quote:Op woensdag 6 september 2006 13:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo zijn wij dan ook wel weer
met verder posten bedoel je tochquote:Op woensdag 6 september 2006 13:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Enfin, ik ga even aan de slag
hallo Maedelquote:Op woensdag 6 september 2006 13:13 schreef maedel het volgende:
zo, even posten dat ik 'm weer terug kan vinden
g'middag trouwens![]()
Ik had de OP van een vorig topic geciteerd, en die tekst geknipt en geplakt, en de url aangepast. (ik dacht nl. dat wellicht de site down was).quote:Op woensdag 6 september 2006 13:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
dank je wel
en ik begrijp er niks van waarom het mij niet lukt om die OP niet te plaatsen
het lukt dus niet hier op me werk, maar thuis ook niet![]()
Helaas, ik ga weer aan het solderen, ben hier nog wel af en toe.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met verder posten bedoel je toch![]()
![]()
okay zal ik de volgende keer nog eens proberen om te knippen en plakkenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik had de OP van een vorig topic geciteerd, en die tekst geknipt en geplakt, en de url aangepast. (ik dacht nl. dat wellicht de site down was).
volgens mij is dat wel 25 jaar geleden dat ik met zo'n bout in m'n handen gestaan hebquote:Op woensdag 6 september 2006 14:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Helaas, ik ga weer aan het solderen, ben hier nog wel af en toe.
heel scherpquote:Op woensdag 6 september 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
lLESBEAU?
Alicey was me voor.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel scherp
wil je hem aub even corrigeren ???
Ja, dat heb ik ook moeten doenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is dat wel 25 jaar geleden dat ik met zo'n bout in m'n handen gestaan heb
moest toen bij handvaardigheid stukjes ijzerdraad aan elkaar solderen en er een vervoermiddel van maken.
en natuurlijk ding dat verkeerd, de ijzeren onderdelen lieten los, en m'n vingers smolten van de brandwonden aan elkaar![]()
![]()
ik heb er toen mijn buik flink van volgekregen dat het nooit meer heb aangekeken tot aan MBO toen heb ik nog eens een poging gedaan met lassen maar dat werd net zo min een succes. hetzelfde gold voor hydraulik en slangen op druk zetten. De koppelingen die ik maakte gingen telkens weer als eerste lekken. Blijkbaar mis k voor zulke dingen gewoon een "vaste" handquote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook moeten doen
Als ik ergens NIET heb leren solderen is het daar wel.
Waar ik het wel geleerd heb is op het MBO, toen moest ik en passant iets solderen, en een lieve jongen zag mij prutsen, en vervolgens heeft hij het mij het in 'n kwartiertje geleerd.
Tja, mijn ouders dachten ook da'k veel te klungelig was om practische dingen te doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:44 schreef Stroekie het volgende:
Blijkbaar mis k voor zulke dingen gewoon een "vaste" hand
nou ik weet dat van mijzelf welquote:Op woensdag 6 september 2006 15:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tja, mijn ouders dachten ook da'k veel te klungelig was om practische dingen te doen.
Totdat ze me de meest complexe en minuscule dingen zagen solderen. Zegt dus niks.
just a slight differencequote:Op woensdag 6 september 2006 15:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar, sweety, ik moet even de stad in. Ik zag net dat ik een condensator heb die 100microFahrad is i.p.v. de opgegeven 100nanoFahrad.
Herinstalleren is meestal het eerste wat ik doequote:Op woensdag 6 september 2006 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik weet dat van mijzelf wel
ik vindt het wel leuk en gaaf om te ondekken dat ik dus wel het geduld en zo kon opbrengen om zelf aan PC's te sleutelen. en dan wel zowel aan de hardware dus door onderdelen te vervangen. Maar ook aan de software kant om uren te zoeken naar een oplossing en het dan als falen van mezelf zien dat ik moet capituleren door een herinstallatie uit te voeren.
Maar da's ook het beste. Dan kun je de boel goed in de soep laten lopen als er echt stront aan de knikker is.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Herinstalleren is meestal het eerste wat ik doe
Ja maar mijn hulp roepen ze dan ook in op bejaarde computers die nog met Win 98 werken en die te licht zijn om naar een modernere versie van Microsoftquote:Op woensdag 6 september 2006 16:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar da's ook het beste. Dan kun je de boel goed in de soep laten lopen als er echt stront aan de knikker is.
Dapper dat je daar support op levert.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar mijn hulp roepen ze dan ook in op bejaarde computers die nog met Win 98 werken en die te licht zijn om naar een modernere versie van Microsoft![]()
ja dat was van een vriend van me, dus dat kon ik niet weigerenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dapper dat je daar support op levert.
van mij wel, maar ja ik heb natuurlijk niks te zeggenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik voortaan thuis blijven van school? Alsjeblieft?
Ik houd het zelf toch liever bij wonderen. Het onmogelijke doe ik niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat was van een vriend van me, dus dat kon ik niet weigeren
Je mobiel staat al uit?quote:Maar na diverse malen heb ik meneer toch eindelijk zo ver gekregen dat hij een nieuw apparaat heeft aangeschaft heeft en hij nu nog volop zoekende is in de wereld die Windows XP heet![]()
Dan ga ik morgen, en de rest van het jaar niet meer. Ik heb het wel gehad met school enklas en zulks.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van mij wel, maar ja ik heb natuurlijk niks te zeggen![]()
na 2 weken hem diverse malen via de telefoon en ter plekke geholpen te hebben begint hij het onder de knie te krijgen en hem ik hem zelfs aan MSN gekregenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik houd het zelf toch liever bij wonderen. Het onmogelijke doe ik niet.
[..]
Je mobiel staat al uit?
en dan geven we jou gewoon hier prive les op Fokquote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen, en de rest van het jaar niet meer. Ik heb het wel gehad met school enklas en zulks.
bij het kruisje graagquote:Op woensdag 6 september 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar teken ik voor.
Nu valt hij je dus per MSN lastig.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na 2 weken hem diverse malen via de telefoon en ter plekke geholpen te hebben begint hij het onder de knie te krijgen en hem ik hem zelfs aan MSN gekregen![]()
hij vraagt wel telkens eerst netjes of hij stoort of niet hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nu valt hij je dus per MSN lastig.
Ah, je hebt hem meteen opgevoed.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij vraagt wel telkens eerst netjes of hij stoort of niet hoor
and he takes sometimes no for an answer![]()
Het beste is een ghostje ervan maken.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar da's ook het beste. Dan kun je de boel goed in de soep laten lopen als er echt stront aan de knikker is.
Alleen als ik dan ook mag.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik voortaan thuis blijven van school? Alsjeblieft?
Werkt ook slechts zo lang de applicaties en data redelijk constant zijn..quote:Op woensdag 6 september 2006 16:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het beste is een ghostje ervan maken.
:-/quote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen, en de rest van het jaar niet meer. Ik heb het wel gehad met school enklas en zulks.
Alles werkt op een computer als alles redelijk constant is.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Werkt ook slechts zo lang de applicaties en data redelijk constant zijn..
Van mij wel. Dan mag je tegen me aan zitten en kunnen we het dan nergens over hebben? Gewoon "zijn". Geen ingewikkelde sociale lagen/hiërarchie/rangordequote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van mij wel. Dan mag je tegen me aan zitten en kunnen we het dan nergens over hebben? Gewoon "zijn". Geen ingewikkelde sociale lagen/hiërarchie/rangorde.
wel ja, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
Ja maar het is wel de bedoeling dat jullie er wat van opsteken hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van mij wel. Dan mag je tegen me aan zitten en kunnen we het dan nergens over hebben? Gewoon "zijn". Geen ingewikkelde sociale lagen/hiërarchie/rangorde.
jij hoort zulke reakties alleen te geven als het warmer is dan 30 dragenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Foei Stroekie!
Die jongen is nog maar 17!
Da's niet helemaal waar. Soms is het beter om de eindgebruiker te vervangen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alles werkt op een computer als alles redelijk constant is.
er staat toch duidelijk HET en niet MIJNquote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Foei Stroekie!
Die jongen is nog maar 17!
Maar dan gaat het vast wel goed komen met Erik.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hoort zulke reakties alleen te geven als het warmer is dan 30 dragen
en hier ging het over de overeenkomst dat Erik niet meer naar school zou gaan en we hem via Fok zouden bijspijkeren met kennis
Ik wil niks meer leren. Ik wil mensen om me heeb die onvoorwaardelijk voor me gaan, en niet onvoorwaardelijk voor elkaar gaan en misschien ooit nog eens aan Erik denken.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar het is wel de bedoeling dat jullie er wat van opsteken hoor![]()
Maar dan krijgen we geen gym hè?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel ja, hoe meer zielen hoe meer vreugd
dan doen we dat gewoon zoals bij flying doctors dat jullie thuis gewoon onderwezen worden door ons![]()
Bah, gym was een hel altijd.quote:
nee hoor geen zorgen, want ik ben zelf ook zo stijf als een houten plankquote:
Of rondjes rennen rond een koud, nat grasveld. Húúú.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor geen zorgen, want ik ben zelf ook zo stijf als een houten plank
en ik vond touwklimmen echt the horror
En het steeds maar weer als laatste gekozen worden, zelfs als zogenaamde vrienden dan mochten kiezen, die kozen eerst voor sportieve mensenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah.. Ben helemaal niet zo'n sportief type, en dan was het buiten ook nog koud enzo.
Jij wordt dan tenminste nog gekozen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het steeds maar weer als laatste gekozen worden, zelfs als zogenaamde vrienden dan mochten kiezen, die kozen eerst voor sportieve mensen.
Hoeveel jaar moet je er nog doorbrengen?quote:En ik heb dit jaar dan geen gym meer, maar toch voelt het op school vaak nog alsof je als laatste gekozen wordt.
Hm, jij vindt het ook niet echt leuk op school, merk ik. In welk jaar zit je nu?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het steeds maar weer als laatste gekozen worden, zelfs als zogenaamde vrienden dan mochten kiezen, die kozen eerst voor sportieve mensen.
En ik heb dit jaar dan geen gym meer, maar toch voelt het op school vaak nog alsof je als laatste gekozen wordt.
Ja, en iemand moet de laatste zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij wordt dan tenminste nog gekozen.
Dit is het laatste jaar, maar ik word er echt boos en verdrietig van dat ik echt het gevoel heb dat mensen (lees: "Vrienden") me liever kwijt dan rijk zijn. En dat ook wel laten weten.quote:[..]
Hoeveel jaar moet je er nog doorbrengen?
Mij wilde helemaal niemand hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en iemand moet de laatste zijn.
Mjah je hebt op een school altijd mensen die er buiten lijken te vallen.. Ik was zelf ook altijd een buitenbeentje. Maar troost je, na schooltijd kan dat allemaal beter worden, en is er minder sprake van kuddegedrag.quote:Dit is het laatste jaar, maar ik word er echt boos en verdrietig van dat ik echt het gevoel heb dat mensen (lees: "Vrienden") me liever kwijt dan rijk zijn. En dat ook wel laten weten.
nou sterkte en een dikke knuffelquote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is het laatste jaar, maar ik word er echt boos en verdrietig van dat ik echt het gevoel heb dat mensen (lees: "Vrienden") me liever kwijt dan rijk zijn. En dat ook wel laten weten.
veel plezier dan met de balletjesquote:Op woensdag 6 september 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Thnx. Het moest er allemaal gewoon even uit, en morgen (als ik een nacht goed geslapen heb) dan zal het allemaal wel wat minder erg zijn als dat het nu voelt.
Maar goed. Ik ga eten. Bij IKEA.
I hear ya.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Dit is het laatste jaar, maar ik word er echt boos en verdrietig van dat ik echt het gevoel heb dat mensen (lees: "Vrienden") me liever kwijt dan rijk zijn. En dat ook wel laten weten.
Getsie, wat rot allemaal.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Ey manquote:Op woensdag 6 september 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
Hey mannen.
Nu ja, dan moet je gewoon weg uit die omgeving. Komt wel goedquote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Kijk dat is nog eens leuk nieus om de dag te beginnenquote:Op donderdag 7 september 2006 06:02 schreef wonderer het volgende:
A-fans mogen blij zijn1400 woorden en het gaat nu WEL de goeie kant op
Truste
Proficiat!quote:Op donderdag 7 september 2006 06:11 schreef wonderer het volgende:
Het is al middernacht geweest, officieel ben ik hier ook jarig!
*kus van Brad opeis*
Er is er een jarig, hoera, hoera Dat kun je wel zien dat is zij! Dat vinden wij allen zo prettig, ja, ja En daar om zingen wij blij: Zij leve lang, hoe ra, hoera Hij leve lang, hoe ra, hoera Zij leve lang, hoe ra, hoera Zij leve lang, hoe ra! Lang zal zij leven, lang zal zij leven. Lang zal zij leven in de gloria, in de gloria, in de gloria! Hiep hiep hiep, hoeraquote:
Hier ben ik!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef Stroekie het volgende:
zo nog even wachten op Chowi en de eerste les in jullie cursus leren op afstand kan beginnen
Nou dat zullen we de komende uren nog even extra ons best doen om hier een paar leuke postings achter te latenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, bah, school. Vandaag was niet veel beter dan gisteren helaas.
Liever biologie.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay, waar beginnen we mee
een lesje maatschappijleer dan maar ?
Of Frans, zeg dat er dan ook even bij!quote:
Alsjeblieft geen fransquote:Op donderdag 7 september 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of Frans, zeg dat er dan ook even bij!
Kom op, Frans is de mooiste taal die er bestaat.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen frans. Tenzij we franse liedjes gaan luisteren
.
Ik vind frans een prachtige taal.Het ademt gewoon schoonheid, bescheidenheid, liefde en romantiek. Alleen krijg ik er belabberd les in, kan ik het enorm slecht en vind ik het leren stom.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom op, Frans is de mooiste taal die er bestaat.. En ik kan het goed.
.
Oh. Dat komt gewoon doordat je niet zo'n toffe lerares hebt als ik. Ze trekt me altijd voor, en dat is leuk.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind frans een prachtige taal.Het ademt gewoon schoonheid, bescheidenheid, liefde en romantiek. Alleen krijg ik er belabberd les in, kan ik het enorm slecht en vind ik het leren stom.
Nee dat van die bloemetjes en de bijtjes mogen jullie komend weekend gaan uitzoeken als een zelfstudie opdrachtquote:
Oh Champs Elyseequote:Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen frans. Tenzij we franse liedjes gaan luisteren
.
du painquote:Op donderdag 7 september 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom op, Frans is de mooiste taal die er bestaat.. En ik kan het goed.
.
Ik krijg nu hele foute beelden van een stokbrood met een condoom erover enzo...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
du pain
du vin
du boursin, et du durex![]()
Ik wist niet dat thuis leren zoveel werk was.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat van die bloemetjes en de bijtjes mogen jullie komend weekend gaan uitzoeken als een zelfstudie opdracht
ik zat nu meer te denken aan een korte presentatie over het al dan niet overbodig zijn van het COC of als alternatief het is een groot gemis dat www.rozerijk.nl niet meer door de publieke omroep actueel wordt bij gehouden
Mag ik het van internet afhalen?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:22 schreef wonderer het volgende:
Ik neem Nederlands wel op meMaak een verslag van "Gala"
Toch een hele verrijking hè, dat ik je dat nummer heb gestuurd.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Tout doux, tout doux, tout doucement
Toujours, tout doux, tout doucement
Comme ça
La vie c'est épatant
Comme ça
La vie je la comprends
N'allez jamais trop vite
Vous aurez tout le temps
Attention à la dynamite
Prenez garde au volcan, à ces gens énervés
Qui ne savent pas aller
Comme ça
En flânant gentiment
N'allez jamais trop vite
En aimant simplement
Pour avoir de la réussite
Soyez très très prudent
L'amour alors viendra
Se blottir dans vos bras
Comme ça
En flânant gentiment
En souriant gentiment
En flânant gentiment
Tout doucement
![]()
.
het adagium in mijn studenten tijdquote:Op donderdag 7 september 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ik het van internet afhalen?.
Tof!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het adagium in mijn studenten tijd
wie schrijft die achterblijft
wie print die wint
en wie kopieert heeft het meest geleerd![]()
Ik luister het nu. Zoals je op MSN wel kan zien.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister het dagelijks meerdere keren, vooral op momenten dat ik wel even een vrolijke noot kan gebruiken.
Ik zie het. Ik luister nu Wende Snijders met Mal de Vivre.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik luister het nu. Zoals je op MSN wel kan zien.
En daarom ben ik elk jaar een niveautje gedaald.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom duurde mijn hbo opleiding ook 5.5 jaar in plaats van 4 jaar![]()
Dat, en vanwege het vele spijbelen, trouwens.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
En daarom ben ik elk jaar een niveautje gedaald..
ja ik kon in het begin ook niet zo heel goed met lesvrijheid omgaanquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat, en vanwege het vele spijbelen, trouwens.
Huh, wat is dat voor raar Frans?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Chowi, omdat je zo goed bent in Frans, wil/kan je dit voor mij vertalen?
Want het klinkt zo heerlijk mooi in het liedje, alleen snap ik er geen hout van![]()
.
Ils ont beau vouloir nous comprendre
Ceux qui nous viennent les mains nues
Nous ne voulons plus les entendre
On ne peut pas, on n'en peut plus
Et tous seuls dans le silence
D'une nuit qui n'en finit plus
Voilà que soudain on y pense
A ceux qui n'en sont pas revenus
Is het raar Frans dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huh, wat is dat voor raar Frans?.
ik bedoelde niet de versie van Ronald Giphart.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ik het van internet afhalen?.
In het begin lijkt het wel alsof ze halve zinnen aan elkaar hebben geplakt ofzo.quote:
Hoe dan ook, de eerste twee zinnen begrijp ik niet echt, maar het laatste deel wel:quote:
Ik ook. Nachtwandelingen zijn tof.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ja fijn, het ging me ook vooral voer het stukje met nacht enzo. Ik houd van de nacht
.
*kuch*quote:Op donderdag 7 september 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk eht ook en het voelt fijn.
[avontuurlijke mode aanzet]quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:19 schreef Roosjedoosje het volgende:
ja nogal
Nou ja, je ziet wel hoe het met een echte avonturier zoals Steve afloopt, die blijft avonturier tot het eindquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:46 schreef Roosjedoosje het volgende:
nou nou nou, je klinkt echt als een avonturier zeg!
Wat zal je allemaal wel niet te wachten staan in de grote boze buiten wereld die Orange Pekoe heet?
Dan krijgt meneer Howard het nog druk om lovende speeches te (laten) schrijven om het volk toe te sprekenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:00 schreef Roosjedoosje het volgende:
Er is zojuis nog één van Australie's grote namen gestorven in het harnas
(ik kende hem niet, maar was een autocoureur blijkbaar)
Ik kan het natuurlijk verschikkelijk abuis hebben, maar John Howard is toch de president/premier daar down under ?quote:
Soortevan sinaasappelthee, alleen niet geparfumeerd, zeg maar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Stroekie het volgende:
Vinden jullie het heel erg onbeleeft van mij dat ik eerst wacht op een nadere omschrijving van Orange Pekoe voordat ik mij aan een kopje daarvan waag ?
Dat zou ik dus niet weten hèquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk verschikkelijk abuis hebben, maar John Howard is toch de president/premier daar down under ?
Oeps, nu voel ik mij dus weer een ontzettende analfatheetquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Soortevan sinaasappelthee, alleen niet geparfumeerd, zeg maar.
Sorry voor de late reactie. School enzo, jeweets.quote:
Meer...quote:Orange Pekoe is a classification of black tea based upon the origin of the leaf. To be classified as pekoe, the tea must be composed purely of the new flushes - a flush being the flower bud plucked with two youngest leaves. (Any other leaves produce teas of lower quality.)
Ik heb daar ooit een pakje van aan mijn moeder cadeau gedaan, ze vond het heerlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:30 schreef Chowi het volgende:
Wie slaat thee nou af? En het is nog wel keilekkere, Orange Pekoe!.
Oeh, goed idee, ik moet binnen kort ook maar eens de lokale toffe CD-winkel binnenstappen. CD's zijn tof. Ik heb bedacht dat ik later mijn WC wil behangen met CD-hoesjes.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een pakje van aan mijn moeder cadeau gedaan, ze vond het heerlijk.
Én ik heb vandaag legaal een CD gekocht in de CD-winkel! Wende Snijders - Quand tu dors. Die CD wilde ik al een tijdje.
Wat gaafquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
De CD Lateralus van Tool heeft zó'n mooi hoesje. Er binnen in zit een boekje met transparante pagina's. Op elke pagina is een soort van "laag" getekend zodat het één geheel wordt als je het boekje dicht doet. Zo ziet 'ie eruit.
[afbeelding]
I thought so myself.quote:
Arvo Pärt!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:31 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Dit is het hoesje van een van mijn favoriete cd's:
[afbeelding]
(en daar zit de filosofie achter dat de geest de prisma is)
Dat is waar. Tool maakt kutmuziek.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:28 schreef wonderer het volgende:
Blijkbaar moeten ze wel de CD mooier maken, anders koopt niemand ze
PEBKACquote:Op woensdag 6 september 2006 16:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar. Soms is het beter om de eindgebruiker te vervangen.
quote:
Erik heeft smaak!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:35 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
![]()
![]()
Da's nu vrouw 2 die smaak heeft. Waar blijven die homo's nu?
Erik is idd. veelbelovendquote:
Vertel, Vertel wat staat er op?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dit is het hoesje van een van mijn favoriete cd's:
[afbeelding]
En daar zit de filosofie achter dat de geest de prisma is.
*mooi* *stil*quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vertel, Vertel wat staat er op?
Niet te snel we schrijven mee!
Is het *mooi* *stil*
of *headbang* ?
Okayquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*mooi* *stil*
Maar met een ongelofelijke intensiteit dat niet in dergelijke termen valt uit te drukken.
Ja dat jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ASS als in ASperger Syndrome? Yup.
de stomme kutquote:
Ja volgens mij is ze bij het inpakken vergeten om jouw in de koffer erbij te stoppenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de stomme kut
ik ga even met mn zoo tycoon spelen
In wezen allebei even erg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:01 schreef wonderer het volgende:
En wat vond je erger?
Yeah. Stomme maatschappijquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
In wezen allebei even erg.
Niet erg om het te zijn an sich, maar hoe de maatschappij er onderbewust mee omgaat.
Nu ja, het heeft wat uitleg nodig, maar ik sta eigenlijk al een half uur op het punt van vertrekken.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Erik is idd. veelbelovend
Hij moet alleen nog wijs worden, en er moet een beetje pit in z'n donder, maar dat zal zeker wel komen
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Vanitasvanitatumetomniava heeft wel gelijk![]()
Met aardige dingen zeggen. Ik kan er niet altijd even goed mee omgaanquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met aardige dingen zeggen. Ik kan er niet altijd even goed mee omgaan.
Er staat veelbelovend, dus de geeft hoop voor de toekomst maar geeft dus niet de huidige situatie weerquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Erik is idd. veelbelovend
Hij moet alleen nog wijs worden, en er moet een beetje pit in z'n donder, maar dat zal zeker wel komen
hij komt nogal eens bij nacht en ontij hier voorbij hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:06 schreef Sitethief het volgende:
Dus vanitasvanitatumetomniava is weeken vieren ?![]()
Nou ja geroepen is een groot woordquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Werd ik geroepen?
kijk eens in de L van de openings postquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef cripplecrow het volgende:
toch ben ik wel benieuw welke meisjes hier nou echt lesbeau zijn.
vertel het me
Nee, dat snap ik, maar mijn email adres bevat mijn naam, en ik wil niet dat die op 'straat' komt te liggen, omdat ik 'm voor zakelijke doeleinden gebruik en het is nu nog redelijk spamvrij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:42 schreef Sitethief het volgende:Begrijpelijk
Ik eet je iig niet op
En ik ben geen enge stalker
Iig je moet het zelf weten
Die hoef je van mij niet te gebruiken hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nee, dat snap ik, maar mijn email adres bevat mijn naam, en ik wil niet dat die op 'straat' komt te liggen, omdat ik 'm voor zakelijke doeleinden gebruik en het is nu nog redelijk spamvrij.
Ja, de 'lesbische homofielen' zijn een [HOMO] een beetje ontsnapt, zeg maar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef Sitethief het volgende:
Er zitten hier meer mannen dan vrouwen krijg ik de indruk
je kunt Vanitasvanitatumetomniava, Erik en mij inderdaad wel als een soort van meubilair zien hierquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef Sitethief het volgende:
Er zitten hier meer mannen dan vrouwen krijg ik de indruk
Leg uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, de 'lesbische homofielen' zijn een [HOMO] een beetje ontsnapt, zeg maar.
Ok. Maar dan moet ik een nieuw e-mail adres aanmaken. Maar dat doen we een andere dag, want deze heer is daar nu wat te moe voorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:50 schreef Sitethief het volgende:
Die hoef je van mij niet te gebruiken hoor
Dat heb ik ten eerste al nooit van mezelf gezegd, dus ik denk dat je daar prima van uit kan gaanquote:
biertje lukt nog wel ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ok. Maar dan moet ik een nieuw e-mail adres aanmaken. Maar dat doen we een andere dag, want deze heer is daar nu wat te moe voor
Meubilairquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kunt Vanitasvanitatumetomniava, Erik en mij inderdaad wel als een soort van meubilair zien hier
maar normaal gesproken zijn er best wel een aantal ladiez actief hoor
en als je terugleest in deze post dan zie je zo ook wel
Maar de grote kracht achter deze, en vele andere reeksen, NanKing is nu met vakantie
Ik ben geheel sober; vandaag heb ik enkel water en koffie gedronken, zoals normaal.quote:
Okay, ach ik heb 0,0 ervaring met welk geslacht dan ook, en dan schijn je automatisch hetero te zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat heb ik ten eerste al nooit van mezelf gezegd, dus ik denk dat je daar prima van uit kan gaan
ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar ik heb nog wel steeds stille hoop dat dit topic in de toekomst ook volledig zonder onze inbreng gaat lopen. Niet dat het hier niet leuk is om te posten of zo. Maar gewoon dat er zoveel roze meisjes hier willen en komen postenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Meubilair, weet je dat ik serieus mensen beldigt heb door ze meubilair te noemen
![]()
Die snapte niet helemaal wat ik bedoelde......
Maar goed, meubilair is hard nodigAnders ziet het er zo kaal en leeg uit
Nu ja, als je dat onbewogen zegt kan dat ook behoorlijk beledigend overkomen :-Squote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Meubilair, weet je dat ik serieus mensen beldigt heb door ze meubilair te noemen
![]()
Die snapte niet helemaal wat ik bedoelde......
Ja ik kan me wel even laten ombouwen speciaal voor dit topic, maar das ook weer watquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar ik heb nog wel steeds stille hoop dat dit topic in de toekomst ook volledig zonder onze inbreng gaat lopen. Niet dat het hier niet leuk is om te posten of zo. Maar gewoon dat er zoveel roze meisjes hier willen en komen posten
Het HOMO topic reeks draait zo al ruim 4 jaar
En dan kijk ik mensen niet in de ogen :|quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, als je dat onbewogen zegt kan dat ook behoorlijk beledigend overkomen :-S
Dat heeft mij nooit kunnen weerhouden pikante dingen te schrijven (vandaar ook dat anonimiteit wenselijk is), daar kan Stroekie je wel meer over vertellenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Okay, ach ik heb 0,0 ervaring met welk geslacht dan ook, en dan schijn je automatisch hetero te zijn![]()
Maar daarrom dat msn gedoe, er lezen hier meer mensen
Ik heb nu ook pas het eerste biertje uit de koelkast gehaaldquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben geheel sober; vandaag heb ik enkel water en koffie gedronken, zoals normaal.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En dan kijk ik mensen niet in de ogen :|
Je weet hoe dat gaat
ja en de personen die daar het onderspit dreigen te delven hebben nu een goed heenkomen gevonden hierquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stelletje relnichten daar in [HOMO]![]()
Nou ja iedereen weet wie er achter Sitethief zitquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat heeft mij nooit kunnen weerhouden pikante dingen te schrijven (vandaar ook dat anonimiteit wenselijk is), daar kan Stroekie je wel meer over vertellen
Ik heb nul komma nop aan bier in huisquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb nu ook pas het eerste biertje uit de koelkast gehaald
speciaal voor mij gebrouwen in denemarken door een vriend van me
http://fuskerbryg.dk/index.php?ID=2&nummer=33
niet doen, gewoon jezelf blijvenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja ik kan me wel even laten ombouwen speciaal voor dit topic, maar das ook weer wat![]()
Hm, link doet 't niet :Squote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou ja iedereen weet wie er achter Sitethief zitIk bedoel de website www.sitethief.nl staat op mijn irl geregistreerd
Das bij jouw dan weer anders![]()
Nou kan ik wel een kloontje activeren maar das ook flauw.......
potdomme, en ik maar denken dat je DAT vergeten wasquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat heeft mij nooit kunnen weerhouden pikante dingen te schrijven (vandaar ook dat anonimiteit wenselijk is), daar kan Stroekie je wel meer over vertellen
Ik he ooit eens in een heel ver verleden een blauwe maandag "meegerelt" met wat lui uit die hoekquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en de personen die daar het onderspit dreigen te delven hebben nu een goed heenkomen gevonden hier![]()
Nee dat was ik niet vergeten, maar je moet mijn tekst wel letterlijk lezen, Stroekie, en dan begrijp je dat het over MIJN teksten/proza gaatquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
potdomme, en ik maar denken dat je DAT vergeten was![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, link doet 't niet :S
"geeft 4 flesjes Palm aan"quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb nul komma nop aan bier in huis
Heyquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"geeft 4 flesjes Palm aan"
dat moet toch wel genoeg zijn totdat morgen de supermarkt open is ?
da's geheel afhankelijk van de weergesteldheidquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet vergeten, maar je moet mijn tekst wel letterlijk lezen, Stroekie, en dan begrijp je dat het over MIJN teksten/proza gaat
Kan domeinregistratie niet al vanaf 4 euro per jaar, (met een beetje upload snelheid bij je internetabonnement en apache server moet dat prima te doen zijn - tegenwoordig doen geloof ik wel de meeste providers aan vaste ip-adressen)quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]wat wil je voor 24 pleuro per jaar
Ja ik had niet gehoord dat jij ook bierloos was, sorryquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey![]()
Ach heb nog Glenfiddich staan![]()
Ik begrijp dat je twijfelt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik he ooit eens in een heel ver verleden een blauwe maandag "meegerelt" met wat lui uit die hoek
dat eindigde hier: FF serieus Dave deeltje II
Valt me steeds meer op dat mensen met Asperger over het algemeen veel begaafder zijn met taal dan al het andere binnen het spectrum.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet vergeten, maar je moet mijn tekst wel letterlijk lezen, Stroekie, en dan begrijp je dat het over MIJN teksten/proza gaat
Ja maar er zit een hele webserver achterquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kan domeinregistratie niet al vanaf 4 euro per jaar, (met een beetje upload snelheid bij je internetabonnement en apache server moet dat prima te doen zijn - tegenwoordig doen geloof ik wel de meeste providers aan vaste ip-adressen)
En dat is al weer 4 jaar geledenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je twijfelt.
kijk eens bij www.gandi.netquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]wat wil je voor 24 pleuro per jaar
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Valt me steeds meer op dat mensen met Asperger over het algemeen veel begaafder zijn
Dank voor de linksquote:
Ik heb niet alles gelezen, hoor, dus ik weet niet precies waar 't over gaat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En dat is al weer 4 jaar geleden![]()
Maar daar wil ik het hier liever niet over hebben
12quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk eens bij www.gandi.net
is iets van 10 euro per jaar of zo
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, hoor, dus ik weet niet precies waar 't over gaat.
php en mysql zijn allemaal gratis, met een beetje goede linux distributie kun je vrij snel iets heel moois maken, als je het geduld hebt om een beetje in de stof te verdiepen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja maar er zit een hele webserver achter300 mb met php/{my}ql de hele mik mak
En dat inclusief domeinnaam
Vond het best goedkoop
*KUCH*quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Toen was er ook nog niks over Asperger bekend bij ons hiero.....Domme GGZ in Winshoten.......................
Ja, ik doe dan wel ICT maar ik ben lui op zijn tijdquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
php en mysql zijn allemaal gratis, met een beetje goede linux distributie kun je vrij snel iets heel moois maken, als je het geduld hebt om een beetje in de stof te verdiepen.
(mysql is iig heel fijn)
Jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*KUCH*
Schreef je daar Winschoten?
Ik mag dan op gewicht zijn, snelheid heb ik welquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk eens bij www.gandi.net
is iets van 10 euro per jaar of zo
edit: okay achterhaalde info, ik had je laatste post nog niet gezien![]()
ja en bij mij is de aftakeling reeds lang geleden ingezet, dus opa is niet meer 1 van de snelstequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik mag dan op gewicht zijn, snelheid heb ik wel
Ik ook,quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, ik doe dan wel ICT maar ik ben lui op zijn tijd
Ach, vind de geest belangrijker om eerlijk te zijn:)quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en bij mij is de aftakeling reeds lang geleden ingezet, dus opa is niet meer 1 van de snelste![]()
Gezellig daar.quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ook,, maar af en toe geef ik mezelf een goede schop onder de kont zodat ik verder kom met wat ik wil
ja die probeer ik nog wel dagelijks scherp te houdenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ach, vind de geest belangrijker om eerlijk te zijn:)
Ze hebben mij daar uitgebreid getest, en dan "vergeten" ons te vertellen wat het is en mij Ritalin voorgeschreven......................................quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Gezellig daar.
(nu ja, ik woonde in een ander Gronings gehucht, maar ik woon sinds een paar jaartjes op mezelf in Groningen - ik heb het weten te ontvluchten :-) )
In je fotowboek zie je er anders heulemaal nie slechtuitquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die probeer ik nog wel dagelijks scherp te houden
en voor zover ik dat over mezelf kan oordelen lukt dat nog aardig![]()
maar wellicht dat anderen dat dan weer tegenspreken
ik ben een leek op dat gebied, maar Ritalin is toch vooral bedoelt voor ADHD patienten ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ze hebben mij daar uitgebreid getest, en dan "vergeten" ons te vertellen wat het is en mij Ritalin geven......................................
Ja, en 't zou eenvoudig geschaard kunnen worden onder de term 'harddrug'quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben een leek op dat gebied, maar Ritalin is toch vooral bedoelt voor ADHD patienten ?
Ja, heb ook domweg geweigerd om het te nemen..................Het zou moeten helpen met concentreren.......................quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben een leek op dat gebied, maar Ritalin is toch vooral bedoelt voor ADHD patienten ?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en 't zou eenvoudig geschaard kunnen worden onder de term 'harddrug'
Oeh, euhm, ja .......quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
In je fotowboek zie je er anders heulemaal nie slechtuit
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh, euhm, ja .......
dank je wel![]()
Ze zouden die kwakzalvers eens de film "Requiem for a Dream" moeten laten zien; dan zullen ze begrijpen hoe voorzichtig je met zulke stoffen moet omgaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]![]()
die paar die ik binnen heb gehad![]()
![]()
Je doet veel buitenactiviteiten, veel reizen, veel bezig met interesante dingenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh, euhm, ja .......
dank je wel![]()
Oe nooit gezien, ziet er zeer interessant uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ze zouden die kwakzalvers eens de film "Requiem for a Dream" moeten laten zien; dan zullen ze begrijpen hoe voorzichtig je met zulke stoffen moet omgaan.
Ja het is al goed hoorquote:
He jij ook al rood???quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja het is al goed hoor
straks denkt iedereen dat ik het nieuwe reclame symbool van de Osse SP ben geworden als wandelende tomaat, maar dan is dat een permanente bloosmode![]()
![]()
Je weet toch dat ik communistsocialist benquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja het is al goed hoor
straks denkt iedereen dat ik het nieuwe reclame symbool van de Osse SP ben geworden als wandelende tomaat, maar dan is dat een permanente bloosmode![]()
![]()
Volgens mij staat dat alleen maar cutequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja het is al goed hoor
![]()
Nou dat is ook voor mij wel een leerproces geweest hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je doet veel buitenactiviteiten, veel reizen, veel bezig met interesante dingen![]()
![]()
Petje af, ik kan dat alles niet zonder meer
Je weet toch dat Jan Marijnissen hier in het dorp woont, en wij hier in Oss het levende bewijs zijn dat de SP al jarenlang hier heer en meester is met een absolute meerderheid in de gemeenteraadquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik communistsocialist ben
Wel, iig ik wel, ik kan niet in het hart van Stroekie zien, maar ik dacht te vernemen dat hij dat ook was.quote:
haartjes waren vroeger echt rood, nu meer bruin rossigquote:
Ik neem aan dat je homo bent ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat is ook voor mij wel een leerproces geweest hoor
ik heb een heel groot deel van mijn tiener en twintiger jaren ook vaak aansluiting gezocht bij een groep, en me geconfermeerd aan die groep om mezelf geaccepteerd te voelen. Maar met het ouder worden toch steeds meer geleerd dat ikzelf de directeur ben van de BV Stroek en als ik dingen wil veranderen daar dan zelf aktie op moet ondernemen. en niet thuis moet blijven zitten wachten op de bank voor de tv
ja tomaatjes zijn lekker, vooral die kleine bakjes met cherrytomaatjes zijn onweerstaanbaar voor mijquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat alleen maar cute![]()
![]()
![]()
En tomaten zijn lekker![]()
Nou nee ik sta niet achter alle standpunten van de SP, al voeren ze als een van de weinige partijen wel een ECHTE oppositiequote:
Geroosterd broodje met marmite, tomaat en gebakken eiquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja tomaatjes zijn lekker, vooral die kleine bakjes met cherrytomaatjes zijn onweerstaanbaar voor mij
Eh, ik heb nog een poster van het manifest van Karl Marx.....quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef Sitethief het volgende:
Bij mij hangt "NU SP" aan het raam
mijn hart klopt wel linksquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wel, iig ik wel, ik kan niet in het hart van Stroekie zien, maar ik dacht te vernemen dat hij dat ook was.
Moet je eens langs komen...... Wat ik allemaal met tomaten kan (koken dan hé)quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja tomaatjes zijn lekker, vooral die kleine bakjes met cherrytomaatjes zijn onweerstaanbaar voor mij
Ik ook lang niet alle standpunten hoor, maar ben wel actief binnen de lokale afdeling, het is tenslotte de partij die ik het het best bij mij vind passenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou nee ik sta niet achter alle standpunten van de SP, al voeren ze als een van de weinige partijen wel een ECHTE oppositie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |