Hier heb ik laatst iets over gelezen inderdaad. Als je het beredeneert klinkt dat logisch, maar tegelijkertijd is het eigenlijk moeilijk in te schatten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:06 schreef tnimble het volgende:
Ook zijn de pronoses dat over een niet al te lange tijd er een behoorlijke bevolksings terugloop zal zijn. Er zijn minder kinderen, er emigreren best wel veel mensen naar het buitenland en er is een zeer grote groep ouderen. Er zijn zelfs prognoses dat over ca 50 jaar de bevolking een kwart terug gelopen zal zijn. Wat een inhoud dat meer dan de helft van de woningen leeg zal staan bij de huidige hoeveelheid en tot 70% als de bouw doorgaat zoals nu gepland.
Is inderdaad moeilijke theorie er zijn veel factoren. Bij deze gegevens werd er uitgegaan van de huigide vergrijzing percentages, geen verdere daling van de geboorte cijfers, een doorzettende emigratie trend en een afname van de toestroom van immigranten door een zelfde straks asielzoekersbeleid, en een toename van het niveau van scholing waardoor het opleidings niveau tussen de inheemse bevolking (om het maar eens anders te noemen) en 4de graad immigranten vrijwel gelijk waren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Hier heb ik laatst iets over gelezen inderdaad. Als je het beredeneert klinkt dat logisch, maar tegelijkertijd is het eigenlijk moeilijk in te schatten.
Schraarste in de onderkant van de markt iddquote:Ik kan me voorstellen dat de overheid hier rekening mee houdt in hun bouwbeleid, maar dat houdt indirect wel in dat de huizenprijzen (door schaartse) nu hoog zijn, veel jongeren niet zelfstandig kunnen gaan wonen, en dus thuis blijven wonen en de huizenprijzen in de toekomst zullen dalen. Oftewel, de huidige generatie ondervindt hiervan hinder.
quote:Wie moet er zeker nog een keer voor een userinterview gevraagd worden en waarom?
Bioslock, cerror, Inso, MUUS, Loedertje, Mmach, X-Ray, JAM. Allemaal op hun manier spraakmakende users van wie de posts meestal wel lurkbaar zijn.
En niet stiekum wat foto`s gemaakt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:13 schreef taxibabe het volgende:
Beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd!!![]()
Enne .. lekker geshopt in Haaksbergen?Je kan al mooi rondhuppelen met de krukken zag ik wel.
Ik had mn fototoestel niet bij me. En daarbij staat het wel een beetje raar als ik in een kledingwinkel ineens foto's ga makenquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:13 schreef taxibabe het volgende:
Beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd!!![]()
Enne .. lekker geshopt in Haaksbergen?Je kan al mooi rondhuppelen met de krukken zag ik wel.
Owh ? Was jij daar dan ook zaterdag ?quote:Op zondag 15 april 2007 11:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik had mn fototoestel niet bij me. En daarbij staat het wel een beetje raar als ik in een kledingwinkel ineens foto's ga maken
Bij Vogelequote:Op zondag 15 april 2007 17:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
[..]
Owh ? Was jij daar dan ook zaterdag ?![]()
We moesten nog een kado hebben voor mijn schoonmoeder en tjah dan moet je toch echt wel naar Haaksbergen![]()
In welke winkel was dat dan ?
Het wereldje is kleinquote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Heee, het is Vögele ja![]()
Of beter nog, Vögele Switserland
Ja ik weet het, maar ik kreeg die puntjes niet op de 'o' .quote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Heee, het is Vögele ja![]()
Of beter nog, Vögele Switserland
| 1 2 3 4 | qwertzuiopü+ asdfghjklöä# yxcvbnm,.- |
Het is toch geen spam als je er zelf niet beter van wordt ?quote:Op maandag 16 april 2007 17:07 schreef Gurb het volgende:
ff een linkje spammen met een petitie voor gratis NEN normen
[linkje weg]
Dat heeft te maken met dat in het bouwbesluit veel wordt verwezen naar NEN normen, maar dat die niet gratis verkrijgbaar zijn. En nu is er dus een proces aan de gang hierover, en daarvoor hebben ze steun nodig (zeker voor DHZ-ers erg handig als ze gratis worden)
Ja hoor BEquote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Gurbje (en anderen) mijn excuses, ik was iets te rigoreus.
Kan je het me vergeven?![]()
tuurlijkquote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Gurbje (en anderen) mijn excuses, ik was iets te rigoreus.
Kan je het me vergeven?![]()
Ik heb er ff naar gekeken met mijn nieuwbouwwoningwerkvoorbereidersogen en gereageerd. Volgens mij lopen er wel een aantal CV experts op K&W rond (Klipper???) dus misschien ff hun afwachten.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef becky27 het volgende:
hoi hoi ik heb bij mjin topic een vraag gesteld over CV ketels. Zou iemand er inhoudeljik op willen reageren?? ook wb de nieuwe ketel zelf.
thanx alvast
enne......Gurb ik hoop echt dat we geen storm meer krijgen hoor, het is lente!!!![]()
Stuur desnoods een persoonlijk mailtje als je vragen heb of geef hier de link met je vraag.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef becky27 het volgende:
hoi hoi ik heb bij mjin topic een vraag gesteld over CV ketels. Zou iemand er inhoudeljik op willen reageren?? ook wb de nieuwe ketel zelf.
thanx alvast
enne......Gurb ik hoop echt dat we geen storm meer krijgen hoor, het is lente!!!![]()
Nee hoor dat kan, vaak bobbelt het wel eerst even als het nat is, maar dat trekt weer weg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kan ik als tijdelijke opfleuring een laagje goedkope latex over behang schilderen?? Of komt dan het behang van de muur??
Er zit 1 laag behang op, als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:01 schreef klipper het volgende:
[..]
Nee hoor dat kan, vaak bobbelt het wel eerst even als het nat is, maar dat trekt weer weg.
Het word soms wat lastiger om het behang later te verwijderen, zeker als er al meerdere behanglagen over elkaar heen zitten.
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef Marsepein het volgende:
Dat heb je dan aardig geklust.... Gefeliciteerd!
Jonge je weet niet wat je meemaakt. Dat is zo'n mooi wonder.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef sanger het volgende:Wij zijn zwanger (zo zeg je dat toch als ze zwanger is
)
hehe lol, ga na de welgemeende felicitaties van de Texelse kant nu maar als een speer aan de gang, ik spreek uit ervaring na de geboorte heb je echt ff een paar maanden nergens meer tijd voor. Klaar is maar klaar moet je maar ff denkenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef sanger het volgende:
Ook hier maar even spammen dan. Ik ben nu al door diverse andere users gespot in OUD
[afbeelding]Wij zijn zwanger (zo zeg je dat toch als ze zwanger is
)
Het is nog vrij jong, pas 7 weken en 4 dagen nu. Maar zover lijkt alles goed.
Nu maar als een speer de rest van het huis afmaken, de volgorde wordt iig omgegooidNa de zolder eerst de babykamer in orde maken ipv de master bedroom.
Ik was er al bang voor inddquote:Op donderdag 26 april 2007 00:51 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
hehe lol, ga na de welgemeende felicitaties van de Texelse kant nu maar als een speer aan de gang, ik spreek uit ervaring na de geboorte heb je echt ff een paar maanden nergens meer tijd voor. Klaar is maar klaar moet je maar ff denken![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef sanger het volgende:
Ook hier maar even spammen dan. Ik ben nu al door diverse andere users gespot in OUD
[afbeelding]Wij zijn zwanger (zo zeg je dat toch als ze zwanger is
)
Het is nog vrij jong, pas 7 weken en 4 dagen nu. Maar zover lijkt alles goed.
Nu maar als een speer de rest van het huis afmaken, de volgorde wordt iig omgegooidNa de zolder eerst de babykamer in orde maken ipv de master bedroom.
Was je er bang voor dat dat niet gebeurde danquote:Op donderdag 26 april 2007 09:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Er wordt dus in K&W ook wel op andere manieren geklust !![]()
![]()
He, is het een virus ofzo, heel K&W raakt besmet.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef Brighteyes het volgende:
Sanger, wij dan klussen uitwisselen mbt de babykamers?![]()
Zie mijn signature.
Man, ik heb een dubbele agenda, een klusagenda en een .... klusagenda.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Er wordt dus in K&W ook wel op andere manieren geklust !![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef Brighteyes het volgende:
Sanger, wij dan klussen uitwisselen mbt de babykamers?![]()
Zie mijn signature.
Wanneer ben jij aan de beurtquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:54 schreef Marsepein het volgende:
[..]
He, is het een virus ofzo, heel K&W raakt besmet.
BE, ook jij van harte!
Eindelijk babykamers in K&W![]()
Hier hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij stiekemerd
Feli![]()
En over de klus uitwisselen; eerlijk gezegd wil ik de babykamer zelf doen. Dus ook zonder hulp van anderen![]()
Uiteraard wil ik je best komen helpen
Ahhhhh, op die manier!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor.
Het was maar een grapje om het op een beetje klusserige manier te melden hier.
Ik heb al bijna anderhalf jaar de hele kinderkamer uitgetekend in mijn hoofd dus ik ben zo blij dat ik eindelijk aan de slag kan.
Bedankt voor de felicitaties allemaal.
Tja sanger, zo werk dat niet he. Eerst aan de babykamer denken, daarna mag je pas aan sex denkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Ahhhhh, op die manier!
Jij hebt hem al in gedachtenWij zijn hard op zoek nu
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja sanger, zo werk dat niet he. Eerst aan de babykamer denken, daarna mag je pas aan sex denken
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:28 schreef sanger het volgende:
En dan nog komt het niet altijd uit zoals je wilt
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Misschien past dat beter hier sanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |