnen
Kivuvu geen psv niveau.
Ik vind Kivuvu meer PSV-niveau (nu nog niet, over een jaartje of anderhalf wel) dan Pryor, El Hamdaoui (die overigens bij Willem II speelt toch?) en Kruiswijk.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:24:07 #217
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47224388
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Schijnt het bij Wolfsburg goed te doen. Maar ik betwijfel of hij een deel van salaris wil inleveren om terug te komen. Bovendien zal er aardig betaald moeten worden vanwege zn doorlopende contract
Zou hij bij Wolfsburg significant meer verdienen dan bij PSV?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:25:15 #218
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47224430
Schaars heeft nog steeds zijn contract niet verlengt en de Cler heeft na dit seizoen nog maar 1 jaar contract.

Schaars = 9 miljoen euro
de Cler = 2 miljoen euro

Lijkt me een goede investering.
De Cler is niet eens echt noodzakelijk gezien Alcides ook als linksback kan spelen.

Liever wat meer Nederlanders dan een heel team vol met vage Zuid Amerikanen.
pi_47224466
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Iets meer denk ik. PSV speelt echter om het landskampioenschap, en speelt CL.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:26:37 #220
11102 knep
Mountainfreak
pi_47224475
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:25 schreef PyTh het volgende:
Schaars heeft nog steeds zijn contract niet verlengt en de Cler heeft na dit seizoen nog maar 1 jaar contract.

Schaars = 9 miljoen euro
de Cler = 2 miljoen euro

De Cler is niet eens echt noodzakelijk gezien Alcides ook als linksback kan spelen.

Precies, zo denk ik er ook over.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:26:45 #221
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47224477
quote:

Schaars = 9 miljoen euro
de Cler = 2 miljoen euro

9 miljoen Is veel geld hoor...
pi_47224601
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Steven Defour duur.
Zomer geen psv niveau.
El Ahmadi Twijfel.
Elia geen psv niveau.
Kaya erge twijfel
Pryor zou kunnen
Kivuvu geen psv niveau.
Kivuvu heeft het PSV-niveau nog niet, maar is in potentie een geweldige speler. Fysiek oppermachtig, voetbalintelligentie, loopvermogen, sterk aan de bal en als hij zich zo doorontwikkelt is hij over een jaar of 3 een dure speler. Als PSV hem nu haalt voor een paar ton, dan kan hij zich in de schaduw van Simons ontwikkelen tot een geweldige speler.

Elia speelt weinig bij ADO, maar heeft in Oranje jeugdteams al hele leuke dingen laten zien. Dat vertelt mij dat hij het in ieder geval in zich heeft. Met andere woorden: Stuur clown Tardelli naar Sau Paulo en haal Elia voor 3 ton op om op de positie van Tardelli (invaller) te spelen en kijk vervolgens hoe ver hij komt. Ik denk dat hij erg ver kan komen.

Zomer is 1 op 1 niet ijzersterk maar wel een geweldige zoneverdediger. Bovendien is hij nog volop in ontwikkeling. Als Zomer niet al te duur is, dan moet hij meteen worden gehaald.

De twijfel omtrent El Ahmadi, El Hamdaoui en Kaya (fysiek geen topper) begrijp ik, maar volgens mij zijn ze alle drie vrij goedkoop en gezien hun kwaliteiten dus niet verkeerd om te halen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:31:25 #223
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47224628
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

9 miljoen Is veel geld hoor...
Dat klopt, maar Schaars is het in mijn optiek zeker waard.
Je moet gewoon een volwaardig opvolger van Cocu hebben indien hij er na dit jaar de brui aangeeft.

Zeker als je voor het 4e jaar op rij weer kampioen wil worden en 2e ronde CL wil halen.
pi_47224631
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hofland verdient iets minder dan 1 miljoen euro.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:34:17 #225
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47224717
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

V. Bommel verdiende bijna 1,7 miljoen (toen hij nog bij PSV speelde dan). De Jong verdient zelfs 8 ton. Dan moet Hofland ook wel te betalen zijn.

Niet dat ik zo'n interesse heb in hem, maar was gewoon benieuwd naar zijn salaris.
pi_47224758
quote:

Schaars = 9 miljoen euro
de Cler = 2 miljoen euro

Schaars voor 9 miljoen euro halen is het domste wat je kunt doen, want de kans dat hij voor meer is door te verkopen lijkt me vrij klein. Kwaliteit gaat m.i. voor nationaliteit en De Cler is naar Nederlandse begrippen weliswaar een goede back, maar Guardado, Kaabi en Pocognoli zijn beter. Guardado is alleen erg prijzig en vooral in 3-5-2 een aanwinst. Kaabi is spotgoedkoop (want speelt in Iran), alleen spreekt die geen Engels/Spaans/Portugees, dus dat wordt een lastig verhaal. Pocognoli spreekt volgens mij Frans en Italiaans en is een toptalent, dus die zie ik dan liever komen dan De Cler.
Afellay, Aissati en Simons spreken in ieder geval Nederlands: Als die drie volgend jaar basisspeler zijn, dan zie ik de noodzaak niet om andere posities per definitie door Nederlanders op te laten vullen.
pi_47224764
Is Kivuvu een Nederlander?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_47224843
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Is Kivuvu een Nederlander?
Nederlands paspoort en hij spreekt Nederlands .
pi_47224885
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Schaars voor 9 miljoen euro halen is het domste wat je kunt doen, want de kans dat hij voor meer is door te verkopen lijkt me vrij klein.
Als hij zich bij PSV ontwikkeld tot een wereldspeler dan is hij ook in de toekomst een hoop geld waard. Hij is nog maar net 23.. Of hij die kwaliteiten helemaal heeft weet ik niet maar het is wel een speler die ik graag zie komen.

Hoewel ik nu op VI zie dat hij nog niet op meer dan 24 wedstrijden in de eredivisie per jaar is gekomen...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:43:15 #230
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47225027
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Schaars voor 9 miljoen euro halen is het domste wat je kunt doen, want de kans dat hij voor meer is door te verkopen lijkt me vrij klein.
Wat een bullshit....
Schaars is zeker wel 9 miljoen en heb jij andere goede opvolgers buiten weer een paar vage zuid amerikanen om die (die je een keer op ESPN of weet ik veel wat gezien hebt ) capabel zijn om Cocu op te volgen?
quote:
Kwaliteit gaat m.i. voor nationaliteit en De Cler is naar Nederlandse begrippen weliswaar een goede back, maar Guardado, Kaabi en Pocognoli zijn beter. Guardado is alleen erg prijzig en vooral in 3-5-2 een aanwinst. Kaabi is spotgoedkoop (want speelt in Iran), alleen spreekt die geen Engels/Spaans/Portugees, dus dat wordt een lastig verhaal. Pocognoli spreekt volgens mij Frans en Italiaans en is een toptalent, dus die zie ik dan liever komen dan De Cler.
Hoe vaak heb je die gasten die je nu opnoemt 90 minuten aan een stuk zien voetballen zodat je er een goed oordeel over kan vellen?
pi_47225201
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als hij zich bij PSV ontwikkeld tot een wereldspeler dan is hij ook in de toekomst een hoop geld waard. Hij is nog maar net 23.. Of hij die kwaliteiten helemaal heeft weet ik niet maar het is wel een speler die ik graag zie komen.

Hoewel ik nu op VI zie dat hij nog niet op meer dan 24 wedstrijden in de eredivisie per jaar is gekomen...
Natuurlijk is hij een geweldige speler. Maar bij Vitesse vond ik hem ook al stukken beter dan Hofs en Janssen en toen was hij voor 3 ton op te halen. Blijkbaar vonden de PSV-beleidsmakers hem toen nog niks speciaals en lieten ze AZ er mee aan de haal gaan. Nu zie ik wederom een aantal Nederlandse spelers bij (voornamelijk) middenmoters met een hoop potentie en die zie ik eigenlijk liever komen (want stukken goedkoper). Anders krijg je dus dat je Schaars koopt voor 9 miljoen euro en je AZ van Schaars verlost, AZ 5 of 6 van die talenten koopt (El Ahmadi, Pryor, Elia, Zomer, Pocognoli, Kaya) en ze 3 of 4 jaar later weer aan PSV verkoopt voor de hoofdprijs. PSV kan die spelers beter kopen en als eerste invallers laten fungeren of verhuren, zodat je op die manier een relatief goedkope Nederlandse doorstroom (met voldoende kwaliteit) creëert. Als je nagaat dat Farfán en Gomes samen ongeveer 3 miljoen euro hebben gekost, dan is het toch te gek voor woorden om ook maar te overwegen om 9 miljoen euro voor Stijn Schaars neer te tellen?
pi_47225240
Meeuwis van Roda lijkt me ook wel iets voor PSV.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:51:22 #233
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47225330
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Natuurlijk is hij een geweldige speler. Maar bij Vitesse vond ik hem ook al stukken beter dan Hofs en Janssen en toen was hij voor 3 ton op te halen. Blijkbaar vonden de PSV-beleidsmakers hem toen nog niks speciaals en lieten ze AZ er mee aan de haal gaan. Nu zie ik wederom een aantal Nederlandse spelers bij (voornamelijk) middenmoters met een hoop potentie en die zie ik eigenlijk liever komen (want stukken goedkoper). Anders krijg je dus dat je Schaars koopt voor 9 miljoen euro en je AZ van Schaars verlost, AZ 5 of 6 van die talenten koopt (El Ahmadi, Pryor, Elia, Zomer, Pocognoli, Kaya) en ze 3 of 4 jaar later weer aan PSV verkoopt voor de hoofdprijs. PSV kan die spelers beter kopen en als eerste invallers laten fungeren of verhuren, zodat je op die manier een relatief goedkope Nederlandse doorstroom (met voldoende kwaliteit) creëert. Als je nagaat dat Farfán en Gomes samen ongeveer 3 miljoen euro hebben gekost, dan is het toch te gek voor woorden om ook maar te overwegen om 9 miljoen euro voor Stijn Schaars neer te tellen?
Ik zou als ik jou was even een open sollicitatie sturen naar topscout@psv.nl

Als je een beetje nadenkt weet je ook dat Gomes en Farfan uitzondering op de regel zijn.
Ik vind dat PSV gewoon moet investeren, zeker als een waardige opvolger voor Cocu betaamt.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:51:54 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47225352
quote:
Michael Lamey heeft definitief geen toekomst meer bij PSV. Ondanks de blessuregolf in de eerste selectie zal trainer Ronald Koeman de rechtervleugelverdediger geen speelminuten meer geven in de hoofdmacht.

Lamey maakte vorig seizoen onder trainer Guus Hiddink nog regelmatig zijn opwachting in het eerste elftal van PSV, maar is onder het bewind van Koeman volledig uit de gratie geraakt. De verdediger speelt sinds de winterstop in het tweede elftal en zal daar tot aan het einde van het seizoen blijven.

"Zijn contract loopt af en daarna is het einde verhaal voor Lamey bij PSV", zo sprak Koeman zeer duidelijke taal tegenover Omroep Brabant.
bron: Voetbalzone.nl

Weet niet helemaal wat ik ervan moet denken...
pi_47225386
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:43 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat een bullshit....
Schaars is zeker wel 9 miljoen en heb jij andere goede opvolgers buiten weer een paar vage zuid amerikanen om die (die je een keer op ESPN of weet ik veel wat gezien hebt ) capabel zijn om Cocu op te volgen?
[..]

Hoe vaak heb je die gasten die je nu opnoemt 90 minuten aan een stuk zien voetballen zodat je er een goed oordeel over kan vellen?
Waarom zou Lucas een vage Zuid-Amerikaan zijn? Zijn Farfán, Alex en Gomes ook "vage Zuid-Amerikanen" ? Moet je Lucas pas kopen als hij al bij de Selecão zit (en dus definitief onhaalbaar is)?
Kaabi heb ik op het WK zien voetballen: Razendsnel (sneller dan Roberto Carlos), sterk aan de bal, technisch en kan de hele flank bestrijken.
Guardado (WK) is een geweldige 3-5-2 back, alleen wel prijzig.

Om een lang verhaal kort te maken: Zijn voetballers pas PSV-waardig wanneer ze bij AZ in de basis staan? Was Schaars een mislukkeling geworden als PSV hem had opgehaald bij Vitesse voor een paar ton? Heeft AZ hem extra kwaliteiten gegeven? Aissati en Afellay kwamen ook uit het niets en je ziet waar ze nu staan .
pi_47225467
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tja PSV moet elk jaar CL spelen en zeer regelmatig kampioen worden. Dan kan je minder risico's nemen dan een AZ waarvan alle leuke prestaties mooi meegenomen zijn maar geen noodzaak.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 12:56:31 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47225514
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

klopt ja, foutje van mij. Hij steeg omdat hij bij PSV niet in de hoogste salarisschaal zat. Dan kan hij bij PSV in alle opzichten vooruit.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 13:00:23 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47225647
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:34 schreef leolinedance het volgende:

[..]

V. Bommel verdiende bijna 1,7 miljoen (toen hij nog bij PSV speelde dan). De Jong verdient zelfs 8 ton. Dan moet Hofland ook wel te betalen zijn.

Niet dat ik zo'n interesse heb in hem, maar was gewoon benieuwd naar zijn salaris.
Cocu het afgelopen seizoen 2,2 miljoen (inclusief premies)
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47225722
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

bron: Voetbalzone.nl

Weet niet helemaal wat ik ervan moet denken...
Dat Koeman zegt dat hij geen minuut meer speelt is idd wel vreemd...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 13:04:10 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47225791
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat Koeman zegt dat hij geen minuut meer speelt is idd wel vreemd...
liever Feher dan Lamey
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47225849
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja PSV moet elk jaar CL spelen en zeer regelmatig kampioen worden. Dan kan je minder risico's nemen dan een AZ waarvan alle leuke prestaties mooi meegenomen zijn maar geen noodzaak.
Dit zou al een hele verbetering zijn:
Kluivert (nooit fit) - Pryor of een aanspeelpunt
Reiziger - Pocognoli
Lamey - Marcellis (intern dus)
Addo - Zomer
Tardelli - El Hamdaoui
pi_47225899
Ik ben ook bang voor de bank, want ik denk dat bijvoorbeeld Vayrynen wil uitzien naar een nieuwe club.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 13:10:36 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47226003
nog even n.a.v. de discussie met LFY
quote:
Koploper PSV haalt er 2,35 zonder de verrichtingen na de Champions League-duels mee te rekenen. Daar staat tegenover dat de Eindhovenaren geen enkele last hebben van de ontmoetingen tegen de Europese top. Zelfs na het gelijkspel bij Excelsior is PSV zes procent succesvoller direct na Champions League-duels dan in de overige wedstrijden. De ervaren ploeg van Ronald Koeman kan bogen op een post-Europees gemiddelde van 2,5 punt per duel
bron vi.nl
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47226157
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Reiziger - Pocognoli
Lamey - Marcellis (intern dus)
Addo - Zomer
Tardelli - El Hamdaoui
Wij krijgen Pocognoli al!
pi_47227795
Ik blijf bij Hanson van Heerenveen, maar PSV mag ook Landzaat wegplukken bij Wigan of Ogunsoto bij Westerlo
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_47227830
Landzaat alleen als hij echt helemaal niets kost. Die jongen heeft nooit echt wat laten zien en is ook al ruim 30+.
pi_47228018
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je kan je beter druk maken over het feit dat voor het 3e jaar op rij de titel naar Eindhoven gaat ipv naar amsterdam (speciaal voor jou!)
Daar maak ik mij ook druk om uiteraard, maar dat staat best lost van elkaar.
Het is gewoon intens triest, helemaal van een volwassen vent (en vader!) als jij. Maar goed, dat die 410 knaapjes het doen is gezien hun niveau (welk?) nog wel te bevatten. Maar bij jou valt het juist op omdat ik je wat hoger dan dit soort kinderachtige dingen had zitten. My bad blijkbaar. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_47228227
Je weet dat El Hamdoui met een knieblessure zit he Cultheld?
pi_47228328
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je weet dat El Hamdoui met een knieblessure zit he Cultheld?
Komende zomer niet meer toch? Volgens mij is hij tot april/mei geblesseerd. Hij zal in ieder geval niet veel kosten.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:30:55 #250
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47228588
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Reiziger - Pocognoli
Lamey - Marcellis Fagner
Addo - Zomer Marcellis
Tardelli - El Hamdaoui Bakal
Marcellis is een centrale verdediger, geen back
pi_47228674
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:

[..]

Marcellis is een centrale verdediger, geen back
Rechtsback en CV volgens PSV Netwerkers die de trainingen en wedstrijden van het 2e van PSV volgen. In Oranje staat hij steevast CV, maar Lamey kan ook CV spelen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:43:06 #252
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47228920
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Rechtsback en CV volgens PSV Netwerkers die de trainingen en wedstrijden van het 2e van PSV volgen. In Oranje staat hij steevast CV, maar Lamey kan ook CV spelen.
Lamey is een drama als CV

Maar wat vond je van mijn gecorrigeerde lijstje?
Ik vind dat we gewoon veel geld moeten steken in 1 of 2 goede nieuwe spitsen en een opvolger voor Cocu.
pi_47229099
Is Bakkal nog van PSV? Bij ons was hij zwaar drama. Nu bij Twente en Oranje doet hij het af en toe wel aardig. Als hij nog van PSV is zou ik hem terughalen, zoniet dat zou ik er niet weer geld in steken.

Wie is die pognoli ofzo trouwens?
pi_47229114
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:

Pocognoli. Linksback van Genk.
pi_47229135
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:43 schreef PyTh het volgende:

[..]

Maar wat vond je van mijn gecorrigeerde lijstje?
Ik ken Fagner niet, ik weet alleen dat PSV hem heeft gecontracteerd. Marcellis ken ik wel enigszins en ondanks z'n beperkte lengte (de meeste verdedigers zijn toch redelijk lang en hij is geloof ik 1.79) is hij een sterke verdediger.
Bakkal is een leuke voetballer, maar El Hamdaoui vind ik nog net iets beter (al is het nog even afwachten hoe hij uit z'n blessure gaat komen). Ik vind een aanspeelpunt erg belangrijk, maar een type Pryor (of Sekou Cissé, die behalve z'n belabberde Afrikaanse traptechniek álles mee heeft als aanvaller) lijkt mij ook wenselijk.
Ramon Zomer is een hele goede verdediger (m.i. niks minder dan Mathijsen) voor PSV en speelt al seizoenenlang vrij constant op een behoorlijk hoog niveau. Hij moet geloof ik nog 24 worden, dus hij lijkt me een prima aankoop.
pi_47229137
Bakkal is nog van PSV ja.
pi_47229279
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:48 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Pocognoli. Linksback van Genk.
Ik weet het alweer ja. Vergeet niet dat hij nu in een elftal speelt dat ook gewoon heel goed draait in Belgie. Dan gaat het allemaal net iets makkelijker. Maargoed wil je kans maken dan moet je hem inderdaad nu halen, als hij zich goed doorblijft ontwikkelen dan is hij niet meer te halen. Goede linksbacks zijn schaars, dus als hij echt zo goed is/kan worden dan zou ik hem halen.
pi_47229428
Ajax wilde 'm vorig jaar al halen. Althans, dat waren de geruchten.
pi_47229485
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:58 schreef zjroentje het volgende:
Ajax wilde 'm vorig jaar al halen. Althans, dat waren de geruchten.
Evenals Defour. Beide spelers zijn naar verluidt enorm in waarde gestegen dit seizoen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:00:42 #260
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47229519
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ken Fagner niet, ik weet alleen dat PSV hem heeft gecontracteerd. Marcellis ken ik wel enigszins en ondanks z'n beperkte lengte (de meeste verdedigers zijn toch redelijk lang en hij is geloof ik 1.79) is hij een sterke verdediger.
Bakkal is een leuke voetballer, maar El Hamdaoui vind ik nog net iets beter (al is het nog even afwachten hoe hij uit z'n blessure gaat komen). Ik vind een aanspeelpunt erg belangrijk, maar een type Pryor (of Sekou Cissé, die behalve z'n belabberde Afrikaanse traptechniek álles mee heeft als aanvaller) lijkt mij ook wenselijk.
Ramon Zomer is een hele goede verdediger (m.i. niks minder dan Mathijsen) voor PSV en speelt al seizoenenlang vrij constant op een behoorlijk hoog niveau. Hij moet geloof ik nog 24 worden, dus hij lijkt me een prima aankoop.
El Hamdaoui is vaak geblesseerd en heeft mij ondanks z'n leuke moves niet kunnen overtuigen.

Fagner
quote:
Fagner Coserva Lemos komt uit de jeugd van Corinthians en is op 11 juni 1989 geboren in São Paulo. In totaal speelde hij zeven wedstrijden in het eerste elftal van de club, daarnaast is hij een vaste waarde in het nationale Braziliaanse elftal onder 20. Recentelijk won hij met Brazilië een prestigieus kwalificatietoernooi in Paraguay, waardoor het nationale elftal uit mag komen op zowel het Jeugd-WK als de Olympische Spelen. Tijdens het kwalificatietoernooi werd Fagner uitvoering bekeken door de scouts van PSV. Eerder wist PSV ook de Braziliaan Jonathan Reis voor lange tijd aan zich te binden.
Zomer kan de top nog niet aan, afgelopen Zondag heb je hoop ik ook weer kunnen zien waarom.

Bakkal laat bij Twente en in Jong Oranje leuke dingen doen dus ik zeg terughalen, en als het niet werkt kun je hem alsnog verkopen.

En Pryor daar kan ik me ook niet helemaal in vinden.
pi_47229614
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:43 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hoe doet ie het als straalkachel?
pi_47237755

heb dit oude PSV shirt gekocht

Lange mouwen en nummer 17
Nummer stond er al op.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:02:00 #263
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47237774
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]

heb dit oude PSV shirt gekocht

Lange mouwen en nummer 17
nice
pi_47237886
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe doet ie het als straalkachel?

Die Ajacieden zijn trouwens echt extreem overtuigd (bij mij op school althans) dat ze zondag met minstens 3 goals verschil gaan winnen. Helemaal omdat Alex er niet bij is. Ik moet het maar zien, het zal niet makkelijk zijn, maar ik denk dat wij wel meer kans hebben dan Ajax.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:29:59 #265
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47238933
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:04 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Die Ajacieden zijn trouwens echt extreem overtuigd (bij mij op school althans) dat ze zondag met minstens 3 goals verschil gaan winnen. Helemaal omdat Alex er niet bij is. Ik moet het maar zien, het zal niet makkelijk zijn, maar ik denk dat wij wel meer kans hebben dan Ajax.
Ik zie de kansen gelijk. Voorspel daarom ook een 0-0
pi_47238980
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ajax gaat zeker wel een keer scoren denk ik. Of wij dat ook doen laat ik je weten zodra ik de definitieve opstelling zie .
pi_47239377
John de Jong is trouwens voor de verandering maar weer eens geblesseerd geraakt in de warming up voor de wedstrijd tegen jong NEC.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 19:55:46 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47239990
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Bakkal nog van PSV? Bij ons was hij zwaar drama. Nu bij Twente en Oranje doet hij het af en toe wel aardig. Als hij nog van PSV is zou ik hem terughalen, zoniet dat zou ik er niet weer geld in steken.

Bakkal is nog van PSV, PSV wil hem misschien wel een kans geven, Bakkal en Twente lijken er de voorkeur aan te geven dat hij in Enschede blijft.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47240841
We hebben Jonathan Reis ook al.
Wat een vrouw!
spits!
pi_47240870
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:41 schreef ruud.nl het volgende:
John de Jong is trouwens voor de verandering maar weer eens geblesseerd geraakt in de warming up voor de wedstrijd tegen jong NEC.
Ernstig?
Patat Friet
pi_47241603
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ernstig?
Nog niets over bekend.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:51:43 #272
11102 knep
Mountainfreak
pi_47242311

Hij kan langzamerhand beter kappen, terugslag na terugslag
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:55:06 #273
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_47242424
Ja, Als JOhn nu nog terug komt op topniveau dan is dat een nieuw wereldwonder
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47242775
quote:
Ik zat dus stiekem te hopen dat hij misschien nog van waarde kon zijn dit seizoen...

Gelukkig is onze selectie breed genoeg!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:10:26 #275
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47242908
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zat dus stiekem te hopen dat hij misschien nog van waarde kon zijn dit seizoen...

Gelukkig is onze selectie breed genoeg!
Ja, daar hebben we maar geluk mee
pi_47243517
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik denk ool dat het 0-0 wordt. PSV is aanvallend niet sterk genoeg en Ajax komt er gewoon niet doorheen (ondanks de afwezigheid van Alex).
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:37:59 #277
11102 knep
Mountainfreak
pi_47244013
De wedstrijd zal ook een lust voor het oog worden .
pi_47244387
quote:
Shit dat is Robben in het kwadraat die kerel
pi_47244714
Wellicht toch nog Kone tegen Liverpool, zou een opsteker zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 13 maart 2007 @ 22:53:19 #280
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_47247946
Als Koné tegen liverpool kan spelen zou het zeer mooi zijn.Maar of PSV kansen heeft zonder Alex betwijfel ik.Zoals hij telkens de bal weet te veroveren van de tegestander is fantastisch.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:07:06 #281
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47248575
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als Koné tegen liverpool kan spelen zou het zeer mooi zijn.Maar of PSV kansen heeft zonder Alex betwijfel ik.Zoals hij telkens de bal weet te veroveren van de tegestander is fantastisch.
Dat klopt, maar helaas hebben we er maar 1 Alex...
pi_47248640
Selectie PSV 2007-2008, Worst case Scenario:

Doel:
vacature (Gomes)
Moens
Boffin

Verdediging:
Kromkamp
vacature (Alex)
vacature (Da Costa)
vacature (Salcido)
vacature (Addo)
vacature (Sun)
vacature (Alcides)
vacature (Lamey)
Marcellis
Fagner
vacature (Reiziger)
Feher

Middenveld:
Afellay
Mendez
Aissati
Bakkal
Simons
vacature (Cocu)
vacature (Väyrynen)
vacature (Culina)
vacature (De Jong)

Aanval:
vacature (Farfán)
vacature (Koné)
vacature (kluivert)
vacature (Tardelli)
Reis

Dit betekent dat we 16 (!!) spelers zouden kwijtraken, waarvan minstens 7 basisspelers. Daarvoor krijg je en sloot geld terug. Maar goed, dit is natuurlijk het worst case scenario en dit zal niet gauw gebeuren. Dan: best case scenario (realistisch gedacht):

Doel:
Gomes
Moens
Boffin

Verdediging:
Kromkamp
Alex
Da Costa
Salcido
vacature (Addo)
Sun
Alcides
vacature (Lamey)
Marcellis
Fagner
vacature (Reiziger)
vacature (Feher)

Middenveld:
Afellay
Mendez
Aissati
Bakkal
Simons
Cocu
Väyrynen
De Jong
vacature (Culina)

Aanval:
Farfán
Koné
Kluivert
vacature (Tardelli)
vacature
Reis

In dit geval verlies je geen basisspelers maar loos je overbodige of dure spelers als Feher, Culina, Tardelli en Reiziger. De posities van Kluivert en De Jong (blessuregeboeligheid) en Addo (wil ie zelf nog een jaar op de bank) zijn twijfelachtig. PSV vangt nauwelijks geld mar behoudt leider Cocu en de as. De komst van verbreding in met name de aanval blijft gewenst. Ten slotte een vrij waarschijnlijk scenario:

Doel:
Gomes
Moens
Boffin

Verdediging:
Kromkamp
vacature (Alex)
vacature (Da Costa)
Salcido
vacature (Addo)
Sun
Alcides
vacature (Lamey)
Marcellis
Fagner
Reiziger
vacature (Feher)

Middenveld:
Afellay
Mendez
Aissati
Bakkal
Simons
Cocu
vacature (Väyrynen)
De Jong
vacature (Culina)

Aanval:
vacature (Farfán)
Koné
vacature (Kluivert)
vacature (Tardelli)
vacature
Reis

Ik verwacht dat de basisspelers Gomes, Salcido en Koné zullen blijven en dat Alex, Da Costa, Väyrynen, Culina, Farfán en Kluivert zullen vertrekken. Je hebt dan minstens 3 sterke centrale verdedigers nodig, 2 middenvelders en minimaal 3 extra aanvallers. Ik denk dat Cocu nog een jaar speelt als PSV kampioen wordt.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:08:42 #283
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_47248644
^^ Vergeet Beasley niet
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:11:35 #284
11102 knep
Mountainfreak
pi_47248745
Dylan Dog, ik vrees altijd dat er iets onverwachts gebeurd.
Bijvoorbeeld dat Simons naar een grote club kan oid .
pi_47248746
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Tegen die tijd speelt Da Costa weer, en als die weer speelt zoals tegen Arsenal thuis, dan hebben we een waardige vervanger. Maar Alex is natuurlijk onvervangbaar
pi_47252815
Gaat CUlina zeker weg dan
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:53:38 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47253373
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
neen
pi_47254411
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Niet dat ik weet, maar volgens mij wil DD dat wel graag als ik zijn post lees.

Hoe dan ook: in elk scenario vertrekken er veel spelers. Er gaat dus veel veranderen komende zomer. Als dat maar goed komt...
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:40:55 #289
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47256117
DD, ik kan me niet voorstellen dat PSV en Alex en Da Costa zal laten gaan.

Verder denk ik ook niet dat PSV verder zal gaan met Reiziger, wellicht nog eerder met Feher.

Mijn voorspelling + suggesties

Doel:
Gomes
Moens
Boffin

Verdediging:
Kromkamp
vacature (Alex) --> Hofland
Da Costa
Salcido
vacature (Addo) --> Wielaert
Sun
Alcides
vacature (Lamey) --> De Cler
Marcellis
Fagner
Reiziger
Feher

Middenveld:
Afellay
Mendez
Aissati
Bakkal
Simons
Cocu
vacature (Väyrynen) --> Bakircioglu
De Jong
vacature (Culina) --> Maduro

Aanval:
vacature (Farfán) --> S. Kalou
Koné
vacature (Kluivert) --> Makaay
vacature (Tardelli) --> Luque
Beerens
Reis

This would do
pi_47257093
Culina heeft al meerdere keren aangegeven dat hij graag naar Engeland wil, dus die zie ik wel (graag) vertrekken. En PyTh: als Chelsea met een geode zak geld komt voor Da Costa is ie weg hoor!
Wat een vrouw!
spits!
pi_47257181
Kalou, Makaay en Luque? .

Hoe hoog heb je het in je bol joh? .
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:25:35 #292
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47257283
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

Kalou is wel mogelijk en deed het zelf ook niet af als onzin
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:26:42 #293
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_47257313
quote:

Je kan altijd hoog inzetten
Maar ik zie het er niet van komen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_47258113
quote:
Mogelijk contractverlenging voor John de Jong
Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV gisteren een eerste gesprek heeft gehad met John de Jong over mogelijk verlengen van zijn aflopende contract. Indien hij bewijst helemaal fit te kunnen worden de komende tijd zou PSV open staan voor contractverlenging. De Jong zou ook graag willen blijven omdat hij veel respect heeft voor de manier waarop PSV met hem is omgegaan in de afgelopen jaren.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47258536
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:25 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kalou is wel mogelijk en deed het zelf ook niet af als onzin
Die wel inderdaad. Luque gaat vast wel weer ergens in Spanje flink geld scheppen (bij Zaragoza of zo). Bayern laat Makaay echt nog niet gaan.

[ Bericht 11% gewijzigd door cultheld op 14-03-2007 11:21:47 ]
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:20:55 #296
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47258936
quote:

Lach maar Troostprijzenboy

Kalou huren van Chelsea, die kans is heel reëel er schijnt zelfs al over gesproken te zijn.
Luque huren van Newcastle, is ook heel reëel was rond een paar maanden terug maar Shepard ga het laatste ok niet omdat ze geen vervanger konden strikken.
Makaay van Bayern naar PSV is in mijn optiek ook zeer kansrijk want hij heeft al meerdere malen aangegeven z'n carriere in Nederland af te sluiten en Derksen (voor wat het waard is) heeft ook al een aantal keren gemeldt dat hij na dit seizoen naar PSV komt.

En 3 jaar achter elkaar 2e ronde Champions League (waarvan 1x halve finale, 1x achtse finale en 1x gegarandeerd kwartfinale) heeft ook de nodige aantrekkingskracht op spelers
pi_47259080
Troostprijzenboy
pi_47259410
Ik moest ook lachen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 maart 2007 @ 11:36:26 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47259483
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:40 schreef PyTh het volgende:
DD, ik kan me niet voorstellen dat PSV en Alex en Da Costa zal laten gaan.

Verder denk ik ook niet dat PSV verder zal gaan met Reiziger, wellicht nog eerder met Feher.

ik denk dat Reizger naar verhouding veel te duur is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47261865
Misschien nog een reden om Alex nog ff in Eindhoven te houden: Zijn nieuwe Brabantse vrouwtje Kristel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')