Kut... pak je net de foto waar ik rechts ben uitgesnedenquote:
Ik zie een beetje pipsquote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij staat er tenminste nog een beetje normaal op![]()
Rimini....Kreta... whatever....quote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wist niet dat de meeting in kreta was
Mijn wijziging en jouw post waren ongeveer tegelijk zie ikquote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij staat er tenminste nog een beetje normaal op![]()
Daarom ben ik ook een paar keer naar het toilet geweest....quote:Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef Aventura het volgende:
En een katoenen bermuda is net zo geyl als een minirokje, vinden jullie ook niet.
Goed thema voor de volgende meet!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef Aventura het volgende:
bermuda
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een paar keer naar het toilet geweest....![]()
Oeh! De volgende keer doe ik mijn broekrok aan. Dan haal je het toilet niet eens!!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een paar keer naar het toilet geweest....![]()
Jij wilde niet meequote:
Oeh! Da's al heel snel, bedenk ik me nu.... ik zoek wel een plaatsje dichtbijquote:Op maandag 12 maart 2007 00:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oeh! De volgende keer doe ik mijn broekrok aan. Dan haal je het toilet niet eens!!
Bij Aventura of het toilet?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oeh! Da's al heel snel, bedenk ik me nu.... ik zoek wel een plaatsje dichtbij![]()
Ik las hem terug en dacht..."mja... die was wel weer niet duidelijk, inderdaad..."quote:
Dan houden we het gewoon nog ff spannend tot 31 maartquote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik las hem terug en dacht..."mja... die was wel weer niet duidelijk, inderdaad..."
mannen zijn nooit duidelijk dus het geeft nietquote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik las hem terug en dacht..."mja... die was wel weer niet duidelijk, inderdaad..."
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan houden we het gewoon nog ff spannend tot 31 maart
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh trouwens voor de volgende meet moet ik nog wel even een nieuw shirtje laten maken met de tekst:
"ehh, nee ik heet niet Sjeen"![]()
Vrouwen begrijpen ons niet.... dat is een nuanceverschilquote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mannen zijn nooit duidelijk dus het geeft niet
Én maar vriendelijk blijven lachen, zelfs als de 81ste opmerkt dat jullie qua uiterlijk wel héél erg inwisselbaar zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh trouwens voor de volgende meet moet ik nog wel even een nieuw shirtje laten maken met de tekst:
"ehh, nee ik heet niet Sjeen"![]()
Eens!quote:
Daar heb ik nou noooit last vanquote:Op maandag 12 maart 2007 00:14 schreef Nosh het volgende:
Én maar vriendelijk blijven lachen, zelfs als de 81ste opmerkt dat jullie qua uiterlijk wel héél erg inwisselbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |