Of Frans, zeg dat er dan ook even bij!quote:
Alsjeblieft geen fransquote:Op donderdag 7 september 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of Frans, zeg dat er dan ook even bij!
Kom op, Frans is de mooiste taal die er bestaat.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen frans. Tenzij we franse liedjes gaan luisteren
.
Ik vind frans een prachtige taal.Het ademt gewoon schoonheid, bescheidenheid, liefde en romantiek. Alleen krijg ik er belabberd les in, kan ik het enorm slecht en vind ik het leren stom.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom op, Frans is de mooiste taal die er bestaat.. En ik kan het goed.
.
Oh. Dat komt gewoon doordat je niet zo'n toffe lerares hebt als ik. Ze trekt me altijd voor, en dat is leuk.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind frans een prachtige taal.Het ademt gewoon schoonheid, bescheidenheid, liefde en romantiek. Alleen krijg ik er belabberd les in, kan ik het enorm slecht en vind ik het leren stom.
Nee dat van die bloemetjes en de bijtjes mogen jullie komend weekend gaan uitzoeken als een zelfstudie opdrachtquote:
Oh Champs Elyseequote:Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen frans. Tenzij we franse liedjes gaan luisteren
.
du painquote:Op donderdag 7 september 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom op, Frans is de mooiste taal die er bestaat.. En ik kan het goed.
.
Ik krijg nu hele foute beelden van een stokbrood met een condoom erover enzo...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
du pain
du vin
du boursin, et du durex![]()
Ik wist niet dat thuis leren zoveel werk was.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat van die bloemetjes en de bijtjes mogen jullie komend weekend gaan uitzoeken als een zelfstudie opdracht
ik zat nu meer te denken aan een korte presentatie over het al dan niet overbodig zijn van het COC of als alternatief het is een groot gemis dat www.rozerijk.nl niet meer door de publieke omroep actueel wordt bij gehouden
Mag ik het van internet afhalen?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:22 schreef wonderer het volgende:
Ik neem Nederlands wel op meMaak een verslag van "Gala"
Toch een hele verrijking hè, dat ik je dat nummer heb gestuurd.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Tout doux, tout doux, tout doucement
Toujours, tout doux, tout doucement
Comme ça
La vie c'est épatant
Comme ça
La vie je la comprends
N'allez jamais trop vite
Vous aurez tout le temps
Attention à la dynamite
Prenez garde au volcan, à ces gens énervés
Qui ne savent pas aller
Comme ça
En flânant gentiment
N'allez jamais trop vite
En aimant simplement
Pour avoir de la réussite
Soyez très très prudent
L'amour alors viendra
Se blottir dans vos bras
Comme ça
En flânant gentiment
En souriant gentiment
En flânant gentiment
Tout doucement
![]()
.
het adagium in mijn studenten tijdquote:Op donderdag 7 september 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ik het van internet afhalen?.
Tof!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het adagium in mijn studenten tijd
wie schrijft die achterblijft
wie print die wint
en wie kopieert heeft het meest geleerd![]()
Ik luister het nu. Zoals je op MSN wel kan zien.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister het dagelijks meerdere keren, vooral op momenten dat ik wel even een vrolijke noot kan gebruiken.
Ik zie het. Ik luister nu Wende Snijders met Mal de Vivre.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik luister het nu. Zoals je op MSN wel kan zien.
En daarom ben ik elk jaar een niveautje gedaald.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom duurde mijn hbo opleiding ook 5.5 jaar in plaats van 4 jaar![]()
Dat, en vanwege het vele spijbelen, trouwens.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
En daarom ben ik elk jaar een niveautje gedaald..
ja ik kon in het begin ook niet zo heel goed met lesvrijheid omgaanquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat, en vanwege het vele spijbelen, trouwens.
Huh, wat is dat voor raar Frans?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Chowi, omdat je zo goed bent in Frans, wil/kan je dit voor mij vertalen?
Want het klinkt zo heerlijk mooi in het liedje, alleen snap ik er geen hout van![]()
.
Ils ont beau vouloir nous comprendre
Ceux qui nous viennent les mains nues
Nous ne voulons plus les entendre
On ne peut pas, on n'en peut plus
Et tous seuls dans le silence
D'une nuit qui n'en finit plus
Voilà que soudain on y pense
A ceux qui n'en sont pas revenus
Is het raar Frans dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huh, wat is dat voor raar Frans?.
ik bedoelde niet de versie van Ronald Giphart.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ik het van internet afhalen?.
In het begin lijkt het wel alsof ze halve zinnen aan elkaar hebben geplakt ofzo.quote:
Hoe dan ook, de eerste twee zinnen begrijp ik niet echt, maar het laatste deel wel:quote:
Ik ook. Nachtwandelingen zijn tof.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ja fijn, het ging me ook vooral voer het stukje met nacht enzo. Ik houd van de nacht
.
*kuch*quote:Op donderdag 7 september 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk eht ook en het voelt fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |