Ik begreep dat helemaal niet. Ze citeren persiflages à la Tenacious D en dan komen ze met zoiets serieus. Of heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:44 schreef broer het volgende:
Nou, Jurk hoef ik dus nóóit meer te zien. Wat een armoe.
Ik denk dat ze de naam Tenacious D noemen als referentie omdat er anders helemáál niemand komt kijken naar hun programmaatje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begreep dat helemaal niet. Ze citeren persiflages à la Tenacious D en dan komen ze met zoiets serieus. Of heb ik wat gemist![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vond de broer van Cruijff maar een huillie.
Onze homofoob ook weer in da housequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:15 schreef Aoristus het volgende:
wat een irritant flikkertje, mmh lacht om alles, zelfs om verwachte reakties![]()
Tief die gozer weg, alsjesblieft![]()
Zit ik ook al aan te denken, dit is echt onverdraagbaar. Dan ben ik maar homofoob, maar dit slaat echt allesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Onze homofoob ook weer in da house![]()
Ik krijg stellig de indruk dat M-M een persoonlijke favoriet van El Van Nieuwkerk is. Ik zou gewoon niet meer kijken op vrijdag, als je je zo ergert![]()
Het gekke is, dit heb ik wel eens elders gepost, dat je houdt van M-M of dat je 'm haat. Er is gewoon geen tussenweg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:21 schreef Aoristus het volgende:
Zit ik ook al aan te denken, dit is echt onverdraagbaar. Dan ben ik maar homofoob, maar dit slaat echt alles![]()
Ik kan me geen 50 - 50 percentage voorstellen eigenlijk..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gekke is, dit heb ik wel eens elders gepost, dat je houdt van M-M of dat je 'm haat. Er is gewoon geen tussenweg.
Ik vind dat sowieso een triest programma, maar die mensen zijn wel erg sneuquote:
valt niet mee he, uit de kast komen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:15 schreef Aoristus het volgende:
wat een irritant flikkertje, mmh lacht om alles, zelfs om verwachte reakties![]()
Tief die gozer weg, alsjesblieft![]()
Daar gaat mijn vriendin over, net als het koken e.dquote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
valt niet mee he, uit de kast komen?![]()
Ik ook.HIj gaf ook geen antwoord op de vraag miste je je broer of de voetbaler Cruijf,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vond de broer van Cruijff maar een huillie.
Hier ook. We moesten maar de docu kijken om het te begrijpen....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:07 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ook.HIj gaf ook geen antwoord op de vraag miste je je broer of de voetbaler Cruijf,
mar misschien begrijp ik hem naar de docu beter.
echt een super lijp intervieuwquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:09 schreef YPrue het volgende:
Dat tv-fragment met dat meisje met d'r 'oh my god en what the fuck'.![]()
En Zalm die een computerspelletje speelt.![]()
Wlel eens aan gedacht dat je mss gemanipuleerd wordtquote:Op zondag 18 februari 2007 02:07 schreef Hijacking het volgende:
[..]
echt een super lijp intervieuw
bedoel wie had dat verwacht dat zo'n kerel ene pokemon strategie achtig spel speelt![]()
en er ook nog dik serieus over lullen geweldig
ook die verkapte dissen naar balkende en die gare das![]()
een of ander spel? Het is wel Heroes of Might and Magic waar je het over hebtquote:Op zondag 18 februari 2007 02:07 schreef Hijacking het volgende:
[..]
echt een super lijp intervieuw
bedoel wie had dat verwacht dat zo'n kerel ene pokemon strategie achtig spel speelt![]()
en er ook nog dik serieus over lullen geweldig
ook die verkapte dissen naar balkende en die gare das![]()
Matthijs presenteert dus.quote:Rita Verdonk neemt na vier bewogen jaren afscheid als minister van Integratie, Jeugdbescherming, Preventie en Reclassering, en gaat de Tweede Kamer in.
Mimoun Oaïssa en Hadewych Minis spelen in ‘Kicks’, die vandaag in Tuschinski in première gaat.
De zojuist uitgebrachte single ‘I love you’ van Ilse de Lange is de titelsong van het toneelstuk ‘Steal magnolia’s’.
Baantjer is met pensioen en dus zijn er meer dan genoeg politiezaken in Amsterdam en omgeving die vragen om een oplossing. Vrijdag starten Jack Wouterse en Waldemar Torenstra, alias ‘Grijpstra en de Gier’, met een nieuw seizoen.
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Viggo Waas.
Dat, en nog veel meer, vanavond in ‘De wereld draait door’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |