Ik denk ool dat het 0-0 wordt. PSV is aanvallend niet sterk genoeg en Ajax komt er gewoon niet doorheen (ondanks de afwezigheid van Alex).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie de kansen gelijk. Voorspel daarom ook een 0-0
Shit dat is Robben in het kwadraat die kerelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:41 schreef ruud.nl het volgende:
John de Jong is trouwens voor de verandering maar weer eens geblesseerd geraakt in de warming up voor de wedstrijd tegen jong NEC.![]()
Dat klopt, maar helaas hebben we er maar 1 Alex...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als Koné tegen liverpool kan spelen zou het zeer mooi zijn.Maar of PSV kansen heeft zonder Alex betwijfel ik.Zoals hij telkens de bal weet te veroveren van de tegestander is fantastisch.
Tegen die tijd speelt Da Costa weer, en als die weer speelt zoals tegen Arsenal thuis, dan hebben we een waardige vervanger. Maar Alex is natuurlijk onvervangbaarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als Koné tegen liverpool kan spelen zou het zeer mooi zijn.Maar of PSV kansen heeft zonder Alex betwijfel ik.Zoals hij telkens de bal weet te veroveren van de tegestander is fantastisch.
Niet dat ik weet, maar volgens mij wil DD dat wel graag als ik zijn post lees.quote:
Kalou is wel mogelijk en deed het zelf ook niet af als onzinquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kalou, Makaay en Luque?.
Hoe hoog heb je het in je bol joh?![]()
![]()
.
Je kan altijd hoog inzettenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kalou, Makaay en Luque?.
![]()
.
quote:Mogelijk contractverlenging voor John de Jong
Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV gisteren een eerste gesprek heeft gehad met John de Jong over mogelijk verlengen van zijn aflopende contract. Indien hij bewijst helemaal fit te kunnen worden de komende tijd zou PSV open staan voor contractverlenging. De Jong zou ook graag willen blijven omdat hij veel respect heeft voor de manier waarop PSV met hem is omgegaan in de afgelopen jaren.
Die wel inderdaad. Luque gaat vast wel weer ergens in Spanje flink geld scheppen (bij Zaragoza of zo). Bayern laat Makaay echt nog niet gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kalou is wel mogelijk en deed het zelf ook niet af als onzin
Lach maar Troostprijzenboyquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kalou, Makaay en Luque?.
![]()
.
ik denk dat Reizger naar verhouding veel te duur isquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:40 schreef PyTh het volgende:
DD, ik kan me niet voorstellen dat PSV en Alex en Da Costa zal laten gaan.
Verder denk ik ook niet dat PSV verder zal gaan met Reiziger, wellicht nog eerder met Feher.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |