[avontuurlijke mode aanzet]quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:19 schreef Roosjedoosje het volgende:
ja nogal
Nou ja, je ziet wel hoe het met een echte avonturier zoals Steve afloopt, die blijft avonturier tot het eindquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:46 schreef Roosjedoosje het volgende:
nou nou nou, je klinkt echt als een avonturier zeg!
Wat zal je allemaal wel niet te wachten staan in de grote boze buiten wereld die Orange Pekoe heet?
Dan krijgt meneer Howard het nog druk om lovende speeches te (laten) schrijven om het volk toe te sprekenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:00 schreef Roosjedoosje het volgende:
Er is zojuis nog één van Australie's grote namen gestorven in het harnas
(ik kende hem niet, maar was een autocoureur blijkbaar)
Ik kan het natuurlijk verschikkelijk abuis hebben, maar John Howard is toch de president/premier daar down under ?quote:
Soortevan sinaasappelthee, alleen niet geparfumeerd, zeg maar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Stroekie het volgende:
Vinden jullie het heel erg onbeleeft van mij dat ik eerst wacht op een nadere omschrijving van Orange Pekoe voordat ik mij aan een kopje daarvan waag ?
Dat zou ik dus niet weten hèquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk verschikkelijk abuis hebben, maar John Howard is toch de president/premier daar down under ?
Oeps, nu voel ik mij dus weer een ontzettende analfatheetquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Soortevan sinaasappelthee, alleen niet geparfumeerd, zeg maar.
Sorry voor de late reactie. School enzo, jeweets.quote:
Meer...quote:Orange Pekoe is a classification of black tea based upon the origin of the leaf. To be classified as pekoe, the tea must be composed purely of the new flushes - a flush being the flower bud plucked with two youngest leaves. (Any other leaves produce teas of lower quality.)
Ik heb daar ooit een pakje van aan mijn moeder cadeau gedaan, ze vond het heerlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:30 schreef Chowi het volgende:
Wie slaat thee nou af? En het is nog wel keilekkere, Orange Pekoe!.
Oeh, goed idee, ik moet binnen kort ook maar eens de lokale toffe CD-winkel binnenstappen. CD's zijn tof. Ik heb bedacht dat ik later mijn WC wil behangen met CD-hoesjes.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een pakje van aan mijn moeder cadeau gedaan, ze vond het heerlijk.
Én ik heb vandaag legaal een CD gekocht in de CD-winkel! Wende Snijders - Quand tu dors. Die CD wilde ik al een tijdje.
Wat gaafquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
De CD Lateralus van Tool heeft zó'n mooi hoesje. Er binnen in zit een boekje met transparante pagina's. Op elke pagina is een soort van "laag" getekend zodat het één geheel wordt als je het boekje dicht doet. Zo ziet 'ie eruit.
[afbeelding]
I thought so myself.quote:
Arvo Pärt!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:31 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Dit is het hoesje van een van mijn favoriete cd's:
[afbeelding]
(en daar zit de filosofie achter dat de geest de prisma is)
Dat is waar. Tool maakt kutmuziek.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:28 schreef wonderer het volgende:
Blijkbaar moeten ze wel de CD mooier maken, anders koopt niemand ze
PEBKACquote:Op woensdag 6 september 2006 16:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar. Soms is het beter om de eindgebruiker te vervangen.
quote:
Erik heeft smaak!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:35 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
![]()
![]()
Da's nu vrouw 2 die smaak heeft. Waar blijven die homo's nu?
Erik is idd. veelbelovendquote:
Vertel, Vertel wat staat er op?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dit is het hoesje van een van mijn favoriete cd's:
[afbeelding]
En daar zit de filosofie achter dat de geest de prisma is.
*mooi* *stil*quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vertel, Vertel wat staat er op?
Niet te snel we schrijven mee!
Is het *mooi* *stil*
of *headbang* ?
Okayquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*mooi* *stil*
Maar met een ongelofelijke intensiteit dat niet in dergelijke termen valt uit te drukken.
Ja dat jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ASS als in ASperger Syndrome? Yup.
de stomme kutquote:
Ja volgens mij is ze bij het inpakken vergeten om jouw in de koffer erbij te stoppenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de stomme kut
ik ga even met mn zoo tycoon spelen
In wezen allebei even erg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:01 schreef wonderer het volgende:
En wat vond je erger?
Yeah. Stomme maatschappijquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
In wezen allebei even erg.
Niet erg om het te zijn an sich, maar hoe de maatschappij er onderbewust mee omgaat.
Nu ja, het heeft wat uitleg nodig, maar ik sta eigenlijk al een half uur op het punt van vertrekken.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Erik is idd. veelbelovend
Hij moet alleen nog wijs worden, en er moet een beetje pit in z'n donder, maar dat zal zeker wel komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |