quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:41 schreef Skaai het volgende:
Ik kom wel, ben toch vrij morgen.
Maak het alleen niet laat, en nee ik kom niet met de auto. Trein is goedkoper
.
Aandoenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:43 schreef Skaai het volgende:
Ja ik eet ook wel mee.![]()
'MAAAAAM, je hoeft morgen niet op me te rekenen met het avondeten!'
'Waarom niet?'
'Ik ga naar Amsterdam! Naar de Rock Meet!'
'Trek je dan ook je rok aan?'
''
Goedenmiddagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:54 schreef Reese het volgende:
Ah, daar hebben we de Minister van Open Deuren ook! Goedemiddag!![]()
Nee, daar schijn je Google voor te hebben.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Reese het volgende:
Stuur me liever je mobiele nummer in een PM, anders sta ik morgen weer voor de verkeerde Zotte/ Rimini/ Black&White, dan ga ik mijn antwoord eens formuleren![]()
Sentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Reese het volgende:
Stuur me liever je mobiele nummer in een PM, anders sta ik morgen weer voor de verkeerde Zotte/ Rimini/ Black&White, dan ga ik mijn antwoord eens formuleren![]()
Een rokje doet wonderen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, daar schijn je Google voor te hebben.....
Da's daar toch vrij standaard.... voor mannen??quote:
Als jij een rokje had aangetrokken had ik in het vorige deel ook niet geroepen "Google is je vriend".quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's daar toch vrij standaard.... voor mannen??
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef PPL het volgende:
[..]
Als jij een rokje had aangetrokken had ik in het vorige deel ook niet geroepen "Google is je vriend".
Dan had je ook gewoon mijn GSM nummer gekregen.
* in foto boek heeft gekeken *
Dan moet je maar gewoon komen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
maar dan moet wel IEDEREEN in een rokje heen ik wil dan uiteraard foto;s zien
Leest niemand meer tagjes tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef PPL het volgende:
[..]
Als jij een rokje had aangetrokken had ik in het vorige deel ook niet geroepen "Google is je vriend".
Dan had je ook gewoon mijn GSM nummer gekregen.
* in foto boek heeft gekeken *
Alleen een kilt wil ik aantrekken.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
maar dan moet wel IEDEREEN in een rokje heen ik wil dan uiteraard foto;s zien
Same herequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Weekend
Gelukkig hoef ik m'n werk niet al te lang te missen, want ik heb nog wat over voor het weekend
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:38 schreef PPL het volgende:
Luitjes.
Ik verklaar het weekend voor geopend.
Ja, vooral achterwege latenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook een rok gekocht gisteren.Voor mijn stage.
Zal ik hem maar achterwege laten?
Gewoon doen, mên! Hij is vast in stemmig zwart, dan val je heul niet uit de toon in de kroegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, wordt het zó'n meetquote:Zal ik hem maar achterwege laten?
Jaquote:
Als we dat even in de OP hadden gezet, dat BE zonder rokje komt dan denk ik dat er nog meer fokkers komenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik hem maar achterwege laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |