Dat is mijn verjaardag.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan houden we het gewoon nog ff spannend tot 31 maart
Die fout heb ik ook eens gemaakt.quote:
ik niet, ik zag het meteen irl alleen toen vond hw het nodig om me in de war te maken terwijl ik er echt 200% zeker van wasquote:
Bij mij was het iets van 'zij lijkt op je, zijn jullie familie?"quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik niet, ik zag het meteen irl alleen toen vond hw het nodig om me in de war te maken terwijl ik er echt 200% zeker van wasdus het lukte m ook niet echt
Oh dat wist ik wel, bovendien lijk je niet eens op Sjeenquote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh trouwens voor de volgende meet moet ik nog wel even een nieuw shirtje laten maken met de tekst:
"ehh, nee ik heet niet Sjeen"![]()
Ik zie enthousiast tegen je zus : Haiquote:
Heul niet! De astronomische lente begint pas 21 maartquote:
Ik vind het zelf moeilijker te zien dan dat het is te merken aan het gedrag en houdingquote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik niet, ik zag het meteen irl alleen toen vond hw het nodig om me in de war te maken terwijl ik er echt 200% zeker van wasdus het lukte m ook niet echt
Hij kwam naar me toen, vertelde dat hij met jou jhad gepraat: "Ja, ze zijn een tweeling he? Eeneiig of twee-eiig?? Want twee-eiig kan toch ook zijn dat ze 24 en 26 jaar zijn????"quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zoontje van de eigenaar. Hij snapte indd. ook niet dat ik mijn tijd verdeed op internetOw ja, en Rip vertelde hem dat ik een tweelingzus heb. Zegt-ie: Is die ook 29?
Toen hij 'Ga liggen hoer, neuken!!' begon te schreeuwen, heb ik hem in de negeerstand gezet
Ja, dat dusquote:Op zondag 11 maart 2007 23:34 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Nog erger, het was een gesprek tussen MB en dat menneke (blond stekeltjes toch?). Het ging over het verschil tussen een eeneiige tweeling en een twee-eiige tweeling... en dat bij een eeneiige wel twee jaar verschil in leeftijd kon zitten
quote:Op maandag 12 maart 2007 02:10 schreef Bluezz het volgende:
Sommige mensen hebben aan 2 woorden genoeg blissje
Kom maar op met je kussens zou ik zeggen
Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:16 schreef Reese het volgende:
3 op een rij
Wanneer is de volgende meet?
Wellicht is het leuk om naar een écht restaurant te gaan, en er wel een avondje dinen & whinen van te maken. De volhouders kunnen dan natuurlijk altijd nog naar de B&W na afloop.
Hoor ik daar tapas?![]()
![]()
Internet stuk?quote:Op maandag 12 maart 2007 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Internet nog steeds stuk thuis.
*bijlezen gaat...
Storing bij Versatel.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:58 schreef PPL het volgende:
Internet stuk?
Moet ik het op een CD branden voor je?
![]()
vrouwen en techniek...
![]()
Nee, niet eens een kutbui, maar ik kan heel slecht tegen dit soort ongefundeerde zeikerige kutgrapjes die nergens op slaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Storing bij Versatel.
Internet stuk dus ja.
Modem werkt, KPN adsl verbinding werkt (daar krijg je nl. tegenwoordig hele mooie meldingen van) dus niks 'vrouwen en techniek'.![]()
Mss de jouwe, maar dat is toch echt jouw keuze geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |