Ja, ik vind hem wel mooi hoor. Maar ik mis wel een beetje een woordspeling of oneliner in de TT.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Twee tvp's en geen wóórd over de fantastisch mooie OP![]()
Gniffel
Heb ik expres niet gedaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, ik vind hem wel mooi hoor. Maar ik mis wel een beetje een woordspeling of oneliner in de TT.
Iets van DWDD: Met Mattijs!! en soms Claudia
Ja, ik geef toe dat ze het de laatste tijd beter doet. Maar toch vind ik persoonlijk Matthijs veel beter passen bij het programma.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik expres niet gedaan![]()
Ik vind Claudia trouwens goed in dit programma.
draagt ze normaal niet een pruik ofzo? mss had ze em nu af.quote:
Ze ging naar de premiere van de film toe.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef TheGeneral het volgende:
List was al in de make up omdat ze direct na DWDD moest optreden.
Ja, helaas welquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef Astherushcomes het volgende:
Vanvond vast weer een verkorte ivm PSV
Boeiend wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:02 schreef borisz het volgende:
De uitzending is vandaag korter dan normaal vanwege de Champions League.
De presentatie is woensdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Freek de Jonge.
Acteur en quizmaster Joost Prinsen komt vertellen over de uitgave van zijn dagboek ’De scharrelaar’.
Documentairemaakster Sunny Bergman gaat de strijd aan met de cosmeticafabrikanten: hoe maakbaar is het vrouwenlichaam?
Dat en meer, vanavond tussen 19.25 uur en 20.00 uur op Nederland 3.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:59 schreef milagro het volgende:
combineer alle goede en slechte eigenschappen die een mens kan hebben, zet er "té" voor en je hebt mijn vrouw....
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
Als er voetbal is, voel ik me altijd een beetje bekocht![]()
Kan me toch herinneren dat jij vrolijk hebt meegepost in het WK-subforumquote:
Blijft toch de zoon van een domineequote:Op donderdag 8 maart 2007 00:43 schreef Aoristus het volgende:
behalve te-vreden..
Die geile Freek de Jonge moet het weer beter weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |