Jij bent vroeg op! Ik ben net thuis.quote:
Ik heb even de 1 minuut 50 seconden versie gezien en vond het wel vermakelijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:14 schreef erkel het volgende:
Iedereen de Fok! docu al gezien?
Wel vermakelijk
Jeeep!quote:Op zondag 11 maart 2007 11:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Mogguh![]()
Wat een ultiem lekker weer om te gaan voetballen vandaag![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:46 schreef Plasterk het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
oh wachtquote:
sinds wanneer is Appie op zondag open
Welke gek gaat er dan ook zo vroeg z'n bed uit op zondag!quote:
wat zijn bokslaarsjes? De appie in groningen is ook open op zondag volgens mij. De jumbo in elk geval.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinds wanneer is Appie op zondag open
en goedemorgen trouwens
zijn gister vijfdes geworden met de Berend Botje Toch
vorig jaar tweedes
maar het was weer gezellig
en volgend jaar doe ik laarzen aan aandoor de modder heenbaggeren met van die 'bokslaarsjes' is niet aan te raden in het donker
dacht ik ook, maar een collega van me is fanatiek aanhanger van een voetbalclub en ze hebben daar allemaal flink ontzag voor de politie te paard. paarden duwen iets makkelijker door en van boven slaan is knap pijnlijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:58 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Jij bent vroeg op! Ik ben net thuis.
Vraagje:
Vinden jullie politie te paard ook zo nutteloos als ik?
Negers hebben geen kleine piemels..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Plasterk het volgende:
Wat klopt er niet op de afbeelding?
Nem +1quote:Op zondag 11 maart 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Negers hebben geen kleine piemels..
die zou mij goed staan nuquote:Op zondag 11 maart 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mis een smiley. Een brakke smiley. Met van die bubbeltjes boven z'n hoofd.
Brak photoshoppen. Dat staat inderdaad al heel lang op mijn verlanglijstjequote:
Misschien begginnen ze klein maar groeien ze veelquote:Op zondag 11 maart 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Negers hebben geen kleine piemels..
bloedpiemelquote:Op zondag 11 maart 2007 14:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien begginnen ze klein maar groeien ze veel![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:46 schreef erkel het volgende:
Even grote ronde gelopen met de hond, heerlijk weer![]()
gastquote:Op zondag 11 maart 2007 15:53 schreef Plasterk het volgende:
al die rokjes
Mijn is 2 jaar geleden, met de hele fam. Echt supertof, dat zwembad ookquote:Op zondag 11 maart 2007 15:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De vorige keer is alweer 12 jaar geleden. Toen zijn we mn zusje nog kwijtgeraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |