quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:41 schreef Skaai het volgende:
Ik kom wel, ben toch vrij morgen.
Maak het alleen niet laat, en nee ik kom niet met de auto. Trein is goedkoper
.
Aandoenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:43 schreef Skaai het volgende:
Ja ik eet ook wel mee.![]()
'MAAAAAM, je hoeft morgen niet op me te rekenen met het avondeten!'
'Waarom niet?'
'Ik ga naar Amsterdam! Naar de Rock Meet!'
'Trek je dan ook je rok aan?'
''
Goedenmiddagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:54 schreef Reese het volgende:
Ah, daar hebben we de Minister van Open Deuren ook! Goedemiddag!![]()
Nee, daar schijn je Google voor te hebben.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Reese het volgende:
Stuur me liever je mobiele nummer in een PM, anders sta ik morgen weer voor de verkeerde Zotte/ Rimini/ Black&White, dan ga ik mijn antwoord eens formuleren![]()
Sentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Reese het volgende:
Stuur me liever je mobiele nummer in een PM, anders sta ik morgen weer voor de verkeerde Zotte/ Rimini/ Black&White, dan ga ik mijn antwoord eens formuleren![]()
Een rokje doet wonderen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, daar schijn je Google voor te hebben.....
Da's daar toch vrij standaard.... voor mannen??quote:
Als jij een rokje had aangetrokken had ik in het vorige deel ook niet geroepen "Google is je vriend".quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's daar toch vrij standaard.... voor mannen??
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef PPL het volgende:
[..]
Als jij een rokje had aangetrokken had ik in het vorige deel ook niet geroepen "Google is je vriend".
Dan had je ook gewoon mijn GSM nummer gekregen.
* in foto boek heeft gekeken *
Dan moet je maar gewoon komen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
maar dan moet wel IEDEREEN in een rokje heen ik wil dan uiteraard foto;s zien
Leest niemand meer tagjes tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef PPL het volgende:
[..]
Als jij een rokje had aangetrokken had ik in het vorige deel ook niet geroepen "Google is je vriend".
Dan had je ook gewoon mijn GSM nummer gekregen.
* in foto boek heeft gekeken *
Alleen een kilt wil ik aantrekken.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
maar dan moet wel IEDEREEN in een rokje heen ik wil dan uiteraard foto;s zien
Same herequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Weekend
Gelukkig hoef ik m'n werk niet al te lang te missen, want ik heb nog wat over voor het weekend
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:38 schreef PPL het volgende:
Luitjes.
Ik verklaar het weekend voor geopend.
Ja, vooral achterwege latenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook een rok gekocht gisteren.Voor mijn stage.
Zal ik hem maar achterwege laten?
Gewoon doen, mên! Hij is vast in stemmig zwart, dan val je heul niet uit de toon in de kroegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, wordt het zó'n meetquote:Zal ik hem maar achterwege laten?
Jaquote:
Als we dat even in de OP hadden gezet, dat BE zonder rokje komt dan denk ik dat er nog meer fokkers komenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik hem maar achterwege laten?
Leuke vrouwen in rokjes, daar komt iedere gozer voorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:47 schreef Reese het volgende:
Dan blijkt opeens op de dag van de meet 'Het Grote Aanmelden' te beginnen, dát zou nog es revolutionair zijn![]()
'Wij' roken niet meer!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja! Zonder sigaartjes welliswaar, maar ik ben van zeh party
Rimini: Zijstraat van de Leidsestraat. Vanaf het Leidseplein is het rechtsaf bij de Mac, een heel end doorlopen en dan zit het ergens aan je linkerhand.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
In aanvulling op het adres: weten jullie waar de Melkweg is,? Zo ja, passeer deze dan aan de rechterzijde (Lijnbaansgracht), loop rechtdoor over de brug. Bij de gay-sauna () sla je rechtsaf. Et voi la, Zotte.
Lange Leidsedwarsstraat 75, Leidseplein, Amsterdam >> Telefoon (020) 622 70 14quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:56 schreef Maanvis het volgende:
Even omdat ik lui ben en eigenlijk een TVP wil plaatsen : die rimini is gewoon op het leidscheplein?
Nee, ik laat m'n kilt lekker thuis. Voor je het weet denkt iederen dat je met een vrijgezellenfeestje bezig bentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alleen een kilt wil ik aantrekken.....![]()
Hmm.. sigaar. Lekker.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
En ja, 'wij', stinkie mag van mij ook die stinksigaartjes niet meer.![]()
![]()
Zal ik een klein doosje meenemen?quote:
Klinkt OKquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:24 schreef PPL het volgende:
[..]
Zal ik een klein doosje meenemen?
Dan nemen we er een bij het voordrinken.
(Ik ben voor het eten al weer weg namelijk).
Ja, doe me die maar die je aan hebt straksquote:
Nee, indrinken in de Zotte!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:39 schreef Skaai het volgende:
Dus om 18:30 samen eten, vantevoren dus indrinken in de Black? Dan ben ik er om een uur of 5, denk ik.
Het adres van De Zotte is:quote:
Lijkt me heel erg gezelligquote:
Jammer, dan ben ik waarschijnlijk al weer weg.quote:
Ik zie je om 16:00quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg gezellig.
Ik ben de stad ff in, zie jullie vanmmiddag/vanavond.
Ik wil je mijn nummer wel sturen, maar ik ben al voor het eten weer weg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:12 schreef Nosh het volgende:
Ik ben daar.![]()
Als ik iemands nummer even toegestuurd kan krijgen, heb ik dan in ieder geval een aanknopingspunt om de boel te vinden.
Helaas.quote:
Prima. Ik kom waarschijnlijk tussen de Zotte en de Pizza in. Of ervoor. Of erna.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:16 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik wil je mijn nummer wel sturen, maar ik ben al voor het eten weer weg.
Heeft dat dan veel zin?
Verzondenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Prima. Ik kom waarschijnlijk tussen de Zotte en de Pizza in. Of ervoor. Of erna.
Hoe dan ook, geef hem maar.:@
Gelukkig maar, ik vreesde al voor mijn eetlust.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan stop ik mijn bikini wel weer weg...![]()
"Wie goed doet, die goed ontmoet!"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:30 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zeg het vaker, maar het is weer bewezen: ik ben te goed voor deze wereld![]()
Ja daarom geen sigaartjes, ook niet voor anderen want dan kan ik stinkie ook niet lekker makenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
'Wij' roken niet meer!
En ja, 'wij', stinkie mag van mij ook die stinksigaartjes niet meer.![]()
![]()
Wel heel leuk dat je komt, nu heb ik nog veeeeeeel meer in in vanvond!
Ben je anders gewend Noshje?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef Nosh het volgende:
Mooie aan deze meet was het low-profile-achtige. Gewoon, niks hysterisch gedoe vooraf, driekwart was er sowieso wekelijks, en nu waren er wat meer. Erg prettig. Voor herhaling vatbaar, ook.
ONZ-meet, waarbij de helft vooraf in 42 topics verklaard elkaar minstens te bevruchten in de toiletten, terwijl dat daarna een uiterst lieve bedoening is.quote:
R&P was het toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:44 schreef Nosh het volgende:
ONZ-meet, waarbij de helft vooraf in 42 topics verklaard elkaar minstens te bevruchten in de toiletten, terwijl dat daarna een uiterst lieve bedoening is.
EO jongerendag-waardig, zeg maar.
En Noshje? Ik zei niet eens 'u' tegen je!
Komt goed. Terrasjesmeet zit er dik in.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
R&P was het toch?
KRAS U!
Next time gaan we echt praten
Als ik iemand kan verstaan tenminste in die TERINGHERRIEVOOROMAAS![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er stond een blonde vrouw bij HW, ik dacht eigenlijk dat jij dat was in eerste instantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |