abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47225849
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja PSV moet elk jaar CL spelen en zeer regelmatig kampioen worden. Dan kan je minder risico's nemen dan een AZ waarvan alle leuke prestaties mooi meegenomen zijn maar geen noodzaak.
Dit zou al een hele verbetering zijn:
Kluivert (nooit fit) - Pryor of een aanspeelpunt
Reiziger - Pocognoli
Lamey - Marcellis (intern dus)
Addo - Zomer
Tardelli - El Hamdaoui
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47225899
Ik ben ook bang voor de bank, want ik denk dat bijvoorbeeld Vayrynen wil uitzien naar een nieuwe club.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 13:10:36 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47226003
nog even n.a.v. de discussie met LFY
quote:
Koploper PSV haalt er 2,35 zonder de verrichtingen na de Champions League-duels mee te rekenen. Daar staat tegenover dat de Eindhovenaren geen enkele last hebben van de ontmoetingen tegen de Europese top. Zelfs na het gelijkspel bij Excelsior is PSV zes procent succesvoller direct na Champions League-duels dan in de overige wedstrijden. De ervaren ploeg van Ronald Koeman kan bogen op een post-Europees gemiddelde van 2,5 punt per duel
bron vi.nl
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47226157
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Reiziger - Pocognoli
Lamey - Marcellis (intern dus)
Addo - Zomer
Tardelli - El Hamdaoui
Wij krijgen Pocognoli al!
pi_47227795
Ik blijf bij Hanson van Heerenveen, maar PSV mag ook Landzaat wegplukken bij Wigan of Ogunsoto bij Westerlo
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_47227830
Landzaat alleen als hij echt helemaal niets kost. Die jongen heeft nooit echt wat laten zien en is ook al ruim 30+.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47228018
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je kan je beter druk maken over het feit dat voor het 3e jaar op rij de titel naar Eindhoven gaat ipv naar amsterdam (speciaal voor jou!)
Daar maak ik mij ook druk om uiteraard, maar dat staat best lost van elkaar.
Het is gewoon intens triest, helemaal van een volwassen vent (en vader!) als jij. Maar goed, dat die 410 knaapjes het doen is gezien hun niveau (welk?) nog wel te bevatten. Maar bij jou valt het juist op omdat ik je wat hoger dan dit soort kinderachtige dingen had zitten. My bad blijkbaar. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_47228227
Je weet dat El Hamdoui met een knieblessure zit he Cultheld?
pi_47228328
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je weet dat El Hamdoui met een knieblessure zit he Cultheld?
Komende zomer niet meer toch? Volgens mij is hij tot april/mei geblesseerd. Hij zal in ieder geval niet veel kosten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:30:55 #250
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47228588
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Reiziger - Pocognoli
Lamey - Marcellis Fagner
Addo - Zomer Marcellis
Tardelli - El Hamdaoui Bakal
Marcellis is een centrale verdediger, geen back
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_47228674
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:

[..]

Marcellis is een centrale verdediger, geen back
Rechtsback en CV volgens PSV Netwerkers die de trainingen en wedstrijden van het 2e van PSV volgen. In Oranje staat hij steevast CV, maar Lamey kan ook CV spelen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:43:06 #252
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47228920
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Rechtsback en CV volgens PSV Netwerkers die de trainingen en wedstrijden van het 2e van PSV volgen. In Oranje staat hij steevast CV, maar Lamey kan ook CV spelen.
Lamey is een drama als CV

Maar wat vond je van mijn gecorrigeerde lijstje?
Ik vind dat we gewoon veel geld moeten steken in 1 of 2 goede nieuwe spitsen en een opvolger voor Cocu.
pi_47229099
Is Bakkal nog van PSV? Bij ons was hij zwaar drama. Nu bij Twente en Oranje doet hij het af en toe wel aardig. Als hij nog van PSV is zou ik hem terughalen, zoniet dat zou ik er niet weer geld in steken.

Wie is die pognoli ofzo trouwens?
pi_47229114
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:

Pocognoli. Linksback van Genk.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_47229135
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:43 schreef PyTh het volgende:

[..]

Maar wat vond je van mijn gecorrigeerde lijstje?
Ik ken Fagner niet, ik weet alleen dat PSV hem heeft gecontracteerd. Marcellis ken ik wel enigszins en ondanks z'n beperkte lengte (de meeste verdedigers zijn toch redelijk lang en hij is geloof ik 1.79) is hij een sterke verdediger.
Bakkal is een leuke voetballer, maar El Hamdaoui vind ik nog net iets beter (al is het nog even afwachten hoe hij uit z'n blessure gaat komen). Ik vind een aanspeelpunt erg belangrijk, maar een type Pryor (of Sekou Cissé, die behalve z'n belabberde Afrikaanse traptechniek álles mee heeft als aanvaller) lijkt mij ook wenselijk.
Ramon Zomer is een hele goede verdediger (m.i. niks minder dan Mathijsen) voor PSV en speelt al seizoenenlang vrij constant op een behoorlijk hoog niveau. Hij moet geloof ik nog 24 worden, dus hij lijkt me een prima aankoop.
pi_47229137
Bakkal is nog van PSV ja.
pi_47229279
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:48 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Pocognoli. Linksback van Genk.
Ik weet het alweer ja. Vergeet niet dat hij nu in een elftal speelt dat ook gewoon heel goed draait in Belgie. Dan gaat het allemaal net iets makkelijker. Maargoed wil je kans maken dan moet je hem inderdaad nu halen, als hij zich goed doorblijft ontwikkelen dan is hij niet meer te halen. Goede linksbacks zijn schaars, dus als hij echt zo goed is/kan worden dan zou ik hem halen.
pi_47229428
Ajax wilde 'm vorig jaar al halen. Althans, dat waren de geruchten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_47229485
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:58 schreef zjroentje het volgende:
Ajax wilde 'm vorig jaar al halen. Althans, dat waren de geruchten.
Evenals Defour. Beide spelers zijn naar verluidt enorm in waarde gestegen dit seizoen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:00:42 #260
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47229519
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ken Fagner niet, ik weet alleen dat PSV hem heeft gecontracteerd. Marcellis ken ik wel enigszins en ondanks z'n beperkte lengte (de meeste verdedigers zijn toch redelijk lang en hij is geloof ik 1.79) is hij een sterke verdediger.
Bakkal is een leuke voetballer, maar El Hamdaoui vind ik nog net iets beter (al is het nog even afwachten hoe hij uit z'n blessure gaat komen). Ik vind een aanspeelpunt erg belangrijk, maar een type Pryor (of Sekou Cissé, die behalve z'n belabberde Afrikaanse traptechniek álles mee heeft als aanvaller) lijkt mij ook wenselijk.
Ramon Zomer is een hele goede verdediger (m.i. niks minder dan Mathijsen) voor PSV en speelt al seizoenenlang vrij constant op een behoorlijk hoog niveau. Hij moet geloof ik nog 24 worden, dus hij lijkt me een prima aankoop.
El Hamdaoui is vaak geblesseerd en heeft mij ondanks z'n leuke moves niet kunnen overtuigen.

Fagner
quote:
Fagner Coserva Lemos komt uit de jeugd van Corinthians en is op 11 juni 1989 geboren in São Paulo. In totaal speelde hij zeven wedstrijden in het eerste elftal van de club, daarnaast is hij een vaste waarde in het nationale Braziliaanse elftal onder 20. Recentelijk won hij met Brazilië een prestigieus kwalificatietoernooi in Paraguay, waardoor het nationale elftal uit mag komen op zowel het Jeugd-WK als de Olympische Spelen. Tijdens het kwalificatietoernooi werd Fagner uitvoering bekeken door de scouts van PSV. Eerder wist PSV ook de Braziliaan Jonathan Reis voor lange tijd aan zich te binden.
Zomer kan de top nog niet aan, afgelopen Zondag heb je hoop ik ook weer kunnen zien waarom.

Bakkal laat bij Twente en in Jong Oranje leuke dingen doen dus ik zeg terughalen, en als het niet werkt kun je hem alsnog verkopen.

En Pryor daar kan ik me ook niet helemaal in vinden.
pi_47229614
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:43 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hoe doet ie het als straalkachel?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47237755

heb dit oude PSV shirt gekocht

Lange mouwen en nummer 17
Nummer stond er al op.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:02:00 #263
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47237774
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]

heb dit oude PSV shirt gekocht

Lange mouwen en nummer 17
nice
pi_47237886
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe doet ie het als straalkachel?

Die Ajacieden zijn trouwens echt extreem overtuigd (bij mij op school althans) dat ze zondag met minstens 3 goals verschil gaan winnen. Helemaal omdat Alex er niet bij is. Ik moet het maar zien, het zal niet makkelijk zijn, maar ik denk dat wij wel meer kans hebben dan Ajax.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:29:59 #265
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47238933
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:04 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Die Ajacieden zijn trouwens echt extreem overtuigd (bij mij op school althans) dat ze zondag met minstens 3 goals verschil gaan winnen. Helemaal omdat Alex er niet bij is. Ik moet het maar zien, het zal niet makkelijk zijn, maar ik denk dat wij wel meer kans hebben dan Ajax.
Ik zie de kansen gelijk. Voorspel daarom ook een 0-0
pi_47238980
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik zie de kansen gelijk. Voorspel daarom ook een 0-0
Ajax gaat zeker wel een keer scoren denk ik. Of wij dat ook doen laat ik je weten zodra ik de definitieve opstelling zie .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47239377
John de Jong is trouwens voor de verandering maar weer eens geblesseerd geraakt in de warming up voor de wedstrijd tegen jong NEC.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 maart 2007 @ 19:55:46 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47239990
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Bakkal nog van PSV? Bij ons was hij zwaar drama. Nu bij Twente en Oranje doet hij het af en toe wel aardig. Als hij nog van PSV is zou ik hem terughalen, zoniet dat zou ik er niet weer geld in steken.

Bakkal is nog van PSV, PSV wil hem misschien wel een kans geven, Bakkal en Twente lijken er de voorkeur aan te geven dat hij in Enschede blijft.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47240841
We hebben Jonathan Reis ook al.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_47240870
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:41 schreef ruud.nl het volgende:
John de Jong is trouwens voor de verandering maar weer eens geblesseerd geraakt in de warming up voor de wedstrijd tegen jong NEC.
Ernstig?
Patat Friet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')