ach...de benzine(diesel) kost me niks.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:05 schreef Marsepein het volgende:
Of de afstand voor truttebosje te groot is, dat kan truttebosje beter zelf aangeven. Het is slechts een voorstel, alternatieven zijn uiteraard welkom, en sanger je hebt gelijk. Ik heb niet goed gelezen.
Maar daar is toch wel uit te komen?
Er waren nog wat andere FOK!kers die wel aangegeven hebben mee te willen doen, maar verder niets meer hebben laten horen, dus misschien komt er nog e.e.a. bij.
@sanger je hebt toch zeker ook nog wel andere klusjes?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef sanger het volgende:
Marsepein! Ik dacht dat ik had aangegeven geen hulp te willen ontvangen omdat ik de kinderkamer per se zelf wilde doen
@ Charisma! Roept u maar!
Hetzelfde geldt voor mij, hoewel ik in Belgie niet mag tanken maar dat kan simpel worden opgelost. Dus truttebosje, ik kom je helpenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:17 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ach...de benzine(diesel) kost me niks.
airco aan en blazen maar.
ik heb zelf niet echt problemen met de afstand.
maar kan me voorstellen dat iemand anders problemen heeft om bij mij te komen ivm afstand.
als dit zo is wil ik het anders ook alleen bij helpen houden.
Cybersijp helpt alleen, en alleen op Texel. En aangezien we niet heel veel aanmeldingen vanaf Texel hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:25 schreef truttebosje het volgende:
waarom staat cijbersijp trouwens alleen in het bovenste lijstje?
doet hij toch niet mee?
joehoeeeequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij, hoewel ik in Belgie niet mag tanken maar dat kan simpel worden opgelost. Dus truttebosje, ik kom je helpen![]()
Voor mij geld niet hetzelfde, maar ik wil best een eindje rijden om te helpenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij, hoewel ik in Belgie niet mag tanken maar dat kan simpel worden opgelost. Dus truttebosje, ik kom je helpen![]()
Er is nog wel genoeg wat gedaan moet worden indd, maar niet waar direct aan begonnen kan worden. De zolder is zo goed als af, en de babykamer is dan het volgende project.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:27 schreef truttebosje het volgende:
[..]
@sanger je hebt toch zeker ook nog wel andere klusjes?
mwa...200km is mss wel wat overdreven voor wat electrawerk.quote:Op zondag 29 april 2007 10:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Is er iemand die nog specifiek elektrotechnische klussen heeft liggen![]()
Reisafstand is eigenlijk niet zo'n probleem want ik neem dan toch de auto (diesel) van mijn vader mee![]()
En Richie29 ik vrees dat ik net zo waardeloos kan stucadoren als jou![]()
Electra is ook tevens mijn bijna enigste sterke punt denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 10:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Is er iemand die nog specifiek elektrotechnische klussen heeft liggen![]()
Reisafstand is eigenlijk niet zo'n probleem want ik neem dan toch de auto (diesel) van mijn vader mee![]()
En Richie29 ik vrees dat ik net zo waardeloos kan stucadoren als jou![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 18:05 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb nog een wandgoot liggen om te monteren, is dat wat voor je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |