Damnit ik had eerst terug moeten lezen................quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, yeah. Dat zou wel heel zielig zijn. Maar ik wil wel de laatste want ik heb een toffe TT
ga eens een dansje doen danquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:54 schreef liefie_ het volgende:
hallo ik ben sjaggo
*begin de dag met een dansjequote:
Zeg niet dat je bijgelovig bent. 13 is geen ongeluksgetal hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 05:37 schreef wonderer het volgende:
7000 woorden en ik ben niet eens halverwege. Denk dat ik er maar twee verhalen van maak
Alleen heb ik dan 13 verhalen, dat kan natuurlijk niet. Hmmm...
Jawel hoor, die TT is universeel. Dat komt wel een keer als het wel leuk is/quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg niet dat je bijgelovig bent. 13 is geen ongeluksgetal hoor.
Had ik al verteld dat ik op vrijdag de 13e getrouwd ben?
...o wacht....
Enneh, wonderer, nu zullen we nooit weten wat je bedacht had als TT natuurlijk![]()
Neu, die gaan "down the drain".quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:51 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik me nu afvraag: Ik zie zo vaak een post van je over dat je een leuke nieuwe TT weet. Meestal krijg je de kans niet ze te gebruiken. Wat doe je met die goede ideeën?
Houd je de niet gebruikte titels bij in een lijst, en zoek je daar later eentje uit?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Schoenen gevonden. Klaar om te gaan stemmen.
@Nonneke: Ik vind dat zo'n gebrek aan respect he, als mensen je maar bij de verkeerde naam blijven noemen...
Ik neem aan dat die niet zo vlug volgt? Helpen jullie stroek eraan te herinneren dat hij de OP aanpast?quote:Bij het honderdste Lesbeau - topic, gaat er een meet georganiseerd worden! In dit topic is alvast begonnen met het prikken van een datum en een locatie.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:55 schreef wonderer het volgende:
De OP is van mij, ik zal hem even aanpassen
Mij is het ook eens overkomen. Ik vond het zelfs de eerste keer niet grappigquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
vind ik ook, na 1 jaar is het grappig, na 2 vervelend, maar na bijna 3 jaar wordt het wel pijnlijk hoor
Of in ieder geval dat ze niet in de gaten hebben dat hun familielid de relatie met die persoon toch echt verbroken heeft, en een hele tijd geledenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
Of dat de relatie van hun familielid ze niet genoeg interesseert om de naam van de nieuwe partner te onthouden...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
En toen was ik geband op het forum dat ik mee heb helpen oprichten. Yay.
Pas op, straks ben jij de volgende die ziek isquote:
quote:
*LOL*quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, ligt eraan hoeveel goud...
Ik ook niet. Degenen die ik kende die daar inmiddels voor in aanmerking zouden komen zijn al dood...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
Ik ken sowieso niet zoveel 65-plussers die eens gewoon gek doen...
Dick? Die is nog geen 65. Toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
Yeah, same here. Hoewel Dick natuurlijk geweldig maf deed op het toneel afgelopen seizoen
Met de snelheid waarmee de technologie zich ontwikkelt, denk ik niet dat laptops over verrtig jaar nog bestaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
Vraag me wel eens af hoe wij op die leeftijd (of ouder) zullen zijn.
Zitten we dan met z'n allen in het bejaardentehuis met een laptop te FOK!ken? En zo ja, in dezelfde reeks, nr...... , of wordt het dan gewoon [Oldies]?
daar geloof ik helemaal niks vanquote:
Dat zijn dan de rollators op computergebiedquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met de snelheid waarmee de technologie zich ontwikkelt, denk ik niet dat laptops over verrtig jaar nog bestaan.
Ik had het over Dick Rienstra, niet Dick TheaterMaMaquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
daar geloof ik helemaal niks van![]()
We hebben het vast niet over dezelfde
Onder één dak wonen met je ex? Sexy of niet, is dat verstandig?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:57 schreef liefie_ het volgende:
ik heb maandag een kijkavond in een studentenhuis en ik denk nu ik het volledige adres weet dat er een heeeeeuuuul sexy ex van me woont
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het over Dick Rienstra, niet Dick TheaterMaMa
verslindenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
Hoi Liefie, wat ga je met die ex doen dan?
nou ik weet sowieso niet of ik er wel wil wonen, ik ging meer uit nieuwsgierigheid omdat t in mn oude dorp is (wat net zo ver is van t centrum van de stad waar ik nu woon als mn kamer die ik nu heb in die stad dus kwa afstand maakt het niet uit alleen kwa mensen in je omgeving) en omdat de kamer niet zo duur is en zo... en als hij daar echt woont zegt mn verstand idd nooit gaan wonenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onder één dak wonen met je ex? Sexy of niet, is dat verstandig?
*LOL*quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef wonderer het volgende:
Op de een of andere manier dacht ik dat je het over een meisje had...
Maar een jongen kan natuurlijk ook![]()
Lichte ogen en donker haar is mooi
jawel! stom ben ik he!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
Je klinkt alsof het niet helemaal je eigen keus is dat het je ex is
in totaal heb ik minder meisje exen dan mannen exenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef wonderer het volgende:
Op de een of andere manier dacht ik dat je het over een meisje had...
Maar een jongen kan natuurlijk ook![]()
Lichte ogen en donker haar is mooi
te perfect is scaryquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Te perfect?
Dan maakt imperfectie dus toch volmaakt.
En nu heb je spijt...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jawel! stom ben ik he!
zal ik vertellen waarom ik t uit heb gemaakt?
omdat ik het eng vond dat ie niet gestoord was! hij had geen bindingsangst of stoornissen of stinktenen of zo en als ik s ochtends wakker werd met een stinkbek kuste ie me nog en zei ie je bent mooi of je bent lief!
dat vond ik niet helemaal gezond
Welke worst vond jij ook alweer lekker?quote:
nou ik had nooit echt spijt tot ik m niet afgelopen zomer maar die er voor tegen kwam op vakantie.... en toen bleek dat ie toch niet zo perfect was (hij ging namelijk vreemd want we hebben een vakantie ding gehad en hij had nog een vriendin) en toen vond ik m toch wel okequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En nu heb je spijt...
...en hoopt op een nieuwe kans in het studentenhuis?
Nou ja, ok, worsten buiten beschouwing gelaten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke worst vond jij ook alweer lekker?
Brads moeder heeft donker haar en lichte ogen, maar zijn vader heeft bruine ogen dus hij ookHeb ik weer (wel hele mooi bruine ogen hoor)
tja. donkere ogen zijn nu eenmaal dominant.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke worst vond jij ook alweer lekker?
Brads moeder heeft donker haar en lichte ogen, maar zijn vader heeft bruine ogen dus hij ookHeb ik weer (wel hele mooi bruine ogen hoor)
Ach, zo heel speciaal waren die gedachten toch niet? Dit is een lesbeau topic dus het is enigszins logisch dat er een vrouw verwacht wordt, lichte ogen/donker haar is een van de zeven schoonheden dus de kans dat iemand anders dat mooi vindt is ook vrij groot ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, ok, worsten buiten beschouwing gelaten.
Maar die 3 regels, het was alsof je mijn gedachten gelezen had. Het lijkt of iedereen mijn gedachten leest tegenwoordig.
Iek.. Eng...![]()
Ik denk dat als blauwe ogen dominant waren geweest, bruine ogen mooier warenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tja. donkere ogen zijn nu eenmaal dominant.
Jammer. Ik vind het ook mooi hoor, lichte ogen bij donker haar. Liefst van die helblauwe.
Ja maar bij blond haar vind ik van die hele donkere kijkers weer juist mooier. Ik ben gewoon tegendraads denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat als blauwe ogen dominant waren geweest, bruine ogen mooier waren
Pas op voor die valkuil!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben in het algeheel niet zo kritisch. Vaak is het al genoeg als ze lief tegen me doen.
Ik weet het, maar ik heb soms niet het idee dat ik te kritisch mag zijn, omdat de keuze niet zo groot isquote:
*kerm*quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:40 schreef wonderer het volgende:
Dat vind ik dan weer onzin. Het is de hele gezichtsuitdrukking. Het enige dat aan het oog zelf kan veranderen is de grootte van de pupil, de emotie wordt door de oogleden en gezichtsspieren overgebracht
Ik vond Frederik in het begin ook niet zo'n hele verkeerde kerelquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
Dan krijg je het Arthur-Frederik effect...
Heb geduld. Niet bang zijn dat je straks buiten de boot valt want dat gebeurt niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb soms niet het idee dat ik te kritisch mag zijn, omdat de keuze niet zo groot is.
ik ken het gevoelquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb soms niet het idee dat ik te kritisch mag zijn, omdat de keuze niet zo groot is.
Prachtig stukje tekst, en enorm prachtig stukje tekstbeleving van Maria Callasquote:L'amour est un oiseau rebelle
que nul ne peut apprivoiser,
et c'est bien en vain qu'on l'appelle,
s'il lui convient de refuser.
Ja, ik word ook wel eens gek van mezelf. Heerlijk zwijmelen is er niet bij, er is altijd wel iets dat niet klopt of onlogisch is en dan gaan bij mij de alarmbellen afquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*kerm*
moet jij echt alles wetenschappelijk benaderen?
Ik weet het, ik ben een kei in het herkennen van emoties op het gezicht van mensen. Psychologie en zo. Heel interessant, maar af en toe is het ook lekker om gewoon oppervlakkig te ouwehoeren hoor
Dat is dan wel weer toepasselijk in dit topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
Nog maar een cliché dan? Toepasselijk in dit topic: "Op ieder potje past een dekseltje"
O wat ben ik weer lekker bezig
*knuffel geef*quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik word ook wel eens gek van mezelf. Heerlijk zwijmelen is er niet bij, er is altijd wel iets dat niet klopt of onlogisch is en dan gaan bij mij de alarmbellen af
Over passen zo vlug even niet. In sommige gevallen is deze misschien toepasselijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer toepasselijk in dit topic
Wat is de homo-versie? Aan elk pootje past een handschoen?
vast.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
Ook zo lekker tijdens de seks, je steeds overal van bewust te zijn
Welke nrs luister je? Ik ben er een DVD vol van aan het aanleggen, misschien heb je tips voor me, of ik voor jou?quote:
Stuur maar door, dan kan ik altijd nog bepalen of ik 't wat vindquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef DR34M3R het volgende:
mag ik je morgen een pm sturen met wat van mijn favo nrs? Als je er geen behoefte aan hebt, eerlijk zeggen hoor. En ik ken nog iemand die vast ook nog wel hele mooie voor je weet
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
niet lullig bedoeld hoor
je bent nu toch niet boos op me?
Mooi zo. Droom ik een stuk rustiger straksquote:
Wat ben jij goed zeg!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
Maar wat ik dus wil zeggen is dit: Pas op dat je een niet-passend dekseltje toch per sé passend wil maken om er later achter te komen dat hij er niet meer af kan. Net wanneer je het dekseltje gevonden hebt dat wèl perfect past.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben in het algeheel niet zo kritisch. Vaak is het al genoeg als ze lief tegen me doen.
Mag je mijn gezicht eens lezen, kijken of je dat luktquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*kerm*
moet jij echt alles wetenschappelijk benaderen?
Ik weet het, ik ben een kei in het herkennen van emoties op het gezicht van mensen. Psychologie en zo. Heel interessant, maar af en toe is het ook lekker om gewoon oppervlakkig te ouwehoeren hoor
Misschien dat het me zelfs bij jou luktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:16 schreef Sitethief het volgende:
[..],
.
Wat zijn we trouwens heerlijk diepzinnig bezig. Mag ik mee doen ?
[..]
Mag je mijn gezicht eens lezen, kijken of je dat lukt.
Het ligt aardig op zijn gat hier de laatste tijd. Moet ik misschien toch op zoek naar een andere baan waar ze wel op FOK mogenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:57 schreef maedel het volgende:
zie boven, dat vat het wel ongeveer samen...
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
En nu ga ik ontbijten, en NIET met pizza deze keer
Volkorenbroodje ham/kaasquote:
ja, maar als ontbijt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volkorenbroodje ham/kaas
Maar we hadden van maandag nog bijna anderhalve pizza over en da's zonde om te laten verpieteren.
Ach, je kunt het hebben. En als je maag het verdraagt zo vroeg op de dag, waarom niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
Ja,de verleiding was te groot. Als je de koelkast opendoet en twee domino-dozen staren je aan, dan pak je niet zo snel meer de vetvrije kaas en magere ham
Het is gewoon zo raar;14 jaar lang heeft het zo logisch geleken. En vorig jaar is het contact hersteld, en het voelt vanaf dag 1 zo vertrouwd... En van het schrikbeeld dat ik van mijn ouders had gemaakt blijkt niets te kloppenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:54 schreef wonderer het volgende:
Dat zou misschien wel helpen ja. Dat je het dan beter begrijpt.
Even ter notitie dat ik autist ben, mijn gezicht brengt mensen wel vaker in de warquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Misschien dat het me zelfs bij jou lukt
Ik neem de uitdaging aan
Je had de "misschien" en de "zelfs" ook gelezen tochquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Even ter notitie dat ik autist ben, mijn gezicht brengt mensen wel vaker in de war.
Je durft nog geen Vista aan? Niet dat ik dat wel doe hoor. Wacht nog rustig een tijdje af. Al zijn de reacties wel positief.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef Sitethief het volgende:
Mijn PC is een beetje fucked, ik installeer morgen alles opnieuw, dan gelijk Win XP Pro want ik draai nu W2K. Vandaar mijn halve aanwezigheid, meestal loopt er wel een of ander programma vast enzo
.
Het is bulky rotzooi. Het kan extreem veel sneller, kleiner en gebruiksvriendelijker. Met alle toeters en bellen eraan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je durft nog geen Vista aan? Niet dat ik dat wel doe hoor. Wacht nog rustig een tijdje af. Al zijn de reacties wel positief.
Neenee, ik heb de laatste tijd alleen niet zoveel puf om nog 'sociaal' te zijn, na 't werk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
Ik kom je hier nog maar zelden tegen. Je bent ons toch niet moe hè
Nou ja, veel leven zit er niet in bij mij na een dag van noeste arbeid, helaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
een beetje a-sociaal mag ook wel hoor. Brengt tenminste leven in de brouwerij
Mijn PC kan he tnog niet aan, moet eerst wat uitbreiden, maar wil eerst een werkende pc voor ik ga kloten met nieuwe hardware, anders loopt straks alles door elkaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je durft nog geen Vista aan? Niet dat ik dat wel doe hoor. Wacht nog rustig een tijdje af. Al zijn de reacties wel positief.
In XP staat al het grafische geweld standaard uit, wat moet ik ermee, ga ik bij Vista ook doen, maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:51 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Het is bulky rotzooi. Het kan extreem veel sneller, kleiner en gebruiksvriendelijker. Met alle toeters en bellen eraan.
Toch te stom voor woorden, dat je computer, wellicht een gigaherz machine, een besturingssysteem niet kan draaien omdat deze te zwaar is. Dan te bedenken wat 'ie wel niet opslokt ten koste van de programma's, waarvoor je 'm uiteindelijk toch hebtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mijn PC kan he tnog niet aan, moet eerst wat uitbreiden, maar wil eerst een werkende pc voor ik ga kloten met nieuwe hardware, anders loopt straks alles door elkaar.
Ja.... Ik wil ook alleen maar Vista omdat ik anders weer achterloop, ik heb jaaaarenlang windows 2000 gedraait, maar steeds meer programma's draaide niet onder win2k. Tja, en ik ben nogal lui dus dan is Linux niet echt een optie, maar wel triest dat we afhankelijk zijn van Micro$oft....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Toch te stom voor woorden, dat je computer, wellicht een gigaherz machine, een besturingssysteem niet kan draaien omdat deze te zwaar is. Dan te bedenken wat 'ie wel niet opslokt ten koste van de programma's, waarvoor je 'm uiteindelijk toch hebt
Jah, ik zal Snowflake zien, 'k moet eerst nog even twee andere films zien die ik geleend heb. 'k Heb trouwens nooit van 't boek "Mafkezen" gehoord?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
In XP staat al het grafische geweld standaard uit, wat moet ik ermee, ga ik bij Vista ook doen, maar je hebt helemaal gelijk.
Trouwens Snowcake is een aanrader Vanitas. En ik heb net "Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht " uit, prima boek. "mafkezen" is ook een goed boek.
http://www.leestafel.info/kinderboeken/productssimple49.htmlquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:29 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Jah, ik zal Snowflake zien, 'k moet eerst nog even twee andere films zien die ik geleend heb. 'k Heb trouwens nooit van 't boek "Mafkezen" gehoord?
Qua agressieve handelswijzen is MS lang niet de enige. 'k Zou zeggen, 't is een grote beerput, de markt van vandaag de dag.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja.... Ik wil ook alleen maar Vista omdat ik anders weer achterloop, ik heb jaaaarenlang windows 2000 gedraait, maar steeds meer programma's draaide niet onder win2k. Tja, en ik ben nogal lui dus dan is Linux niet echt een optie, maar wel triest dat we afhankelijk zijn van Micro$oft....
Dacht ik ook net aanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:33 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Naah, ik kan 'm zelf prima downloaden. scheelt een hoop gedonder, 't is snel zat hier en met emule kan 'k alles vinden.
quote:Mijn hele leven dacht ik, en nu nog, dat iedereen anders was en ik de enige 'normale', maar dat bleek dus niet zo te zijn."
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:42 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
'tuurlijk is 'ie wel gewoon en denkt hij helder. Mensen uit een andere cultuur denken ook anders, en op hun manier helder.
Ja, daar was ik al uit. Ik heb mijn msn eigenlijk alleen om te communiceren met m'n zus, en eventuele 'zakelijke' doeleinden. Ik vindt 't eigenlijk niet zo'n prettig programma.quote:
Okayquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:45 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al uit. Ik heb mijn msn eigenlijk alleen om te communiceren met m'n zus, en eventuele 'zakelijke' doeleinden. Ik vindt 't eigenlijk niet zo'n prettig programma.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:54 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Oh? Ik dacht da'k mijn pm al aangezet had?Hoe doe je dat anders?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:56 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik krijg gewoon een lege inbox voor m'n neus, hoor.
Ik weet al welk vinkje jij miste, het vinkje "Berichten van iedereen kunnen ontvangen"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:58 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Oh, wacht even, ik heb 't al.
Done.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:09 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Jah,
Nu ja, ik ga naar m'n bedje, 'k zit te knikkebollen
Aha, ik koop het boek welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:11 schreef wonderer het volgende:
Nee, en dat gaat ook niet gebeuren.
Je hebt er iig al een verkochtquote:
das nog steeds lekker vind ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:33 schreef wonderer het volgende:
Ja, je dacht toch niet dat ik de volle mep kreeg, he? 5%-10% max.
maak er maar 2 vanquote:
Moet je hier eens over schoenen beginngen, moet je zien hoe hard het dan gaatquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
er is hier meer te doen dan bij de homo's, kun je na gaan
Zelfs dat dus niet deze keer. Maar ik herken het wel ja. En je er dan ook echt bewust van zijn dat je er op zo'n moment aan denkt dat je er niks mee kunt, en dat je het straks dan wel weer zult vergeten. Om dat dus ook te doen... :Squote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
YeahIk denk er wel aan maar op de momenten dat ik er niks mee kan, onder de douche of zo.
Hoi Liefie.
eej wat grappig, mijn moeder en zus hebben bij dit orkest gespeeld (heeeeel lang geleden).quote:Op zondag 11 maart 2007 09:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Môgge. Ik ga vandaag hierheen:
http://kempischorkest.dse.nl/agenda.htm
5/6 uur tijdverschil is niet eens zo belachelijk veelquote:Op zondag 11 maart 2007 16:39 schreef wonderer het volgende:
Zomertijd! Nu hebben we maar vijf uur verschil. Tot Nederland ook zomertijd invoert natuurlijk.
Goed te doen inderdaad. Ik had ook vrienden aan de westkust, dan wordt het toch lastig contact houden (9 uur).quote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
5/6 uur tijdverschil is niet eens zo belachelijk veel
maar het is daar al zomertijd en 1 graden boven nul? brrrrrrrr
Een goede vriend van ons zit op het moment in Orange County, het is daar 9 uur eerder dan hier. Fijn is anders, maar als ik om een uurtje of 21.00 de telefoon pak, dan is het bij hem net middag. Gelukkig komt hij in mei terugquote:Op maandag 12 maart 2007 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed te doen inderdaad. Ik had ook vrienden aan de westkust, dan wordt het toch lastig contact houden (9 uur).
Normaal is zes uur verschil.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, ik zit echt al de hele dag te denken. Hoe kan het zijn dat het nu 5 uur verschil is, terwijl het normaal 7 uur verschil is?
Huh? Maar heb ik het dan altijd fout gedacht:?...quote:
Hier klopt iets niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef wonderer het volgende:
Ik was gister aangeschoten
Echt erg, Jim Beam met coke of seven up is hartstikke lekker. Straks word ik nog een alcoholist
*rolleyes* cola dus.quote:
Ah, gelukkig.quote:
En hoe lang zit je daar nu?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
Ik veramerikaniseer
Brad zei al dat ik Nederlands praat met een accent
Nog niet eens een jaarquote:
Dat gaat rap met je dan.quote:
*LOL*quote:
In Nederland is gewoon fysiek geen ruimte voor aparte ghetto's enzo. Hier wel, ruimte zat. Dat is het grootste verschil.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan hier maar klagen dat allochtonen zich te veel groeperen.
My point exactly.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan hier maar klagen dat allochtonen zich te veel groeperen.
Hah, dat wil ik je nog wel eens horen zeggen als je in je uppie in een vreemd land met vreemde gebruiken en een vreemde taal zit.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
My point exactly.
Ik vind zowiezo dat als je gaat emigreren, je je ook voor de volle honderd procent moet inzetten. En dus niet koste wat het kost alle Nederlanders op blijven zoeken, maar gewoon met de autochtonen meedoen.
Ja, zo'n bobbel schild heb ik ookquote:
Ja, maar dat weet je toch als je gaat emigreren? Ander land, andere taal, andere gebruiken, dat hoort er nu eenmaal bij.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hah, dat wil ik je nog wel eens horen zeggen als je in je uppie in een vreemd land met vreemde gebruiken en een vreemde taal zit.
Ik kan me daar zo aan irriteren he, van die tv programma's dat zo'n familie dan gaat verhuizen naar Verweggistan, en dan de taal niet eens beheersen, zelfs niet een beetje ! En dan gaan lopen klagen dat de bevolking zo afstandelijk en gesloten isquote:Op maandag 12 maart 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je toch als je gaat emigreren? Ander land, andere taal, andere gebruiken, dat hoort er nu eenmaal bij.
Oh, ik dacht dat je "met mate" ook veroordeelde. Neem me niet kwalijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je toch als je gaat emigreren? Ander land, andere taal, andere gebruiken, dat hoort er nu eenmaal bij.
Ik zeg niet dat er iets mis is met "soortgenoten" opzoeken. Stukje nostalgie en zo, daar kan ik best inkomen. Maar met mate. Niet alleen maar.
Volgens mij is 't meer een kwestie van oefenen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
Ouderen leren wel moeilijker en zijn meer vastgeroest in hun gewoonten natuurlijk.
Ach, zij hebben er meer last van dan het land zelf, toch? 't Is een groot land met veel ruimte, niet Nederland.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
Als je vastgeroest bent moet je niet gaan emigreren.
Ja, sorry, ik heb nu eenmaal graag het laatste woord
Dat nog net niet, maar wel minimaal een 8 halen in het spreken van de Engelse taal op academisch niveau. En een baan hebben voor je er aankomt. Niet eens elke baan is goed genoeg in dat geval.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
Yeah, NZ moet je een miljoen op de bank hebben, anders kom je niet eens binnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |