Ja, maar dan komen de "koemanaankopen" volgens onze vrienden uit Amsterdamquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je voor 30-35 miljoen je aanval wel een beetje kan versterken of niet lijndanser?
Onze vrienden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar dan komen de "koemanaankopen" volgens onze vrienden uit Amsterdam![]()
Natuurlijk. Daar ben ik ook heilig van overtuigd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Onze vrienden?
Die Neusjes en Grrrrrrrrrrr?
Ik denk dat het allemaal wel los zal lopen en het gewoon goed komt.
Zondag winnen -> kampioenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:27 schreef knep het volgende:
Eerst het kampioenschap maar eens regelen, daarna zien we wel.
Lijkt me dat PSV een nieuwe lichting spitsen krijgt inderdaad. Kluivert kost niet veel, maar kost teveel gezien z'n bijna constante afwezigheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef PyTh het volgende:
Tardelli is gehuurd en ik ga er niet vanuit dat die optie gelicht gaat worden en voor Kluivert is dat ook nog maar de vraag.
ALS Denneboom gehaald wordt (wat ik niet denk overigens) dan wordt hij puur en alleen voor de bank gehaald, niks meer en niks minder.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt je shirt met Denneboom #9 al klaar liggen, Pyth?
Farfan zou ik het liefst behouden, Koné mag voor mij al vertrekken als er 10 miljoen op tafel komt, meer is beter natuurlijk maar een bod van 20 miljoen zie ik niet meer snel gebeuren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:15 schreef PyTh het volgende:
Toch vreemd dat Shaktar dan 20 miljoen over had voor Kone als hij een clausule in z'n contract heeft, of dat moet het clausule bedrag zijn natuurlijk![]()
Als je voor Farfan en Kone samen 30-35 miljoen euro kan vangen zeg ik strik erom en weg ermee![]()
Het valt mij eigenlijk nu pas op dat jij zo infantiel bent om ajax consequent zonder hoofdletter te schrijven. Wat intens triest en droevig is dat eigenlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
ALS Denneboom gehaald wordt (wat ik niet denk overigens) dan wordt hij puur en alleen voor de bank gehaald, niks meer en niks minder.
Al weet Romano tegen ajax het net altijd vrij makkelijk te vinden, but what else is new
Waar kun je een punt van makenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Het valt mij eigenlijk nu pas op dat jij zo infantiel bent om ajax consequent zonder hoofdletter te schrijven. Wat intens triest en droevig is dat eigenlijk.
.
En toch moet je er blijkbaar hard om lachen, een bedankje richting Pyth zou wel op zijn plaats zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Het valt mij eigenlijk nu pas op dat jij zo infantiel bent om ajax consequent zonder hoofdletter te schrijven. Wat intens triest en droevig is dat eigenlijk.
.
Je kan je beter druk maken over het feit dat voor het 3e jaar op rij de titel naar Eindhoven gaat ipv naar amsterdam (speciaal voor jou!)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef Panick het volgende:
[..]
.
Ga eerst maar eens naar je eigen Ajacieden die nog altijd PisVee menen te moeten schrijvenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef Panick het volgende:
[..]
.
aub niet zeg. Hij zpeelt alleen goed in een team dat goed speelt, heb hem veel wedstrijden in de Goffert zien spelen en hij kan ons niveau echt niet aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind hem goed spelen bij Twente hij is een jongen uit de eigen jeugd + een Nederlander.
Voor de bank lijkt het mij dus een prima versterking.
Ik vind 'm niks minder dan Addo, dus voor de bank mag hij komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aub niet zeg. Hij zpeelt alleen goed in een team dat goed speelt, heb hem veel wedstrijden in de Goffert zien spelen en hij kan ons niveau echt niet aan
die is niet eens goed genoeg voor de bankquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind 'm niks minder dan Addo, dus voor de bank mag hij komen.
op dat niveau kan hij ook prima uit de voetenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij ons vond ik Wielaert ook altijd goed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |