Ja maar ik zie Koeman niet snel 3-5-2 spelen om heel eerlijk te zijn, zeker niet tegen ajax Zondag.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
In een 3-5-2 opstelling zou hij best op het middenveld kunnen spelen als buitenste linkermiddenvelder.
Tardelli's blessure viel volgens mij wel mee en Kluivert leek ook op de weg terug al komt Zondag misschien nog te vroeg.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:58 schreef Panick het volgende:
Tardelli is geblesseerd evenals Kluivert, toch?
Nietquote:Op maandag 12 maart 2007 15:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laat Tardelli maar fit zijn zondag. De wedstrijden die ik gezien heb van psv, vind ik hem niet geweldig.
Nee, ik vind het een slechte speler. Kan misschien zijn dat hij in de CL nog tekort komt voor het niveau, maar ik heb hem op weinig positieve dingen voor psv kunnen betrappen.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een slechte speler. Kan misschien zijn dat hij in de CL nog tekort komt voor het niveau, maar ik heb hem op weinig positieve dingen voor psv kunnen betrappen.
quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 12 maart 2007 15:55 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]Ik was niet geheel serieus ofzo
Het is een speler waar PSV niet zoveel aan heeft.
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:59 schreef cultheld het volgende:
Tardelli is inderdaad slecht. Dat hij dit jaar een paar keer per ongeluk doeltreffend tegen een bal aan liep zegt mij niet zoveel: Je kunt nog beter Alex in een rolstoel op laten draven dan Tardelli opstellen, of gewoon met 10 man spelen.
De Jong in de spits?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
idd, en dan vooral een half-fitte Tardelli
hopen dus dat OF Kluivert OF De Jong de aanval kan versterken komende zondag...
Nguyen is toch (ook al) verhuurdquote:Op maandag 12 maart 2007 16:02 schreef ruud.nl het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met onze kameraden Carizzo en Nguyen?![]()
Wat zieligquote:Op maandag 12 maart 2007 16:08 schreef cultheld het volgende:
Carrizo ligt hele dagen met heimwee op bed.
Niet IN de spits zou ik zeggen, meer in een rol achter Farfan. En dan eventueel met Afellay hangend op rechtsquote:Op maandag 12 maart 2007 16:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
De Jong in de spits?
Dan liever Gorter of Zeefuik voor de neuzen gooien.
True maar de kans is zeker aanwezig dat we de komende tijd meer punten laten liggen dan we tot nu toe gedaan hebben. De makkelijke tegenstanders uit de 2e competitiehelft hebben we nu achter de rug en het resultaat is bedroevend. Alleen Roda JC en AZ waren wedstrijden waarin je puntverlies "mag" lijden eigenlijk. Verder moet je er ernstig rekening mee houden dat we nog wel enkele blessures extra krijgen, de ploeg loopt duidelijk op z'n tenen en ik vraag me af hoeveel spelers er constant half fit op het veld staan.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het is toch wat.
Reken eens uit hoeveel punten Ajax en AZ in diezelfde periode hebben verspeeld.![]()
*edit
7 voor Ajax dus en 6 voor AZ
(5 voor Twente)
Als de trend zich voortzet, wordt PSV dus gewoon kampioen.![]()
Bwehehe! Understatmentquote:Op maandag 12 maart 2007 15:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laat Tardelli maar fit zijn zondag. De wedstrijden die ik gezien heb van psv, vind ik hem niet geweldig.
Ik heb weinig vertrouwen meer in een kampioenschap voor ons. Misschien winnen wij zondag van jullie, maar dan kijk ik er niet raar van op als we in eens de wedstrijd daarop tegen Heracles weer punten verspelen.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verliezen van Ajax komende zondag is voldoende om de spanning weer helemaal terug te brengen.
Hij zal wel omgekocht zijn, het is een complot!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Keeper van Twente liet zich ook wel erg makkelijk passeren
Leuke voetbalnaam.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:05 schreef PyTh het volgende:
Zeefuik
Ik denk dat er naast Koné, Farfán en Reis nog drie aanvallers moeten zijn. Dat is dan eventueel Kluivert en nog twee. Als ze die Tardelli een contract geven kunnen ze mij ook contracteren.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef mcyodogg het volgende:
Dat is meegerekend inclusief het eventuele vertrek van Tardelli en Kluivert?
Zag het net ook in Holland Sportquote:
quote:Een MRI-scan in het St. Anna-ziekenhuis in Geldrop heeft vanmiddag bevestigd dat de hamstringspier van het linkerbeen van verdediger Alex gedeeltelijk is afgescheurd. De Braziliaan is door deze blessure zeker zes weken uit de roulatie en mist onder andere de topper tegen Ajax en de dubbele ontmoeting met Liverpool.
PSV
Woudestein
Over enkele weken wordt bekeken hoe het met zijn blessure is gesteld, om het verder verloop van zijn revalidatie te bepalen. Alex raakte zondagmiddag op Woudestein in de competitiewedstrijd tegen Excelsior geblesseerd, bij een pass om een medespeler weg te sturen. Hij werd per brancard van het veld gedragen en na afloop liet hoofdcoach Ronald Koeman al weten te vrezen voor een scheurtje in de hamstring van de Braziliaanse international.
Denk je nu werkelijk dat ze bij LFCniet weten dat Alax geblesseerd is en dat dat wellicht wel eens gevolgen kan hebben voor het spel? En dat er geen enkele scout de wedstrijden gaat bekijken komende periode?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Benitez gaat uit van een verdedigend PSV en zal daar z'n tactiek ook op aanpassen.
Nee, maar je reactie is nogal voorbarig. PSV speelde tegen AC Milan (return halve finale CL 2004/2005) ook "opeens" met een compleet andere tactiek dan tijdens de voorgaande wedstrijden. Het verrassingselement is bij een Alex-loos PSV de enige kans om Liverpool te kloppen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat ze bij LFCniet weten dat Alax geblesseerd is en dat dat wellicht wel eens gevolgen kan hebben voor het spel? En dat er geen enkele scout de wedstrijden gaat bekijken komende periode?
Ik ben benieuwd of LFC zich laat verrassen - maar goed we zullen zien ...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar je reactie is nogal voorbarig. PSV speelde tegen AC Milan (return halve finale CL 2004/2005) ook "opeens" met een compleet andere tactiek dan tijdens de voorgaande wedstrijden. Het verrassingselement is bij een Alex-loos PSV de enige kans om Liverpool te kloppen.
Je zegt zelf al dat het een leencontract is. Dus wtf?quote:Op maandag 12 maart 2007 02:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet er wel een clausule in het leencontract hebben gestaan dat hij teruggehaald kon wordne. Dat staat er waarschijnlijk niet in.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:59 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Je zegt zelf al dat het een leencontract is. Dus wtf?
En iedereen die zegt dat Robert niet teruggehaald moet worden: hij is zwart, dus jullie zijn allemaal racisten. Als PSV hem terughaalt, zal hij veel gaan scoren. *opgeheven vinger*
Er vallen her en der wat namen...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef PizzaSalami het volgende:
Kan me niet voorstellen dat cocu blijft als alex toch gaat. Hebben jullie eigenlijk al opvolgers rondlopen?
voor Schaars mag je flink investeren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er vallen her en der wat namen...
In de aanval hebben we groeibriljant Reis in ieder geval.
Maar voor Cocu? Ik zie Schaars graag komen. Maar die zal wel te duur zijn.
Ja!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Kunnen we Romario niet overhalen om tegen Ajax effe te komen spelen ?
Alsjeblieft niet zegquote:
Ik vind hem goed spelen bij Twente hij is een jongen uit de eigen jeugd + een Nederlander.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:45 schreef Suijk het volgende:
Wat grappig, je zou Wielaert graag terug zien?
Mwah, ik heb nog steeds niet veel vertrouwen in Koeman(of de rest van de technische staf) als het gaat om het doen van aankopen. Niet alleen om zijn miskopen bij andere clubs, ook bij ons heeft hij al een paar keer de plank misgeslagen imo. Toen Vennegoor vertrok was het duidelijk dat dat er minstens 1 spits bij moest. Koeman mocht er zelfs 2 halen: Kluivert en Tardelli. Allebei mislukt. Verbazend? Niet echt... Van Kluivert was bekend dat hij niet het toonbeeld van fysieke gezondheid is, dat is bevestigd door onze medische staf maar toch werd hij gehaald, een flinke gok waarvan we hebben kunnen zien hoe het uitpakte. Tardelli: groot talent wat al bij andere clubs mislukt was en bekend stond om zijn gedragsproblemen. Nou hebben we van die gedragsproblemen niet veel gemerkt, van zijn "grote talent" misschien nog wel minder.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:43 schreef PyTh het volgende:
Er zijn de afgelopen 5 seizoenen vrijwel elk jaar spelers vertrokken en PSV is iedere keer weer in staat geweest de gaten op een juiste manier in te vullen en ik ben er van overtuigd dat het ze voor volgend seizoen weer gaat lukken.
Ik vind dat je het weer iets te somber inziet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nog steeds niet veel vertrouwen in Koeman(of de rest van de technische staf) als het gaat om het doen van aankopen. Niet alleen om zijn miskopen bij andere clubs, ook bij ons heeft hij al een paar keer de plank misgeslagen imo. Toen Vennegoor vertrok was het duidelijk dat dat er minstens 1 spits bij moest. Koeman mocht er zelfs 2 halen: Kluivert en Tardelli. Allebei mislukt. Verbazend? Niet echt... Van Kluivert was bekend dat hij niet het toonbeeld van fysieke gezondheid is, dat is bevestigd door onze medische staf maar toch werd hij gehaald, een flinke gok waarvan we hebben kunnen zien hoe het uitpakte. Tardelli: groot talent wat al bij andere clubs mislukt was en bekend stond om zijn gedragsproblemen. Nou hebben we van die gedragsproblemen niet veel gemerkt, van zijn "grote talent" misschien nog wel minder.
Bij Mendez is imo veel te snel de optie tot koop gelicht. Koeman lijkt serieus van plan Denneboom te gaan halen (wel ja, waarom niet, die is nog nooit ergens mislukt, toch?).
Opvallend genoeg lijken alle aankopen die wél het niveau halen verdedigers te zijn: Kromkamp, Salcido en Sun en Alcides maken tot dusverre ook geen verkeerde indruk. Nou meen ik me te herinneren dat Sun nog geen eigendom van PSV is en Koeman is niet zo lovend over zijn verdedigende kwaliteiten. Zeer benieuwd dus of die volgend jaar nog bij ons speelt.
De financiële risico's mogen dan klein zijn geweest, de sportieve des te groter. Het ontbreken van fatsoenlijke aanvallers is misschien wel de belangrijkste reden dat PSV het kampioenschap nog niet heeft veilig gesteld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind dat je het weer iets te somber inziet.
Natuurlijk valt Tardelli tegen en is Kluivert meer geblesseerd dan fit geweest maar er was ook vrijwel geen geld beschikbaar voor aankopen en waren de risico's ook nihil omdat Tardelli gehuurd is en Kluivert transfervrij overkwam.
Over de financiële situatie maak ik mij ook niet zo'n zorgen. Ik maak me zorgen over dat Koeman zijn welkbekende trucje gaat herhalen: smijten met geld en voornamelijk kutspelers halen. Farfan heeft overigens volgens mij een vastgestelde transfersom in zijn contract die meen ik 14,5 miljoen euro is.quote:Als Farfan na afloop van dit seizoen vertrekt zal hij minimaal 15 miljoen euro op moeten brengen en het behalen van de kwartfinale CL van dit jaar zal ook wat extra bestedingsruimte geven voor aankopen voor volgend seizoen.
Ik heb er dus wel vertrouwen in dat PSV in staat zal zijn om weer de goede aankopen te doen die ze nodig hebben.
Daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De financiële risico's mogen dan klein zijn geweest, de sportieve des te groter. Het ontbreken van fatsoenlijke aanvallers is misschien wel de belangrijkste reden dat PSV het kampioenschap nog niet heeft veilig gesteld.
Ik denk dat Koeman wel van zijn fouten geleerd heeft en hij heeft bij PSV niet het volmacht om spelers te halen die alleen hij ziet zitten.quote:Over de financiële situatie maak ik mij ook niet zo'n zorgen. Ik maak me zorgen over dat Koeman zijn welkbekende trucje gaat herhalen: smijten met geld en voornamelijk kutspelers halen. Farfan heeft overigens volgens mij een vastgestelde transfersom in zijn contract die meen ik 14,5 miljoen euro is.
Dat meen ik mij te herinneren. Zoiets is niet onlogisch, komt heel vaak voor bij PSV.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:33 schreef PyTh het volgende:
Hoe kom je er bij dat Farfan een clausule van 14.5 miljoen in zijn contract heeft?
Zuig je dat ter plekke uit je grote teen of heb je ook een bron?
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zoiets is niet onlogisch, komt heel vaak voor bij PSV.
Scouts kunnen er ook goed naast zitten. En Denneboom was (/ is?) een serieuze optie - dat lijkt me niet voor het niveau PSV, of wel? Er zal geen speler komen waar Koeman niet achter staat hoor, maar er zal denk ik ook geen speler meer komen waarvan Koeman de enige is die het wil.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman wel van zijn fouten geleerd heeft en hij heeft bij PSV niet het volmacht om spelers te halen die alleen hij ziet zitten.
Bij PSV gaat er eerst een breed scoutingsapparaat overheen daar dat bij ajax klaarblijkelijk niet het geval was.
Overigens vraag ik mij af wie er precies beslissen over welke speler er wordt aangetrokken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:33 schreef PyTh het volgende:
Ik denk dat Koeman wel van zijn fouten geleerd heeft en hij heeft bij PSV niet het volmacht om spelers te halen die alleen hij ziet zitten.
Bij PSV gaat er eerst een breed scoutingsapparaat overheen daar dat bij ajax klaarblijkelijk niet het geval was.
Denneboom was serieus en als ik de commentaren van Koeman lees is dat nog steeds serieus. Dat is idd niet het niveau dat je bij PSV wil, zelfs niet voor de bank.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Denneboom was (/ is?) een serieuze optie - dat lijkt me niet voor het niveau PSV, of wel? Er zal geen speler komen waar Koeman niet achter staat hoor, maar er zal denk ik ook geen speler meer komen waarvan Koeman de enige is die het wil.
Ja, en dan..? Volgend seizoen met Frikandelli en Kluivert in de spits?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:15 schreef PyTh het volgende:
Toch vreemd dat Shaktar dan 20 miljoen over had voor Kone als hij een clausule in z'n contract heeft, of dat moet het clausule bedrag zijn natuurlijk![]()
Als je voor Farfan en Kone samen 30-35 miljoen euro kan vangen zeg ik strik erom en weg ermee![]()
Ik mag toch hopen dat je voor 30-35 miljoen je aanval wel een beetje kan versterken of niet lijndanser?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, en dan..? Volgend seizoen met Frikandelli en Kluivert in de spits?
Ja, maar dan komen de "koemanaankopen" volgens onze vrienden uit Amsterdamquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je voor 30-35 miljoen je aanval wel een beetje kan versterken of niet lijndanser?
Onze vrienden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar dan komen de "koemanaankopen" volgens onze vrienden uit Amsterdam![]()
Natuurlijk. Daar ben ik ook heilig van overtuigd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Onze vrienden?
Die Neusjes en Grrrrrrrrrrr?
Ik denk dat het allemaal wel los zal lopen en het gewoon goed komt.
Zondag winnen -> kampioenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:27 schreef knep het volgende:
Eerst het kampioenschap maar eens regelen, daarna zien we wel.
Lijkt me dat PSV een nieuwe lichting spitsen krijgt inderdaad. Kluivert kost niet veel, maar kost teveel gezien z'n bijna constante afwezigheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef PyTh het volgende:
Tardelli is gehuurd en ik ga er niet vanuit dat die optie gelicht gaat worden en voor Kluivert is dat ook nog maar de vraag.
ALS Denneboom gehaald wordt (wat ik niet denk overigens) dan wordt hij puur en alleen voor de bank gehaald, niks meer en niks minder.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt je shirt met Denneboom #9 al klaar liggen, Pyth?
Farfan zou ik het liefst behouden, Koné mag voor mij al vertrekken als er 10 miljoen op tafel komt, meer is beter natuurlijk maar een bod van 20 miljoen zie ik niet meer snel gebeuren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:15 schreef PyTh het volgende:
Toch vreemd dat Shaktar dan 20 miljoen over had voor Kone als hij een clausule in z'n contract heeft, of dat moet het clausule bedrag zijn natuurlijk![]()
Als je voor Farfan en Kone samen 30-35 miljoen euro kan vangen zeg ik strik erom en weg ermee![]()
Het valt mij eigenlijk nu pas op dat jij zo infantiel bent om ajax consequent zonder hoofdletter te schrijven. Wat intens triest en droevig is dat eigenlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
ALS Denneboom gehaald wordt (wat ik niet denk overigens) dan wordt hij puur en alleen voor de bank gehaald, niks meer en niks minder.
Al weet Romano tegen ajax het net altijd vrij makkelijk te vinden, but what else is new
Waar kun je een punt van makenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Het valt mij eigenlijk nu pas op dat jij zo infantiel bent om ajax consequent zonder hoofdletter te schrijven. Wat intens triest en droevig is dat eigenlijk.
.
En toch moet je er blijkbaar hard om lachen, een bedankje richting Pyth zou wel op zijn plaats zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Het valt mij eigenlijk nu pas op dat jij zo infantiel bent om ajax consequent zonder hoofdletter te schrijven. Wat intens triest en droevig is dat eigenlijk.
.
Je kan je beter druk maken over het feit dat voor het 3e jaar op rij de titel naar Eindhoven gaat ipv naar amsterdam (speciaal voor jou!)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef Panick het volgende:
[..]
.
Ga eerst maar eens naar je eigen Ajacieden die nog altijd PisVee menen te moeten schrijvenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef Panick het volgende:
[..]
.
aub niet zeg. Hij zpeelt alleen goed in een team dat goed speelt, heb hem veel wedstrijden in de Goffert zien spelen en hij kan ons niveau echt niet aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind hem goed spelen bij Twente hij is een jongen uit de eigen jeugd + een Nederlander.
Voor de bank lijkt het mij dus een prima versterking.
Ik vind 'm niks minder dan Addo, dus voor de bank mag hij komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aub niet zeg. Hij zpeelt alleen goed in een team dat goed speelt, heb hem veel wedstrijden in de Goffert zien spelen en hij kan ons niveau echt niet aan
die is niet eens goed genoeg voor de bankquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind 'm niks minder dan Addo, dus voor de bank mag hij komen.
op dat niveau kan hij ook prima uit de voetenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij ons vond ik Wielaert ook altijd goed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |