Vroeger naar bed.quote:
Met ook een lijnrechter? Anders kun je het toch niet zien?quote:
ze zeggen juist dat ze het dan beter kunnen zien ipv zitten?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met ook een lijnrechter? Anders kun je het toch niet zien?![]()
Anyway, wat kunnen we lang zeuren over volleybal![]()
Ik ga![]()
en ter ere waarvan vond dit heuglijke feit plaats?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Plasterk het volgende:
Aldi revolutionair!
Er werd mij een koffie met een bonbonnetje aangeboden bij de Aldi
En toen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Plasterk het volgende:
Aldi revolutionair!
Er werd mij een koffie met een bonbonnetje aangeboden bij de Aldi
Haar en het zand eraf gestoftquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vroeger naar bed.![]()
![]()
M'n slagroomtaart heb ik min of meer gefatsoeneerd. Ze doen het er morgen maar mee![]()
![]()
quote:en ter ere waarvan vond dit heuglijke feit plaats?
Geweigerd, ik vind het kansloos om koffie te drinken tijdens de boodschappen. Maar ze blijken het al een tijdje te hebben hoorde ik zonet.quote:En toen?
ik dacht dat hun logistiek uiterst rationeel was en dat zij zo aan hun lage prijzen kwamen, daar hoort geen koffie bij volgens mijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Willen ze meer bieden dan AH (waar je wel gratis koffie kan krijgen)?
Eeh nee. Iemand anders haar housewarmingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]heb je een eigen huisje? Wat heb je gekregen voor je verjaardag?
![]()
1:quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:46 schreef Plasterk het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
1:2:
3:
4:
5:
ben nu bij stap 3 1/2
-edit: en nu bij 4
[..]
Nou vooruit.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
* doet meequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef B.ertha het volgende:
Het is gewoon zaterdagavond en ik zit thuis
Ik voel me nu echt heel triest
Wat heb je?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:25 schreef Nesle het volgende:
Ik zit ook thuis, maar dat is omdat ik ziek benanders zat ik wel in de pub ofzo nu
Ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:29 schreef Nesle het volgende:
Like alll the others, verkouden, keelpijn hoesten etc.
Echt kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |