Van mij wel. Dan mag je tegen me aan zitten en kunnen we het dan nergens over hebben? Gewoon "zijn". Geen ingewikkelde sociale lagen/hiėrarchie/rangordequote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van mij wel. Dan mag je tegen me aan zitten en kunnen we het dan nergens over hebben? Gewoon "zijn". Geen ingewikkelde sociale lagen/hiėrarchie/rangorde.
wel ja, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
Ja maar het is wel de bedoeling dat jullie er wat van opsteken hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van mij wel. Dan mag je tegen me aan zitten en kunnen we het dan nergens over hebben? Gewoon "zijn". Geen ingewikkelde sociale lagen/hiėrarchie/rangorde.
jij hoort zulke reakties alleen te geven als het warmer is dan 30 dragenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Foei Stroekie!
Die jongen is nog maar 17!
Da's niet helemaal waar. Soms is het beter om de eindgebruiker te vervangen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alles werkt op een computer als alles redelijk constant is.
er staat toch duidelijk HET en niet MIJNquote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Foei Stroekie!
Die jongen is nog maar 17!
Maar dan gaat het vast wel goed komen met Erik.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hoort zulke reakties alleen te geven als het warmer is dan 30 dragen
en hier ging het over de overeenkomst dat Erik niet meer naar school zou gaan en we hem via Fok zouden bijspijkeren met kennis
Ik wil niks meer leren. Ik wil mensen om me heeb die onvoorwaardelijk voor me gaan, en niet onvoorwaardelijk voor elkaar gaan en misschien ooit nog eens aan Erik denken.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar het is wel de bedoeling dat jullie er wat van opsteken hoor![]()
Maar dan krijgen we geen gym hč?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel ja, hoe meer zielen hoe meer vreugd
dan doen we dat gewoon zoals bij flying doctors dat jullie thuis gewoon onderwezen worden door ons![]()
Bah, gym was een hel altijd.quote:
nee hoor geen zorgen, want ik ben zelf ook zo stijf als een houten plankquote:
Of rondjes rennen rond een koud, nat grasveld. Hśśś.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor geen zorgen, want ik ben zelf ook zo stijf als een houten plank
en ik vond touwklimmen echt the horror
En het steeds maar weer als laatste gekozen worden, zelfs als zogenaamde vrienden dan mochten kiezen, die kozen eerst voor sportieve mensenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah.. Ben helemaal niet zo'n sportief type, en dan was het buiten ook nog koud enzo.
Jij wordt dan tenminste nog gekozen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het steeds maar weer als laatste gekozen worden, zelfs als zogenaamde vrienden dan mochten kiezen, die kozen eerst voor sportieve mensen.
Hoeveel jaar moet je er nog doorbrengen?quote:En ik heb dit jaar dan geen gym meer, maar toch voelt het op school vaak nog alsof je als laatste gekozen wordt.
Hm, jij vindt het ook niet echt leuk op school, merk ik. In welk jaar zit je nu?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het steeds maar weer als laatste gekozen worden, zelfs als zogenaamde vrienden dan mochten kiezen, die kozen eerst voor sportieve mensen.
En ik heb dit jaar dan geen gym meer, maar toch voelt het op school vaak nog alsof je als laatste gekozen wordt.
Ja, en iemand moet de laatste zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij wordt dan tenminste nog gekozen.
Dit is het laatste jaar, maar ik word er echt boos en verdrietig van dat ik echt het gevoel heb dat mensen (lees: "Vrienden") me liever kwijt dan rijk zijn. En dat ook wel laten weten.quote:[..]
Hoeveel jaar moet je er nog doorbrengen?
Mij wilde helemaal niemand hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en iemand moet de laatste zijn.
Mjah je hebt op een school altijd mensen die er buiten lijken te vallen.. Ik was zelf ook altijd een buitenbeentje. Maar troost je, na schooltijd kan dat allemaal beter worden, en is er minder sprake van kuddegedrag.quote:Dit is het laatste jaar, maar ik word er echt boos en verdrietig van dat ik echt het gevoel heb dat mensen (lees: "Vrienden") me liever kwijt dan rijk zijn. En dat ook wel laten weten.
nou sterkte en een dikke knuffelquote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is het laatste jaar, maar ik word er echt boos en verdrietig van dat ik echt het gevoel heb dat mensen (lees: "Vrienden") me liever kwijt dan rijk zijn. En dat ook wel laten weten.
veel plezier dan met de balletjesquote:Op woensdag 6 september 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Thnx. Het moest er allemaal gewoon even uit, en morgen (als ik een nacht goed geslapen heb) dan zal het allemaal wel wat minder erg zijn als dat het nu voelt.
Maar goed. Ik ga eten. Bij IKEA.
I hear ya.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Dit is het laatste jaar, maar ik word er echt boos en verdrietig van dat ik echt het gevoel heb dat mensen (lees: "Vrienden") me liever kwijt dan rijk zijn. En dat ook wel laten weten.
Getsie, wat rot allemaal.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Ey manquote:Op woensdag 6 september 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
Hey mannen.
Nu ja, dan moet je gewoon weg uit die omgeving. Komt wel goedquote:Op woensdag 6 september 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Kijk dat is nog eens leuk nieus om de dag te beginnenquote:Op donderdag 7 september 2006 06:02 schreef wonderer het volgende:
A-fans mogen blij zijn1400 woorden en het gaat nu WEL de goeie kant op
Truste
Proficiat!quote:Op donderdag 7 september 2006 06:11 schreef wonderer het volgende:
Het is al middernacht geweest, officieel ben ik hier ook jarig!
*kus van Brad opeis*
Er is er een jarig, hoera, hoera Dat kun je wel zien dat is zij! Dat vinden wij allen zo prettig, ja, ja En daar om zingen wij blij: Zij leve lang, hoe ra, hoera Hij leve lang, hoe ra, hoera Zij leve lang, hoe ra, hoera Zij leve lang, hoe ra! Lang zal zij leven, lang zal zij leven. Lang zal zij leven in de gloria, in de gloria, in de gloria! Hiep hiep hiep, hoeraquote:
Hier ben ik!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef Stroekie het volgende:
zo nog even wachten op Chowi en de eerste les in jullie cursus leren op afstand kan beginnen
Nou dat zullen we de komende uren nog even extra ons best doen om hier een paar leuke postings achter te latenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, bah, school. Vandaag was niet veel beter dan gisteren helaas.
Liever biologie.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay, waar beginnen we mee
een lesje maatschappijleer dan maar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |