ach...de benzine(diesel) kost me niks.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:05 schreef Marsepein het volgende:
Of de afstand voor truttebosje te groot is, dat kan truttebosje beter zelf aangeven. Het is slechts een voorstel, alternatieven zijn uiteraard welkom, en sanger je hebt gelijk. Ik heb niet goed gelezen.
Maar daar is toch wel uit te komen?
Er waren nog wat andere FOK!kers die wel aangegeven hebben mee te willen doen, maar verder niets meer hebben laten horen, dus misschien komt er nog e.e.a. bij.
@sanger je hebt toch zeker ook nog wel andere klusjes?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef sanger het volgende:
Marsepein! Ik dacht dat ik had aangegeven geen hulp te willen ontvangen omdat ik de kinderkamer per se zelf wilde doen
@ Charisma! Roept u maar!
Hetzelfde geldt voor mij, hoewel ik in Belgie niet mag tanken maar dat kan simpel worden opgelost. Dus truttebosje, ik kom je helpenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:17 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ach...de benzine(diesel) kost me niks.
airco aan en blazen maar.
ik heb zelf niet echt problemen met de afstand.
maar kan me voorstellen dat iemand anders problemen heeft om bij mij te komen ivm afstand.
als dit zo is wil ik het anders ook alleen bij helpen houden.
Cybersijp helpt alleen, en alleen op Texel. En aangezien we niet heel veel aanmeldingen vanaf Texel hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:25 schreef truttebosje het volgende:
waarom staat cijbersijp trouwens alleen in het bovenste lijstje?
doet hij toch niet mee?
joehoeeeequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij, hoewel ik in Belgie niet mag tanken maar dat kan simpel worden opgelost. Dus truttebosje, ik kom je helpen![]()
Voor mij geld niet hetzelfde, maar ik wil best een eindje rijden om te helpenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij, hoewel ik in Belgie niet mag tanken maar dat kan simpel worden opgelost. Dus truttebosje, ik kom je helpen![]()
Er is nog wel genoeg wat gedaan moet worden indd, maar niet waar direct aan begonnen kan worden. De zolder is zo goed als af, en de babykamer is dan het volgende project.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:27 schreef truttebosje het volgende:
[..]
@sanger je hebt toch zeker ook nog wel andere klusjes?
mwa...200km is mss wel wat overdreven voor wat electrawerk.quote:Op zondag 29 april 2007 10:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Is er iemand die nog specifiek elektrotechnische klussen heeft liggen![]()
Reisafstand is eigenlijk niet zo'n probleem want ik neem dan toch de auto (diesel) van mijn vader mee![]()
En Richie29 ik vrees dat ik net zo waardeloos kan stucadoren als jou![]()
Electra is ook tevens mijn bijna enigste sterke punt denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 10:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Is er iemand die nog specifiek elektrotechnische klussen heeft liggen![]()
Reisafstand is eigenlijk niet zo'n probleem want ik neem dan toch de auto (diesel) van mijn vader mee![]()
En Richie29 ik vrees dat ik net zo waardeloos kan stucadoren als jou![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 18:05 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb nog een wandgoot liggen om te monteren, is dat wat voor je
ik snap ook wel dat het niet helemaal verdeeld kan worden,quote:Op maandag 30 april 2007 08:36 schreef Marsepein het volgende:
Daar kan wel wat worden geschoven ja. Ik denk zelf dat Gurb bij Gompy58 of bij mij () aan de slag kan. Doordat er meer 'helpers' als 'klussen' zijn voorkom je het niet dat sommige meer dan 1 keer hulp krijgen.
Dat is voor mij geen enkel probleem, maar 3 op 1 kan beter worden verdeeld.
Alles is mogelijkquote:Op zondag 29 april 2007 18:05 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb nog een wandgoot liggen om te monteren, is dat wat voor je
Het zou wel makkelijk zijn als je thuis bentquote:Op maandag 30 april 2007 07:24 schreef Charisma het volgende:
![]()
nou??? dan zou ik toch graag met de granitovloer beginnen
maar werk alleen bijna elk weekend en ook hemelvaart en 26mei ook![]()
Same goed herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:04 schreef Gurb het volgende:
Ik wacht nog wel ff af idd wanneer ik waar welkom ben, als Charisma niet thuis is in de weekenden wordt het wel lastig voor mij denk ik.
ooh dat had ik nog niet gezien, ik kan ook alleen maar in de weekenden, zondags maakt me ook niet uit.quote:
heb ik het weer met mijn wisseldiensten ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:18 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ooh dat had ik nog niet gezien, ik kan ook alleen maar in de weekenden, zondags maakt me ook niet uit.
of in overleg op donderdag.
dusss roept u maar charisma.
19 mei moet ik helaas aan me voorbij laten gaan dan. 20 mei zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:23 schreef Charisma het volgende:
[..]
heb ik het weer met mijn wisseldiensten ....
ik werk 19mei tot 1430uur en ben dan 1515 thuis , dus we hebben dan nog een halve dag
zou dat kunnen Truttebosje/Gurb of Sanger?
anders heb ik ook nog donderdag 24mei, we kunnen dan in ieder geval de tussendoor ( tochtdeur) doen, verf afhalen , schuren ed![]()
Deal!quote:
Is dat zo? Moeten het natuurlijk wel klussen zijn die je met meerdere tegelijk kunt doen. Het kan ook makkelijk zijn om twee keer hulp te krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef truttebosje het volgende:
ik kan 20 mei ook en de 24e zou ook kunnen.
voor jou mss net zo makkelijk als je het in 1x hebt?
We wachten de reactie van Charisma gewoon af inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:22 schreef truttebosje het volgende:
nou ja...daarom mag ze ook kiezen haha
maar lijkt me dat als je zo krap in je tijd zit, je het tegelijk wel makkelijk vindt.
ik hoor het wel....
en ze had meerdere klusjes, dat scheelt
Vraag dat eens aan BE, die heeft daar ook ervaring mee, met het schoonhalen van een granito vloer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef Charisma het volgende:
twee personen op 20mei kan ook inderdaad, ik heb ook nog de tussendoor die afgekrapt moet worden , dus we hoeven niet allemaal op een plek te werken toch? de deur is vrij zwaar en kan je beter met twee personen loshalen
gezellig dat je ook wilt komen Truttebosje![]()
ik heb een fohn( om de verf af te halen) en een krabber ,wat ik voor de granitovloer nodig heb weet ik nog niet , maar mogelijk is de Gamma of praxis wel open op zondag![]()
ok dan houden we het op 20mei.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef Charisma het volgende:
twee personen op 20mei kan ook inderdaad, ik heb ook nog de tussendoor die afgekrapt moet worden , dus we hoeven niet allemaal op een plek te werken toch? de deur is vrij zwaar en kan je beter met twee personen loshalen
gezellig dat je ook wilt komen Truttebosje![]()
ik heb een fohn( om de verf af te halen) en een krabber ,wat ik voor de granitovloer nodig heb weet ik nog niet , maar mogelijk is de Gamma of praxis wel open op zondag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |