jaaaaahhh, van die mooie grote blokken waar je mooi mee kunt bouwenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:19 schreef Supersheep het volgende:
duplo
Lego was saai. Maar waarschijnlijk was ik tegen die tijd al lang overgestapt op poppenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:37 schreef erkel het volgende:
Lego was nog veel coolert![]()
Ik had zo'n vet politiebureau. Rib uit mijn lijf indertijd, 120 guldenMaar het was het waard hoor
![]()
[afbeelding]
Barbies waren coolquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:45 schreef Nesle het volgende:
Ik heb denk aan honderden euro's lego liggen. En mijn zus had barbies, konden we mooi afwisselen. Dat was vroeger altijd zo makkelijk, want met het tweeling zijn kregen we altijd dingen dat we samen leuk vonden
Legoquote:
Je mag etcetera een hand geven, allebei tomboy'squote:
Tentamenperiode is afgelopen hequote:
Ik ben ook wel een soort tomboy in dingen die ik leuk vindquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Je mag etcetera een hand geven, allebei tomboy's![]()
Maar jij hebt dus een tweelingzus? of mis ik iets?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tentamenperiode is afgelopen heDan heb ik minder tijd
Zou eigenlijk andersom moeten zijn, natuurlijk
Hoe gaat het met jou?
sehr gutquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mit mich ist alles gut und mit dich?
Neequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
sehr gut![]()
Mag ik nu weer in het nederlands?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]![]()
ik kwam er ook als later uitToeval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef Nesle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.serieus joh?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Nee tuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
ik ga je virtueel slaan. ja of neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
Een maat van me vindt een meisje leuk. Paar dingen mee geprobeert. Werkte (nog)niet echt.
Dat meisje stond vanavond in het café. Zegt een vriendin van me: "Ja, dat is een een-eiege tweeling".
Wij zo van: ""
dat is ook al is bij mij gebeurt, maar dat was een iets pijnlijker momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertelquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
dat is ook al is bij mij gebeurt, maar dat was een iets pijnlijker moment
Dat kun je maar beter vertellen want ik kan echt alle kanten op met deze postquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
dat is ook al is bij mij gebeurt, maar dat was een iets pijnlijker moment
Nee, volgens mij heeft niemand eraan gedachtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:55 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zo duf dat ik al een half uur niks zit te doen.Terwijl er nog heel veel moet gebeuren voor half 1
* Soemp gaat nu taart bakken en opruimen!!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
NEM!!!! ik ben je verjaardag vergeten!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog gefeliciteerd!![]()
[afbeelding]
Hoe was het?ik heb het topic ook verder niet doorgelezen. Heeft de rest er wel aan gedacht?
![]()
Ik ga zometeen leren (quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:18 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Goeiemorgen
Ik ga me vandaag vervelen ben ik bang. Ik heb geen idee wat ik moet gaan doen vanmiddag
Ik denk dat ik maar een poging ga doen om m'n garderobe uit te breiden, al is dat ook niet zo'n pretje op zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ga zometeen leren () en daarna werken. Geen tijd om me te vervelen dus.
Vind dat redelijk kansloos. Neem nog liever een middag vrij dan dat ik op zaterdag voor kleding gaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een poging ga doen om m'n garderobe uit te breiden, al is dat ook niet zo'n pretje op zaterdagmiddag
Jawel, niet denken, gewoon doen, dan kom je met de leukste dingen thuisquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een poging ga doen om m'n garderobe uit te breiden, al is dat ook niet zo'n pretje op zaterdagmiddag
middagjes vrij nemen zit er voorlopig ff niet in voor me aangezien ik m'n vrije dagen hard nodig heb. Andere optie is donderdagavond, maar dat is ook altijd rennen en vliegenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Vind dat redelijk kansloos. Neem nog liever een middag vrij dan dat ik op zaterdag voor kleding ga
Ach neequote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oh, B.ertha, je hebt de foto van je opa en oma op de cadeautjes voor Nem laten liggen
Ik ook niet eigenlijk, maar af en toe dan moet je gewoon hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga dan ook niet zo vaak voor kleding
Online shoppen is gemįįkt voor mensen zoals julliequote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk, maar af en toe dan moet je gewoon he
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:45 schreef B.ertha het volgende:
Beter laat dan nooit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor Nembrionic, van de SC. Het spijt onsHeel erg
![]()
3![]()
![]()
en een handje
![]()
Nou hopen dat ie terugleest
Nee..helemaal niemandquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:55 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zo duf dat ik al een half uur niks zit te doen.Terwijl er nog heel veel moet gebeuren voor half 1
* Soemp gaat nu taart bakken en opruimen!!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
NEM!!!! ik ben je verjaardag vergeten!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog gefeliciteerd!![]()
[afbeelding]
Hoe was het?ik heb het topic ook verder niet doorgelezen. Heeft de rest er wel aan gedacht?
![]()
Dank jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Had dan gezegt dat je jarig was![]()
Gefeliciteerd![]()
Het ging er eigenlijk om wat er boven op staatquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Een stuk Aerogel!
Daar heb ik eigenlijk altijd al een stukje van willen hebben
Minder zuipenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:57 schreef Soempie het volgende:
Ik word oud en vergeetachtig. Aftakelingsproces.
Ik heb mezelf écht afgevraagd hoe duur zo'n stukje Aerogel nou zou zijn...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar voor deze eene keeer mats ik je door het hele pakket weg te geven![]()
Op de een of andere manier denk ik niet dat het binnen onze budgetten ligtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb mezelf écht afgevraagd hoe duur zo'n stukje Aerogel nou zou zijn...
Ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Op de een of andere manier denk ik niet dat het binnen onze budgetten ligt
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor
Ik ga nu weg...ff shoppen voor een housewarmingparty
dan heb je automatisch gewonnen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:44 schreef Soempie het volgende:
ben ik weer
eerste wedstrijd ging niet door. Nu moet ik alleen om half4 fluiten. Pfoooeeeewat een gehaast.
Nouja, die wedstrijd had ik gewoon zaalwacht. Weet eigenlijk niet eens welke partij heeft afgezegd. Ik heb een hekel aan fluiten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
dan heb je automatisch gewonnen?
fluiten met zon lekkere stoere witte trui
Oja, ja, bij ons zijn het ook alleen de ouderen. Mag je wel de mini's coachen? En zaalwacht is gewoon de wedstrijdformulieren invullen, sporthal open doen, velden opzetten en alles na afloop weer opruimen en de formulieren naar nevobo sturen, afsluiten, etc. Dat mag gewoon in m'n dagelijkse kloffiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:59 schreef Nesle het volgende:
nee, ik ben nog te jong ofzo
bij ons zijn de fluiters allemaal uit dames 1, rest mag nog niet.
zaalwacht hebben wij niet (heb je dan ook al zon mooie trui aan met zaalwacht?
oh, wij moeten zelf de wedstrijdformulieren invullen. en de rest doet idd wel een vast groepje mensen dus die zullen wel zaalwacht zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, ja, bij ons zijn het ook alleen de ouderen. Mag je wel de mini's coachen? En zaalwacht is gewoon de wedstrijdformulieren invullen, sporthal open doen, velden opzetten en alles na afloop weer opruimen en de formulieren naar nevobo sturen, afsluiten, etc. Dat mag gewoon in m'n dagelijkse kloffie![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:38 schreef Nesle het volgende:
Ja maar op die stoel zitten ze nooitze staan altijd
Vroeger naar bed.quote:
Met ook een lijnrechter? Anders kun je het toch niet zien?quote:
ze zeggen juist dat ze het dan beter kunnen zien ipv zitten?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met ook een lijnrechter? Anders kun je het toch niet zien?![]()
Anyway, wat kunnen we lang zeuren over volleybal![]()
Ik ga![]()
en ter ere waarvan vond dit heuglijke feit plaats?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Plasterk het volgende:
Aldi revolutionair!
Er werd mij een koffie met een bonbonnetje aangeboden bij de Aldi
En toen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Plasterk het volgende:
Aldi revolutionair!
Er werd mij een koffie met een bonbonnetje aangeboden bij de Aldi
Haar en het zand eraf gestoftquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vroeger naar bed.![]()
![]()
M'n slagroomtaart heb ik min of meer gefatsoeneerd. Ze doen het er morgen maar mee![]()
![]()
quote:en ter ere waarvan vond dit heuglijke feit plaats?
Geweigerd, ik vind het kansloos om koffie te drinken tijdens de boodschappen. Maar ze blijken het al een tijdje te hebben hoorde ik zonet.quote:En toen?
ik dacht dat hun logistiek uiterst rationeel was en dat zij zo aan hun lage prijzen kwamen, daar hoort geen koffie bij volgens mijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Willen ze meer bieden dan AH (waar je wel gratis koffie kan krijgen)?
Eeh nee. Iemand anders haar housewarmingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]heb je een eigen huisje? Wat heb je gekregen voor je verjaardag?
![]()
1:quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:46 schreef Plasterk het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
1:2:
3:
4:
5:
ben nu bij stap 3 1/2
-edit: en nu bij 4
[..]
Nou vooruit.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
* doet meequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef B.ertha het volgende:
Het is gewoon zaterdagavond en ik zit thuis
Ik voel me nu echt heel triest
Wat heb je?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:25 schreef Nesle het volgende:
Ik zit ook thuis, maar dat is omdat ik ziek benanders zat ik wel in de pub ofzo nu
Ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:29 schreef Nesle het volgende:
Like alll the others, verkouden, keelpijn hoesten etc.
Echt kut
Jij bent vroeg op! Ik ben net thuis.quote:
Ik heb even de 1 minuut 50 seconden versie gezien en vond het wel vermakelijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:14 schreef erkel het volgende:
Iedereen de Fok! docu al gezien?
Wel vermakelijk
Jeeep!quote:Op zondag 11 maart 2007 11:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Mogguh![]()
Wat een ultiem lekker weer om te gaan voetballen vandaag![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:46 schreef Plasterk het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
oh wachtquote:
sinds wanneer is Appie op zondag open
Welke gek gaat er dan ook zo vroeg z'n bed uit op zondag!quote:
wat zijn bokslaarsjes? De appie in groningen is ook open op zondag volgens mij. De jumbo in elk geval.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinds wanneer is Appie op zondag open
en goedemorgen trouwens
zijn gister vijfdes geworden met de Berend Botje Toch
vorig jaar tweedes
maar het was weer gezellig
en volgend jaar doe ik laarzen aan aandoor de modder heenbaggeren met van die 'bokslaarsjes' is niet aan te raden in het donker
dacht ik ook, maar een collega van me is fanatiek aanhanger van een voetbalclub en ze hebben daar allemaal flink ontzag voor de politie te paard. paarden duwen iets makkelijker door en van boven slaan is knap pijnlijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:58 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Jij bent vroeg op! Ik ben net thuis.
Vraagje:
Vinden jullie politie te paard ook zo nutteloos als ik?
Negers hebben geen kleine piemels..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Plasterk het volgende:
Wat klopt er niet op de afbeelding?
Nem +1quote:Op zondag 11 maart 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Negers hebben geen kleine piemels..
die zou mij goed staan nuquote:Op zondag 11 maart 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mis een smiley. Een brakke smiley. Met van die bubbeltjes boven z'n hoofd.
Brak photoshoppen. Dat staat inderdaad al heel lang op mijn verlanglijstjequote:
Misschien begginnen ze klein maar groeien ze veelquote:Op zondag 11 maart 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Negers hebben geen kleine piemels..
bloedpiemelquote:Op zondag 11 maart 2007 14:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien begginnen ze klein maar groeien ze veel![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:46 schreef erkel het volgende:
Even grote ronde gelopen met de hond, heerlijk weer![]()
gastquote:Op zondag 11 maart 2007 15:53 schreef Plasterk het volgende:
al die rokjes
Mijn is 2 jaar geleden, met de hele fam. Echt supertof, dat zwembad ookquote:Op zondag 11 maart 2007 15:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De vorige keer is alweer 12 jaar geleden. Toen zijn we mn zusje nog kwijtgeraakt
en ze had gisteren haar feestje dus.quote:
quote:
M'n verjaardagquote:
Ja, nog wel zo goed weer mooi gemaakt/ gefatsoeneerd en dan nog willen ze appeltaartquote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de taart die je gisteren liet vallen
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef Plasterk het volgende:
[..]
en ze had gisteren haar feestje dus.
Kunnen we geen verjaardagskalender bijhouden in de openingspost?
Balen.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was de AH To Go, op 't station.
'K had ontzettend leuk bezoek, maar dat moest helaas weer vroeg op de trein naar huis ivm andere verplichtingen...
Ja, vertel. Housewarming?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Gister erg leuke housewarming gehad!
Iedereen verkleed, echt grappig
Ik WAS een Blues Brotherquote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waren de Blues Brothers er ook?
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeh nee. Iemand anders haar housewarming
Met een thema: Hollywood.
Dus ik ga samen met een maat als de Blues Brothers. Daar moest ik even voor shoppen.
Cadeaubonnen, ik mag een aantal boeken uitzoeken en van mijn vader ga ik waarschijnlijk een koksmes krijgen.
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:50 schreef Plasterk het volgende:
Verjaardagen:
Plasterk (Sander): 23 juni
Nesle (Natalie): 19 november
Verjaardagen:
Nem: 9 maart
Soemp: 13 maart
Mikkie 9 november
Nesle 19 november
rest weet ik zo snel niet
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
gaaf
Hee, zo'n mes is echt super![]()
blij voor je
Verjaardagen:
Verjaardagen:
Mikkie 9 november
Nesle 19 novembe
Yuri - Elke dag
Waarover?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:26 schreef Nesle het volgende:
gatverredamme, ik ben bezig aan een uiteenzetting van aan a4tje maar ik zit al vast bij een half a4tje.![]()
Ridderleven, en ik moet woensdag met tentamen NED een opstel over het ridderleven schrijven.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ridderleven, en ik moet woensdag met tentamen NED een opstel over het ridderleven schrijven.
Bedanktquote:Op zondag 11 maart 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
daar weet ik echt niks vanaf. Succes.
![]()
Tja euh, ik heb documentatie over ridderleven. Dus hoe de ridders leefden in de middeleeuwen en in mijn uiteenzetting moet ik dat samenvatten in minimaal 600 woorden.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef SaskiaR het volgende:
Specifiek over wat in het ridderleven? Het hele ridderleven lijkt me nogal veel voor 1 A4tje...
Ja, en dan gaan we ook pimpen met oude baby-foto'squote:Op zondag 11 maart 2007 18:01 schreef SaskiaR het volgende:
Verjaardagen:
SaskiaR: 5 januari
Mikkie 9 november
Nesle 19 november
Yuri - Elke dag
Gaan we er ook nog bij zetten hoe oud iedereen is?
Ik heb ze wel ingescantquote:Op zondag 11 maart 2007 18:19 schreef Mikkie het volgende:
Daar ben ik goed in, ik heb kei gave foto's.
thuis, niet ingescand
Ja, zag het later pasquote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef Nesle het volgende:
Ey B. anders zet je hem in even in volgorde
oh, je hebt het al gedaan
Waar was je eerst dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ben weer in Enschede. Morgen om 12:15 beginnen, en dan tot 20:45. Ik denk niet dat ik dan nog zin heb in koken, en eetpauze is rond 16:30 en dan heb ik nog geen zin in avondeten
Nog even kijken dus wat ik ga doen.
Bij familie, en heb dit weekend ook over de Erasmusbrug gelopenquote:
Ik krijg ook de volle mep terug, maar wanneer is dat ongeveer??quote:
Toevallig van het weekend zitten lezen, dat de zorgverzekeraars vņņr 1 april de no-claim uitkeren!quote:Op maandag 12 maart 2007 01:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik krijg ook de volle mep terug, maar wanneer is dat ongeveer??Kan het goed gebruiken
![]()
Die zag ik gisteren in de etalage liggen bij onze plaatselijke stripboekwinkel.. Lijkt me leuk!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef Soempie het volgende:
...de historische canon van fokke en sukke...
Terug Vind Postquote:Op maandag 12 maart 2007 09:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat betekent TVP eigenlijk?
En wat wil dat zeggen?quote:
Ik gebruik het zelf nooit.. Als ik niets fatsoenlijks te melden heb, dan reageer ik niet.quote:
unive, maar niet volle mepquote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef Plasterk het volgende:
[..]
welke verzekering zit je? Ik zit bij Menzis en nog niks gehoord, krijg volle bak terug
En als ze slim zijn maken ze daar een icoontje voor dat boven iedere post staat, net zoals het envelopje en het huisje. Dan kun je het gewoon aanklikken.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:17 schreef Etcetera het volgende:
ze willen die tvp's afschaffen
je hebt nu bookmarks, maar dat gebruikt niemandwant het staat dan niet in je active topics ze zijn nu bezig om bookmarks aan active topics te koppelen en dan zouden er veel minder tvp's moeten komen
wat ben jij slimquote:Op maandag 12 maart 2007 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als ze slim zijn maken ze daar een icoontje voor dat boven iedere post staat, net zoals het envelopje en het huisje. Dan kun je het gewoon aanklikken.
mss moet je dat ff melden in DEV of FEA of FB of weet ik veel waar dat besproken wordtquote:Op maandag 12 maart 2007 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als ze slim zijn maken ze daar een icoontje voor dat boven iedere post staat, net zoals het envelopje en het huisje. Dan kun je het gewoon aanklikken.
Kom je nooit in MUZ?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:53 schreef Etcetera het volgende:
wie is ranja
mikkie: het is FOK! wat denk jij dan![]()
ik ben bezig met huiswerk maar ik snap er niet veel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |