quote:Op zondag 11 maart 2007 16:50 schreef Plasterk het volgende:
Verjaardagen:
Verjaardagen:
Nem: 9 maart
Soemp: 13 maart
Plasterk (Sander): 23 juni
Mikkie 9 november
Nesle 19 novembe
Yuri - Elke dag
Waarover?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:26 schreef Nesle het volgende:
gatverredamme, ik ben bezig aan een uiteenzetting van aan a4tje maar ik zit al vast bij een half a4tje.![]()
Ridderleven, en ik moet woensdag met tentamen NED een opstel over het ridderleven schrijven.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ridderleven, en ik moet woensdag met tentamen NED een opstel over het ridderleven schrijven.
Bedanktquote:Op zondag 11 maart 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
daar weet ik echt niks vanaf. Succes.
![]()
Tja euh, ik heb documentatie over ridderleven. Dus hoe de ridders leefden in de middeleeuwen en in mijn uiteenzetting moet ik dat samenvatten in minimaal 600 woorden.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef SaskiaR het volgende:
Specifiek over wat in het ridderleven? Het hele ridderleven lijkt me nogal veel voor 1 A4tje...
Ja, en dan gaan we ook pimpen met oude baby-foto'squote:Op zondag 11 maart 2007 18:01 schreef SaskiaR het volgende:
Verjaardagen:
SaskiaR: 5 januari
Nem: 9 maart
Soemp: 13 maart
Plasterk (Sander): 23 juni
Mikkie 9 november
Nesle 19 november
Yuri - Elke dag
Gaan we er ook nog bij zetten hoe oud iedereen is?
Ik heb ze wel ingescantquote:Op zondag 11 maart 2007 18:19 schreef Mikkie het volgende:
Daar ben ik goed in, ik heb kei gave foto's.
thuis, niet ingescand
Ja, zag het later pasquote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef Nesle het volgende:
Ey B. anders zet je hem in even in volgorde
oh, je hebt het al gedaan
Waar was je eerst dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ben weer in Enschede. Morgen om 12:15 beginnen, en dan tot 20:45. Ik denk niet dat ik dan nog zin heb in koken, en eetpauze is rond 16:30 en dan heb ik nog geen zin in avondeten
Nog even kijken dus wat ik ga doen.
Bij familie, en heb dit weekend ook over de Erasmusbrug gelopenquote:
Ik krijg ook de volle mep terug, maar wanneer is dat ongeveer??quote:
Toevallig van het weekend zitten lezen, dat de zorgverzekeraars vņņr 1 april de no-claim uitkeren!quote:Op maandag 12 maart 2007 01:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik krijg ook de volle mep terug, maar wanneer is dat ongeveer??Kan het goed gebruiken
![]()
Die zag ik gisteren in de etalage liggen bij onze plaatselijke stripboekwinkel.. Lijkt me leuk!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef Soempie het volgende:
...de historische canon van fokke en sukke...
Terug Vind Postquote:Op maandag 12 maart 2007 09:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat betekent TVP eigenlijk?
En wat wil dat zeggen?quote:
Ik gebruik het zelf nooit.. Als ik niets fatsoenlijks te melden heb, dan reageer ik niet.quote:
unive, maar niet volle mepquote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef Plasterk het volgende:
[..]
welke verzekering zit je? Ik zit bij Menzis en nog niks gehoord, krijg volle bak terug
En als ze slim zijn maken ze daar een icoontje voor dat boven iedere post staat, net zoals het envelopje en het huisje. Dan kun je het gewoon aanklikken.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:17 schreef Etcetera het volgende:
ze willen die tvp's afschaffen
je hebt nu bookmarks, maar dat gebruikt niemandwant het staat dan niet in je active topics ze zijn nu bezig om bookmarks aan active topics te koppelen en dan zouden er veel minder tvp's moeten komen
wat ben jij slimquote:Op maandag 12 maart 2007 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als ze slim zijn maken ze daar een icoontje voor dat boven iedere post staat, net zoals het envelopje en het huisje. Dan kun je het gewoon aanklikken.
mss moet je dat ff melden in DEV of FEA of FB of weet ik veel waar dat besproken wordtquote:Op maandag 12 maart 2007 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als ze slim zijn maken ze daar een icoontje voor dat boven iedere post staat, net zoals het envelopje en het huisje. Dan kun je het gewoon aanklikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |