abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47224758
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:25 schreef PyTh het volgende:
Schaars heeft nog steeds zijn contract niet verlengt en de Cler heeft na dit seizoen nog maar 1 jaar contract.

Schaars = 9 miljoen euro
de Cler = 2 miljoen euro

Lijkt me een goede investering.
De Cler is niet eens echt noodzakelijk gezien Alcides ook als linksback kan spelen.

Liever wat meer Nederlanders dan een heel team vol met vage Zuid Amerikanen.
Schaars voor 9 miljoen euro halen is het domste wat je kunt doen, want de kans dat hij voor meer is door te verkopen lijkt me vrij klein. Kwaliteit gaat m.i. voor nationaliteit en De Cler is naar Nederlandse begrippen weliswaar een goede back, maar Guardado, Kaabi en Pocognoli zijn beter. Guardado is alleen erg prijzig en vooral in 3-5-2 een aanwinst. Kaabi is spotgoedkoop (want speelt in Iran), alleen spreekt die geen Engels/Spaans/Portugees, dus dat wordt een lastig verhaal. Pocognoli spreekt volgens mij Frans en Italiaans en is een toptalent, dus die zie ik dan liever komen dan De Cler.
Afellay, Aissati en Simons spreken in ieder geval Nederlands: Als die drie volgend jaar basisspeler zijn, dan zie ik de noodzaak niet om andere posities per definitie door Nederlanders op te laten vullen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47224764
Is Kivuvu een Nederlander?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_47224843
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Is Kivuvu een Nederlander?
Nederlands paspoort en hij spreekt Nederlands .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47224885
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Schaars voor 9 miljoen euro halen is het domste wat je kunt doen, want de kans dat hij voor meer is door te verkopen lijkt me vrij klein.
Als hij zich bij PSV ontwikkeld tot een wereldspeler dan is hij ook in de toekomst een hoop geld waard. Hij is nog maar net 23.. Of hij die kwaliteiten helemaal heeft weet ik niet maar het is wel een speler die ik graag zie komen.

Hoewel ik nu op VI zie dat hij nog niet op meer dan 24 wedstrijden in de eredivisie per jaar is gekomen...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:43:15 #230
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47225027
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Schaars voor 9 miljoen euro halen is het domste wat je kunt doen, want de kans dat hij voor meer is door te verkopen lijkt me vrij klein.
Wat een bullshit....
Schaars is zeker wel 9 miljoen en heb jij andere goede opvolgers buiten weer een paar vage zuid amerikanen om die (die je een keer op ESPN of weet ik veel wat gezien hebt ) capabel zijn om Cocu op te volgen?
quote:
Kwaliteit gaat m.i. voor nationaliteit en De Cler is naar Nederlandse begrippen weliswaar een goede back, maar Guardado, Kaabi en Pocognoli zijn beter. Guardado is alleen erg prijzig en vooral in 3-5-2 een aanwinst. Kaabi is spotgoedkoop (want speelt in Iran), alleen spreekt die geen Engels/Spaans/Portugees, dus dat wordt een lastig verhaal. Pocognoli spreekt volgens mij Frans en Italiaans en is een toptalent, dus die zie ik dan liever komen dan De Cler.
Hoe vaak heb je die gasten die je nu opnoemt 90 minuten aan een stuk zien voetballen zodat je er een goed oordeel over kan vellen?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_47225201
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als hij zich bij PSV ontwikkeld tot een wereldspeler dan is hij ook in de toekomst een hoop geld waard. Hij is nog maar net 23.. Of hij die kwaliteiten helemaal heeft weet ik niet maar het is wel een speler die ik graag zie komen.

Hoewel ik nu op VI zie dat hij nog niet op meer dan 24 wedstrijden in de eredivisie per jaar is gekomen...
Natuurlijk is hij een geweldige speler. Maar bij Vitesse vond ik hem ook al stukken beter dan Hofs en Janssen en toen was hij voor 3 ton op te halen. Blijkbaar vonden de PSV-beleidsmakers hem toen nog niks speciaals en lieten ze AZ er mee aan de haal gaan. Nu zie ik wederom een aantal Nederlandse spelers bij (voornamelijk) middenmoters met een hoop potentie en die zie ik eigenlijk liever komen (want stukken goedkoper). Anders krijg je dus dat je Schaars koopt voor 9 miljoen euro en je AZ van Schaars verlost, AZ 5 of 6 van die talenten koopt (El Ahmadi, Pryor, Elia, Zomer, Pocognoli, Kaya) en ze 3 of 4 jaar later weer aan PSV verkoopt voor de hoofdprijs. PSV kan die spelers beter kopen en als eerste invallers laten fungeren of verhuren, zodat je op die manier een relatief goedkope Nederlandse doorstroom (met voldoende kwaliteit) creëert. Als je nagaat dat Farfán en Gomes samen ongeveer 3 miljoen euro hebben gekost, dan is het toch te gek voor woorden om ook maar te overwegen om 9 miljoen euro voor Stijn Schaars neer te tellen?
pi_47225240
Meeuwis van Roda lijkt me ook wel iets voor PSV.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:51:22 #233
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47225330
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Natuurlijk is hij een geweldige speler. Maar bij Vitesse vond ik hem ook al stukken beter dan Hofs en Janssen en toen was hij voor 3 ton op te halen. Blijkbaar vonden de PSV-beleidsmakers hem toen nog niks speciaals en lieten ze AZ er mee aan de haal gaan. Nu zie ik wederom een aantal Nederlandse spelers bij (voornamelijk) middenmoters met een hoop potentie en die zie ik eigenlijk liever komen (want stukken goedkoper). Anders krijg je dus dat je Schaars koopt voor 9 miljoen euro en je AZ van Schaars verlost, AZ 5 of 6 van die talenten koopt (El Ahmadi, Pryor, Elia, Zomer, Pocognoli, Kaya) en ze 3 of 4 jaar later weer aan PSV verkoopt voor de hoofdprijs. PSV kan die spelers beter kopen en als eerste invallers laten fungeren of verhuren, zodat je op die manier een relatief goedkope Nederlandse doorstroom (met voldoende kwaliteit) creëert. Als je nagaat dat Farfán en Gomes samen ongeveer 3 miljoen euro hebben gekost, dan is het toch te gek voor woorden om ook maar te overwegen om 9 miljoen euro voor Stijn Schaars neer te tellen?
Ik zou als ik jou was even een open sollicitatie sturen naar topscout@psv.nl

Als je een beetje nadenkt weet je ook dat Gomes en Farfan uitzondering op de regel zijn.
Ik vind dat PSV gewoon moet investeren, zeker als een waardige opvolger voor Cocu betaamt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:51:54 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47225352
quote:
Michael Lamey heeft definitief geen toekomst meer bij PSV. Ondanks de blessuregolf in de eerste selectie zal trainer Ronald Koeman de rechtervleugelverdediger geen speelminuten meer geven in de hoofdmacht.

Lamey maakte vorig seizoen onder trainer Guus Hiddink nog regelmatig zijn opwachting in het eerste elftal van PSV, maar is onder het bewind van Koeman volledig uit de gratie geraakt. De verdediger speelt sinds de winterstop in het tweede elftal en zal daar tot aan het einde van het seizoen blijven.

"Zijn contract loopt af en daarna is het einde verhaal voor Lamey bij PSV", zo sprak Koeman zeer duidelijke taal tegenover Omroep Brabant.
bron: Voetbalzone.nl

Weet niet helemaal wat ik ervan moet denken...
pi_47225386
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:43 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat een bullshit....
Schaars is zeker wel 9 miljoen en heb jij andere goede opvolgers buiten weer een paar vage zuid amerikanen om die (die je een keer op ESPN of weet ik veel wat gezien hebt ) capabel zijn om Cocu op te volgen?
[..]

Hoe vaak heb je die gasten die je nu opnoemt 90 minuten aan een stuk zien voetballen zodat je er een goed oordeel over kan vellen?
Waarom zou Lucas een vage Zuid-Amerikaan zijn? Zijn Farfán, Alex en Gomes ook "vage Zuid-Amerikanen" ? Moet je Lucas pas kopen als hij al bij de Selecão zit (en dus definitief onhaalbaar is)?
Kaabi heb ik op het WK zien voetballen: Razendsnel (sneller dan Roberto Carlos), sterk aan de bal, technisch en kan de hele flank bestrijken.
Guardado (WK) is een geweldige 3-5-2 back, alleen wel prijzig.

Om een lang verhaal kort te maken: Zijn voetballers pas PSV-waardig wanneer ze bij AZ in de basis staan? Was Schaars een mislukkeling geworden als PSV hem had opgehaald bij Vitesse voor een paar ton? Heeft AZ hem extra kwaliteiten gegeven? Aissati en Afellay kwamen ook uit het niets en je ziet waar ze nu staan .
pi_47225467
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tja PSV moet elk jaar CL spelen en zeer regelmatig kampioen worden. Dan kan je minder risico's nemen dan een AZ waarvan alle leuke prestaties mooi meegenomen zijn maar geen noodzaak.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 12:56:31 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47225514
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hofland verdient iets minder dan 1 miljoen euro.
klopt ja, foutje van mij. Hij steeg omdat hij bij PSV niet in de hoogste salarisschaal zat. Dan kan hij bij PSV in alle opzichten vooruit.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 13:00:23 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47225647
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:34 schreef leolinedance het volgende:

[..]

V. Bommel verdiende bijna 1,7 miljoen (toen hij nog bij PSV speelde dan). De Jong verdient zelfs 8 ton. Dan moet Hofland ook wel te betalen zijn.

Niet dat ik zo'n interesse heb in hem, maar was gewoon benieuwd naar zijn salaris.
Cocu het afgelopen seizoen 2,2 miljoen (inclusief premies)
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47225722
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

bron: Voetbalzone.nl

Weet niet helemaal wat ik ervan moet denken...
Dat Koeman zegt dat hij geen minuut meer speelt is idd wel vreemd...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 13:04:10 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47225791
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat Koeman zegt dat hij geen minuut meer speelt is idd wel vreemd...
liever Feher dan Lamey
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47225849
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja PSV moet elk jaar CL spelen en zeer regelmatig kampioen worden. Dan kan je minder risico's nemen dan een AZ waarvan alle leuke prestaties mooi meegenomen zijn maar geen noodzaak.
Dit zou al een hele verbetering zijn:
Kluivert (nooit fit) - Pryor of een aanspeelpunt
Reiziger - Pocognoli
Lamey - Marcellis (intern dus)
Addo - Zomer
Tardelli - El Hamdaoui
pi_47225899
Ik ben ook bang voor de bank, want ik denk dat bijvoorbeeld Vayrynen wil uitzien naar een nieuwe club.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 13:10:36 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47226003
nog even n.a.v. de discussie met LFY
quote:
Koploper PSV haalt er 2,35 zonder de verrichtingen na de Champions League-duels mee te rekenen. Daar staat tegenover dat de Eindhovenaren geen enkele last hebben van de ontmoetingen tegen de Europese top. Zelfs na het gelijkspel bij Excelsior is PSV zes procent succesvoller direct na Champions League-duels dan in de overige wedstrijden. De ervaren ploeg van Ronald Koeman kan bogen op een post-Europees gemiddelde van 2,5 punt per duel
bron vi.nl
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47226157
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Reiziger - Pocognoli
Lamey - Marcellis (intern dus)
Addo - Zomer
Tardelli - El Hamdaoui
Wij krijgen Pocognoli al!
pi_47227795
Ik blijf bij Hanson van Heerenveen, maar PSV mag ook Landzaat wegplukken bij Wigan of Ogunsoto bij Westerlo
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_47227830
Landzaat alleen als hij echt helemaal niets kost. Die jongen heeft nooit echt wat laten zien en is ook al ruim 30+.
pi_47228018
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je kan je beter druk maken over het feit dat voor het 3e jaar op rij de titel naar Eindhoven gaat ipv naar amsterdam (speciaal voor jou!)
Daar maak ik mij ook druk om uiteraard, maar dat staat best lost van elkaar.
Het is gewoon intens triest, helemaal van een volwassen vent (en vader!) als jij. Maar goed, dat die 410 knaapjes het doen is gezien hun niveau (welk?) nog wel te bevatten. Maar bij jou valt het juist op omdat ik je wat hoger dan dit soort kinderachtige dingen had zitten. My bad blijkbaar. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_47228227
Je weet dat El Hamdoui met een knieblessure zit he Cultheld?
pi_47228328
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je weet dat El Hamdoui met een knieblessure zit he Cultheld?
Komende zomer niet meer toch? Volgens mij is hij tot april/mei geblesseerd. Hij zal in ieder geval niet veel kosten.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:30:55 #250
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47228588
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Reiziger - Pocognoli
Lamey - Marcellis Fagner
Addo - Zomer Marcellis