Okayquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:45 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al uit. Ik heb mijn msn eigenlijk alleen om te communiceren met m'n zus, en eventuele 'zakelijke' doeleinden. Ik vindt 't eigenlijk niet zo'n prettig programma.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:54 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Oh? Ik dacht da'k mijn pm al aangezet had?Hoe doe je dat anders?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:56 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik krijg gewoon een lege inbox voor m'n neus, hoor.
Ik weet al welk vinkje jij miste, het vinkje "Berichten van iedereen kunnen ontvangen"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:58 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Oh, wacht even, ik heb 't al.
Done.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:09 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Jah,
Nu ja, ik ga naar m'n bedje, 'k zit te knikkebollen
Aha, ik koop het boek welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:11 schreef wonderer het volgende:
Nee, en dat gaat ook niet gebeuren.
Je hebt er iig al een verkochtquote:
das nog steeds lekker vind ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:33 schreef wonderer het volgende:
Ja, je dacht toch niet dat ik de volle mep kreeg, he? 5%-10% max.
maak er maar 2 vanquote:
Moet je hier eens over schoenen beginngen, moet je zien hoe hard het dan gaatquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
er is hier meer te doen dan bij de homo's, kun je na gaan
Zelfs dat dus niet deze keer. Maar ik herken het wel ja. En je er dan ook echt bewust van zijn dat je er op zo'n moment aan denkt dat je er niks mee kunt, en dat je het straks dan wel weer zult vergeten. Om dat dus ook te doen... :Squote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
YeahIk denk er wel aan maar op de momenten dat ik er niks mee kan, onder de douche of zo.
Hoi Liefie.
eej wat grappig, mijn moeder en zus hebben bij dit orkest gespeeld (heeeeel lang geleden).quote:Op zondag 11 maart 2007 09:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Môgge. Ik ga vandaag hierheen:
http://kempischorkest.dse.nl/agenda.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |