Wat voor auto is het?? VW??quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het bij de kosten van onderhoud hoort, maar als je weet wat voor kosten ik in het afgelopen jaar al gehad heb aan dat ding dan zou je wel snappen waarom ik zo diep zucht(en die kosten waren geen normaal onderhoud of benzine e.d. zaken)
Het was een beetje een kneusje qua auto en dat blijft het volgens mij ook; het is iedere keer maar weer afvragen wat er defect gaat![]()
Het is een peugeot 106 1.4 XSI Le Man uit 1995, deze heeft een vrij luxe uitvoering met leren bekleding , leren stuurwiel, sportstoelen, centrale vergrendeling en hij weegt maar 845 kg. In combinatie met een 1400 injectie motor gaat dat ding als de spreekwoordelijke brandweerquote:
Met liefdequote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Zodra ik in een VW, Ford of Slopel ga rijden dan moet iemand mij echt ff een schop onder me hol verkopen![]()
We hadden hem toen inderdaad verschrikkelijk opgepoetst; voor die tijd was die ook echt meer zwart dan roodquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:22 schreef truttebosje het volgende:
haha vonkie, heb je je auto zo mooi laten glimmen voor de foto? of ziet ie er altijd zo uit?
die van ons is pas voor zn beurt naar de garage geweest ze hebben hem met liefde voor 120 eurie 3x gewassen van binnen en van buiten.
we dachten even dat hij zwart was, maar nu issie weer zilverkleurig.
Hij heeft één keer technische problemen gehad met de ontsteking waar zelfs een goede garage niet meer uit kwam; Ik hoor het de beste man nog zo zeggen : "Hij moet het nu toch echt doen" *sleutel omdraait* "klik, klik, nooit startenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:43 schreef sanger het volgende:
Leuke sportieve bak Vonkie!
Jammer dat je dezelfde (elektronische?) problemen hebt als ik met mijn Clio.
Ik denk maar zo; het is wat dat betreft een mooie manier van heengaan; beter dit dan jarenlang lijden en aftakkelen waarna er een zielig hoopje mens overblijft wat nog jaar of jaren leeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:28 schreef Marsepein het volgende:
Sterkte Vonk ....
Kan je nagaan hoe het op dit tijdstop voeld...quote:Op maandag 26 maart 2007 08:11 schreef Marsepein het volgende:
Ondanks dat het hier geen KLB is klaag ik toch even over de zomertijd. Als ik nog 1 keer ergens een berichtje lees dat het uurtje niet veel uitmaakt....
Gister niet in bed te slaan, vanmorgen met geen duizend olifanten er uit te trekken.![]()
En dat herhaalt zich nog een paar nachten ws.![]()
Jij staat net zo laat op, als dat ik zondag (Of beter gezegd maandag) naar bed gingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 04:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het op dit tijdstop voeld...
* Automatic_Rock heeft een hekel aan zomertijd
En dat voor een TTK mod!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 04:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het op dit tijdstop voeld...
* Automatic_Rock heeft een hekel aan zomertijd
Die o-die-een-i-moest-zijn had ik nog geeneens gezienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat voor een TTK mod!![]()
Die o-die-een-i-moet-zijn vergeef ik je, dat is gewoon typtyfus, maar die d...
Moet ik zeggen dat ik daar absoluut eigenlijk geen last van hebquote:Op maandag 26 maart 2007 08:11 schreef Marsepein het volgende:
Ondanks dat het hier geen KLB is klaag ik toch even over de zomertijd. Als ik nog 1 keer ergens een berichtje lees dat het uurtje niet veel uitmaakt....
Gister niet in bed te slaan, vanmorgen met geen duizend olifanten er uit te trekken.![]()
En dat herhaalt zich nog een paar nachten ws.![]()
Daar hoor je me ook nooit over klagen, maar doe er wat meer mee in de mediaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:04 schreef Gurb het volgende:
Ik krijg juist meer energie van de zomertijd
Heerlijk dat het na het avondeten nog licht is, en je gewoon nog ff buiten kan rommelen / grasmaaien / auto wassen / tuinmeubels schilderen / aardappels rooien / luieren / naborrelen / sporten / klussen / enz zonder verlichting erbij te regelen.
Ja, dat zei ik dus: ik typ lekker om 4:12quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat voor een TTK mod!![]()
Die o-die-een-i-moet-zijn vergeef ik je, dat is gewoon typtyfus, maar die d...
Ook dat jaquote:
Dit is begrijpelijk, maar volgens mij voor velen toch reden om het niet te doen. Het is toch een stukje inbreuk op de privacy in mijn ogen.quote:Kijk, als je elke zomeravond zit te bieren in de tuin tot diep in de nacht dan denk ik dat je wel wat hoort ja....
Dat snap ik; dan vraag ik er ook omquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:09 schreef Marsepein het volgende:
Ervaring leert dat ook als je niet naast ouders of schoonouders woont er regelmatig langs gekomen wordt. Dus maakt niet veel verschil. Als het duidelijk is dat jouw huisje is (huur) en dat je gewoon een eigen leven hebt is er niets aan de hand.
Proberen kan toch altijd?
Kijk, als je elke zomeravond zit te bieren in de tuin tot diep in de nacht dan denk ik dat je wel wat hoort ja....
Dat intieme moment is nu ( thuiswonend ) soms ook wel een probleem (quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:29 schreef sanger het volgende:
Ik zie het probleem niet zo.
Maar bedenk wel dat je goede afspraken maakt met je ouders over die sociale controle. Als jij en je vriendin bv een intiem moment hebben op een wat ongebruikelijk tijdstip, en je moeder komt binnen om je post te ordenen en je planten water te geven of weet ik veel wat.....dan wordt je niet vrolijk. Ik weet natuurlijk niet hoe jouw ouders daar tegenoverstaan en of je ouders nieuwsgierig zijn danwel bemoeizuchtig.
Ik woon 150 meter van mijn schoonouders (tov voorheen 300 meter) en zie ze ook niet dagelijks.
Of: Ligt het aan mij of piept/kraakt jullie bed zo ergquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Zeker bij nieuwsgierigheid zou ik het niet doen.
Dan krijg je van dat soort vragen 'wat waren de gordijnen nog lang dicht gisteren'.
Als ze me uitnodigenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat snap ik; dan vraag ik er ook om; dat zou jij van je buren ook niet graag zien of verwachten
[..]
Je geeft zelf eigenlijk al antwoord hequote:Dat intieme moment is nu ( thuiswonend ) soms ook wel een probleem (![]()
).
Mijn ouders zijn erg nieuwsgierig; vooral mijn moeder en ik vrees dat die mij dan nog in de gaten houdt als ik naast hun woon![]()
Van die kleine dingen waar je je in de lengte van dagen aan gaat irriteren; een soort van big brother gevoel heb ik er op dit moment bij
"Wat kwamen jullie toch laat thuis vanacht"quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Zeker bij nieuwsgierigheid zou ik het niet doen.
Dan krijg je van dat soort vragen 'wat waren de gordijnen nog lang dicht gisteren'.
Hij is mooi tnimble!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef tnimble het volgende:
Ik ken ook mensen die heel snel bij hun ouders zijn weggegaan omdat ze het niet uithuilden en zelfs het contact helemaal verbroken hebben.
ik geef je 100% gelijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef tnimble het volgende:
Licht er helemaal aan hoe je zelf bent en vooral je ouders. Kan me goed voorstellen ddat er genoeg mensen zijn die het lieft zoveel mogelijk kilometers er tussen willen hebben.
Door de omstandigheden woont mijn moeder nu 1 kamer bij me vandaan. Erg veel problemen geeft dat niet ook is het in dit geval maar zo gekomen door de omstandiheden.
Mijn opa en oma hebben ook lange tijd naast ons gewoont en dat was ook erg leuk en soms best handig.
Een collega van me is nu net 30 en woont ook nog
steeds bij zijn ouders heeft daar een goede verstandhouding mee. Hij is wel op zoek naar een eigen sekkei maar veel haast heeft hij niet.
Een andere iemand die ik ken woont net zoals Sanger net om de hoek bij zijn ouders. De woning is zelfs van zijn ouders.
Ik ken ook mensen die heel snel bij hun ouders zijn weggegaan omdat ze het niet uithuilden en zelfs het contact helemaal verbroken hebben.
Dus ja.... Wat Marsepijn zegt proberen kan altijd
Ik wou wat mogelijke antwoorden geven, maar ik ga er vanuit dat je goed contact met jou ouders wilt behoudenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
"Wat kwamen jullie toch laat thuis vanacht"
"Wie waren dat die gisteravond zo en zo laat bij jullie weggingen
"Je moet de ramen ook eens nodig lappen"
"De tuin mag je ook wel wat onderhoud aan plegen"
Dat idee heb ik gewoon; dat moeders dan 2 keer op een dag om en rond het huis loopt om te kijken wat we mogelijk wel niet zouden kunnen doen![]()
zichzelf samenwonen uit het hoofdpraat![]()
Niet helemaal, maar ik heb samengewoond met een meisje die dagelijks met haar moeder optrok. En die moeder bemoeide zich zo met ons leven en huishouden. Heel irritant.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
Sanger spreekt uit ervaring? :p
Mjah, het contact met mijn ouders in huis is niet slecht te noemen; af en toe komt het wel eens tot een verhitte discussie over het een of anderquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef tnimble het volgende:
Licht er helemaal aan hoe je zelf bent en vooral je ouders. Kan me goed voorstellen ddat er genoeg mensen zijn die het lieft zoveel mogelijk kilometers er tussen willen hebben.
Door de omstandigheden woont mijn moeder nu 1 kamer bij me vandaan. Erg veel problemen geeft dat niet ook is het in dit geval maar zo gekomen door de omstandiheden.
Mijn opa en oma hebben ook lange tijd naast ons gewoont en dat was ook erg leuk en soms best handig.
Een collega van me is nu net 30 en woont ook nog
steeds bij zijn ouders heeft daar een goede verstandhouding mee. Hij is wel op zoek naar een eigen sekkei maar veel haast heeft hij niet.
Een andere iemand die ik ken woont net zoals Sanger net om de hoek bij zijn ouders. De woning is zelfs van zijn ouders.
Dus ja.... Wat Marsepijn zegt proberen kan altijd
Het hangt er vanaf hoe je zoekt natuurlijk. Er wordt vooral veel op topictitel gezocht. En er zijn legio mensen die het verkeerd schrijven, ik zie het zelfs op busjes van stucadoorsbedrijven verkeerd staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:17 schreef Sugar het volgende:
Euh, dit topic komt met de zoekfunctie van Fok! ook echt wel boven water als je met stucen zoekt, hoor. Ook zonder dat foute woord in de titel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |