Pas op, straks ben jij de volgende die ziek isquote:
quote:
*LOL*quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, ligt eraan hoeveel goud...
Ik ook niet. Degenen die ik kende die daar inmiddels voor in aanmerking zouden komen zijn al dood...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
Ik ken sowieso niet zoveel 65-plussers die eens gewoon gek doen...
Dick? Die is nog geen 65. Toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
Yeah, same here. Hoewel Dick natuurlijk geweldig maf deed op het toneel afgelopen seizoen
Met de snelheid waarmee de technologie zich ontwikkelt, denk ik niet dat laptops over verrtig jaar nog bestaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
Vraag me wel eens af hoe wij op die leeftijd (of ouder) zullen zijn.
Zitten we dan met z'n allen in het bejaardentehuis met een laptop te FOK!ken? En zo ja, in dezelfde reeks, nr...... , of wordt het dan gewoon [Oldies]?
daar geloof ik helemaal niks vanquote:
Dat zijn dan de rollators op computergebiedquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met de snelheid waarmee de technologie zich ontwikkelt, denk ik niet dat laptops over verrtig jaar nog bestaan.
Ik had het over Dick Rienstra, niet Dick TheaterMaMaquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
daar geloof ik helemaal niks van![]()
We hebben het vast niet over dezelfde
Onder één dak wonen met je ex? Sexy of niet, is dat verstandig?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:57 schreef liefie_ het volgende:
ik heb maandag een kijkavond in een studentenhuis en ik denk nu ik het volledige adres weet dat er een heeeeeuuuul sexy ex van me woont
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het over Dick Rienstra, niet Dick TheaterMaMa
verslindenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
Hoi Liefie, wat ga je met die ex doen dan?
nou ik weet sowieso niet of ik er wel wil wonen, ik ging meer uit nieuwsgierigheid omdat t in mn oude dorp is (wat net zo ver is van t centrum van de stad waar ik nu woon als mn kamer die ik nu heb in die stad dus kwa afstand maakt het niet uit alleen kwa mensen in je omgeving) en omdat de kamer niet zo duur is en zo... en als hij daar echt woont zegt mn verstand idd nooit gaan wonenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onder één dak wonen met je ex? Sexy of niet, is dat verstandig?
*LOL*quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef wonderer het volgende:
Op de een of andere manier dacht ik dat je het over een meisje had...
Maar een jongen kan natuurlijk ook![]()
Lichte ogen en donker haar is mooi
jawel! stom ben ik he!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
Je klinkt alsof het niet helemaal je eigen keus is dat het je ex is
in totaal heb ik minder meisje exen dan mannen exenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef wonderer het volgende:
Op de een of andere manier dacht ik dat je het over een meisje had...
Maar een jongen kan natuurlijk ook![]()
Lichte ogen en donker haar is mooi
te perfect is scaryquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Te perfect?
Dan maakt imperfectie dus toch volmaakt.
En nu heb je spijt...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jawel! stom ben ik he!
zal ik vertellen waarom ik t uit heb gemaakt?
omdat ik het eng vond dat ie niet gestoord was! hij had geen bindingsangst of stoornissen of stinktenen of zo en als ik s ochtends wakker werd met een stinkbek kuste ie me nog en zei ie je bent mooi of je bent lief!
dat vond ik niet helemaal gezond
Welke worst vond jij ook alweer lekker?quote:
nou ik had nooit echt spijt tot ik m niet afgelopen zomer maar die er voor tegen kwam op vakantie.... en toen bleek dat ie toch niet zo perfect was (hij ging namelijk vreemd want we hebben een vakantie ding gehad en hij had nog een vriendin) en toen vond ik m toch wel okequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En nu heb je spijt...
...en hoopt op een nieuwe kans in het studentenhuis?
Nou ja, ok, worsten buiten beschouwing gelaten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke worst vond jij ook alweer lekker?
Brads moeder heeft donker haar en lichte ogen, maar zijn vader heeft bruine ogen dus hij ookHeb ik weer (wel hele mooi bruine ogen hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |