Ja, ik vind hem wel mooi hoor. Maar ik mis wel een beetje een woordspeling of oneliner in de TT.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Twee tvp's en geen wóórd over de fantastisch mooie OP![]()
Gniffel
Heb ik expres niet gedaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, ik vind hem wel mooi hoor. Maar ik mis wel een beetje een woordspeling of oneliner in de TT.
Iets van DWDD: Met Mattijs!! en soms Claudia
Ja, ik geef toe dat ze het de laatste tijd beter doet. Maar toch vind ik persoonlijk Matthijs veel beter passen bij het programma.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik expres niet gedaan![]()
Ik vind Claudia trouwens goed in dit programma.
draagt ze normaal niet een pruik ofzo? mss had ze em nu af.quote:
Ze ging naar de premiere van de film toe.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef TheGeneral het volgende:
List was al in de make up omdat ze direct na DWDD moest optreden.
Ja, helaas welquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef Astherushcomes het volgende:
Vanvond vast weer een verkorte ivm PSV
Boeiend wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:02 schreef borisz het volgende:
De uitzending is vandaag korter dan normaal vanwege de Champions League.
De presentatie is woensdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Freek de Jonge.
Acteur en quizmaster Joost Prinsen komt vertellen over de uitgave van zijn dagboek ’De scharrelaar’.
Documentairemaakster Sunny Bergman gaat de strijd aan met de cosmeticafabrikanten: hoe maakbaar is het vrouwenlichaam?
Dat en meer, vanavond tussen 19.25 uur en 20.00 uur op Nederland 3.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:59 schreef milagro het volgende:
combineer alle goede en slechte eigenschappen die een mens kan hebben, zet er "té" voor en je hebt mijn vrouw....
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
Als er voetbal is, voel ik me altijd een beetje bekocht![]()
Kan me toch herinneren dat jij vrolijk hebt meegepost in het WK-subforumquote:
Blijft toch de zoon van een domineequote:Op donderdag 8 maart 2007 00:43 schreef Aoristus het volgende:
behalve te-vreden..
Die geile Freek de Jonge moet het weer beter weten.
Een WK is wel iets anders dan RKC - NEC, Wicky.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Kan me toch herinneren dat jij vrolijk hebt meegepost in het WK-subforum [afbeelding]![]()
Ik ook trouwens en ik kijk anders nooit naar voetbal![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:47 schreef Radegast het volgende:
En dan de komende twee dagen geen uitzending. Schaatsen.![]()
Johquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:54 schreef Arcee het volgende:
Een WK is wel iets anders dan RKC - NEC, Wicky. [afbeelding]
Bij het schaatsen is er elke week wel een EK of WK lijkt het mij als Belg ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een WK is wel iets anders dan RKC - NEC, Wicky. [afbeelding]
EK vind ik altijd een WK-light.quote:
Per jaar 3 keer een WK (Allround, Sprint, Afstanden), 1 keer een EK (Allround).quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bij het schaatsen is er elke week wel een EK of WK lijkt het mij als Belg ...
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vroeger had je 2 keer per jaar een toernooi op TV, het EK en het WK. En dan alleen op zaterdag en zondag.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:Nieuwe carrière Gerrit Zalm als sidekick
09 Maart 2007 10:14: Herman Roggeveen
Nu Gerrit Zalm policitus af is, begint hij een nieuwe carrière als sidekick. Niet op de radio, ook niet bij Jensen maar bij Matthijs van Nieuwkerk. Zalm wordt de vaste vervanger van Marc-Marie Huijbregts, die meestal op vrijdagen aanschuift bij De Wereld Draait Door. Volgens De Telegraaf beviel het Zalm goed toen hij onlangs te gast was in het programma. En nu hij niet meer gereserveerd hoeft te spreken, kan Gerrit helemaal losgaan bij De Wereld Draait Door. Verrassende move, maar kon volgens mij wel goed uitpakken.
jawel, maar mocht MMH er niet zijn dan schuift Zalm aanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:25 schreef Haaibaaike het volgende:
En Marc-Marie dan ?
Doet hij dat niet meer de plaats nemen als tafelheer
Oke danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:58 schreef borisz het volgende:
[..]
jawel, maar mocht MMH er niet zijn dan schuift Zalm aan
quote:
Alles is beter dan Marc-Marie Huybrechtsquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
In feite betekent dat dat Zalm tweede keus is [afbeelding]
Die was geniaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hallo we zijn van man bijt hond
- Nou, das niet zo best, als een hond iemand gaat bijten dan is die meestal geschopt en ...
![]()
![]()
met wat?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef Urquhart het volgende:
T'is jammer dat het te gelijk met de gouden kooi wordt uitgezonden, nu mis ik het regelmatig
of dat volgende keer kan voor WT gaat zingenquote:
Hugo werd er verlegen van.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef MadGuy het volgende:
Sharon den Adel had oogseks met Hugo Borst.
Haal de "TV draait door" weg en zowat niemand kijkt nog ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef Aoristus het volgende:
Wat is het eigenlijk een vervelend bagger programma, en voor de 3e herhaling is de Staat vervangen. Waar is die logica op gebaseerd
We zitten naar luisterles van Rene Froger en de proloog van de verjaardag van Joop van de Ende te kijken
Zeker. Als dat vervelende piepmannetje d'r ook nog bij was dan was het helemaal compleetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:18tchreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Haal de "TV draait door" weg en zowat niemand kijkt nog ...
Morgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker. Als dat vervelende piepmannetje d'r ook nog bij was dan was het helemaal compleet
Ik ben morgen naar '' De Golden Earring'' Dus word het opnemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:43 schreef MadGuy het volgende:
Morgen Marc-Marie en dan ben ik precies een avondje weg. Ach, er is altijd uitzendinggemist.nl
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en het stel van Within Temptation vond ik schatjes![]()
Ook al is hun muziek idd pokkenherrie![]()
Zo naar de herhaling kijken.Ik heb die Lucia altijd een ongemakkelijk persoon gevonden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:30 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een ongemakkelijk gesprek met Lucia de RijkerMevrouw woont duidelijk in Amerika, met haar aanstellerig accent en Engelse woordjes tussendoor, en heeft duidelijk niet begrepen dat het een gezellig programma is en geen verbaal boksgevecht.
Waarom zijn de meestbekeken filmpjes op de DWDD-site vaak filmpjes die ik al een half jaar ken
Morgen M-MEn Joris Luyendijk
![]()
Hij wist niet dat dat kon...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef broer het volgende:
Tof wijf dat auditie deed bij de Pussycat Dolls.
Ja inderdaad wtfquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Die jakhalzen zijn toch altijd wel goed. Maar het moet wel duur zijn zeg een reportage van nog geen 5 minuten even naar Kazachstan
volgens mij heb ik al vaker een filmpje van Frank in Kazachstan gezien...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Die jakhalzen zijn toch altijd wel goed. Maar het moet wel duur zijn zeg een reportage van nog geen 5 minuten even naar Kazachstan
Er was al eerder een reportage van hem vanuit Kazachstan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Talpa is van John.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:21 schreef Aoristus het volgende:
Waarom koopt die Joop dit programma niet gewoon op, dan kan ook dat naar Talpa.
ook dat nog, kartelvormingquote:
Wat had ie anders moeten zeggen ? Dat ie het een middelmatige acteur vind ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
Mooi, zo gepassioneerd als hij over Ko van Dijk sprak.
beter had ik het niet kunnen zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Joop van den Ende speelt altijd de bescheidenheid.Maar het liefst zou ie de troonrede voorlezen. Enge man. Die ons de musicals door de strotduwt en mede verantwoordelijk is voor de verloedering van Nederlandse TV-programma's.
Wat een onzin. Je kon Joop vanavond in ieder geval niet van valse bescheidenheid betichten. Hij gaf notabene toe dat hij graag ziet dat zijn naam over 100 jaar nog bekend is. En musicals door de strot duwen? Hoeveel van die musicalbezoekers gaan onder dwang? Ik hou mij verre van musicals en ik heb het nog niet mogen meemaken dat Joop of zijn handlangers mij van mijn vrijheid ontnemen en me tussen het musicalpubliek zetten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Joop van den Ende speelt altijd de bescheidenheid.Maar het liefst zou ie de troonrede voorlezen. Enge man. Die ons de musicals door de strotduwt en mede verantwoordelijk is voor de verloedering van Nederlandse TV-programma's.
Hij wás helemaal niet bescheiden. Hij noemde zichzelf nota bene een van de "belangrijke mensen van Nederland". Nou is hij op zijn gebied een grootheid, maar het is dan weer reuze jammer dat zo'n man dat van zichzelf zegt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
die kende ik al...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
En die Arabische mop: het toppunt van meligheidZonde van de tijd.
Hij heeft gewoon nog niet gekeken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:51 schreef Argento het volgende:
[..]
Kom ik terug bij de inleiding van mijn betoog: wat een onzin.
In elk programma bij de commercielen komt zo'n musical figuur langs. Is het niet als gast presenteren ze het wel. Kijk je naar de finale van de X-factor gaat het de helft van de tijd over Tarzan de musical.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:51 schreef Argento het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kon Joop vanavond in ieder geval niet van valse bescheidenheid betichten. Hij gaf notabene toe dat hij graag ziet dat zijn naam over 100 jaar nog bekend is. En musicals door de strot duwen? Hoeveel van die musicalbezoekers gaan onder dwang? Ik hou mij verre van musicals en ik heb het nog niet mogen meemaken dat Joop of zijn handlangers mij van mijn vrijheid ontnemen en me tussen het musicalpubliek zetten.
Kom ik terug bij de inleiding van mijn betoog: wat een onzin.
Ik moest ontzettend lachen toen Marc-Marie zei dat hij de enige artiest in Nederland is die helemaal niets aan Vd Ende te danken heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef tong80 het volgende:
Het is een zelfverlaatde grootheid met in zijn slipstream de amechtige slippendragers die in het gevleij willen komen op zoek naar een nieuwe rol.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef Aoristus het volgende:
Waarom kroop die vrolijke Brabo die ik irritant flikkertje noem omdat ik hem wel aantrekkelijk vind, dan door het stof toen hij zijne excellentie van der Ende aansprak?
Probeer het eens met humorquote:
Dat is nou wat ik bij jou zo misquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef Aoristus het volgende:
Probeer het eens met humor
Mis je geduld bij mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is nou wat ik bij jou zo misMaar als je héél eventjes geduld had gehad, had je begrepen dat er nog een post achteraan kwam
Jammer dat de uitzending verkort isquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:43 schreef borisz het volgende:
Vanavond is de uitzending korter in verband met de voetbalwedstrijd tussen AZ en Newcastle United.
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Jort Kelder.
De documentairemakers Rudi Boon en Kees Brouwer volgden Wouter Bos anderhalf jaar op de voet.
Zoals we inmiddels weten staat de Boekenweek in het teken van de humor. Wie anders dan Herman Brusselmans kan ons onderwijzen in de kunst van het grappen maken.
Showbizzkoning Albert Verlinde is op zoek naar vier jonge hoofdrolspelers voor de hitmusical ‘Fame’.
Dat en meer, vanavond van 19:30 tot 20:10 in ‘De wereld draait door’.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
Klote om vijd voor acht pas ingeschakeld. Brusselmans gemist. En de herhaling red ik niet
Gordon, lijkt eropquote:
Droombaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
Die jakhalzen zijn wel veel in het buitenland
Mooie man en briljante couturiequote:
ze hebben beide 1 reisje gehadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
Die jakhalzen zijn wel veel in het buitenland
Hij was goed ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:05 schreef Tha_Mars het volgende:
toch wel een leuk inkoppertje van Gordon
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:36 schreef Aoristus het volgende:
cholera, ze hebben een nog irritantere gevonden![]()
Waarom tochDe publieke omroep heeft geen viezerikken als Goor nodig. Doe es normaal en geef gewoon de Staat van Verwarring terug!
Neem 'm maar mee naar huis, dan is ie van jouquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Neem 'm maar mee naar huis, dan is ie van jou
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef borisz het volgende:
Murth Mossel,
Is Daphne er eigenlijk al ooit geweest?quote:
Je hebt een hoogtepunt gemist hoor met de jakhalzen net.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:57 schreef Aoristus het volgende:
ha, net op tijd, gefrustreerde wijven die moeite hebben met hun ex
De ervaring leert dat het nog wel een paar keer herhaald wordtquote:Op maandag 19 maart 2007 19:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt een hoogtepunt gemist hoor met de jakhalzen net.
Kloptquote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De ervaring leert dat het nog wel een paar keer herhaald wordt
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet zeker even kijken. PJO's en Wolfke's in het wild.
De Lama's en Comedy Factory zijn ook gewoon slecht.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:03 schreef twi het volgende:
Ik vind die Jan-Jaap van der Wal altijd wel grappig, maar wat zit dat ventje uit de hoogte te doen over andere vormen van humor? Bah zeg...
Dat is echt gewoon onzin. Het is plat, vooral de Lama's. Maar je kan er evengoed helemaal dubbel door liggen. Dat fragmentje wat ze net lieten zien was gewoon hilarisch. Dat jij het slecht vindt (ik moest er ook heel lang niets van hebben totdat ik het uberhaupt een keer zag) betekent niet dat het slecht is.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef BigFire het volgende:
[..]
De Lama's en Comedy Factory zijn ook gewoon slecht.
Jezus wat een triest zooitjequote:Op maandag 19 maart 2007 20:15 schreef VoreG het volgende:
Gefrustreerde feministen die alles op mannen afschuiven
gewoon, eind dertigers, teleurgesteld in de droom die nooit voldeed, in de war en zogenaamd positief aan zichzelf sleutelend. Dit is vast de nieuwe opzij-generatie.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:15 schreef VoreG het volgende:
Gefrustreerde feministen die alles op mannen afschuiven
Nee hoor. De nieuwe opzij-generatie is niet zo verzuurd.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gewoon, eind dertigers, teleurgesteld in de droom die nooit voldeed, in de war en zogenaamd positief aan zichzelf sleutelend. Dit is vast de nieuwe opzij-generatie.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. De nieuwe opzij-generatie is niet zo verzuurd.
Ik ben zelf een opzijlezeres en sta een stuk blijer en manvriendelijker in het leven. Wat een verzuurde trutten zijn die drie zeg.quote:
Wat doet de bewuste vrouw tegenwoordig anders dan? Vroeger had je van die BOM vrouwen, dat zijn de types die je nu wel eens op barkrukken ziet hangen en waarvan je geruchten hoort dat haar kinderen totaal ontspoord zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben zelf een opzijlezeres en sta een stuk blijer en manvriendelijker in het leven. Wat een verzuurde trutten zijn die drie zeg.
Neuken ?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben zelf een opzijlezeres en sta een stuk blijer en manvriendelijker in het leven. Wat een verzuurde trutten zijn die drie zeg.
Geen idee. Kan alleen maar voor mezelf spreken en ik hoop dat ik nooit zo'n verzuurd wezen word. Maar goed, dit heeft he-le-maal niets met DWDD te maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat doet de bewuste vrouw tegenwoordig anders dan?
Jaja, waar blijkt die manvriendelijkheid dan uit? Anders zie ik het verschil nog steeds niet, hè..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Kan alleen maar voor mezelf spreken en ik hoop dat ik nooit zo'n verzuurd wezen word. Maar goed, dit heeft he-le-maal niets met DWDD te maken.
omdat die ex nog steeds wil profiteren van de naam Blinker................zo gaat dat toch met die publiciteitsgeile voetbalvrouwen. Ze was echt niet getrouwd met Regi blinker als het een onbekende nederlander was geweest.. Hij is inmiddels al een tijd ex voetballer dus niet meer interessant voor die snolquote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gewoon, eind dertigers, teleurgesteld in de droom die nooit voldeed, in de war en zogenaamd positief aan zichzelf sleutelend. Dit is vast de nieuwe opzij-generatie.
Waarom heet die blonde eigenlijk nog steeds Blinker
quote:
Ik hoorde laatst iets over een alimentatieregeling voor ex-vrouwen. Gekker moet het niet wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef djstoffel het volgende:
[..]
omdat die ex nog steeds wil profiteren van de naam Blinker................zo gaat dat toch met die publiciteitsgeile voetbalvrouwen. Ze was echt niet getrouwd met Regi blinker als het een onbekende nederlander was geweest.. Hij is inmiddels al een tijd ex voetballer dus niet meer interessant voor die snol
Geldt ook voor die andere die erbij zat (ex van Alain delon). wat een verschrikkelijk naar wijf
Vraag je nou aan jezelf of je wilt neuken? Heet dat niet gewoon masturberen?quote:
Jammer. M'n laatste vriendin las ook de Opzij.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vraag je nou aan jezelf of je wilt neuken? Heet dat niet gewoon masturberen?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom heet die blonde eigenlijk nog steeds Blinker
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:15 schreef Roi het volgende:
"Dit is geen relevante vraag"
Jawel stomme hoer
Ach lieverd, ik ben gelukkig getrouwd met een dikke Duitser die ook heel erg van Opzijlezeressen houdt.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer. M'n laatste vriendin las ook de Opzij.
Wat ben je toch liefquote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach lieverd, ik ben gelukkig getrouwd met een dikke Duitser die ook heel erg van Opzijlezeressen houdt.
Maar mochten we toch gaan scheiden, dan kom er bij je op terug, oke?![]()
Het zoveelste bedroevende voorbeeld van een homeopathisch Hollands aftreksel van een subliem Brits concept.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:26 schreef Arcee het volgende:
De Lama's.
inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:15 schreef Bullebak het volgende:
Die fotograaf bij de Nationale Alliantie![]()
![]()
![]()
![]()
Die kop was echt priceless:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd hij was ff goed uitgelult toen hij zei dat Talpa slechte programma's maakte.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:15 schreef Mike het volgende:
Wat is die Jan Jaap v.d. Wal toch een misselijk ventje. Sinds-ie bij Dit Was Het Nieuws zit, is het 'm allemaal behoorlijk naar de kop gestegen. Hij beledigt en maakt erg flauwe grappen en voelt zich de koning van het Nederlandse cabaret. Op het moment dat iemand 'm tegenspreekt, begint-ie maar wat te schelden en komt er sowieso geen zinnig woord meer uit.
Jan Jaap.
Ja, uit de kijkcijfers blijkt inderdaad dat Talpa geweldige programma's maaktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd hij was ff goed uitgelult toen hij zei dat Talpa slechte programma's maakte.
Caroquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:13 schreef Piles het volgende:
# Renée Soutendijk en haar dochter Caro Lenssen spelen in het toneelstuk Steel Magnolia's de rol van moeder en dochter.
# De Nationale Ombudsman bestaat 25 jaar. Te gast is Alex Brenninkmeijer.
# Spunk maakt een grote kans om De Dutch Bloggies te winnen.
# Verder zijn Jochem Myjer en Bert Visscher te gast.
Toch maar weer eens kijken
Wat is verschil tussen blind achter een natie aan lopen en blind achter een voetbalclub aan lopen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef Old-Skool het volgende:
Jammer dat ze geen beelden hadden van de Feyenoord hooligans die die kutnazi's hun stad uit jaagden.
Claudia houdt zich meer aan het boekje. Ik vind niet dat ze het slecht doet, maar Matthijs is veel meer geïnteresseerd in de persoon en durft ook op een quasi-nonchalante manier de vragen te stellen waar het publiek antwoord op wil hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:39 schreef Luigi_ het volgende:
Ik vind Matthijs veel beter interviewen dan Claudia terwijl ze d'r echt niet slecht uitziet ofzo.
Claudia zou op veel vragen die Matthijs stelt geen antwoord van de gast krijgen, denk ik. Die laatste weet toch net dat tikje "gezelligheid" in een gesprek te brengen waardoor de gast net dat tikje meer lost soms ...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:14 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Claudia houdt zich meer aan het boekje. Ik vind niet dat ze het slecht doet, maar Matthijs is veel meer geïnteresseerd in de persoon en durft ook op een quasi-nonchalante manier de vragen te stellen waar het publiek antwoord op wil hebben.
Dat snap ik ook wel, maar ik vind er bij Matthijs een fijnere sfeer hangenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef Wup het volgende:
hmz, ik ben juist een beetje Matthijs-moe dus altijd blij als Claudia er is, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze er maar 1 keer in de week is.
dat is me niet opgevallen hier?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:54 schreef Luigi_ het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat er vrij veel fok!kers matthijs proberen te bashen?
Ach wij verdienen geen 5 ton gemeenschapsgeld... daarom misschien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:54 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Ik vind mezelf eigenlijk meer een Claudia-basher.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:54 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik vind er bij Matthijs een fijnere sfeer hangen
Ik houd zowieso niet van bashen maar ik deel je mening Claudiaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik vind mezelf eigenlijk meer een Claudia-basher.
Claudia--> O, nee dat mag alleen als je bij Talpa zit...
Claudiaen Matthijs
![]()
Omg! Echt wel!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef borisz het volgende:
Bert en Jochem samen. dan wordt je helemaal gek
Vreselijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef borisz het volgende:
Nogal. Ik heb het geluid maar afgezet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef borisz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |