Ja inderdaad wtfquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Die jakhalzen zijn toch altijd wel goed. Maar het moet wel duur zijn zeg een reportage van nog geen 5 minuten even naar Kazachstan
volgens mij heb ik al vaker een filmpje van Frank in Kazachstan gezien...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Die jakhalzen zijn toch altijd wel goed. Maar het moet wel duur zijn zeg een reportage van nog geen 5 minuten even naar Kazachstan
Er was al eerder een reportage van hem vanuit Kazachstan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Talpa is van John.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:21 schreef Aoristus het volgende:
Waarom koopt die Joop dit programma niet gewoon op, dan kan ook dat naar Talpa.
ook dat nog, kartelvormingquote:
Wat had ie anders moeten zeggen ? Dat ie het een middelmatige acteur vind ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
Mooi, zo gepassioneerd als hij over Ko van Dijk sprak.
beter had ik het niet kunnen zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Joop van den Ende speelt altijd de bescheidenheid.Maar het liefst zou ie de troonrede voorlezen. Enge man. Die ons de musicals door de strotduwt en mede verantwoordelijk is voor de verloedering van Nederlandse TV-programma's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |