quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
En nu ga ik ontbijten, en NIET met pizza deze keer
Volkorenbroodje ham/kaasquote:
ja, maar als ontbijt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volkorenbroodje ham/kaas
Maar we hadden van maandag nog bijna anderhalve pizza over en da's zonde om te laten verpieteren.
Ach, je kunt het hebben. En als je maag het verdraagt zo vroeg op de dag, waarom niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
Ja,de verleiding was te groot. Als je de koelkast opendoet en twee domino-dozen staren je aan, dan pak je niet zo snel meer de vetvrije kaas en magere ham
Het is gewoon zo raar;14 jaar lang heeft het zo logisch geleken. En vorig jaar is het contact hersteld, en het voelt vanaf dag 1 zo vertrouwd... En van het schrikbeeld dat ik van mijn ouders had gemaakt blijkt niets te kloppenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:54 schreef wonderer het volgende:
Dat zou misschien wel helpen ja. Dat je het dan beter begrijpt.
Even ter notitie dat ik autist ben, mijn gezicht brengt mensen wel vaker in de warquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Misschien dat het me zelfs bij jou lukt
Ik neem de uitdaging aan
Je had de "misschien" en de "zelfs" ook gelezen tochquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Even ter notitie dat ik autist ben, mijn gezicht brengt mensen wel vaker in de war.
Je durft nog geen Vista aan? Niet dat ik dat wel doe hoor. Wacht nog rustig een tijdje af. Al zijn de reacties wel positief.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef Sitethief het volgende:
Mijn PC is een beetje fucked, ik installeer morgen alles opnieuw, dan gelijk Win XP Pro want ik draai nu W2K. Vandaar mijn halve aanwezigheid, meestal loopt er wel een of ander programma vast enzo
.
Het is bulky rotzooi. Het kan extreem veel sneller, kleiner en gebruiksvriendelijker. Met alle toeters en bellen eraan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je durft nog geen Vista aan? Niet dat ik dat wel doe hoor. Wacht nog rustig een tijdje af. Al zijn de reacties wel positief.
Neenee, ik heb de laatste tijd alleen niet zoveel puf om nog 'sociaal' te zijn, na 't werk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
Ik kom je hier nog maar zelden tegen. Je bent ons toch niet moe hè
Nou ja, veel leven zit er niet in bij mij na een dag van noeste arbeid, helaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
een beetje a-sociaal mag ook wel hoor. Brengt tenminste leven in de brouwerij
Mijn PC kan he tnog niet aan, moet eerst wat uitbreiden, maar wil eerst een werkende pc voor ik ga kloten met nieuwe hardware, anders loopt straks alles door elkaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je durft nog geen Vista aan? Niet dat ik dat wel doe hoor. Wacht nog rustig een tijdje af. Al zijn de reacties wel positief.
In XP staat al het grafische geweld standaard uit, wat moet ik ermee, ga ik bij Vista ook doen, maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:51 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Het is bulky rotzooi. Het kan extreem veel sneller, kleiner en gebruiksvriendelijker. Met alle toeters en bellen eraan.
Toch te stom voor woorden, dat je computer, wellicht een gigaherz machine, een besturingssysteem niet kan draaien omdat deze te zwaar is. Dan te bedenken wat 'ie wel niet opslokt ten koste van de programma's, waarvoor je 'm uiteindelijk toch hebtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mijn PC kan he tnog niet aan, moet eerst wat uitbreiden, maar wil eerst een werkende pc voor ik ga kloten met nieuwe hardware, anders loopt straks alles door elkaar.
Ja.... Ik wil ook alleen maar Vista omdat ik anders weer achterloop, ik heb jaaaarenlang windows 2000 gedraait, maar steeds meer programma's draaide niet onder win2k. Tja, en ik ben nogal lui dus dan is Linux niet echt een optie, maar wel triest dat we afhankelijk zijn van Micro$oft....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Toch te stom voor woorden, dat je computer, wellicht een gigaherz machine, een besturingssysteem niet kan draaien omdat deze te zwaar is. Dan te bedenken wat 'ie wel niet opslokt ten koste van de programma's, waarvoor je 'm uiteindelijk toch hebt
Jah, ik zal Snowflake zien, 'k moet eerst nog even twee andere films zien die ik geleend heb. 'k Heb trouwens nooit van 't boek "Mafkezen" gehoord?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
In XP staat al het grafische geweld standaard uit, wat moet ik ermee, ga ik bij Vista ook doen, maar je hebt helemaal gelijk.
Trouwens Snowcake is een aanrader Vanitas. En ik heb net "Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht " uit, prima boek. "mafkezen" is ook een goed boek.
http://www.leestafel.info/kinderboeken/productssimple49.htmlquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:29 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Jah, ik zal Snowflake zien, 'k moet eerst nog even twee andere films zien die ik geleend heb. 'k Heb trouwens nooit van 't boek "Mafkezen" gehoord?
Qua agressieve handelswijzen is MS lang niet de enige. 'k Zou zeggen, 't is een grote beerput, de markt van vandaag de dag.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja.... Ik wil ook alleen maar Vista omdat ik anders weer achterloop, ik heb jaaaarenlang windows 2000 gedraait, maar steeds meer programma's draaide niet onder win2k. Tja, en ik ben nogal lui dus dan is Linux niet echt een optie, maar wel triest dat we afhankelijk zijn van Micro$oft....
Dacht ik ook net aanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:33 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Naah, ik kan 'm zelf prima downloaden. scheelt een hoop gedonder, 't is snel zat hier en met emule kan 'k alles vinden.
quote:Mijn hele leven dacht ik, en nu nog, dat iedereen anders was en ik de enige 'normale', maar dat bleek dus niet zo te zijn."
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:42 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
'tuurlijk is 'ie wel gewoon en denkt hij helder. Mensen uit een andere cultuur denken ook anders, en op hun manier helder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |