abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48963238

Diensten
K&W is geen arbeidsbureau, en ook geen klussenbedrijf, het aanbieden van en/of vragen om diensten zien we liever niet. De zgn. huiswerktopics (waarin je opdrachten voor school voorlegt aan users) horen ook niet in K&W thuis.

Belangrijk om te weten
In K&W mag je voor iedere klus een eigen topic openen. Als je een probleem hebt, leg dan goed uit wat er is en probeer wanneer mogelijk een foto van de situatie te plaatsen. Lukt het plaatsen van een foto niet, kijk dan even hier.

Algemeen
De FAQ van FOK! en de policy zijn hier natuurlijk ook gewoon van toepassing.

Heb je een vraag, opmerking of gewoon een goed idee? Plaats het in dit Feedback- & Slowchattopic. Ook als je het niet eens bent met een slotje, een verplaatst topic of wat dan ook, kan je in dit topic terecht. Zo kunnen we met zijn allen kijken of en hoe we een eventueel probleem op kunnen lossen. Wil je het liever alleen met een modje regelen, dan kan je mail naar:

Een paar posts van het vorige topic:
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:12 schreef Marsepein het volgende:
Wel aardig, heel af en toe smokkel ik een sigaret. Ik rook er max 1 per dag. De eerste 2 dagen waren niet prettig, heel erg hyper en onredelijk. Maar nu gaat het goed. Die ene sigaret laat ik ook maar achterwege denk ik. Volgende week ben ik de hele week in Zwitserland, en dat gaat wel lastig worden, iedereen rookt daar.
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:44 schreef Charisma het volgende:
gewoon niet doen Marsepein, of die kauwgum kopen ( nicotinell) dan heb je geen last meer van de "ene"trek ...:)

Reese, waarom open je niet een topic met je huisje ? de keuken is echt urk
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Hoe doe je dat Marsepein? Hellen heeft er nogal last van namelijk
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef becky27 het volgende:
niet doen hoor, smokkelen, ik ben clean sinds 08-02-06, na 14 jaar roken cold turkey gestopt, das echt het beste! de eerste paar dagen was ik megasjago... maar daarna heb ik nergens last meer van gehad!!!

Enne Reese, is toch leuk een topic openen....moet je doen!!
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:22 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar hoe hou je het dan vol Becky?

Hellen kreeg last van trillende handen, driftbuien en onredelijkheid, al kan dat natuurlijk ook door de hormonen komen. En zodra ze gerookt had was dat verdwenen.
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:31 schreef Marsepein het volgende:
Ja, die buien houden een paar dagen aan, dat is de lichamelijke verslaving. Dat is na een paar dagen echt weg. Dan heb je nog de geestelijke/emotionele verslaving. Dus de momenten dat je 'vroeger' zou gaan roken, bij de koffie, in de pauze, na de sex. En dat zijn de valkuilen ... want je denkt dat er dan wel weer 1-tje kan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Marsepein op 08-07-2007 15:03:34 ]
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:37:41 #2
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_48963297
gewoon de hele dag denken "niet aan roken denken, niet aan roken denken, NIET AAN ROKEN DENKEN!"
Wat bij mij heel erg hielp, ook tegen het aankomen want ik ben geen gram zwaarder geworden, was iedere keer wanneer ik echt trek had in een sigaret water drinken.
En ik stelde het roken bewust uit door dingen te gaan doen, mijn huis is nog nooit zo schoon geweest. Wanneer ik wel zin had in een sigaret ging is de afwas doen, of strijken onder het mom "heb ik straks nog steeds zin in die stinkende peuk". Daarna was de zin al weer over eigenlijk. En zoals ze zeggen: van uitstel komt afstel.
pi_48963511
Gefeliciteerd enzo!
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 13:47:20 #4
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_48963673
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef becky27 het volgende:
gewoon de hele dag denken "niet aan roken denken, niet aan roken denken, NIET AAN ROKEN DENKEN!"
Wat bij mij heel erg hielp, ook tegen het aankomen want ik ben geen gram zwaarder geworden, was iedere keer wanneer ik echt trek had in een sigaret water drinken.
En ik stelde het roken bewust uit door dingen te gaan doen, mijn huis is nog nooit zo schoon geweest. Wanneer ik wel zin had in een sigaret ging is de afwas doen, of strijken onder het mom "heb ik straks nog steeds zin in die stinkende peuk". Daarna was de zin al weer over eigenlijk. En zoals ze zeggen: van uitstel komt afstel.
Het beste is gewoon om er niet aan te beginnen
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:48:27 #5
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_48963710
heejjj daar heb je een punt!
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:03:12 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_48964335
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:31 schreef Marsepein het volgende:
Ja, die buien houden een paar dagen aan, dat is de lichamelijke verslaving. Dat is na een paar dagen echt weg. Dan heb je nog de geestelijke/emotionele verslaving. Dus de momenten dat je 'vroeger' zou gaan roken, bij de koffie, in de pauze, na de sex. En dat zijn de valkuilen ... want je denkt dat er dan wel weer 1-tje kan.
Houd dat in dat je geen koffie, pauze en sex meer mag

@ Becky, goede tip van het water drinken. Die ga ik eens doorgeven.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:03:38 #7
65960 sanger
pi_48964362
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:47 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Het beste is gewoon om er niet aan te beginnen
Of besluiten dat het niet lekker is
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:28:04 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48965308
Sanger, stuur Hellen eens naar een laser-bureau. Heb ik ook gedaan en geen centje pijn. Althans, het was nog zo af en toe niet makkelijk, maar zonder had ik het nooit gered. Enneh... ik kreeg nog een groot deel van de behandeling terug van de ziektekosten verzekering.

Ik ben hier geweest: http://www.prostop.nl/
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:28:41 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48965334
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:50 schreef Marsepein het volgende:
Betaald Oei ..... BE, hoeveel krijg jij betaald? Daar is tegen mij nooit iets over gezegd. Jemig, zou ik gewoon betaald moeten krijgen, voor al die uren inzet .... nou dat is lekker dan dat ik dat niet eerder wist, dan had ik het eerder aanhangig gemaakt. Dit heeft me dan serieus veel geld gekost. Nu snap ik dat er zoveel gegadigden voor moderator zijn .... geld roept.

Nou, noem het maar stom, maar ik wist het niet, en de FA's hebben natuurlijk wijs hun mond gehouden.

Lekker dan ....

* Marsepein in hoekje huilen gaat
Jij krijgt niks?
Ook die lease-auto niet?
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:40:40 #10
65960 sanger
pi_48965821
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Sanger, stuur Hellen eens naar een laser-bureau. Heb ik ook gedaan en geen centje pijn. Althans, het was nog zo af en toe niet makkelijk, maar zonder had ik het nooit gered. Enneh... ik kreeg nog een groot deel van de behandeling terug van de ziektekosten verzekering.

Ga de link vanavond even uitpluizen, maar eerst kind erkennen
pi_48965930
quote:

[..]

Jij krijgt niks?
Ook die lease-auto niet?
Wat .... ik word ff niet goed hoor.... leaseauto, van FOK!.... zeker ook nog met een K&W aanhanger erbij.

Gaat lekker.
pi_48966008
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Houd dat in dat je geen koffie, pauze en sex meer mag

@ Becky, goede tip van het water drinken. Die ga ik eens doorgeven.
Jouw missie is sowieso geslaagd

Wij zitten nog volop in onze missie
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:04:42 #13
65960 sanger
pi_48966726
quote:

Ik heb net even gebeld, omdat ik me afvroeg of het in combinatie met zwangerschap kunt. En het antrwoordt was duidelijk; nee dat kan niet.
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:07:29 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48966831
Niet?
Dat wist ik niet. Het lijkt nameljik op een soort van acupunctuur dus het lijkt mij meer van de categorie baat het niet dan schaadt het niet.
Helaas... dan zal ze iets anders moeten proberen.
Heeeeeeeeeeel flink minderen schijnt iig voor het kindje al een heel stuk te schelen. En anders toch even doorbijten. Dat gechagrijn is echt na een paar dagen (weekje?) als het goed is wel over.

Maar goed, ik heb makkelijk lullen, ik heb het al anderhalf jaar geleden achter de rug en had toen geen last van zwangerschapshormonen.

Even gekeken, het is iets korter dan anderhalf jaar:
One year, four months, one week, five days, 6 hours, 10 minutes and 29 seconds. 17438 cigarettes not smoked, saving ¤ 2.790,01.

Nou, kom op... laat dat een stimulans zijn. Als Dude en ik het konden...

[ Bericht 21% gewijzigd door BE op 03-05-2007 15:13:11 ]
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:18:27 #15
65960 sanger
pi_48967263
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Niet?
Dat wist ik niet. Het lijkt nameljik op een soort van acupunctuur dus het lijkt mij meer van de categorie baat het niet dan schaadt het niet.
Helaas... dan zal ze iets anders moeten proberen.
Heeeeeeeeeeel flink minderen schijnt iig voor het kindje al een heel stuk te schelen. En anders toch even doorbijten. Dat gechagrijn is echt na een paar dagen (weekje?) als het goed is wel over.

Maar goed, ik heb makkelijk lullen, ik heb het al anderhalf jaar geleden achter de rug en had toen geen last van zwangerschapshormonen.

Even gekeken, het is iets korter dan anderhalf jaar:
One year, four months, one week, five days, 6 hours, 10 minutes and 29 seconds. 17438 cigarettes not smoked, saving ¤ 2.790,01.

Nou, kom op... laat dat een stimulans zijn. Als Dude en ik het konden...
Ik zal der met haar neus op deze post duwen
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 15:29:09 #16
92034 crew  Vonkenboer
pi_48967696
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:43 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Wat .... ik word ff niet goed hoor.... leaseauto, van FOK!.... zeker ook nog met een K&W aanhanger erbij.

Gaat lekker.
Vergeet die bijbehorende gereedschapset niet natuurlijk
Of heb je die ook niet ?
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:31:10 #17
65960 sanger
pi_48967771
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Vergeet die bijbehorende gereedschapset niet natuurlijk
Of heb je die ook niet ?
Je vergeet erbij te zeggen dat hij dan nog mag kiezen uit Makita, Metabo en DeWalt
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:31:45 #18
65960 sanger
pi_48967790
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:45 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Jouw missie is sowieso geslaagd

Wij zitten nog volop in onze missie
Jullie zijn bezig
pi_48979082
[Friesland] Sierbestrating gezocht

Dat mag dus niet ? Dit is het vragen naar diensten ?
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:03:33 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48979392
Voor zover ik kan zien is je topic nog open en er staat verder ook niks bij.
Misverstand mss?
pi_48979983
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Voor zover ik kan zien is je topic nog open en er staat verder ook niks bij.
Misverstand mss?
Nee, hij is ook niet gesloten.

Ik opende een topic voordat ik de FAQ las ( ) en daar stond in dat vragen naar diensten niet mag. Dus vraag ik me af of ik dat doe met dat topic.
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 21:51:33 #22
92034 crew  Vonkenboer
pi_48981696
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:16 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Nee, hij is ook niet gesloten.

Ik opende een topic voordat ik de FAQ las ( ) en daar stond in dat vragen naar diensten niet mag. Dus vraag ik me af of ik dat doe met dat topic.
Volgens mij niet
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:53:32 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48981805
Oh nee, je bent op zoek naar een adresje voor stenen, wat de FAQ bedoelt is als je zou vragen om iemand die het voor je kan leggen in de tuin. Dit is prima hoor!
pi_48982533
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh nee, je bent op zoek naar een adresje voor stenen, wat de FAQ bedoelt is als je zou vragen om iemand die het voor je kan leggen in de tuin. Dit is prima hoor!
pi_48989159
ik probeer hier even bij te lezen , maar krijg vanaf morgen visite voor een week en kan niet gegarandeerd altijd antwoorden , dus als jullie me missen ...weten jullie waarom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')