5/6 uur tijdverschil is niet eens zo belachelijk veelquote:Op zondag 11 maart 2007 16:39 schreef wonderer het volgende:
Zomertijd! Nu hebben we maar vijf uur verschil. Tot Nederland ook zomertijd invoert natuurlijk.
Goed te doen inderdaad. Ik had ook vrienden aan de westkust, dan wordt het toch lastig contact houden (9 uur).quote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
5/6 uur tijdverschil is niet eens zo belachelijk veel
maar het is daar al zomertijd en 1 graden boven nul? brrrrrrrr
Een goede vriend van ons zit op het moment in Orange County, het is daar 9 uur eerder dan hier. Fijn is anders, maar als ik om een uurtje of 21.00 de telefoon pak, dan is het bij hem net middag. Gelukkig komt hij in mei terugquote:Op maandag 12 maart 2007 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed te doen inderdaad. Ik had ook vrienden aan de westkust, dan wordt het toch lastig contact houden (9 uur).
Normaal is zes uur verschil.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, ik zit echt al de hele dag te denken. Hoe kan het zijn dat het nu 5 uur verschil is, terwijl het normaal 7 uur verschil is?
Huh? Maar heb ik het dan altijd fout gedacht:?...quote:
Hier klopt iets niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef wonderer het volgende:
Ik was gister aangeschoten
Echt erg, Jim Beam met coke of seven up is hartstikke lekker. Straks word ik nog een alcoholist
*rolleyes* cola dus.quote:
Ah, gelukkig.quote:
En hoe lang zit je daar nu?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
Ik veramerikaniseer
Brad zei al dat ik Nederlands praat met een accent
Nog niet eens een jaarquote:
Dat gaat rap met je dan.quote:
*LOL*quote:
In Nederland is gewoon fysiek geen ruimte voor aparte ghetto's enzo. Hier wel, ruimte zat. Dat is het grootste verschil.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan hier maar klagen dat allochtonen zich te veel groeperen.
My point exactly.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan hier maar klagen dat allochtonen zich te veel groeperen.
Hah, dat wil ik je nog wel eens horen zeggen als je in je uppie in een vreemd land met vreemde gebruiken en een vreemde taal zit.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
My point exactly.
Ik vind zowiezo dat als je gaat emigreren, je je ook voor de volle honderd procent moet inzetten. En dus niet koste wat het kost alle Nederlanders op blijven zoeken, maar gewoon met de autochtonen meedoen.
Ja, zo'n bobbel schild heb ik ookquote:
Ja, maar dat weet je toch als je gaat emigreren? Ander land, andere taal, andere gebruiken, dat hoort er nu eenmaal bij.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hah, dat wil ik je nog wel eens horen zeggen als je in je uppie in een vreemd land met vreemde gebruiken en een vreemde taal zit.
Ik kan me daar zo aan irriteren he, van die tv programma's dat zo'n familie dan gaat verhuizen naar Verweggistan, en dan de taal niet eens beheersen, zelfs niet een beetje ! En dan gaan lopen klagen dat de bevolking zo afstandelijk en gesloten isquote:Op maandag 12 maart 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je toch als je gaat emigreren? Ander land, andere taal, andere gebruiken, dat hoort er nu eenmaal bij.
Oh, ik dacht dat je "met mate" ook veroordeelde. Neem me niet kwalijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je toch als je gaat emigreren? Ander land, andere taal, andere gebruiken, dat hoort er nu eenmaal bij.
Ik zeg niet dat er iets mis is met "soortgenoten" opzoeken. Stukje nostalgie en zo, daar kan ik best inkomen. Maar met mate. Niet alleen maar.
Volgens mij is 't meer een kwestie van oefenen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
Ouderen leren wel moeilijker en zijn meer vastgeroest in hun gewoonten natuurlijk.
Ach, zij hebben er meer last van dan het land zelf, toch? 't Is een groot land met veel ruimte, niet Nederland.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
Als je vastgeroest bent moet je niet gaan emigreren.
Ja, sorry, ik heb nu eenmaal graag het laatste woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |