quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Vanitasvanitatumetomniava heeft wel gelijk![]()
Met aardige dingen zeggen. Ik kan er niet altijd even goed mee omgaanquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met aardige dingen zeggen. Ik kan er niet altijd even goed mee omgaan.
Er staat veelbelovend, dus de geeft hoop voor de toekomst maar geeft dus niet de huidige situatie weerquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Erik is idd. veelbelovend
Hij moet alleen nog wijs worden, en er moet een beetje pit in z'n donder, maar dat zal zeker wel komen
hij komt nogal eens bij nacht en ontij hier voorbij hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:06 schreef Sitethief het volgende:
Dus vanitasvanitatumetomniava is weeken vieren ?![]()
Nou ja geroepen is een groot woordquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Werd ik geroepen?
kijk eens in de L van de openings postquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef cripplecrow het volgende:
toch ben ik wel benieuw welke meisjes hier nou echt lesbeau zijn.
vertel het me
Nee, dat snap ik, maar mijn email adres bevat mijn naam, en ik wil niet dat die op 'straat' komt te liggen, omdat ik 'm voor zakelijke doeleinden gebruik en het is nu nog redelijk spamvrij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:42 schreef Sitethief het volgende:Begrijpelijk
Ik eet je iig niet op
En ik ben geen enge stalker
Iig je moet het zelf weten
Die hoef je van mij niet te gebruiken hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nee, dat snap ik, maar mijn email adres bevat mijn naam, en ik wil niet dat die op 'straat' komt te liggen, omdat ik 'm voor zakelijke doeleinden gebruik en het is nu nog redelijk spamvrij.
Ja, de 'lesbische homofielen' zijn een [HOMO] een beetje ontsnapt, zeg maar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef Sitethief het volgende:
Er zitten hier meer mannen dan vrouwen krijg ik de indruk
je kunt Vanitasvanitatumetomniava, Erik en mij inderdaad wel als een soort van meubilair zien hierquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef Sitethief het volgende:
Er zitten hier meer mannen dan vrouwen krijg ik de indruk
Leg uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, de 'lesbische homofielen' zijn een [HOMO] een beetje ontsnapt, zeg maar.
Ok. Maar dan moet ik een nieuw e-mail adres aanmaken. Maar dat doen we een andere dag, want deze heer is daar nu wat te moe voorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:50 schreef Sitethief het volgende:
Die hoef je van mij niet te gebruiken hoor
Dat heb ik ten eerste al nooit van mezelf gezegd, dus ik denk dat je daar prima van uit kan gaanquote:
biertje lukt nog wel ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ok. Maar dan moet ik een nieuw e-mail adres aanmaken. Maar dat doen we een andere dag, want deze heer is daar nu wat te moe voor
Meubilairquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kunt Vanitasvanitatumetomniava, Erik en mij inderdaad wel als een soort van meubilair zien hier
maar normaal gesproken zijn er best wel een aantal ladiez actief hoor
en als je terugleest in deze post dan zie je zo ook wel
Maar de grote kracht achter deze, en vele andere reeksen, NanKing is nu met vakantie
Ik ben geheel sober; vandaag heb ik enkel water en koffie gedronken, zoals normaal.quote:
Okay, ach ik heb 0,0 ervaring met welk geslacht dan ook, en dan schijn je automatisch hetero te zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat heb ik ten eerste al nooit van mezelf gezegd, dus ik denk dat je daar prima van uit kan gaan
ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar ik heb nog wel steeds stille hoop dat dit topic in de toekomst ook volledig zonder onze inbreng gaat lopen. Niet dat het hier niet leuk is om te posten of zo. Maar gewoon dat er zoveel roze meisjes hier willen en komen postenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Meubilair, weet je dat ik serieus mensen beldigt heb door ze meubilair te noemen
![]()
Die snapte niet helemaal wat ik bedoelde......
Maar goed, meubilair is hard nodigAnders ziet het er zo kaal en leeg uit
Nu ja, als je dat onbewogen zegt kan dat ook behoorlijk beledigend overkomen :-Squote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Meubilair, weet je dat ik serieus mensen beldigt heb door ze meubilair te noemen
![]()
Die snapte niet helemaal wat ik bedoelde......
Ja ik kan me wel even laten ombouwen speciaal voor dit topic, maar das ook weer watquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar ik heb nog wel steeds stille hoop dat dit topic in de toekomst ook volledig zonder onze inbreng gaat lopen. Niet dat het hier niet leuk is om te posten of zo. Maar gewoon dat er zoveel roze meisjes hier willen en komen posten
Het HOMO topic reeks draait zo al ruim 4 jaar
En dan kijk ik mensen niet in de ogen :|quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, als je dat onbewogen zegt kan dat ook behoorlijk beledigend overkomen :-S
Dat heeft mij nooit kunnen weerhouden pikante dingen te schrijven (vandaar ook dat anonimiteit wenselijk is), daar kan Stroekie je wel meer over vertellenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Okay, ach ik heb 0,0 ervaring met welk geslacht dan ook, en dan schijn je automatisch hetero te zijn![]()
Maar daarrom dat msn gedoe, er lezen hier meer mensen
Ik heb nu ook pas het eerste biertje uit de koelkast gehaaldquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben geheel sober; vandaag heb ik enkel water en koffie gedronken, zoals normaal.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En dan kijk ik mensen niet in de ogen :|
Je weet hoe dat gaat
ja en de personen die daar het onderspit dreigen te delven hebben nu een goed heenkomen gevonden hierquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stelletje relnichten daar in [HOMO]![]()
Nou ja iedereen weet wie er achter Sitethief zitquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat heeft mij nooit kunnen weerhouden pikante dingen te schrijven (vandaar ook dat anonimiteit wenselijk is), daar kan Stroekie je wel meer over vertellen
Ik heb nul komma nop aan bier in huisquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb nu ook pas het eerste biertje uit de koelkast gehaald
speciaal voor mij gebrouwen in denemarken door een vriend van me
http://fuskerbryg.dk/index.php?ID=2&nummer=33
niet doen, gewoon jezelf blijvenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja ik kan me wel even laten ombouwen speciaal voor dit topic, maar das ook weer wat![]()
Hm, link doet 't niet :Squote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou ja iedereen weet wie er achter Sitethief zitIk bedoel de website www.sitethief.nl staat op mijn irl geregistreerd
Das bij jouw dan weer anders![]()
Nou kan ik wel een kloontje activeren maar das ook flauw.......
potdomme, en ik maar denken dat je DAT vergeten wasquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat heeft mij nooit kunnen weerhouden pikante dingen te schrijven (vandaar ook dat anonimiteit wenselijk is), daar kan Stroekie je wel meer over vertellen
Ik he ooit eens in een heel ver verleden een blauwe maandag "meegerelt" met wat lui uit die hoekquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en de personen die daar het onderspit dreigen te delven hebben nu een goed heenkomen gevonden hier![]()
Nee dat was ik niet vergeten, maar je moet mijn tekst wel letterlijk lezen, Stroekie, en dan begrijp je dat het over MIJN teksten/proza gaatquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
potdomme, en ik maar denken dat je DAT vergeten was![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, link doet 't niet :S
"geeft 4 flesjes Palm aan"quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb nul komma nop aan bier in huis
Heyquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"geeft 4 flesjes Palm aan"
dat moet toch wel genoeg zijn totdat morgen de supermarkt open is ?
da's geheel afhankelijk van de weergesteldheidquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet vergeten, maar je moet mijn tekst wel letterlijk lezen, Stroekie, en dan begrijp je dat het over MIJN teksten/proza gaat
Kan domeinregistratie niet al vanaf 4 euro per jaar, (met een beetje upload snelheid bij je internetabonnement en apache server moet dat prima te doen zijn - tegenwoordig doen geloof ik wel de meeste providers aan vaste ip-adressen)quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]wat wil je voor 24 pleuro per jaar
Ja ik had niet gehoord dat jij ook bierloos was, sorryquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey![]()
Ach heb nog Glenfiddich staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |