Schrijf jij even een briefje naar RTL om mee te doen met de tweede serie van 'Mijn tent is top'?quote:
Even zoeken waar er mail-adres te vinden is, dan kan het direct door voor een topic in [LEF]quote:Op maandag 12 maart 2007 23:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Schrijf jij even een briefje naar RTL om mee te doen met de tweede serie van 'Mijn tent is top'?
Info at rtl.nlquote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Even zoeken waar er mail-adres te vinden is, dan kan het direct door voor een topic in [LEF]
"En wat voor eten gaan jullie dan serveren?"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:04 schreef Five_Horizons het volgende:
*mailtje stuurt.....
Afgezien van een horeca-pandje aanschaffen dan...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Nou, dan ben je toch klaar? Investering bijna nul..... gewonnen zaak, dacht ik zo...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh, jij bent er zo eentje die over details zit te piekeren![]()
Unique Selling Point: In een Rock-kroeg doorgaan tot je niet meer kunt, en voor een prijs die vergelijkbaar is met een taxirit naar huis kun je vervolgens blijven slapen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:46 schreef Five_Horizons het volgende:
*stuurt extra mailtje met de vraag of een bed-and-breakfast ook goed is.....
Tijdens de meet had je het nog over het openen van een Insecten-restaurant?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"En wat voor eten gaan jullie dan serveren?"
"Nou.. eh.. Pelpinda's, bitterballen en tosti's!"
Kakkerlakken, die hebben ze in andere zaken toch teveelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijdens de meet had je het nog over het openen van een Insecten-restaurant?
Ga dat idee eens nastreven?
Gefrituurde sprinkhanen en iets met bijen had je het over?
Dat idee had ik al geopperd met zoveel Rotterdammers om mij heen tijdens de meet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:33 schreef Maanvis het volgende:
Kakkerlakken, die hebben ze in andere zaken toch teveel
Toch nog een echte kakkerlak die hem snapt.quote:
Eerlijke mannenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gewoon geen zin om jullie te zien, in die smerige tent rond te moeten lopen, die irritante HW hyperactief rond te moeten zien springen, niets te verstaan van wat mensen in m'n oren roepen, etcetera. Maar ik vond 'moe' een iets vriendelijker excuus.
Tosti'squote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef Jernau.Morat.Gurge... het volgende:
[..]
"En wat voor eten gaan jullie dan serveren?"
"Nou.. eh.. Pelpinda's, bitterballen en tosti's!"
WAT ZEG JE!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Eigenlijk had ik gewoon geen zin om jullie te zien, in die smerige tent rond te moeten lopen, die irritante HW hyperactief rond te moeten zien springen, niets te verstaan van wat mensen in m'n oren roepen, etcetera. Maar ik vond 'moe' een iets vriendelijker excuus.
Zou jij willen dat Pappie je tosti klaar maakt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tosti's
Dat idee mogen ze wel jatten in de Black, tostiloze tent
HET WORDT EEN OUDE SAAIE ZEIKERIGE LUL BLUEZZ.quote:
Neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zou jij willen dat Pappie je tosti klaar maakt?
Wie wil er nou een hamburger als jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Sanne het volgende:
McDonalds en Burger King zitten om de hoek, en dan noem ik nog de slechtste tenten van allemaal.
Je gaat maar gewoon lopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |