Ik wil je mijn nummer wel sturen, maar ik ben al voor het eten weer weg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:12 schreef Nosh het volgende:
Ik ben daar.![]()
Als ik iemands nummer even toegestuurd kan krijgen, heb ik dan in ieder geval een aanknopingspunt om de boel te vinden.
Helaas.quote:
Prima. Ik kom waarschijnlijk tussen de Zotte en de Pizza in. Of ervoor. Of erna.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:16 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik wil je mijn nummer wel sturen, maar ik ben al voor het eten weer weg.
Heeft dat dan veel zin?
Verzondenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Prima. Ik kom waarschijnlijk tussen de Zotte en de Pizza in. Of ervoor. Of erna.
Hoe dan ook, geef hem maar.:@
Gelukkig maar, ik vreesde al voor mijn eetlust.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan stop ik mijn bikini wel weer weg...![]()
"Wie goed doet, die goed ontmoet!"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:30 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zeg het vaker, maar het is weer bewezen: ik ben te goed voor deze wereld![]()
Ja daarom geen sigaartjes, ook niet voor anderen want dan kan ik stinkie ook niet lekker makenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
'Wij' roken niet meer!
En ja, 'wij', stinkie mag van mij ook die stinksigaartjes niet meer.![]()
![]()
Wel heel leuk dat je komt, nu heb ik nog veeeeeeel meer in in vanvond!
Ben je anders gewend Noshje?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef Nosh het volgende:
Mooie aan deze meet was het low-profile-achtige. Gewoon, niks hysterisch gedoe vooraf, driekwart was er sowieso wekelijks, en nu waren er wat meer. Erg prettig. Voor herhaling vatbaar, ook.
ONZ-meet, waarbij de helft vooraf in 42 topics verklaard elkaar minstens te bevruchten in de toiletten, terwijl dat daarna een uiterst lieve bedoening is.quote:
R&P was het toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:44 schreef Nosh het volgende:
ONZ-meet, waarbij de helft vooraf in 42 topics verklaard elkaar minstens te bevruchten in de toiletten, terwijl dat daarna een uiterst lieve bedoening is.
EO jongerendag-waardig, zeg maar.
En Noshje? Ik zei niet eens 'u' tegen je!
Komt goed. Terrasjesmeet zit er dik in.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
R&P was het toch?
KRAS U!
Next time gaan we echt praten
Als ik iemand kan verstaan tenminste in die TERINGHERRIEVOOROMAAS![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |