heuj bodje is met een d hequote:Op zondag 11 maart 2007 23:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Botje![]()
Kan me hem niet voorstellen als jonge knul![]()
Verder helemaal eensch, want ik had wel meer mensen willen spreken gister
Volgens mij dacht je ook dat iedereen zo'n beetje crew wasquote:Op zondag 11 maart 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wat jij degene met wie ik bijzonder goed heb gepraat over alles, en tussendoor een kleine 12 keer heb gevraagd wie ze nu eigenlijk was?
In dat geval: hoi! Re-meet doen! Snel!![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:34 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Nog erger, het was een gesprek tussen MB en dat menneke (blond stekeltjes toch?). Het ging over het verschil tussen een eeneiige tweeling en een twee-eiige tweeling... en dat bij een eeneiige wel twee jaar verschil in leeftijd kon zitten
Hij is echt niet slim he?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nog een leuke: ik vertelde dat ik o.a. copywriter ben. Zegt-ie: 'oh toevallig zeg. Ik heb iets ontwikkeld met een vriend voor mij, en nu zijn we aan het uitzoeken hoe we het copyright moeten regelen'.
Klokken, klepels enzo
Zeker tot en met het eten was de crew wel in de meerderheid volgens mij...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij dacht je ook dat iedereen zo'n beetje crew was
Ja, dat klopt ook wel, dus zo'n gok was het ook nietquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Zeker tot en met het eten was de crew wel in de meerderheid volgens mij...
of verzuurdquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
crew of ex-crew that is...
Omdat het HW is, natuurlijk...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
of verzuurd
We hebben weer lekker gebekt HW.
Maar wrom moest het nog een keer over
Ik dacht dat ie maar een paar jaar scheelde met mij, maar dan is ie duidelijk veel ouder dan ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
heuj bodje is met een d hemaar euhm bodje is in de 60 dus die 18/20
dat is langer geleden dan 1972
je bedoelt toch die met dat witte/grijze haar?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie maar een paar jaar scheelde met mij, maar dan is ie duidelijk veel ouder dan ik.
En dat staartje.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
je bedoelt toch die met dat witte haar?
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nog een leuke: ik vertelde dat ik o.a. copywriter ben. Zegt-ie: 'oh toevallig zeg. Ik heb iets ontwikkeld met een vriend voor mij, en nu zijn we aan het uitzoeken hoe we het copyright moeten regelen'.
Klokken, klepels enzo
Flink stukje ouder dan ik dus.quote:
Ja! Dat was ik! Tenminste, ik vond het ook een bijzonder goed gesprek. En aangezien niemand ons af kon luisteren in die teringherrie:quote:Op zondag 11 maart 2007 23:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wat jij degene met wie ik bijzonder goed heb gepraat over alles, en tussendoor een kleine 12 keer heb gevraagd wie ze nu eigenlijk was?
In dat geval: hoi! Re-meet doen! Snel!![]()
Kut... pak je net de foto waar ik rechts ben uitgesnedenquote:
Ik zie een beetje pipsquote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij staat er tenminste nog een beetje normaal op![]()
Rimini....Kreta... whatever....quote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wist niet dat de meeting in kreta was
Mijn wijziging en jouw post waren ongeveer tegelijk zie ikquote:Op zondag 11 maart 2007 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij staat er tenminste nog een beetje normaal op![]()
Daarom ben ik ook een paar keer naar het toilet geweest....quote:Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef Aventura het volgende:
En een katoenen bermuda is net zo geyl als een minirokje, vinden jullie ook niet.
Goed thema voor de volgende meet!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef Aventura het volgende:
bermuda
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een paar keer naar het toilet geweest....![]()
Oeh! De volgende keer doe ik mijn broekrok aan. Dan haal je het toilet niet eens!!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een paar keer naar het toilet geweest....![]()
Jij wilde niet meequote:
Oeh! Da's al heel snel, bedenk ik me nu.... ik zoek wel een plaatsje dichtbijquote:Op maandag 12 maart 2007 00:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oeh! De volgende keer doe ik mijn broekrok aan. Dan haal je het toilet niet eens!!
Bij Aventura of het toilet?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oeh! Da's al heel snel, bedenk ik me nu.... ik zoek wel een plaatsje dichtbij![]()
Ik las hem terug en dacht..."mja... die was wel weer niet duidelijk, inderdaad..."quote:
Dan houden we het gewoon nog ff spannend tot 31 maartquote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik las hem terug en dacht..."mja... die was wel weer niet duidelijk, inderdaad..."
mannen zijn nooit duidelijk dus het geeft nietquote:Op maandag 12 maart 2007 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik las hem terug en dacht..."mja... die was wel weer niet duidelijk, inderdaad..."
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan houden we het gewoon nog ff spannend tot 31 maart
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh trouwens voor de volgende meet moet ik nog wel even een nieuw shirtje laten maken met de tekst:
"ehh, nee ik heet niet Sjeen"![]()
Vrouwen begrijpen ons niet.... dat is een nuanceverschilquote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mannen zijn nooit duidelijk dus het geeft niet
Én maar vriendelijk blijven lachen, zelfs als de 81ste opmerkt dat jullie qua uiterlijk wel héél erg inwisselbaar zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh trouwens voor de volgende meet moet ik nog wel even een nieuw shirtje laten maken met de tekst:
"ehh, nee ik heet niet Sjeen"![]()
Eens!quote:
Daar heb ik nou noooit last vanquote:Op maandag 12 maart 2007 00:14 schreef Nosh het volgende:
Én maar vriendelijk blijven lachen, zelfs als de 81ste opmerkt dat jullie qua uiterlijk wel héél erg inwisselbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |