Je hebt het over FOK!klus 2006 -de uitslag-, feliciteer hier de winnaars! neem ik aan? Daar hadden wel wat linkjes ingekund ja. Zal e.e.a. edittenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:09 schreef Reese het volgende:
Hoi Marsepein, waarom is die OP eigenlijk zo lang en groot en met veul plaatjes enzo?
Nee, juist niet, die vond ik hartstikke leuk, met grafiekjes en zulks. Ik heb ook niks tegen lange OP's in het algemeen, juist bij een nieuw topic is dat prima!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:13 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Je hebt het over FOK!klus 2006 -de uitslag-, feliciteer hier de winnaars! neem ik aan? Daar hadden wel wat linkjes ingekund ja. Zal e.e.a. editten![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:16 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee, juist niet, die vond ik hartstikke leuk, met grafiekjes en zulks. Ik heb ook niks tegen lange OP's in het algemeen, juist bij een nieuw topic is dat prima!
Ik bedoel de OP van dít topic. Is al twee jaar hetzelfde, niemand leest het meer, want je scrollt gelijk naar de tweede post. Lees voor de gein de tekst eens door, is echt heel rigide geformuleerd.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:56 schreef Marsepein het volgende:
Cybersijp: Schouderklopjes meldtopic.![]()
![]()
Bedankt!
Cybersijp van hartequote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:56 schreef Marsepein het volgende:
Cybersijp: Schouderklopjes meldtopic.![]()
![]()
Bedankt!
Om hier even op te reageren:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef tnimble het volgende:
Aangezien ik al al het gereedschap bezit stel ik voor om of het stukgereedschap ter donatie aan te bieden. Er zijn vast instellingen in NL (of buitenland) die belangeloos bezig zijn voor anderen en daarbij ook wel gereedschap kunnen gebruiken. b.v. zoiets als een project waar Gurb aan heeft meegeholpen.
Hier ben ik het helemaal mee eens, het was ook niet meer als een voorstel, en absoluut geen claimquote:Op maandag 12 maart 2007 23:37 schreef Marsepein het volgende:
Tja, het doel is heel goed Gurb, daar is geen discussie over mogelijk. Maar het zijn echter wel prijzen beschikbaar gesteld door een FOK! user. Ik stel daarom voor dat als er niemand de prijzen wil hebben, Cybersijp zelf jou het beste een antwoord kan geven.
Wat is het doel van zo'n topic? Er is in V&A namelijk zoiets: [Centraal] Woonruimte gezocht/aangeboden! #5quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:53 schreef Jelief het volgende:
Is er een centraal 'Ik zoek een woning en dit heb ik op het oog-topic' ? Zo nee mag dat er komen?
Op het OUD speeltuinbankje hebben we het regelmatig en veel over de woningen die we op het oog hebben, lijkt mij dat het hier véél beter past
gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:13 schreef MMach het volgende:
![]()
[afbeelding]
Deze middag mijn praktijkexamen voor rijbewijs B feilloos afgelegdDe examinator vond me zelfs een goede chauffeur.
Vanaf nu mag ik dus ook personen onder 24 vervoeren, 'snachts rijden in de weekends, en in het buitenland (naar de volgende klusmeeting rijd ik dus zelf), wat ik met m'n voorlopige rijbewijs niet mocht.
Het was een helse zoektocht naar een geschikte examenbegeleider want op een dinsdag moesten de meeste mensen die ik kende wel werken. Maar het is de zus van mijn lerares duits van het middelbaar onderwijs geworden![]()
juich!
Ik weet wel dat het bij de kosten van onderhoud hoort, maar als je weet wat voor kosten ik in het afgelopen jaar al gehad heb aan dat ding dan zou je wel snappen waarom ik zo diep zuchtquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:47 schreef Marsepein het volgende:
Eh, dat is onderhoud van je auto, dus dat geld is niet weggegooid, maar voor je eigen veiligheid (En de veiligheid van anderen)
Een vonkenboer waar de lampen het niet doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:08 schreef Vonkenboer het volgende:
*zucht*
Auto apk afgekeurd; net contact gehad met de garage...
Afkeurpunten
- Lampje boven de kentekenverlichting
- Lampen voorzijde niet goed afgesteld
- Linker achterband op profiel afgekeurd
- Rechter achterband op profiel afgekeurd
¤ 65,- incl. montage, uitlijnen per band..
Daar gaat in het totaal weer voor ¤ 150,- down the drain![]()
Alsof ik er last van heb dat mijn kentekenverlichting het niet helemaal doetquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:41 schreef tnimble het volgende:
[..]
Een vonkenboer waar de lampen het niet doen![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:37 schreef Marsepein het volgende:
*vernieuwing is vooruitgang*
De lange saaie OP is verdwenen en daarvoor in de plaats is er een doodordinair FB en SC topic gekomen.
Nav een opmerking van Reese hebben Marsepein en ik eens even diepgaand overleg gevoerd en kwamen we idd tot de conclusie dat de FAQ het beste los kon van dit topic zodat men niet altijd door die lap text heen moet.
Bij deze dus!![]()
1 FAQ topic: K&W FAQ
1 FB-SC topic: deze dus.
Onder het motto dat zie je toch nietquote:Op zondag 18 maart 2007 14:22 schreef Gurb het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier twee foto's die zo in de bouwwereld kunnen komen. Dit is het huis van mijn zusje, dat is donderdag opgeleverd. In de kopgevel zit een kozijn die de aannemer te lang heeft besteld. En hoe lossen ze dat dan op? Gewoon door laten steken langs de vloer.![]()
E.e.a. hadden we natuurlijk al veel eerder gezien en ook gemeld, maar de projectontwikkelaar en aannemer heeft er niets mee gedaan. Dus vorige week met de oplevering eea niet geaccepteerd, maar de aannemer wilde van niets weten dus is het niet vermeld op de opleverlijst. Dus vervolgens rechtsbijstand ingeschakeld en een aangetekende brief naar de projectontwikkelaar dat ditgene niet is wat is gekocht en we een andere oplossing willen.
Hoe het opgelost moet worden weten we zelf ook niet één twee drie, maar dat is ook niet aan ons, dat is zaak voor de projectontwikkelaar en de aannemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |