Ik begreep dat helemaal niet. Ze citeren persiflages à la Tenacious D en dan komen ze met zoiets serieus. Of heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:44 schreef broer het volgende:
Nou, Jurk hoef ik dus nóóit meer te zien. Wat een armoe.
Dat is oud nieuwsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:19 schreef borisz het volgende:
Zalm gamet zelfsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat ze de naam Tenacious D noemen als referentie omdat er anders helemáál niemand komt kijken naar hun programmaatje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begreep dat helemaal niet. Ze citeren persiflages à la Tenacious D en dan komen ze met zoiets serieus. Of heb ik wat gemistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vond de broer van Cruijff maar een huillie.
Onze homofoob ook weer in da housequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:15 schreef Aoristus het volgende:
wat een irritant flikkertje, mmh lacht om alles, zelfs om verwachte reaktiesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tief die gozer weg, alsjesblieftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit ik ook al aan te denken, dit is echt onverdraagbaar. Dan ben ik maar homofoob, maar dit slaat echt allesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Onze homofoob ook weer in da houseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik krijg stellig de indruk dat M-M een persoonlijke favoriet van El Van Nieuwkerk is. Ik zou gewoon niet meer kijken op vrijdag, als je je zo ergertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het gekke is, dit heb ik wel eens elders gepost, dat je houdt van M-M of dat je 'm haat. Er is gewoon geen tussenweg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:21 schreef Aoristus het volgende:
Zit ik ook al aan te denken, dit is echt onverdraagbaar. Dan ben ik maar homofoob, maar dit slaat echt allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan me geen 50 - 50 percentage voorstellen eigenlijk..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gekke is, dit heb ik wel eens elders gepost, dat je houdt van M-M of dat je 'm haat. Er is gewoon geen tussenweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop