quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:41 schreef Skaai het volgende:
Ik kom wel, ben toch vrij morgen.
Maak het alleen niet laat, en nee ik kom niet met de auto. Trein is goedkoper
.
Aandoenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:43 schreef Skaai het volgende:
Ja ik eet ook wel mee.![]()
'MAAAAAM, je hoeft morgen niet op me te rekenen met het avondeten!'
'Waarom niet?'
'Ik ga naar Amsterdam! Naar de Rock Meet!'
'Trek je dan ook je rok aan?'
''
Goedenmiddagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:54 schreef Reese het volgende:
Ah, daar hebben we de Minister van Open Deuren ook! Goedemiddag!![]()
Nee, daar schijn je Google voor te hebben.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Reese het volgende:
Stuur me liever je mobiele nummer in een PM, anders sta ik morgen weer voor de verkeerde Zotte/ Rimini/ Black&White, dan ga ik mijn antwoord eens formuleren![]()
Sentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Reese het volgende:
Stuur me liever je mobiele nummer in een PM, anders sta ik morgen weer voor de verkeerde Zotte/ Rimini/ Black&White, dan ga ik mijn antwoord eens formuleren![]()
Een rokje doet wonderen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, daar schijn je Google voor te hebben.....
Da's daar toch vrij standaard.... voor mannen??quote:
Als jij een rokje had aangetrokken had ik in het vorige deel ook niet geroepen "Google is je vriend".quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's daar toch vrij standaard.... voor mannen??
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef PPL het volgende:
[..]
Als jij een rokje had aangetrokken had ik in het vorige deel ook niet geroepen "Google is je vriend".
Dan had je ook gewoon mijn GSM nummer gekregen.
* in foto boek heeft gekeken *
Dan moet je maar gewoon komen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
maar dan moet wel IEDEREEN in een rokje heen ik wil dan uiteraard foto;s zien
Leest niemand meer tagjes tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef PPL het volgende:
[..]
Als jij een rokje had aangetrokken had ik in het vorige deel ook niet geroepen "Google is je vriend".
Dan had je ook gewoon mijn GSM nummer gekregen.
* in foto boek heeft gekeken *
Alleen een kilt wil ik aantrekken.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
maar dan moet wel IEDEREEN in een rokje heen ik wil dan uiteraard foto;s zien
Same herequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Weekend
Gelukkig hoef ik m'n werk niet al te lang te missen, want ik heb nog wat over voor het weekend
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:38 schreef PPL het volgende:
Luitjes.
Ik verklaar het weekend voor geopend.
Ja, vooral achterwege latenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook een rok gekocht gisteren.Voor mijn stage.
Zal ik hem maar achterwege laten?
Gewoon doen, mên! Hij is vast in stemmig zwart, dan val je heul niet uit de toon in de kroegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, wordt het zó'n meetquote:Zal ik hem maar achterwege laten?
Jaquote:
Als we dat even in de OP hadden gezet, dat BE zonder rokje komt dan denk ik dat er nog meer fokkers komenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik hem maar achterwege laten?
Leuke vrouwen in rokjes, daar komt iedere gozer voorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:47 schreef Reese het volgende:
Dan blijkt opeens op de dag van de meet 'Het Grote Aanmelden' te beginnen, dát zou nog es revolutionair zijn![]()
'Wij' roken niet meer!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja! Zonder sigaartjes welliswaar, maar ik ben van zeh party
Rimini: Zijstraat van de Leidsestraat. Vanaf het Leidseplein is het rechtsaf bij de Mac, een heel end doorlopen en dan zit het ergens aan je linkerhand.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
In aanvulling op het adres: weten jullie waar de Melkweg is,? Zo ja, passeer deze dan aan de rechterzijde (Lijnbaansgracht), loop rechtdoor over de brug. Bij de gay-sauna () sla je rechtsaf. Et voi la, Zotte.
Lange Leidsedwarsstraat 75, Leidseplein, Amsterdam >> Telefoon (020) 622 70 14quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:56 schreef Maanvis het volgende:
Even omdat ik lui ben en eigenlijk een TVP wil plaatsen : die rimini is gewoon op het leidscheplein?
Nee, ik laat m'n kilt lekker thuis. Voor je het weet denkt iederen dat je met een vrijgezellenfeestje bezig bentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alleen een kilt wil ik aantrekken.....![]()
Hmm.. sigaar. Lekker.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
En ja, 'wij', stinkie mag van mij ook die stinksigaartjes niet meer.![]()
![]()
Zal ik een klein doosje meenemen?quote:
Klinkt OKquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:24 schreef PPL het volgende:
[..]
Zal ik een klein doosje meenemen?
Dan nemen we er een bij het voordrinken.
(Ik ben voor het eten al weer weg namelijk).
Ja, doe me die maar die je aan hebt straksquote:
Nee, indrinken in de Zotte!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:39 schreef Skaai het volgende:
Dus om 18:30 samen eten, vantevoren dus indrinken in de Black? Dan ben ik er om een uur of 5, denk ik.
Het adres van De Zotte is:quote:
Lijkt me heel erg gezelligquote:
Jammer, dan ben ik waarschijnlijk al weer weg.quote:
Ik zie je om 16:00quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg gezellig.
Ik ben de stad ff in, zie jullie vanmmiddag/vanavond.
Ik wil je mijn nummer wel sturen, maar ik ben al voor het eten weer weg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:12 schreef Nosh het volgende:
Ik ben daar.![]()
Als ik iemands nummer even toegestuurd kan krijgen, heb ik dan in ieder geval een aanknopingspunt om de boel te vinden.
Helaas.quote:
Prima. Ik kom waarschijnlijk tussen de Zotte en de Pizza in. Of ervoor. Of erna.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:16 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik wil je mijn nummer wel sturen, maar ik ben al voor het eten weer weg.
Heeft dat dan veel zin?
Verzondenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Prima. Ik kom waarschijnlijk tussen de Zotte en de Pizza in. Of ervoor. Of erna.
Hoe dan ook, geef hem maar.:@
Gelukkig maar, ik vreesde al voor mijn eetlust.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan stop ik mijn bikini wel weer weg...![]()
"Wie goed doet, die goed ontmoet!"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:30 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zeg het vaker, maar het is weer bewezen: ik ben te goed voor deze wereld![]()
Ja daarom geen sigaartjes, ook niet voor anderen want dan kan ik stinkie ook niet lekker makenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
'Wij' roken niet meer!
En ja, 'wij', stinkie mag van mij ook die stinksigaartjes niet meer.![]()
![]()
Wel heel leuk dat je komt, nu heb ik nog veeeeeeel meer in in vanvond!
Ben je anders gewend Noshje?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef Nosh het volgende:
Mooie aan deze meet was het low-profile-achtige. Gewoon, niks hysterisch gedoe vooraf, driekwart was er sowieso wekelijks, en nu waren er wat meer. Erg prettig. Voor herhaling vatbaar, ook.
ONZ-meet, waarbij de helft vooraf in 42 topics verklaard elkaar minstens te bevruchten in de toiletten, terwijl dat daarna een uiterst lieve bedoening is.quote:
R&P was het toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:44 schreef Nosh het volgende:
ONZ-meet, waarbij de helft vooraf in 42 topics verklaard elkaar minstens te bevruchten in de toiletten, terwijl dat daarna een uiterst lieve bedoening is.
EO jongerendag-waardig, zeg maar.
En Noshje? Ik zei niet eens 'u' tegen je!
Komt goed. Terrasjesmeet zit er dik in.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
R&P was het toch?
KRAS U!
Next time gaan we echt praten
Als ik iemand kan verstaan tenminste in die TERINGHERRIEVOOROMAAS![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er stond een blonde vrouw bij HW, ik dacht eigenlijk dat jij dat was in eerste instantie
Ik ben weer bijquote:Op zondag 11 maart 2007 01:25 schreef Memento-Mori het volgende:ik ben niet blond en ik ben gedumpt door hw he
maar euhm ik nietquote:Op zondag 11 maart 2007 01:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben weer bij
Next hools meet anders
Ik was er nietquote:Op zondag 11 maart 2007 01:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Ook wij zijn weer thuis...
Voor mij was het de eerste Fok!-meet in groepsverband, zeg maar (Loena had er al een aantal in met [OUD]'ers gehad *brrr.. eng*) en ik vond het erg leuk.
Het is toch wel apart om in een groep te stappen die elkaar grotendeels wel kent, maar het was inderdaad erg low-profile en erg toegankelijk.
Met zo'n beetje iedereen wel gesproken, dus dat was ook erg leuk.
Op naar de volgende!
Hey, dan had ik misschien wel gezegd dat het heel leuk geweest zou zijn, maar hey.... je was er niet, dus dat weet ik nietquote:Op zondag 11 maart 2007 01:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik was er nietdus zo leuk kan het niet geweest zijn
quote:
Jij en Loena-tik, horen bij elkaarquote:Op zondag 11 maart 2007 01:54 schreef Five_Horizons het volgende:
![]()
Moet je maar niet gaan vragen welk subforum ik mod![]()
Op zich: ik ben al bijna 2 jaar blauwquote:Op zondag 11 maart 2007 01:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij en Loena-tik, horen bij elkaar
Zijn we net achter gekomen![]()
![]()
Ik mis echt toemuts nu ik niet meer blauw ben![]()
Iemand met Feyenoord in zijn ondertitel en een tattoo daarvan op z'n arm mag natuurlijk überhaupt blij zijn om in een Amsterdamse kroeg toegelaten te worden.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Op zich: ik ben al bijna 2 jaar blauwen nog een stukje langer met Loena
Ik doe aan ontwikkelingshulp en vanavond was gewoon even een eerste observatiequote:Op zondag 11 maart 2007 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand met Feyenoord in zijn ondertitel en een tattoo daarvan op z'n arm mag natuurlijk überhaupt blij zijn om in een Amsterdamse kroeg toegelaten te worden.![]()
Ik mag je zelfs even lenen van Bluezzz.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik voelde me toch vereerd dat Sanne me gedag-kuste met de woorden: "Eindelijk even een ECHTE man kussen".
Opa smolt.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 04:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij kan heeeeeel goed aanrechten schrobben enzo![]()
Dat las ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:07 schreef Bluezz het volgende:
Hij kan heeeeeel goed aanrechten schrobben enzo![]()
Voor twee stuivers en een klein beetje ander ' inkomen' ben ik te koop/krijg.quote:
Leer engels ventquote:Op zondag 11 maart 2007 04:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat las ik.![]()
[..]
Voor twee stuivers en een klein beetje ander ' inkomen' ben ik te koop/krijg.
At you're service.![]()
Hij lag op bed een film te kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:41 schreef Skaai het volgende:
En ik ben alweer thuis, moet morgen werken. Maar ik vond het gezellig.
EN DIZER WAAR WAS JE NOU?
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het was weer erg gezellig, en de volgende keer blijf ik zeker weer langer hangen!
M'n terugreis ging zowaar zeer voorspoedig. Kon zo de trein instappen, en in R'dam had ik binnen 5 minuten een nachtbus.
Dat dat zo soepeltjes ging is lang geleden.
Inderdaadquote:
Ow, dat heb ik ook helemaal gemistquote:Op zondag 11 maart 2007 16:42 schreef Ripley het volgende:
Trouwens, withxhonor, ik voel me erg beledigd
Je keek mij aan en beslot toen toch maar weg te gaan zonder ons halo te zegen
Nu vraag ik me af wat er zo afschrikwekkend aan me is![]()
Ik zat aan de bar ws.!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:56 schreef Five_Horizons het volgende:
Hey, dat klopt.... ik heb jou niet meer gezien inderdaad of zat je aan de bar, toen wij weggingen?
me realiserend dat je ons waarschijnlijk niet hebt zien weggaan, dus dat dit een domme vraag is![]()
Da's wederzijdsquote:Op zondag 11 maart 2007 16:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zat aan de bar ws.!
Maar leuk jullie ontmoet te hebben iig
ach schaapje toch! dus jij wees naar mij... ik zag geen herkenbare gezichten.. en ben weer terug gelopen naar mn neefje en mn verdriet maar gaan vergokkenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:42 schreef Ripley het volgende:
Trouwens, withxhonor, ik voel me erg beledigd
Je keek mij aan en beslot toen toch maar weg te gaan zonder ons halo te zegen
Nu vraag ik me af wat er zo afschrikwekkend aan me is![]()
quote:
Nou, dát dus!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:53 schreef Reese het volgende:
Het lijkt me vooral leuk omBE
weer eens IRL te zien!
Het was gezellig! Maar wel een beetje kort... Te kort in ieder geval om met iedereen even bij te praten, maar wél weer lang genoeg om BE'tje te kunnen zien, pizza's te eten, nieuwe mensen ontmoet te hebben (Hoi Noshquote:En dat er dan ook nog bier, rock en een airdrums spelende Heatwave bij komt kijken...
... ach... daar doe ik niet moeilijk over!![]()
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Er stond een blonde vrouw bij HW
Zoontje van de eigenaar. Hij snapte indd. ook niet dat ik mijn tijd verdeed op internetquote:Op zondag 11 maart 2007 23:09 schreef Reese het volgende:
[..]
Nou, dát dus!
[..]
Het was gezellig! Maar wel een beetje kort... Te kort in ieder geval om met iedereen even bij te praten, maar wél weer lang genoeg om BE'tje te kunnen zien, pizza's te eten, nieuwe mensen ontmoet te hebben (Hoi Nosh) en natuurlijk Bluezz, Sanne & Ripley weer gemeet te hebben.
Mên, wie was die neanderthaler die beweert dat er geen lekkere wijven op internet zitten![]()
die is idd niet al te snugger ook geloof ik neequote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zoontje van de eigenaar. Hij snapte indd. ook niet dat ik mijn tijd verdeed op internetOw ja, en Rip vertelde hem dat ik een tweelingzus heb. Zegt-ie: Is die ook 29?
Toen hij 'Ga liggen hoer, neuken!!' begon te schreeuwen, heb ik hem in de negeerstand gezet
Wat jij degene met wie ik bijzonder goed heb gepraat over alles, en tussendoor een kleine 12 keer heb gevraagd wie ze nu eigenlijk was?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:09 schreef Reese het volgende:
[..]
Nou, dát dus!
[..]
Het was gezellig! Maar wel een beetje kort... Te kort in ieder geval om met iedereen even bij te praten, maar wél weer lang genoeg om BE'tje te kunnen zien, pizza's te eten, nieuwe mensen ontmoet te hebben (Hoi Nosh) en natuurlijk Bluezz, Sanne & Ripley weer gemeet te hebben.
Mên, wie was die neanderthaler die beweert dat er geen lekkere wijven op internet zitten![]()
Kan je nagaan hoe ik die teringherrie in die tent in mijn bejaarde oren binnen kreeg.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef Aventura het volgende:
Ik opteer voor een evt. volgende keer dan om toch een andere kroeg op te zoeken of eerst naar de Black te gaan en dan verkassen. Want ik vind het daar na een tijdje echt te warm, druk en lawaaierig worden. Maar misschien word ik gewoon oud
Nog erger, het was een gesprek tussen MB en dat menneke (blond stekeltjes toch?). Het ging over het verschil tussen een eeneiige tweeling en een twee-eiige tweeling... en dat bij een eeneiige wel twee jaar verschil in leeftijd kon zittenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zoontje van de eigenaar. Hij snapte indd. ook niet dat ik mijn tijd verdeed op internetOw ja, en Rip vertelde hem dat ik een tweelingzus heb. Zegt-ie: Is die ook 29?
Toen hij 'Ga liggen hoer, neuken!!' begon te schreeuwen, heb ik hem in de negeerstand gezet
Botjequote:Op zondag 11 maart 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik die teringherrie in die tent in mijn bejaarde oren binnen kreeg.
Ik kwam in 1972 al in de Black & White en er is weinig veranderd sinds die tijd.
Die gozer met die staart die glazen loopt te verzamelen ken ik nog van toen hij ook toen een jaar of 18/20 was.
Het lijkt mij ook wel leuk om ergens eens te komen waar je elkaar kunt verstaan en met meerdere mensen tegelijkertijd een gesprek kunt voeren zonder te hoeven schreeuwen.
heuj bodje is met een d hequote:Op zondag 11 maart 2007 23:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Botje![]()
Kan me hem niet voorstellen als jonge knul![]()
Verder helemaal eensch, want ik had wel meer mensen willen spreken gister
Volgens mij dacht je ook dat iedereen zo'n beetje crew wasquote:Op zondag 11 maart 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wat jij degene met wie ik bijzonder goed heb gepraat over alles, en tussendoor een kleine 12 keer heb gevraagd wie ze nu eigenlijk was?
In dat geval: hoi! Re-meet doen! Snel!![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:34 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Nog erger, het was een gesprek tussen MB en dat menneke (blond stekeltjes toch?). Het ging over het verschil tussen een eeneiige tweeling en een twee-eiige tweeling... en dat bij een eeneiige wel twee jaar verschil in leeftijd kon zitten
Hij is echt niet slim he?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nog een leuke: ik vertelde dat ik o.a. copywriter ben. Zegt-ie: 'oh toevallig zeg. Ik heb iets ontwikkeld met een vriend voor mij, en nu zijn we aan het uitzoeken hoe we het copyright moeten regelen'.
Klokken, klepels enzo
Zeker tot en met het eten was de crew wel in de meerderheid volgens mij...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij dacht je ook dat iedereen zo'n beetje crew was
Ja, dat klopt ook wel, dus zo'n gok was het ook nietquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Zeker tot en met het eten was de crew wel in de meerderheid volgens mij...
of verzuurdquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
crew of ex-crew that is...
Omdat het HW is, natuurlijk...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
of verzuurd
We hebben weer lekker gebekt HW.
Maar wrom moest het nog een keer over
Ik dacht dat ie maar een paar jaar scheelde met mij, maar dan is ie duidelijk veel ouder dan ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
heuj bodje is met een d hemaar euhm bodje is in de 60 dus die 18/20
dat is langer geleden dan 1972
je bedoelt toch die met dat witte/grijze haar?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie maar een paar jaar scheelde met mij, maar dan is ie duidelijk veel ouder dan ik.
En dat staartje.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
je bedoelt toch die met dat witte haar?
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nog een leuke: ik vertelde dat ik o.a. copywriter ben. Zegt-ie: 'oh toevallig zeg. Ik heb iets ontwikkeld met een vriend voor mij, en nu zijn we aan het uitzoeken hoe we het copyright moeten regelen'.
Klokken, klepels enzo
Flink stukje ouder dan ik dus.quote:
Ja! Dat was ik! Tenminste, ik vond het ook een bijzonder goed gesprek. En aangezien niemand ons af kon luisteren in die teringherrie:quote:Op zondag 11 maart 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wat jij degene met wie ik bijzonder goed heb gepraat over alles, en tussendoor een kleine 12 keer heb gevraagd wie ze nu eigenlijk was?
In dat geval: hoi! Re-meet doen! Snel!![]()
Kut... pak je net de foto waar ik rechts ben uitgesnedenquote:
Ik zie een beetje pipsquote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij staat er tenminste nog een beetje normaal op![]()
Rimini....Kreta... whatever....quote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wist niet dat de meeting in kreta was
Mijn wijziging en jouw post waren ongeveer tegelijk zie ikquote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij staat er tenminste nog een beetje normaal op![]()
Daarom ben ik ook een paar keer naar het toilet geweest....quote:Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef Aventura het volgende:
En een katoenen bermuda is net zo geyl als een minirokje, vinden jullie ook niet.
Goed thema voor de volgende meet!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef Aventura het volgende:
bermuda
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een paar keer naar het toilet geweest....![]()
Oeh! De volgende keer doe ik mijn broekrok aan. Dan haal je het toilet niet eens!!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een paar keer naar het toilet geweest....![]()
Jij wilde niet meequote:
Oeh! Da's al heel snel, bedenk ik me nu.... ik zoek wel een plaatsje dichtbijquote:Op maandag 12 maart 2007 00:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oeh! De volgende keer doe ik mijn broekrok aan. Dan haal je het toilet niet eens!!
Bij Aventura of het toilet?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oeh! Da's al heel snel, bedenk ik me nu.... ik zoek wel een plaatsje dichtbij![]()
Ik las hem terug en dacht..."mja... die was wel weer niet duidelijk, inderdaad..."quote:
Dan houden we het gewoon nog ff spannend tot 31 maartquote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik las hem terug en dacht..."mja... die was wel weer niet duidelijk, inderdaad..."
mannen zijn nooit duidelijk dus het geeft nietquote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik las hem terug en dacht..."mja... die was wel weer niet duidelijk, inderdaad..."
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan houden we het gewoon nog ff spannend tot 31 maart
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh trouwens voor de volgende meet moet ik nog wel even een nieuw shirtje laten maken met de tekst:
"ehh, nee ik heet niet Sjeen"![]()
Vrouwen begrijpen ons niet.... dat is een nuanceverschilquote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mannen zijn nooit duidelijk dus het geeft niet
Én maar vriendelijk blijven lachen, zelfs als de 81ste opmerkt dat jullie qua uiterlijk wel héél erg inwisselbaar zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh trouwens voor de volgende meet moet ik nog wel even een nieuw shirtje laten maken met de tekst:
Eens!quote:
Daar heb ik nou noooit last vanquote:Op maandag 12 maart 2007 00:14 schreef Nosh het volgende:
Én maar vriendelijk blijven lachen, zelfs als de 81ste opmerkt dat jullie qua uiterlijk wel héél erg inwisselbaar zijn.
Dat is mijn verjaardag.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan houden we het gewoon nog ff spannend tot 31 maart
Die fout heb ik ook eens gemaakt.quote:
ik niet, ik zag het meteen irl alleen toen vond hw het nodig om me in de war te maken terwijl ik er echt 200% zeker van wasquote:
Bij mij was het iets van 'zij lijkt op je, zijn jullie familie?"quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik niet, ik zag het meteen irl alleen toen vond hw het nodig om me in de war te maken terwijl ik er echt 200% zeker van wasdus het lukte m ook niet echt
Oh dat wist ik wel, bovendien lijk je niet eens op Sjeenquote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef Loena-tik- het volgende:
Ik zie enthousiast tegen je zus : Haiquote:
Heul niet! De astronomische lente begint pas 21 maartquote:
Ik vind het zelf moeilijker te zien dan dat het is te merken aan het gedrag en houdingquote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik niet, ik zag het meteen irl alleen toen vond hw het nodig om me in de war te maken terwijl ik er echt 200% zeker van wasdus het lukte m ook niet echt
Hij kwam naar me toen, vertelde dat hij met jou jhad gepraat: "Ja, ze zijn een tweeling he? Eeneiig of twee-eiig?? Want twee-eiig kan toch ook zijn dat ze 24 en 26 jaar zijn????"quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, dat dusquote:Op zondag 11 maart 2007 23:34 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Nog erger, het was een gesprek tussen MB en dat menneke (blond stekeltjes toch?). Het ging over het verschil tussen een eeneiige tweeling en een twee-eiige tweeling... en dat bij een eeneiige wel twee jaar verschil in leeftijd kon zitten
quote:Op maandag 12 maart 2007 02:10 schreef Bluezz het volgende:
Sommige mensen hebben aan 2 woorden genoeg blissje
Kom maar op met je kussens zou ik zeggen
Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:16 schreef Reese het volgende:
3 op een rij
Wanneer is de volgende meet?
Wellicht is het leuk om naar een écht restaurant te gaan, en er wel een avondje dinen & whinen van te maken. De volhouders kunnen dan natuurlijk altijd nog naar de B&W na afloop.
Hoor ik daar tapas?![]()
![]()
Internet stuk?quote:Op maandag 12 maart 2007 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Internet nog steeds stuk thuis.
*bijlezen gaat...
Storing bij Versatel.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:58 schreef PPL het volgende:
Internet stuk?
Moet ik het op een CD branden voor je?
![]()
vrouwen en techniek...
![]()
Nee, niet eens een kutbui, maar ik kan heel slecht tegen dit soort ongefundeerde zeikerige kutgrapjes die nergens op slaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Storing bij Versatel.
Internet stuk dus ja.
Modem werkt, KPN adsl verbinding werkt (daar krijg je nl. tegenwoordig hele mooie meldingen van) dus niks 'vrouwen en techniek'.![]()
Mss de jouwe, maar dat is toch echt jouw keuze geweest!
Vind ik dus ookquote:Op maandag 12 maart 2007 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat wist ik wel, bovendien lijk je niet eens op Sjeen
LOL ik hoor er idd niet bij daarquote:k vroeg of jij die kritische OUD user was, BE moest lachen en zei volmondig :
JA
wie was jij? :pquote:Op maandag 12 maart 2007 02:41 schreef golfer het volgende:
Ondanks dat ik door de crypto-homo's HW en Gurgel nog even uitgebreid gezoend werd bij het afscheid, heb ik soms het gevoel dat jullie mij als klootviool niet meer echt serieus nemen.![]()
quote:
Volgende keer dus het tapa's restaurant 20 meter terugquote:Maar volgende keer idd ergens met een grote tafel met allemaal lekkere dingetjes en dan gewoon lekker urenlang ouwehoeren enzo.
* Brighteyes sluit zich aan bij Aventura vwb het warm enzo...
Je bent mooi als je boos bent!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, niet eens een kutbui, maar ik kan heel slecht tegen dit soort ongefundeerde zeikerige kutgrapjes die nergens op slaan.![]()
Dat is altijd zo'n kutopmerkingquote:
ja preciesquote:Op maandag 12 maart 2007 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n kutopmerkingAlse een kerel dat zegt wordt ik altijd nog bozer
Nog erger: "Dat vind ik zo geil he, boze vrouwen!"
Lag met laptopje in bedquote:
Ja, dat weet ik toch. Had je zaterdag al verteldquote:Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lag met laptopje in bed.
Ben namelijk de hele week vrij.
Prettige vakantie!quote:Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lag met laptopje in bed.
Have funquote:Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lag met laptopje in bed.
quote:"Dat vind ik zo geil he, boze vrouwen!"
Wel waar.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb dus niets gemist begrijp ik.
Fondue of Gourmet/Steengrill meeting wat voor je?quote:
Ik heb Me First and the Gimme Gimme's gedraaid.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb dus niets gemist begrijp ik.
Of pintxos.quote:
Ik heb hem nog gestalked, maar hij weigerde te komen omdat ie "moe was".quote:Op maandag 12 maart 2007 13:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb Me First and the Gimme Gimme's gedraaid.
dat heb je gemist.![]()
Eigenlijk had ik gewoon geen zin om jullie te zien, in die smerige tent rond te moeten lopen, die irritante HW hyperactief rond te moeten zien springen, niets te verstaan van wat mensen in m'n oren roepen, etcetera. Maar ik vond 'moe' een iets vriendelijker excuus.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef Ripley het volgende:
Ik heb hem nog gestalked, maar hij weigerde te komen omdat ie "moe was".![]()
wil je je frustraties niet op mij uitleven?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gewoon geen zin om jullie te zien.
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gewoon geen zin om jullie te zien
Er schijnt in R'dam een tent te zitten die dat heeft.quote:
Dan kunnen we ook naar tintin.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er schijnt in R'dam een tent te zitten die dat heeft.
Ik was bekaf. Nog steeds.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:11 schreef Sanne het volgende:
wil je je frustraties niet op mij uitleven?
je was dus gewoon moe.
We zitten ook niet te wachten op saai burgelijke lullen hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gewoon geen zin om jullie te zien, in die smerige tent rond te moeten lopen, die irritante HW hyperactief rond te moeten zien springen, niets te verstaan van wat mensen in m'n oren roepen, etcetera. Maar ik vond 'moe' een iets vriendelijker excuus.
quote:De Playlist (voor zover ik hem nog weet en zeker niet op volgorde)
The Rolling Stones - Start me up
Queen - Killer Queen
Def Leppard - Let's get rocked
AC/DC - The Jack
Steelheart - Down and Dirty
Buckcherry - Crazy Bitch
Herman Broood & his Wild Romance - Saturday NIght
Muse - Time is running out
Van Halen - Eruption
Black Sabbath - Paranoid
Ram Jam - Black Betty
Golden Earring - Radar Love
Anouk - Nobody's Wife
Meat Loaf - Paradise by the dashboard light
Metallica - And justice for all
Saxon - 747 Strangers in the night
Led Zeppelin - Whole lotta love
3 Doors Down - Kryptonite
The Doors - Five to one
KIngdom Come - What love can be
Guns n Roses - Welcome to the jungle
Rage Against The Machnie - Kiliing in the name of
Iron Maiden - Run through the hillls
Kiss - I was made for loving you
Focus - Hocus Pocus
The Police - So Lonely
Status Quo - Whatever you want
Bon Jovi - You give love a bad name
David Lee Roth - California Girls
ZZtop - Legs
Slayer - Girls girls girls
Marillion - Kayleigh
Accept - Ballls to the wall
Simple MInds - Don't you (forget about me)
The Doors - Break on through
Billy Idol - Rebel yell
David Bowie - Heroes
Van Halen - Ain't talking 'bout love
Supertramp - The Logical Song
Red Hot Chili Peppers - GIve it away
U2 - Pride
The Police - Can't stand losing you
Dream Theater - 6.00
Ugly Kid Joe - Everything about you
The Black Crowes - Remedy
Fleetwood Mac - Go your own way
Kiss - I wanna rock & rolll all night
Alanis Morissette - You oughta know
Saxon - Wheels of steel
U2 - Vertigo
Joan Jet & the Black Hearts - I love rock and roll
Faith No More - Epic
Skid Row - In a darkened room
Dat was geen mollen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef Re het volgende:
een lekkere gevarieerde playlist, inclusief het mollen van de computer
Wat let ons?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kan de B&W geen dependance in R'dam beginnen?
Laat me eens raden... met een cover?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:34 schreef Sanne het volgende:
UIO, dit heb je precies gemist:
[..]
Ow en Me First ook nog, maar ikweet niet meer welk nummer.![]()
Dan begint niet alleen de astronomische lentequote:Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef Reese het volgende:
[..]
Heul niet! De astronomische lente begint pas 21 maart![]()
Maar Nosh bedoelt natuurlijk gewoon dat er snel een nieuwe datum geprikt moet worden
Staat al in mijn agenda!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:33 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Dan begint niet alleen de astronomische lente
Wie woont er dan ook in rdamquote:Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kan de B&W geen dependance in R'dam beginnen?
Scherp, heel scherpquote:
Ik heb een massage nodig.quote:
Dat kan geregeld wordenquote:
Schrijf jij even een briefje naar RTL om mee te doen met de tweede serie van 'Mijn tent is top'?quote:
Even zoeken waar er mail-adres te vinden is, dan kan het direct door voor een topic in [LEF]quote:Op maandag 12 maart 2007 23:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Schrijf jij even een briefje naar RTL om mee te doen met de tweede serie van 'Mijn tent is top'?
Info at rtl.nlquote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Even zoeken waar er mail-adres te vinden is, dan kan het direct door voor een topic in [LEF]
"En wat voor eten gaan jullie dan serveren?"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:04 schreef Five_Horizons het volgende:
*mailtje stuurt.....
Afgezien van een horeca-pandje aanschaffen dan...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Nou, dan ben je toch klaar? Investering bijna nul..... gewonnen zaak, dacht ik zo...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh, jij bent er zo eentje die over details zit te piekeren![]()
Unique Selling Point: In een Rock-kroeg doorgaan tot je niet meer kunt, en voor een prijs die vergelijkbaar is met een taxirit naar huis kun je vervolgens blijven slapen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:46 schreef Five_Horizons het volgende:
*stuurt extra mailtje met de vraag of een bed-and-breakfast ook goed is.....
Tijdens de meet had je het nog over het openen van een Insecten-restaurant?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"En wat voor eten gaan jullie dan serveren?"
"Nou.. eh.. Pelpinda's, bitterballen en tosti's!"
Kakkerlakken, die hebben ze in andere zaken toch teveelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijdens de meet had je het nog over het openen van een Insecten-restaurant?
Ga dat idee eens nastreven?
Gefrituurde sprinkhanen en iets met bijen had je het over?
Dat idee had ik al geopperd met zoveel Rotterdammers om mij heen tijdens de meet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:33 schreef Maanvis het volgende:
Kakkerlakken, die hebben ze in andere zaken toch teveel
Toch nog een echte kakkerlak die hem snapt.quote:
Eerlijke mannenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gewoon geen zin om jullie te zien, in die smerige tent rond te moeten lopen, die irritante HW hyperactief rond te moeten zien springen, niets te verstaan van wat mensen in m'n oren roepen, etcetera. Maar ik vond 'moe' een iets vriendelijker excuus.
Tosti'squote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef Jernau.Morat.Gurge... het volgende:
[..]
"En wat voor eten gaan jullie dan serveren?"
"Nou.. eh.. Pelpinda's, bitterballen en tosti's!"
WAT ZEG JE!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Zou jij willen dat Pappie je tosti klaar maakt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tosti's
Dat idee mogen ze wel jatten in de Black, tostiloze tent
HET WORDT EEN OUDE SAAIE ZEIKERIGE LUL BLUEZZ.quote:
Neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zou jij willen dat Pappie je tosti klaar maakt?
Wie wil er nou een hamburger als jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Sanne het volgende:
McDonalds en Burger King zitten om de hoek, en dan noem ik nog de slechtste tenten van allemaal.
Je gaat maar gewoon lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |