beetje dommige man.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
waardeloos figuur die frank
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Ja ik.
Best aardig vaakquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is er ook maar iemand die dat cafe de wereld leuk vind?
net een gedicht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef Soul79 het volgende:
Frank Lammers is leuk en fan van AC/DC.
Die voetbalcoach was leuk.
Bridget is dom en vervelend.
Die kunstenaar was autistisch.
Henk Kamp is goeie politicus.
Het viel mij serieus ook al op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk zegt al ongeveer een week niet meer: "De wereld draait doorrrrrrrrr."
Wie heeft hem dat verboden?![]()
Dit moet tot de bodem worden uitgezocht.
Voor mij ook. Hij was erg goed als Frank Lammers in de rockopera van Acda en De Munnikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef arneaux het volgende:
Frank Lammers is voor mij echt wel een held hoor.
Gaan we Man Bijt Hond achterna?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:16 schreef borisz het volgende:
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Giel Beelen.
De eerste minister van Jeugd en Gezin: André Rouvoet van de Christen Unie.
Tim Krabbé over zijn bewondering voor de wereldberoemde Japanse schrijver Murakami.
Bert Spoelders rijdt voor een uitvaartmaatschappij en verzamelt miniatuur lijkwagens.
Maarten Spanjer en Harm Edens reisden voor het Wereld Natuur Fonds naar de diepe, donkere jungle van Brazilië.
Dat en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3.
idd daar dacht ik ook direct, hier in het oosten zou ik dat nog niet eens doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:34 schreef milagro het volgende:
Maar Giel, als die spullen je zo aan het hart gaan, waarom laat je ze dan in je auto liggen, in Amsterdam![]()
Ze hadden hem de werking van de microfoon moeten uitleggen ( deed me denken aan de slogan van Top Gear; drie mannen in een oude loods "shouting about cars")quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef Wup het volgende:
oeh, ik herken Tim Krabbe amper... lang niet gezien blijkbaar
Voor een gristenhond is hij best OKquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:40 schreef MadGuy het volgende:
André Rouvoet is best oprecht sympathiek.
Geweldig, dat enthousiasme, echte passie. Heb "Kafka on the Shore" liggen en als mijn huidige boek uit is ga ik daar - zeker na Tim's verhaal - aan beginnen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:16 schreef borisz het volgende:
Tim Krabbé over zijn bewondering voor de wereldberoemde Japanse schrijver Murakami.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |