Je hebt het over FOK!klus 2006 -de uitslag-, feliciteer hier de winnaars! neem ik aan? Daar hadden wel wat linkjes ingekund ja. Zal e.e.a. edittenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:09 schreef Reese het volgende:
Hoi Marsepein, waarom is die OP eigenlijk zo lang en groot en met veul plaatjes enzo?
Nee, juist niet, die vond ik hartstikke leuk, met grafiekjes en zulks. Ik heb ook niks tegen lange OP's in het algemeen, juist bij een nieuw topic is dat prima!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:13 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Je hebt het over FOK!klus 2006 -de uitslag-, feliciteer hier de winnaars! neem ik aan? Daar hadden wel wat linkjes ingekund ja. Zal e.e.a. editten![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:16 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee, juist niet, die vond ik hartstikke leuk, met grafiekjes en zulks. Ik heb ook niks tegen lange OP's in het algemeen, juist bij een nieuw topic is dat prima!
Ik bedoel de OP van dít topic. Is al twee jaar hetzelfde, niemand leest het meer, want je scrollt gelijk naar de tweede post. Lees voor de gein de tekst eens door, is echt heel rigide geformuleerd.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:56 schreef Marsepein het volgende:
Cybersijp: Schouderklopjes meldtopic.![]()
![]()
Bedankt!
Cybersijp van hartequote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:56 schreef Marsepein het volgende:
Cybersijp: Schouderklopjes meldtopic.![]()
![]()
Bedankt!
Om hier even op te reageren:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef tnimble het volgende:
Aangezien ik al al het gereedschap bezit stel ik voor om of het stukgereedschap ter donatie aan te bieden. Er zijn vast instellingen in NL (of buitenland) die belangeloos bezig zijn voor anderen en daarbij ook wel gereedschap kunnen gebruiken. b.v. zoiets als een project waar Gurb aan heeft meegeholpen.
Hier ben ik het helemaal mee eens, het was ook niet meer als een voorstel, en absoluut geen claimquote:Op maandag 12 maart 2007 23:37 schreef Marsepein het volgende:
Tja, het doel is heel goed Gurb, daar is geen discussie over mogelijk. Maar het zijn echter wel prijzen beschikbaar gesteld door een FOK! user. Ik stel daarom voor dat als er niemand de prijzen wil hebben, Cybersijp zelf jou het beste een antwoord kan geven.
Wat is het doel van zo'n topic? Er is in V&A namelijk zoiets: [Centraal] Woonruimte gezocht/aangeboden! #5quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:53 schreef Jelief het volgende:
Is er een centraal 'Ik zoek een woning en dit heb ik op het oog-topic' ? Zo nee mag dat er komen?
Op het OUD speeltuinbankje hebben we het regelmatig en veel over de woningen die we op het oog hebben, lijkt mij dat het hier véél beter past
gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:13 schreef MMach het volgende:
![]()
[afbeelding]
Deze middag mijn praktijkexamen voor rijbewijs B feilloos afgelegdDe examinator vond me zelfs een goede chauffeur.
Vanaf nu mag ik dus ook personen onder 24 vervoeren, 'snachts rijden in de weekends, en in het buitenland (naar de volgende klusmeeting rijd ik dus zelf), wat ik met m'n voorlopige rijbewijs niet mocht.
Het was een helse zoektocht naar een geschikte examenbegeleider want op een dinsdag moesten de meeste mensen die ik kende wel werken. Maar het is de zus van mijn lerares duits van het middelbaar onderwijs geworden![]()
juich!
Ik weet wel dat het bij de kosten van onderhoud hoort, maar als je weet wat voor kosten ik in het afgelopen jaar al gehad heb aan dat ding dan zou je wel snappen waarom ik zo diep zuchtquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:47 schreef Marsepein het volgende:
Eh, dat is onderhoud van je auto, dus dat geld is niet weggegooid, maar voor je eigen veiligheid (En de veiligheid van anderen)
Een vonkenboer waar de lampen het niet doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:08 schreef Vonkenboer het volgende:
*zucht*
Auto apk afgekeurd; net contact gehad met de garage...
Afkeurpunten
- Lampje boven de kentekenverlichting
- Lampen voorzijde niet goed afgesteld
- Linker achterband op profiel afgekeurd
- Rechter achterband op profiel afgekeurd
¤ 65,- incl. montage, uitlijnen per band..
Daar gaat in het totaal weer voor ¤ 150,- down the drain![]()
Alsof ik er last van heb dat mijn kentekenverlichting het niet helemaal doetquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:41 schreef tnimble het volgende:
[..]
Een vonkenboer waar de lampen het niet doen![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:37 schreef Marsepein het volgende:
*vernieuwing is vooruitgang*
De lange saaie OP is verdwenen en daarvoor in de plaats is er een doodordinair FB en SC topic gekomen.
Nav een opmerking van Reese hebben Marsepein en ik eens even diepgaand overleg gevoerd en kwamen we idd tot de conclusie dat de FAQ het beste los kon van dit topic zodat men niet altijd door die lap text heen moet.
Bij deze dus!![]()
1 FAQ topic: K&W FAQ
1 FB-SC topic: deze dus.
Onder het motto dat zie je toch nietquote:Op zondag 18 maart 2007 14:22 schreef Gurb het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier twee foto's die zo in de bouwwereld kunnen komen. Dit is het huis van mijn zusje, dat is donderdag opgeleverd. In de kopgevel zit een kozijn die de aannemer te lang heeft besteld. En hoe lossen ze dat dan op? Gewoon door laten steken langs de vloer.![]()
E.e.a. hadden we natuurlijk al veel eerder gezien en ook gemeld, maar de projectontwikkelaar en aannemer heeft er niets mee gedaan. Dus vorige week met de oplevering eea niet geaccepteerd, maar de aannemer wilde van niets weten dus is het niet vermeld op de opleverlijst. Dus vervolgens rechtsbijstand ingeschakeld en een aangetekende brief naar de projectontwikkelaar dat ditgene niet is wat is gekocht en we een andere oplossing willen.
Hoe het opgelost moet worden weten we zelf ook niet één twee drie, maar dat is ook niet aan ons, dat is zaak voor de projectontwikkelaar en de aannemer.
Wat voor auto is het?? VW??quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het bij de kosten van onderhoud hoort, maar als je weet wat voor kosten ik in het afgelopen jaar al gehad heb aan dat ding dan zou je wel snappen waarom ik zo diep zucht(en die kosten waren geen normaal onderhoud of benzine e.d. zaken)
Het was een beetje een kneusje qua auto en dat blijft het volgens mij ook; het is iedere keer maar weer afvragen wat er defect gaat![]()
Het is een peugeot 106 1.4 XSI Le Man uit 1995, deze heeft een vrij luxe uitvoering met leren bekleding , leren stuurwiel, sportstoelen, centrale vergrendeling en hij weegt maar 845 kg. In combinatie met een 1400 injectie motor gaat dat ding als de spreekwoordelijke brandweerquote:
Met liefdequote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Zodra ik in een VW, Ford of Slopel ga rijden dan moet iemand mij echt ff een schop onder me hol verkopen![]()
We hadden hem toen inderdaad verschrikkelijk opgepoetst; voor die tijd was die ook echt meer zwart dan roodquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:22 schreef truttebosje het volgende:
haha vonkie, heb je je auto zo mooi laten glimmen voor de foto? of ziet ie er altijd zo uit?
die van ons is pas voor zn beurt naar de garage geweest ze hebben hem met liefde voor 120 eurie 3x gewassen van binnen en van buiten.
we dachten even dat hij zwart was, maar nu issie weer zilverkleurig.
Hij heeft één keer technische problemen gehad met de ontsteking waar zelfs een goede garage niet meer uit kwam; Ik hoor het de beste man nog zo zeggen : "Hij moet het nu toch echt doen" *sleutel omdraait* "klik, klik, nooit startenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:43 schreef sanger het volgende:
Leuke sportieve bak Vonkie!
Jammer dat je dezelfde (elektronische?) problemen hebt als ik met mijn Clio.
Ik denk maar zo; het is wat dat betreft een mooie manier van heengaan; beter dit dan jarenlang lijden en aftakkelen waarna er een zielig hoopje mens overblijft wat nog jaar of jaren leeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:28 schreef Marsepein het volgende:
Sterkte Vonk ....
Kan je nagaan hoe het op dit tijdstop voeld...quote:Op maandag 26 maart 2007 08:11 schreef Marsepein het volgende:
Ondanks dat het hier geen KLB is klaag ik toch even over de zomertijd. Als ik nog 1 keer ergens een berichtje lees dat het uurtje niet veel uitmaakt....
Gister niet in bed te slaan, vanmorgen met geen duizend olifanten er uit te trekken.![]()
En dat herhaalt zich nog een paar nachten ws.![]()
Jij staat net zo laat op, als dat ik zondag (Of beter gezegd maandag) naar bed gingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 04:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het op dit tijdstop voeld...
* Automatic_Rock heeft een hekel aan zomertijd
En dat voor een TTK mod!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 04:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het op dit tijdstop voeld...
* Automatic_Rock heeft een hekel aan zomertijd
Die o-die-een-i-moest-zijn had ik nog geeneens gezienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat voor een TTK mod!![]()
Die o-die-een-i-moet-zijn vergeef ik je, dat is gewoon typtyfus, maar die d...
Moet ik zeggen dat ik daar absoluut eigenlijk geen last van hebquote:Op maandag 26 maart 2007 08:11 schreef Marsepein het volgende:
Ondanks dat het hier geen KLB is klaag ik toch even over de zomertijd. Als ik nog 1 keer ergens een berichtje lees dat het uurtje niet veel uitmaakt....
Gister niet in bed te slaan, vanmorgen met geen duizend olifanten er uit te trekken.![]()
En dat herhaalt zich nog een paar nachten ws.![]()
Daar hoor je me ook nooit over klagen, maar doe er wat meer mee in de mediaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:04 schreef Gurb het volgende:
Ik krijg juist meer energie van de zomertijd
Heerlijk dat het na het avondeten nog licht is, en je gewoon nog ff buiten kan rommelen / grasmaaien / auto wassen / tuinmeubels schilderen / aardappels rooien / luieren / naborrelen / sporten / klussen / enz zonder verlichting erbij te regelen.
Ja, dat zei ik dus: ik typ lekker om 4:12quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat voor een TTK mod!![]()
Die o-die-een-i-moet-zijn vergeef ik je, dat is gewoon typtyfus, maar die d...
Ook dat jaquote:
Dit is begrijpelijk, maar volgens mij voor velen toch reden om het niet te doen. Het is toch een stukje inbreuk op de privacy in mijn ogen.quote:Kijk, als je elke zomeravond zit te bieren in de tuin tot diep in de nacht dan denk ik dat je wel wat hoort ja....
Dat snap ik; dan vraag ik er ook omquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:09 schreef Marsepein het volgende:
Ervaring leert dat ook als je niet naast ouders of schoonouders woont er regelmatig langs gekomen wordt. Dus maakt niet veel verschil. Als het duidelijk is dat jouw huisje is (huur) en dat je gewoon een eigen leven hebt is er niets aan de hand.
Proberen kan toch altijd?
Kijk, als je elke zomeravond zit te bieren in de tuin tot diep in de nacht dan denk ik dat je wel wat hoort ja....
Dat intieme moment is nu ( thuiswonend ) soms ook wel een probleem (quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:29 schreef sanger het volgende:
Ik zie het probleem niet zo.
Maar bedenk wel dat je goede afspraken maakt met je ouders over die sociale controle. Als jij en je vriendin bv een intiem moment hebben op een wat ongebruikelijk tijdstip, en je moeder komt binnen om je post te ordenen en je planten water te geven of weet ik veel wat.....dan wordt je niet vrolijk. Ik weet natuurlijk niet hoe jouw ouders daar tegenoverstaan en of je ouders nieuwsgierig zijn danwel bemoeizuchtig.
Ik woon 150 meter van mijn schoonouders (tov voorheen 300 meter) en zie ze ook niet dagelijks.
Of: Ligt het aan mij of piept/kraakt jullie bed zo ergquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Zeker bij nieuwsgierigheid zou ik het niet doen.
Dan krijg je van dat soort vragen 'wat waren de gordijnen nog lang dicht gisteren'.
Als ze me uitnodigenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat snap ik; dan vraag ik er ook om; dat zou jij van je buren ook niet graag zien of verwachten
[..]
Je geeft zelf eigenlijk al antwoord hequote:Dat intieme moment is nu ( thuiswonend ) soms ook wel een probleem (![]()
).
Mijn ouders zijn erg nieuwsgierig; vooral mijn moeder en ik vrees dat die mij dan nog in de gaten houdt als ik naast hun woon![]()
Van die kleine dingen waar je je in de lengte van dagen aan gaat irriteren; een soort van big brother gevoel heb ik er op dit moment bij
"Wat kwamen jullie toch laat thuis vanacht"quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Zeker bij nieuwsgierigheid zou ik het niet doen.
Dan krijg je van dat soort vragen 'wat waren de gordijnen nog lang dicht gisteren'.
Hij is mooi tnimble!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef tnimble het volgende:
Ik ken ook mensen die heel snel bij hun ouders zijn weggegaan omdat ze het niet uithuilden en zelfs het contact helemaal verbroken hebben.
ik geef je 100% gelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef tnimble het volgende:
Licht er helemaal aan hoe je zelf bent en vooral je ouders. Kan me goed voorstellen ddat er genoeg mensen zijn die het lieft zoveel mogelijk kilometers er tussen willen hebben.
Door de omstandigheden woont mijn moeder nu 1 kamer bij me vandaan. Erg veel problemen geeft dat niet ook is het in dit geval maar zo gekomen door de omstandiheden.
Mijn opa en oma hebben ook lange tijd naast ons gewoont en dat was ook erg leuk en soms best handig.
Een collega van me is nu net 30 en woont ook nog
steeds bij zijn ouders heeft daar een goede verstandhouding mee. Hij is wel op zoek naar een eigen sekkei maar veel haast heeft hij niet.
Een andere iemand die ik ken woont net zoals Sanger net om de hoek bij zijn ouders. De woning is zelfs van zijn ouders.
Ik ken ook mensen die heel snel bij hun ouders zijn weggegaan omdat ze het niet uithuilden en zelfs het contact helemaal verbroken hebben.
Dus ja.... Wat Marsepijn zegt proberen kan altijd
Ik wou wat mogelijke antwoorden geven, maar ik ga er vanuit dat je goed contact met jou ouders wilt behoudenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
"Wat kwamen jullie toch laat thuis vanacht"
"Wie waren dat die gisteravond zo en zo laat bij jullie weggingen
"Je moet de ramen ook eens nodig lappen"
"De tuin mag je ook wel wat onderhoud aan plegen"
Dat idee heb ik gewoon; dat moeders dan 2 keer op een dag om en rond het huis loopt om te kijken wat we mogelijk wel niet zouden kunnen doen![]()
zichzelf samenwonen uit het hoofdpraat![]()
Niet helemaal, maar ik heb samengewoond met een meisje die dagelijks met haar moeder optrok. En die moeder bemoeide zich zo met ons leven en huishouden. Heel irritant.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
Sanger spreekt uit ervaring? :p
Mjah, het contact met mijn ouders in huis is niet slecht te noemen; af en toe komt het wel eens tot een verhitte discussie over het een of anderquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef tnimble het volgende:
Licht er helemaal aan hoe je zelf bent en vooral je ouders. Kan me goed voorstellen ddat er genoeg mensen zijn die het lieft zoveel mogelijk kilometers er tussen willen hebben.
Door de omstandigheden woont mijn moeder nu 1 kamer bij me vandaan. Erg veel problemen geeft dat niet ook is het in dit geval maar zo gekomen door de omstandiheden.
Mijn opa en oma hebben ook lange tijd naast ons gewoont en dat was ook erg leuk en soms best handig.
Een collega van me is nu net 30 en woont ook nog
steeds bij zijn ouders heeft daar een goede verstandhouding mee. Hij is wel op zoek naar een eigen sekkei maar veel haast heeft hij niet.
Een andere iemand die ik ken woont net zoals Sanger net om de hoek bij zijn ouders. De woning is zelfs van zijn ouders.
Dus ja.... Wat Marsepijn zegt proberen kan altijd
Het hangt er vanaf hoe je zoekt natuurlijk. Er wordt vooral veel op topictitel gezocht. En er zijn legio mensen die het verkeerd schrijven, ik zie het zelfs op busjes van stucadoorsbedrijven verkeerd staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:17 schreef Sugar het volgende:
Euh, dit topic komt met de zoekfunctie van Fok! ook echt wel boven water als je met stucen zoekt, hoor. Ook zonder dat foute woord in de titel.![]()
Je hebt helemaal gelijk, en het is weggehaald door BE.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:11 schreef Sugar het volgende:
Sja. En toch vind ik het nogal krom om vanwege de zoekfunctie een fout in een topictitel te zetten.
Je kunt er misschien ook op vertrouwen dat mensen beide zoek-opties proberen: dus zowel zoeken op titel als op trefwoord. En uiteraard zal dat vaak gebeuren met 'stucen', 'stucken' of zelfs 'stuuken/stuucen'.Maar om nou al die foute variaties maar in de topictitel te zetten...
Wanneer had jij weer stroom? Wij hadden hier in 'de Berg' om 19:00 gisteravond weer stroom, ik hoorde dat de rest van Neede tot vannacht zonder stroom hebben gezeten. Ze hadden in Borculo een lus gemaakt zodat we hier weer stroom hadden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo en toen hadden we weer wel stroom![]()
We hebben hier echt de stroomvoorziening van een derderangs bananenrepubliek(Is maar de 5de keer ofzo dat de stroom hier in Neede, Eibergen, Rekken en Haaksbergen uitviel
)
Gisteravond uur of 6 alweerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:42 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Wanneer had jij weer stroom? Wij hadden hier in 'de Berg' om 19:00 gisteravond weer stroom, ik hoorde dat de rest van Neede tot vannacht zonder stroom hebben gezeten. Ze hadden in Borculo een lus gemaakt zodat we hier weer stroom hadden.
Bronquote:Woningwet drama klussers
Boete bij te luide wasmachine
AMSTERDAM - Door een nieuwe wet wordt het geven van een feestje thuis zonder voldoende frisse lucht strafbaar. Als daarbij de muziek te hard staat, zijn de rapen helemaal gaar. Wasmachine te luid? boete!
Een nieuwe, algemene zorgplicht in de woningwet maakt huiseigenaren namelijk aansprakelijk voor vaag omschreven veiligheids- en gezondheidsrisico's.
De nieuwe woningwet wordt de doodsteek voor klussend Nederland. Huiseigenaren moeten namelijk per 1 april kunnen aantonen dat klussen en verbouwingen professioneel zijn uitgevoerd en kloppen met de bouwregels, anders kunnen ze een forse boete tegemoetzien.
De algemene zorgplicht is bedoeld om gevaarlijke toestanden in de horeca te voorkomen en om huisjesmelkers het leven zuur te maken. Maar ook voor de doorsnee-huizenbezitter komen brandveiligheid, inbraakveiligheid, ventilatie, geluidshinder en vochtbestrijding nu onder het strafrecht.
Wasmachine
"Als de buren gaan klagen over het geluid van je wasmachine, ben je vanaf aankomende zaterdag in principe strafbaar", zegt bouwpatholoog Abele Reitsma.
Hij geldt als deskundige op het gebied van bouwregels.
Volgens Vereniging Eigen Huis zal gezond verstand de overhand houden.
Same here.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef Marsepein het volgende:
Ik denk dat het vanaf het moment geldt dat de wet van kracht is. Aan de ene kant juich ik het toe dat de zelfklusser zich ook aan alle regelgeving moet houden (Bouwbesluit), aan de andere kant staat dat mezelf wel in de weg, als ik een net iets andere oplossing verzin asl toegestaan.
Vergeet de bouwtekeningen niet, de keuringsrapporten van de schroeven, de millieuvriendelijk verf, ideale ophanghoogte, en de onderzochte kattenpopulatie in de omringende kilometer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Moet ik dan een aannemer laten komen om m'n vogelhokje op te hangen??
Veel vogelhokjes hoeven heel geen stokje, het hangt er vanaf welk soort vogel je wilt, dus misschien kun je daaronder uit komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
En het stokje voor het gaatje moet ook arbo gekeurd zijn zeker, anders krijgt het koolmeesje nog een hernia
Onder dat artikel staan een berg reacties dat het vast een 1-aprilgrap is, gezien de vermelde invoerdatum van de wet. Maar als je iets verder op internet zoekt, lijkt het geen grap te zijn!quote:
Ik hoop voor jullie dat het een grap isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Onder dat artikel staan een berg reacties dat het vast een 1-aprilgrap is, gezien de vermelde invoerdatum van de wet. Maar als je iets verder op internet zoekt, lijkt het geen grap te zijn!
Dat zal niets uitmaken Mmach, wij Nederlanders klagen toch welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:58 schreef MMach het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat het een grap is, niet normaal, wat een Gestapo toestanden. Alsof een professional onfeilbaar is en nooit knoeiwerk aflevert.
Toch opvallend dat een land dat zo bekend staat om zijn vrijheid (drugsbeleid enzo), zo betuttelend is met z'n burgers. Ik heb zo niet het gevoel dat het daar erg goed gaat in Nederland, veel geklaag en gezaag. Misschien maar es een keer niet voor Harry Potter stemmen?
idd. er is altijd wel een percentage wat het er toch nooit mee eens isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat zal niets uitmaken Mmach, wij Nederlanders klagen toch wel
daar ben ik het niet mee eens !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
idd. er is altijd wel een percentage wat het er toch nooit mee eens is![]()
Is het nog steeds dik (vocht) of stijf (spier)??quote:Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef Vonkenboer het volgende:
Poe, poe...![]()
Leuk hoor al die fysiotherapie die ik krijg (twee keer in de week en oefeningen thuis) maar na twee weken kan ik nou niet zeggen van goh wat vordert mijn herstel toch goed![]()
Loop nog steeds mank omdat mijn enkel niet wil wat ik wil![]()
Meer stijve spieren dan vochtquote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Is het nog steeds dik (vocht) of stijf (spier)??
Ik ken het. Beide keren toen ik aan mijn knie werd geopereerd moest ik dagelijks 2x een uur, en daarbuiten 4 weken plat op de bank/bed. En bewoog ik me voort in een rolstoel
Regel een rolstoel en ga het dorp in!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Meer stijve spieren dan vocht![]()
Ik moet dagelijks minimaal 30 keer die oefeningen doen die ik mee heb gekregen van de fysiotherapeut
Opzich is dat best prima te doen; maar ik ben zo godsgruwelijk verveeld na 8 weken thuiszitten![]()
Hehe ik heb er ook wel één maar die stoepen hier in Neede zijn bijna levendsgevaarlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 10:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Regel een rolstoel en ga het dorp in!
Ik heb destijds bij thuiszorg een rolstoel gehuurd, en later overgekocht. Dat was goedkoper. Nadat ik weer kon lopen heb ik die rolstoel aan mijn oma gegeven.
Breek je zometeen je arm omdat je van de stoep af rijdtquote:Op woensdag 4 april 2007 10:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hehe ik heb er ook wel één maar die stoepen hier in Neede zijn bijna levendsgevaarlijk![]()
Stel je voor zeg !quote:Op woensdag 4 april 2007 11:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Breek je zometeen je arm omdat je van de stoep af rijdt
En de auto's rijden over de stoep?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Stel je voor zeg !Dan loop ik mank en met mijn arm in het gips !
![]()
Nee, de stoepen hier in de gemeente zijn behoorlijk scheef zeg maar; ouderen met rollators e.d. lopen hier gewoon over de straat omdat de stoep levensgevaarlijk is![]()
De meeste stoepen liggen idd scheef hier, en als het een keer recht ligt zijn de stoepen wel zo smal dat je niet eens fatsoenlijk met zn tweeen naast elkaar kan lopen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Stel je voor zeg !Dan loop ik mank en met mijn arm in het gips !
![]()
Nee, de stoepen hier in de gemeente zijn behoorlijk scheef zeg maar; ouderen met rollators e.d. lopen hier gewoon over de straat omdat de stoep levensgevaarlijk is![]()
En dat terwijl er daar toch echt meer ruimte is als hierquote:Op woensdag 4 april 2007 11:31 schreef taxibabe het volgende:
[..]
De meeste stoepen liggen idd scheef hier, en als het een keer recht ligt zijn de stoepen wel zo smal dat je niet eens fatsoenlijk met zn tweeen naast elkaar kan lopen.
De meeste wijken zijn best wel oud hier. Ik woon in een wijk dat in de jaren 50 is gebouwd, alles is best wel smal hier. Ook de wegen in deze wijk zijn smal.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:34 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat terwijl er daar toch echt meer ruimte is als hier
Vandaar de scheve stoepenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:39 schreef taxibabe het volgende:
[..]
De meeste wijken zijn best wel oud hier. Ik woon in een wijk dat in de jaren 50 is gebouwd, alles is best wel smal hier. Ook de wegen in deze wijk zijn smal.
Ik heb geen parkeerplaats voor de deur, ik moet mn auto op de openbare parkeerplaats zetten, uit het zicht. Als ik em voor mijn huis op de weg zet, moet een passerende auto over de stoep rijden.
Dat is hier in iets mindere mate het geval; het is hier wat breder; en wat ruimer; het is ook niks voor niks een doorgaande wegquote:Op woensdag 4 april 2007 11:39 schreef taxibabe het volgende:
[..]
De meeste wijken zijn best wel oud hier. Ik woon in een wijk dat in de jaren 50 is gebouwd, alles is best wel smal hier. Ook de wegen in deze wijk zijn smal.
Ik heb geen parkeerplaats voor de deur, ik moet mn auto op de openbare parkeerplaats zetten, uit het zicht. Als ik em voor mijn huis op de weg zet, moet een passerende auto over de stoep rijden.
Gaat dus de goede kant uit.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo, vanmiddag voor het eerst weer auto gereden (in 10 weken tijd).
Moet zeggen dat dat wel best lekker is hoor![]()
Beetje vrijheid weer terug enzo![]()
Nu zo ik ook wel weer een keer fatsoenlijk willen kunnen lopen; maar dat zou nog wel weken duren![]()
Just keep on moving; ik weet, ik probeer zoveel mogelijk te bewegen al loop ik nog steeds mankquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Gaat dus de goede kant uit.
Ik heb me is een keer met een hamer behoorlijk hard tegen mijn knie geslagen bij het vloerplanken leggen.
Nou dat doet pijn. Mijn knie kon ik dus niet meer bewegen.
Maar toch. Doen. Bewegen. Als er een lift was in gebouw of in de metro met roltyrappen.
Jammer miet met de lift of roltrap maar met de trap. Jezelf dwingen om te bewegen.
Lopen. En veel trappen lopen. Probeer dat maar eens. Opeens heb je er geen erg meer in en voel je niks meer.
Het gaat nu toch al beter dan de vorige week![]()
Done!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:13 schreef becky27 het volgende:
Vooral blijven doorgaaaaaan, vonkenboer!
Aan de moderator, mag mijn topictitel veranderd worden naar: Becky's portiekwoning: nog wel even bezig!
thanx
helemaal toppie Bedankt!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Done!![]()
Ik heb wel 'Deel II' in de titel laten staan, ok?
Hier heb ik laatst iets over gelezen inderdaad. Als je het beredeneert klinkt dat logisch, maar tegelijkertijd is het eigenlijk moeilijk in te schatten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:06 schreef tnimble het volgende:
Ook zijn de pronoses dat over een niet al te lange tijd er een behoorlijke bevolksings terugloop zal zijn. Er zijn minder kinderen, er emigreren best wel veel mensen naar het buitenland en er is een zeer grote groep ouderen. Er zijn zelfs prognoses dat over ca 50 jaar de bevolking een kwart terug gelopen zal zijn. Wat een inhoud dat meer dan de helft van de woningen leeg zal staan bij de huidige hoeveelheid en tot 70% als de bouw doorgaat zoals nu gepland.
Is inderdaad moeilijke theorie er zijn veel factoren. Bij deze gegevens werd er uitgegaan van de huigide vergrijzing percentages, geen verdere daling van de geboorte cijfers, een doorzettende emigratie trend en een afname van de toestroom van immigranten door een zelfde straks asielzoekersbeleid, en een toename van het niveau van scholing waardoor het opleidings niveau tussen de inheemse bevolking (om het maar eens anders te noemen) en 4de graad immigranten vrijwel gelijk waren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Hier heb ik laatst iets over gelezen inderdaad. Als je het beredeneert klinkt dat logisch, maar tegelijkertijd is het eigenlijk moeilijk in te schatten.
Schraarste in de onderkant van de markt iddquote:Ik kan me voorstellen dat de overheid hier rekening mee houdt in hun bouwbeleid, maar dat houdt indirect wel in dat de huizenprijzen (door schaartse) nu hoog zijn, veel jongeren niet zelfstandig kunnen gaan wonen, en dus thuis blijven wonen en de huizenprijzen in de toekomst zullen dalen. Oftewel, de huidige generatie ondervindt hiervan hinder.
quote:Wie moet er zeker nog een keer voor een userinterview gevraagd worden en waarom?
Bioslock, cerror, Inso, MUUS, Loedertje, Mmach, X-Ray, JAM. Allemaal op hun manier spraakmakende users van wie de posts meestal wel lurkbaar zijn.
En niet stiekum wat foto`s gemaakt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:13 schreef taxibabe het volgende:
Beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd!!![]()
Enne .. lekker geshopt in Haaksbergen?Je kan al mooi rondhuppelen met de krukken zag ik wel.
Ik had mn fototoestel niet bij me. En daarbij staat het wel een beetje raar als ik in een kledingwinkel ineens foto's ga makenquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:13 schreef taxibabe het volgende:
Beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd!!![]()
Enne .. lekker geshopt in Haaksbergen?Je kan al mooi rondhuppelen met de krukken zag ik wel.
Owh ? Was jij daar dan ook zaterdag ?quote:Op zondag 15 april 2007 11:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik had mn fototoestel niet bij me. En daarbij staat het wel een beetje raar als ik in een kledingwinkel ineens foto's ga maken
Bij Vogelequote:Op zondag 15 april 2007 17:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
[..]
Owh ? Was jij daar dan ook zaterdag ?![]()
We moesten nog een kado hebben voor mijn schoonmoeder en tjah dan moet je toch echt wel naar Haaksbergen![]()
In welke winkel was dat dan ?
Het wereldje is kleinquote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Heee, het is Vögele ja![]()
Of beter nog, Vögele Switserland
Ja ik weet het, maar ik kreeg die puntjes niet op de 'o' .quote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Heee, het is Vögele ja![]()
Of beter nog, Vögele Switserland
1 2 3 4 | qwertzuiopü+ asdfghjklöä# yxcvbnm,.- |
Het is toch geen spam als je er zelf niet beter van wordt ?quote:Op maandag 16 april 2007 17:07 schreef Gurb het volgende:
ff een linkje spammen met een petitie voor gratis NEN normen
[linkje weg]
Dat heeft te maken met dat in het bouwbesluit veel wordt verwezen naar NEN normen, maar dat die niet gratis verkrijgbaar zijn. En nu is er dus een proces aan de gang hierover, en daarvoor hebben ze steun nodig (zeker voor DHZ-ers erg handig als ze gratis worden)
Ja hoor BEquote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Gurbje (en anderen) mijn excuses, ik was iets te rigoreus.
Kan je het me vergeven?![]()
tuurlijkquote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Gurbje (en anderen) mijn excuses, ik was iets te rigoreus.
Kan je het me vergeven?![]()
Ik heb er ff naar gekeken met mijn nieuwbouwwoningwerkvoorbereidersogen en gereageerd. Volgens mij lopen er wel een aantal CV experts op K&W rond (Klipper???) dus misschien ff hun afwachten.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef becky27 het volgende:
hoi hoi ik heb bij mjin topic een vraag gesteld over CV ketels. Zou iemand er inhoudeljik op willen reageren?? ook wb de nieuwe ketel zelf.
thanx alvast
enne......Gurb ik hoop echt dat we geen storm meer krijgen hoor, het is lente!!!![]()
Stuur desnoods een persoonlijk mailtje als je vragen heb of geef hier de link met je vraag.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef becky27 het volgende:
hoi hoi ik heb bij mjin topic een vraag gesteld over CV ketels. Zou iemand er inhoudeljik op willen reageren?? ook wb de nieuwe ketel zelf.
thanx alvast
enne......Gurb ik hoop echt dat we geen storm meer krijgen hoor, het is lente!!!![]()
Nee hoor dat kan, vaak bobbelt het wel eerst even als het nat is, maar dat trekt weer weg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kan ik als tijdelijke opfleuring een laagje goedkope latex over behang schilderen?? Of komt dan het behang van de muur??
Er zit 1 laag behang op, als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:01 schreef klipper het volgende:
[..]
Nee hoor dat kan, vaak bobbelt het wel eerst even als het nat is, maar dat trekt weer weg.
Het word soms wat lastiger om het behang later te verwijderen, zeker als er al meerdere behanglagen over elkaar heen zitten.
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef Marsepein het volgende:
Dat heb je dan aardig geklust.... Gefeliciteerd!
Jonge je weet niet wat je meemaakt. Dat is zo'n mooi wonder.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef sanger het volgende:Wij zijn zwanger (zo zeg je dat toch als ze zwanger is
)
hehe lol, ga na de welgemeende felicitaties van de Texelse kant nu maar als een speer aan de gang, ik spreek uit ervaring na de geboorte heb je echt ff een paar maanden nergens meer tijd voor. Klaar is maar klaar moet je maar ff denkenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef sanger het volgende:
Ook hier maar even spammen dan. Ik ben nu al door diverse andere users gespot in OUD
[afbeelding]Wij zijn zwanger (zo zeg je dat toch als ze zwanger is
)
Het is nog vrij jong, pas 7 weken en 4 dagen nu. Maar zover lijkt alles goed.
Nu maar als een speer de rest van het huis afmaken, de volgorde wordt iig omgegooidNa de zolder eerst de babykamer in orde maken ipv de master bedroom.
Ik was er al bang voor inddquote:Op donderdag 26 april 2007 00:51 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
hehe lol, ga na de welgemeende felicitaties van de Texelse kant nu maar als een speer aan de gang, ik spreek uit ervaring na de geboorte heb je echt ff een paar maanden nergens meer tijd voor. Klaar is maar klaar moet je maar ff denken![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef sanger het volgende:
Ook hier maar even spammen dan. Ik ben nu al door diverse andere users gespot in OUD
[afbeelding]Wij zijn zwanger (zo zeg je dat toch als ze zwanger is
)
Het is nog vrij jong, pas 7 weken en 4 dagen nu. Maar zover lijkt alles goed.
Nu maar als een speer de rest van het huis afmaken, de volgorde wordt iig omgegooidNa de zolder eerst de babykamer in orde maken ipv de master bedroom.
Was je er bang voor dat dat niet gebeurde danquote:Op donderdag 26 april 2007 09:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Er wordt dus in K&W ook wel op andere manieren geklust !![]()
![]()
He, is het een virus ofzo, heel K&W raakt besmet.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef Brighteyes het volgende:
Sanger, wij dan klussen uitwisselen mbt de babykamers?![]()
Zie mijn signature.
Man, ik heb een dubbele agenda, een klusagenda en een .... klusagenda.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Er wordt dus in K&W ook wel op andere manieren geklust !![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef Brighteyes het volgende:
Sanger, wij dan klussen uitwisselen mbt de babykamers?![]()
Zie mijn signature.
Wanneer ben jij aan de beurtquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:54 schreef Marsepein het volgende:
[..]
He, is het een virus ofzo, heel K&W raakt besmet.
BE, ook jij van harte!
Eindelijk babykamers in K&W![]()
Hier hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij stiekemerd
Feli![]()
En over de klus uitwisselen; eerlijk gezegd wil ik de babykamer zelf doen. Dus ook zonder hulp van anderen![]()
Uiteraard wil ik je best komen helpen
Ahhhhh, op die manier!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor.
Het was maar een grapje om het op een beetje klusserige manier te melden hier.
Ik heb al bijna anderhalf jaar de hele kinderkamer uitgetekend in mijn hoofd dus ik ben zo blij dat ik eindelijk aan de slag kan.
Bedankt voor de felicitaties allemaal.
Tja sanger, zo werk dat niet he. Eerst aan de babykamer denken, daarna mag je pas aan sex denkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Ahhhhh, op die manier!
Jij hebt hem al in gedachtenWij zijn hard op zoek nu
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja sanger, zo werk dat niet he. Eerst aan de babykamer denken, daarna mag je pas aan sex denken
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:28 schreef sanger het volgende:
En dan nog komt het niet altijd uit zoals je wilt
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Misschien past dat beter hier sanger
Kindertjes krijgen is geen grapje! Dat is serieus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor.
Het was maar een grapje om het op een beetje klusserige manier te melden hier.
Ik heb al bijna anderhalf jaar de hele kinderkamer uitgetekend in mijn hoofd dus ik ben zo blij dat ik eindelijk aan de slag kan.
Bedankt voor de felicitaties allemaal.
Wow!! Zelfs mijn huisje was nog duurderquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:20 schreef Reese het volgende:Dank voor de reacties! Mooi he?
Gistermiddag verliep de inschrijving en werden de biedingen bekend gemaakt. En wij hadden het hoogste bod. Voor A_R, de indicatieve vraagprijs was 135k en wij hebben daar een beetje boven geboden.
Hate to burst your bubble, maar dat is letterlijk alleen voor het huis he? Voor de grond betalen we maandelijks een bedrag aan erfpacht.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wow!! Zelfs mijn huisje was nog duurder![]()
Maar het is idd een erg mooi huis!!![]()
Ja natuurlijk, ik ga even zoeken.quote:Zijn er ook foto's van binnen??
Het is wel jammer dat ik je niet aan het werk kan zetten tegen die tijdquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:20 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaa!!!!!!!!Ze hebben het!
Damn, het was echt zo spannend!
En ik ben helemaal jaloersig dat dat soort leuke plekjes hier in het westen niet te vinden zijn.
Kan niet wachten tot de oplevering, ik kom echt gelijk kijken dan!Zo leuk!
Is het vreemd dat ik niet begrijp dat je dan alles met natuurmonumenten moet doornemen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:32 schreef Reese het volgende:
@Sanger, het is geen monument. Wel moeten alle renovaties vantevoren doorgesproken worden met Natuurmonumenten.
Ach nee, ik vind niks vreemdquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik niet begrijp dat je dan alles met natuurmonumenten moet doornemen?
Wat een straf ....quote:Op zondag 29 april 2007 10:28 schreef Brighteyes het volgende:Het is de hele achtergevel van de beneden verdieping zo'n beetje...
IIg liggen we nu nog lekker in bed.Moet toch wachten tot de zon daar weg is.
Veel succes!quote:Op zondag 29 april 2007 00:36 schreef Marsepein het volgende:
Wens me succes!
Ik ontdekte het tijdens de 'We hebben het huis!'-PM van Reese. Ik hup met mijn billen op en neer zeg maar.quote:
Ik herinner me wel iets over parket in de badkamer... maar dat kan ook een post ergens zijn geweest.quote:Op zondag 29 april 2007 20:28 schreef Mirage het volgende:
Hoi !
Zijn er toevallig al topics over hout in de badkamer geweest ?
(houten vloer of hout op de muur/ plafond etc)
quote:Op zondag 29 april 2007 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik herinner me wel iets over parket in de badkamer... maar dat kan ook een post ergens zijn geweest.
Wel interessant Mirage!
Misschien kan je het hout wel behandelen.quote:Op zondag 29 april 2007 20:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor mij.
Warm, gezellig en prettig voor oog en lichaam (voeten) lijkt mij.
Manlief vindt het maar eng en heeft er grote vraagtekens bij,
maar volgens mij moet dat echt wel te doen zijn.
Het is niet dat je je bad leg laat lopen op de vloer... zo nat wordt het niet.
Yep ! in ons topic kun je het terugvinden. Klik maar op de blauwe tekst onderaan de post.quote:Op zondag 29 april 2007 20:28 schreef Mirage het volgende:
Hoi !
Zijn er toevallig al topics over hout in de badkamer geweest ?
(houten vloer of hout op de muur/ plafond etc)
Klinkt als een mooi comprosis in Huize Mirage. Jij hebt de uitstraling van hout en je wederhelft de 'veiligheid' van tegels. In combinatie met vloerverwarming is het ook nog hartstikke comfortabel.quote:Woodstone, natuursteen met houtstructuur-uitzicht
'De natuur is niet te imiteren, de natuur imiteert zichzelf.' Deze uitspraak vormt het idee achter de nieuwe exclusieve lijn in het Beltralinea-gamma. Het designteam van Beltrami ging op zoek naar en vond enkele unieke natuursteensoorten met een specifieke houtstructuur. De gelijkenis met parket is gewoonweg verbluffend. Deze strips kunnen zowel als vloer- als wandbekleding aangewend worden en geven elke ruimte een exotisch en 'natuurlijke' uitstraling.
Zittend springen is okayquote:Op zondag 29 april 2007 15:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ontdekte het tijdens de 'We hebben het huis!'-PM van Reese. Ik hup met mijn billen op en neer zeg maar.
Hm...![]()
Hippe automagische wc-brillen zijn okayquote:Op zondag 29 april 2007 22:35 schreef AnneX het volgende:
Demostructie van een potdeksel dat niet naar beneden klapt - bv. in het holst van de nacht.
Hij sluit langzaam en zachtjes : vergelijk de moderne keukenladen en - deuren.
Alleen beneden vergis ik mij dus wel eens ! haha KADOING
quote:
En de vrijmarkt is ook okayquote:
Ja maar daar kijken we wel doorheen hoorquote:Op maandag 30 april 2007 23:55 schreef Reese het volgende:Haha, ja die heb ik wel, maar het interieur is eigenlijk over de hele linie verschrikkelijk
Ik zal er even wat online zetten. Hold on!
Ja, paneeldeurenquote:
Gelukkig is er op de hei nog geen internetverbindingquote:Op maandag 5 maart 2007 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder hebben we de afgelopen weken ein-de-loos geschuurd, geverfd, weer geschuurd, en weer geverfd, want onze overloop heeft bij benadering 26.715,7 paneeldeuren![]()
wat ziet die badkamer er prachtig uit zeg met die vloer.quote:Op zondag 29 april 2007 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yep ! in ons topic kun je het terugvinden. Klik maar op de blauwe tekst onderaan de post.
Hieronder volgt een up to date foto.
Wij waren op onderzoek buiten onze regio en werden uitgenodigd door de eigenaar van de parketwinkel om bij hem op de badkamer te kijken.
Hij had een badkamer met bad en 5 kinderen. om een indruk te geven hoe droog het niet blijft.
De vloer was van teak hout.
Het advies is dus om hardhout te nemen hiervoor, zoals MP aangeeft.
Wij kozen bij een parket / timmerfabriek in onze regio voor hardhout als in Muriaciatara (?) .
Hij noemde het Braziliaans tijgerhout vanwege de zwarte vlammen.
Een jaar later is hij donkerder dan op de foto: niet zo oranje meer als bij leggen.
Wij doen nog steeds voorzichtig met water, dat wel. Op zich blijft-ie mooi.
Voor onderhoud zijn speciale schoonmaakspullen vanwege de olie-wax afwerking.
Als je vragen hebt, laat maar weten...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, er staat inderdaad nog een keukenblokje aan de andere kant. Maar ik mag geen foto's meer plaatsen, want dan gaat BE over d'r nekquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:20 schreef truttebosje het volgende:
oh en reese, daar kun je echt een superleuk huis van maken.
staat er in de keuken op dit moment helemaal niks?
of heb je nog kastjes aan de andere kant?
Je moet je posts per page ook terugzetten, dat moet ik op sommige topics ook met deze pcquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:14 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen het laptopje gelukkig Marsepein. So far still good hier!
Enneh, kom maar met die foto's hoor, die paar meer of minder maken niet zo veel meer uit.
Voor die beslissingen ben jij aangenomen, Marsepeinquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef Marsepein het volgende:
Is de link wat op op te nemen in de FAQ?
Je krijgt er als mod zijnde toch voor betaald om links te verzamlenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef Marsepein het volgende:
Zeg ik spam http://www.productwaarschuwing.nl eens een keer hier. Daar komen toch veel productwaarschuwingen op te staan die K&W betreffen. Dus neemt allen een kijkje.
Is de link wat op op te nemen in de FAQ?
Hoe doe je dat Marsepein? Hellen heeft er nogal last van namelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:12 schreef Marsepein het volgende:
Wel aardig, heel af en toe smokkel ik een sigaret. Ik rook er max 1 per dag. De eerste 2 dagen waren niet prettig, heel erg hyper en onredelijk. Maar nu gaat het goed. Die ene sigaret laat ik ook maar achterwege denk ik. Volgende week ben ik de hele week in Zwitserland, en dat gaat wel lastig worden, iedereen rookt daar.
Maar hoe hou je het dan vol Becky?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef becky27 het volgende:
niet doen hoor, smokkelen, ik ben clean sinds 08-02-06, na 14 jaar roken cold turkey gestopt, das echt het beste! de eerste paar dagen was ik megasjago... maar daarna heb ik nergens last meer van gehad!!!
Enne Reese, is toch leuk een topic openen....moet je doen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |