Ik begreep dat helemaal niet. Ze citeren persiflages à la Tenacious D en dan komen ze met zoiets serieus. Of heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:44 schreef broer het volgende:
Nou, Jurk hoef ik dus nóóit meer te zien. Wat een armoe.
Ik denk dat ze de naam Tenacious D noemen als referentie omdat er anders helemáál niemand komt kijken naar hun programmaatje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begreep dat helemaal niet. Ze citeren persiflages à la Tenacious D en dan komen ze met zoiets serieus. Of heb ik wat gemist![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vond de broer van Cruijff maar een huillie.
Onze homofoob ook weer in da housequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:15 schreef Aoristus het volgende:
wat een irritant flikkertje, mmh lacht om alles, zelfs om verwachte reakties![]()
Tief die gozer weg, alsjesblieft![]()
Zit ik ook al aan te denken, dit is echt onverdraagbaar. Dan ben ik maar homofoob, maar dit slaat echt allesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Onze homofoob ook weer in da house![]()
Ik krijg stellig de indruk dat M-M een persoonlijke favoriet van El Van Nieuwkerk is. Ik zou gewoon niet meer kijken op vrijdag, als je je zo ergert![]()
Het gekke is, dit heb ik wel eens elders gepost, dat je houdt van M-M of dat je 'm haat. Er is gewoon geen tussenweg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:21 schreef Aoristus het volgende:
Zit ik ook al aan te denken, dit is echt onverdraagbaar. Dan ben ik maar homofoob, maar dit slaat echt alles![]()
Ik kan me geen 50 - 50 percentage voorstellen eigenlijk..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gekke is, dit heb ik wel eens elders gepost, dat je houdt van M-M of dat je 'm haat. Er is gewoon geen tussenweg.
Ik vind dat sowieso een triest programma, maar die mensen zijn wel erg sneuquote:
valt niet mee he, uit de kast komen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:15 schreef Aoristus het volgende:
wat een irritant flikkertje, mmh lacht om alles, zelfs om verwachte reakties![]()
Tief die gozer weg, alsjesblieft![]()
Daar gaat mijn vriendin over, net als het koken e.dquote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
valt niet mee he, uit de kast komen?![]()
Ik ook.HIj gaf ook geen antwoord op de vraag miste je je broer of de voetbaler Cruijf,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vond de broer van Cruijff maar een huillie.
Hier ook. We moesten maar de docu kijken om het te begrijpen....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:07 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ook.HIj gaf ook geen antwoord op de vraag miste je je broer of de voetbaler Cruijf,
mar misschien begrijp ik hem naar de docu beter.
echt een super lijp intervieuwquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:09 schreef YPrue het volgende:
Dat tv-fragment met dat meisje met d'r 'oh my god en what the fuck'.![]()
En Zalm die een computerspelletje speelt.![]()
Wlel eens aan gedacht dat je mss gemanipuleerd wordtquote:Op zondag 18 februari 2007 02:07 schreef Hijacking het volgende:
[..]
echt een super lijp intervieuw
bedoel wie had dat verwacht dat zo'n kerel ene pokemon strategie achtig spel speelt![]()
en er ook nog dik serieus over lullen geweldig
ook die verkapte dissen naar balkende en die gare das![]()
een of ander spel? Het is wel Heroes of Might and Magic waar je het over hebtquote:Op zondag 18 februari 2007 02:07 schreef Hijacking het volgende:
[..]
echt een super lijp intervieuw
bedoel wie had dat verwacht dat zo'n kerel ene pokemon strategie achtig spel speelt![]()
en er ook nog dik serieus over lullen geweldig
ook die verkapte dissen naar balkende en die gare das![]()
Matthijs presenteert dus.quote:Rita Verdonk neemt na vier bewogen jaren afscheid als minister van Integratie, Jeugdbescherming, Preventie en Reclassering, en gaat de Tweede Kamer in.
Mimoun Oaïssa en Hadewych Minis spelen in ‘Kicks’, die vandaag in Tuschinski in première gaat.
De zojuist uitgebrachte single ‘I love you’ van Ilse de Lange is de titelsong van het toneelstuk ‘Steal magnolia’s’.
Baantjer is met pensioen en dus zijn er meer dan genoeg politiezaken in Amsterdam en omgeving die vragen om een oplossing. Vrijdag starten Jack Wouterse en Waldemar Torenstra, alias ‘Grijpstra en de Gier’, met een nieuw seizoen.
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Viggo Waas.
Dat, en nog veel meer, vanavond in ‘De wereld draait door’.
You're jokingquote:Op maandag 19 februari 2007 19:49 schreef Cybart het volgende:
saaie aflevering tot nu toe...
al is het gewoon een feit dat de vrijdagen altijd het leukst zijn...
ik was blij dat Claudia er niet was op maandag, maar tot nu toe maakt het weinig verschil
Viggo als tafelheer is inderdaad boring...
Inderdaad.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef Wup het volgende:
ow lief meisje Ilse de Lange.
ook buiten de camera is menig Marokkaanse vader niet blij met een niet moslim als schoonzoon of dochter, niet allemaal , maar echt ze zijn er!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef Aoristus het volgende:
ja, die zijn er. Voor de camera is wat anders dan 'normaal'. Dat wordt als veel te intiem ervaren
Het punt is volgens mij dat er een luchtige serie wordt neergezet waarbij je Marokkanen als gewone mensen ziet, mensen die ook fouten maken, anekdotes te vertellen hebben, die grapjes maken, verliefd worden etc.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ook buiten de camera is menig Marokkaanse vader niet blij met een niet moslim als schoonzoon of dochter, niet allemaal , maar echt ze zijn er!
jammer, net als bij P & W, dat er net gedaan wordt alsof het van 1 kant komt, daar zei hetzelfde groepje acteurs dat de meeste NLérs enkel NL'se vrienden hebben, klopt, maar dat geldt andersom net zo goed, dus wat is het punt nu
Ik heb het over de film, de boodschap ervan, volgens de acteurs, de gescheiden werelden, en dat doelden ze voornamelijk op de autochtonen, die geen allochtone vrienden hebben, vervolgens wordt er aan de NL'se gasten gevraagd of ze Marokkanen in hun vriendenkring hebben. Nee? zie je wel !!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het punt is volgens mij dat er een luchtige serie wordt neergezet waarbij je Marokkanen als gewone mensen ziet, mensen die ook fouten maken, anekdotes te vertellen hebben, die grapjes maken, verliefd worden etc.
Ik heb begrepen dat als ik in een buurtcentrum zou gaan werken waar alleen maar Marokkanen komen, dat men zich vrijer en opener kan opstellen dan wanneer het om een Marokkaan gaat. Dat komt omdat ze onderling een bepaalde gene hebben binnen de groepscode. Zodra iemand er bij komt die ver van die cultuur af staat, dan hoeven ze geen houding op te houden. Op het moment dat je een zoenscene hebt, dan kun je er van op aan dat je aan een evaluatie onderworpen wordt. Wij zouden dat plaatsvervangende schaamte noemen, denk ik.
Volgens mij is het de bedoeling dat we de luchtige kant van die gemeenschap zien. Bij wijze van een handreiking ofzo.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb het over de film, de boodschap ervan, volgens de acteurs, de gescheiden werelden, en dat doelden ze voornamelijk op de autochtonen, die geen allochtone vrienden hebben, vervolgens wordt er aan de NL'se gasten gevraagd of ze Marokkanen in hun vriendenkring hebben. Nee? zie je wel !!!!
ja, hoor eens, loop hier bij mij de buurt eens in en zie wie er met wie op straat banjert, Marokkanen voornamelijk met Marokkanen, Antillianen voornamelijk met Antillianen.
Ik snap dat probleem niet, en al helemaal het punt niet, het is bij alle partijen zo namelijk.
Het gaat me dus niet om die ene scene, maar ze kaartten een problematiek aan en komen enkel met voorbeelden aan waarbij de autochtonen zich afzijdig zouden houden.
En het is geen kwestie van afzijdig houden, niet willen weten of leren kennen, het is een kwestie van omgaan met diegene met wie je wat deelt, en met wie je opgroeit, die in je naaste omgeving werkt, leeft,, zoals die Marokkaanse jongelui uit het buurtcentrum dat ook doen.
Daar kijk ik nooit naar '' Grijpstra en de Gier'' vind er ook niks aanquote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef Wup het volgende:
ik verbaasd dat die serie nog doorgaat, het heeft mij nooit kunnen boeien
Rennen. Heeft 'tie wel vaker gedaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef kassenbouwer het volgende:
Hoe kan Matthijs nu ineens ook live bij Holland Sport zitten? Of is DWDD niet live?
omdat Mattijs nooit kritische vragen stelt, het moet wel leuk blijven....quote:Op maandag 19 februari 2007 19:37 schreef Cybart het volgende:
waarom vraagt mathijs niet aan minoun waarom het altijd dezelfde mocro's zijn...
Klopt, zelfde gebouw zelfs.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef arneaux het volgende:
Studio er vlakbij gok ik.
Dat was weer zo'n tenenkrommende supermeligheidsuitschieter.quote:
Zelfde gebouw wat hier al wordt gezegd laatst liep wilfred de Jong even naar Claudia in de uitzending om het te laten zienquote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef kassenbouwer het volgende:
Hoe kan Matthijs nu ineens ook live bij Holland Sport zitten? Of is DWDD niet live?
Bij haar is dat accent gewoon heerlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef pfaf het volgende:Ilse
praat nog steeds zoals ze altijd deed.
Ik had verwacht dat ze haar Twents nu wel eens kwijt zou zijn, maar nee hoor.![]()
Ik vind het leuk klinken hoe Ilse haar dialect spreektquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:19 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Bij haar is dat accent gewoon heerlijk..
Ah niet alweer dat schijtvoetbal. Waarom moet die bagger altijd mijn normale dagritme verpesten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:33 schreef Astherushcomes het volgende:
vanavond een verkorte aflevering ivm PSV - Arsenal
tvp
Vaak ja. Maar het is ook vaak raak.quote:
Idd, optiefen met die voorbeschouwingen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Vaak ja. Maar het is ook vaak raak.![]()
Lief he!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:51 schreef Takkesteeg het volgende:
(btw, wat zit Daphne daar te brabbelen?)
En net als ie dacht, ik heb mijn portie wel gehad, baf weer een klap op zijn bekquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:48 schreef Thelonious het volgende:
Jan Lenferink bij de Hells Angels. Dat was nog eens televisie.
Die herinnerde ik mij nog erg goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:48 schreef Thelonious het volgende:
Jan Lenferink bij de Hells Angels. Dat was nog eens televisie.
Ik ook!quote:
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Ze is zo aan tafel veel grappiger dan op het podium, volgens mij, net zoals Claudia.
Loretta is leukquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:02 schreef arneaux het volgende:
Hmm, ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan ga vinden.
Ik ben benieuwd wat alle Kluun-haters ervan vinden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef golfer het volgende:
Mooi dat er een nieuwe serie van Over mijn lijk komt.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:51 schreef Wup het volgende:
gaaaap
dat kende ik ook al van de staat van verwarring...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:02 schreef BigFire het volgende:
ben benieuwd wat K3 daarop te zeggen heeft![]()
Ik denk dat hij, net als ik, het idee heeft dat dat op een of andere manier ook echt gaat gebeuren (zoals in het programma van Bart ... ooit) en daarom noemt hij iets langzaams en rustigs zodat daar minder kans op is....denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:39 schreef arneaux het volgende:
Zou dat nou echt waar zijn van Matthijs, over dat pianospel, dat ze 'm daarvoor mogen wakker maken. Ik vind t een beetje 'gespeeld'.
Sylvia Kristel is wel ernstig ziek geweest (Kanker) Dus daar kan je niet over oordelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:02 schreef Aoristus het volgende:
Een heel vreemd mens. Dat kunstgebit is volgens mij te groot
Ze is nu waarschijnlijk nog aantrekkelijker dan je moeder ooit geweest is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:02 schreef Aoristus het volgende:
Een heel vreemd mens. Dat kunstgebit is volgens mij te groot
quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:24 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ze is nu waarschijnlijk nog aantrekkelijker dan je moeder ooit geweest is.
Matthijs ging hem ook nog lekker zitten betasten. Welja, proef er ook nog maar even van.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:30 schreef TLC het volgende:
Die teen hadden ze weg mogen laten uit de uitzending, gatver wat smerig![]()
Je zult maar net aan het eten zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus.quote:Donderdag geen uitzending
22-02-2007 10:26
Er is vanavond geen uitzending van DWDD. Vrijdag zijn we er weer met een speciale media-uitzending.
Niet erg. Had gisteren wel meer van Loretta willen horen. Half uur is te kort.quote:
Dan komt vast Jort!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:36 schreef arneaux het volgende:
Voor vnvd staat er nog niets online.
Zou dat t zijn? Lijkt me erg stug hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan komt vast Jort!
wegens recente ontwikkelingen kondigt men niet meer van te voren aan dat hij komt als side kick
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou dat t zijn? Lijkt me erg stug hoor.
Ja dat weet ik toch allemaal niet.quote:
Dan hebben wij echt totaal een andere smaak.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:50 schreef Cybart het volgende:
Joost Zwagerman
samen met Martin Bril
toch de minst toevoegende factoren aan het programma
(jaaa, en alle jakhalsen op Isolde(talent) na....ja en frank is af en toe best grappig)
Isolde , het bintjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:50 schreef Cybart het volgende:
Joost Zwagerman
samen met Martin Bril
toch de minst toevoegende factoren aan het programma
(jaaa, en alle jakhalsen op Isolde(talent) na....ja en frank is af en toe best grappig)
Allemaal interessante mensen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:45 schreef Mike het volgende:
Vanavond:
Marc-Marie Huijbregts
Joost Zwagerman
Mart Smeets
Twan Huijs.
Ja, haha, die komt volgende week in "de wereld.. oh euh. Ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:32 schreef milagro het volgende:
"je bent bijna te groot voor dit programma, Roel "
Met de aai over de bol, van vorige keer, in het achterhoofd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:32 schreef milagro het volgende:
"je bent bijna te groot voor dit programma, Roel "
Lekker stoken. Zou het nog gaan ontvlammen?quote:
Je vergeet honkbal en basketbal.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef VoreG het volgende:
Heb altijd al een hekel aan die Smeets gehad, alles en iedereen is te min. Er zijn maar twee sporten die tellen, schaatsen en wielrennen.
Marc moet hem gewoon bitch fightenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Lekker stoken. Zou het nog gaan ontvlammen?
Je vergeet z'n andere 2 grote liefdes: basketbal en honkbal.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef VoreG het volgende:
Heb altijd al een hekel aan die Smeets gehad, alles en iedereen is te min. Er zijn maar twee sporten die tellen, schaatsen en wielrennen.
Hij heeft ook wel wat, hij weet verdomd veel, maar heeft hij 't nodig om anderen "de grond in te trappen" met z'n dooddoeners?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef mcyodogg het volgende:
Beter dan Twan Huys die de hele avond zn bek houdt. Ik vind Smeets wel wat hebben.
Laat t Wickedangel maar niet horen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toch is die Roel van Velzen 'n behoorlijk talent op de piano zeg, hij verzint 't allemaal goed en kan erg brede muziekstijlen spelen
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toch is die Roel van Velzen 'n behoorlijk talent op de piano zeg, hij verzint 't allemaal goed en kan erg brede muziekstijlen spelen
Alleen Rutger Hauers suggestie voor een Beethoven zat er een keer niet in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ze is geweldig!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:49 schreef arneaux het volgende:
Die Isolde moeten ze ook eens voldouwen met Ritalin of Concerta.
Wat doet ze dan in godsnaam: toeristische plaatjes in Hollywood schieten,de verzamelde pers filmen, samen met een levengrote replica van een originele Oscar op de foto. Ik vind het verbijsterend dat daar geld en zendtijd voor uitgetrokken wordt. Een minimun aan diepgang, of desnoods een originele invalshoek zou ik erg welkom vinden.quote:
Dan zijn dan ook de 2 gaafste sporten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef VoreG het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:20 schreef arneaux het volgende:
Laat t Wickedangel maar niet horen.
te erg, tochquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:59 schreef Arcee het volgende:
Goede opmerking van Zwagerman over Knevel en Plasterk.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:00 schreef Arcee het volgende:
*op klok kijkt*
Ja hoor, het is weer Wicky-tijd.![]()
helemaal niet zo'n goede opmerking. hij snapte er niks van. het gaat er om dat die man op Onderwijs gezet is (waar de schepping-evolutie issue het meest telt), niet dat die man die mening heeft of in het kabinet zit. Zwagerman begon toen over Abu Taleb bla bla.. hij had het duidelijk niet begrepen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:59 schreef Arcee het volgende:
Goede opmerking van Zwagerman over Knevel en Plasterk.
leg mij dan eens uit waarom iemand die het scheppingsverhaal niet gelooft, niet kan op Onderwijs, maar iemand die de evolutieleer afwijst wel?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:12 schreef BigFire het volgende:
[..]
helemaal niet zo'n goede opmerking. hij snapte er niks van. het gaat er om dat die man op Onderwijs gezet is (waar de schepping-evolutie issue het meest telt), niet dat die man die mening heeft of in het kabinet zit. Zwagerman begon toen over Abu Taleb bla bla.. hij had het duidelijk niet begrepen.
Lang leve het atheïsme.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:01 schreef milagro het volgende:
te erg, toch
die mensen kunnen gewoon niet begrijpen dat je je leven kunt leven zonder in een god te geloven
Ik kan me herinneren dat hij onze geliefde kroonprins...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:17 schreef sooty het volgende:
Wat een lamlul die Smeets. Met zijn ge-oh over 'bobo's het speelveld'. Volgens mij kreeg hij een nat kruis toen Beatrix ene WA van Buren verwelkomende op de meet van de elfstedentocht.
Ja ik kan me ook meerdere keren herinneren dat ie het tof vond dat de kroonprins tussen de hockeydames stond te dansen op het veld, beetje jammerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:17 schreef sooty het volgende:
Wat een lamlul die Smeets. Met zijn ge-oh over 'bobo's het speelveld'. Volgens mij kreeg hij een nat kruis toen Beatrix ene WA van Buren verwelkomde op de meet van de elfstedentocht.
Yep. Maar er was geen enkel 'bobo op het speelveld' -commentaar tav. Beatrix.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hij onze geliefde kroonprins... [afbeelding]... buitengewoon sarcastisch aansprak met 'meneer Van Buren', de naam waarmee hij zich had ingeschreven.
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:26 schreef sooty het volgende:
Yep. Maar er was geen enkel 'bobo op het speelveld' -commentaar tav. Beatrix.
Ik zal het maar toegeven: Ik mag die Smeets niet. (Nu niet, vroeger niet, nooit niet).![]()
Hoor jij ook bij die club?quote:
Ja, ik vind hem onuitstaanbaar. Vanavond waren er weer legio voorbeelden. Zo beledig je je gastheer bijvoorbeeld niet. Dat is een ongeschreven wet, om met Smeets te spreken. Heel goed dat Van Nieuwkerk daar verder niet op inging.quote:
Ik vind dit dus totaal niet aan de orde Beatrix was er als Moeder en niet als Koningin, dus die vergelijking gaat wat mij betrefd niet op.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:17 schreef sooty het volgende:
Wat een lamlul die Smeets. Met zijn ge-oh over 'bobo's het speelveld'. Volgens mij kreeg hij een nat kruis toen Beatrix ene WA van Buren verwelkomde op de meet van de elfstedentocht.
Ik vond Zwagerman gisteren ook redelijk goed bezig. Je hebt overigens alleen maar wat aan 'm als 'ie kan observeren. Z'n meningen vind ik nogal eens gebaseerd op niks en af en toe getuigen van een behoorlijke portie arrogantie.quote:
Dat is waar, maar je moet dat volgens mij niet al te zwaar zien. DWDD is geen NOVA of zo en is ook gewoon vermaak. Als er dan af en toe iemand een scherpe stelling heeft hoeft dat wat mij betreft nou ook weer niet gelijk 100% onderbouwd te zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Z'n meningen vind ik nogal eens gebaseerd op niks en af en toe getuigen van een behoorlijke portie arrogantie.
Gisteren ging het wat mij betreft ook weer twee keer fout met 'm:
1. roepen dat het voetbal tegenwoordig op zondag 's avonds laat komt, terwijl dat nog gewoon om 19.00 uur zit.
2. het programma 'Op zoek naar het zesde zintuig' de grond instampen zonder het gezien te hebben.
Uiteraard is het vermaak, maar Zwagerman en Bril worden vaak uitgenodigd als 'specialisten' op een bepaald gebied. En dan is het fijn als ze in ieder geval weten waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je moet dat volgens mij niet al te zwaar zien. DWDD is geen NOVA of zo en is ook gewoon vermaak. Als er dan af en toe iemand een scherpe stelling heeft hoeft dat wat mij betreft nou ook weer niet gelijk 100% onderbouwd te zijn.
Trouwens, als JZ al iets ongenuanceerds roept, dan is Mattijs toch wel de persoon die daar op door zou moeten vragen. Maar, zoals we weten, Mattijs is niet kritisch....
Anyway, ik zie het meer als vermaak en het gaat mij meer om de manier zoals het verteld wordt. Ditzelfde vindt ook van Bril. Gewoon lekker ouwehoeren.
Dat doet ie denk ik niet zelf, daar krijgt ie wel een seintje voor. Vind van Velzen wel een leuke afwisseling trouwens zo af en toe tussendoor. Zo één keer in de week vind ik het prima en leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:06 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wil alleen even kwijt dat ik die Van Velzen niet goed vind zingen en dat ik het vreselijk irritant vind dat hij steeds de discussie afbreekt als ie net interessant wordt door er doorheen te pingelen
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:12 schreef MadGuy het volgende:
Marc-Marie mag er inderdaad wel elke dag in.
Idem. Het programma heeft vandaag alles tegen dat het maar tegen kan hebben.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef Dos37 het volgende:
Hmm vandaag dus maar even overslaan.
heb hetzelfde gevoel..........quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben een grote fan van Mart Smeets maar in dit soort settings is het altijd een beetje een verzuurde, betweterige man
Waar moet ik die van kennenquote:
geen idee.quote:
Ja, ik moest ook even denken. Waar heb ik die gekke naam eerder gehoord, Servische moeder en Nederlandse vader ofzo!??!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef arneaux het volgende:
Hij is toch ook die gast die samen met zn vrouw een film heeft gemaakt.
Klopt. Zn vrouw heeft een keer een Kalf gewonnen geloof ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook even denken. Waar heb ik die gekke naam eerder gehoord, Servische moeder en Nederlandse vader ofzo!??!
Maar is hij niet al een keer eerder geweest bij DWDD?
Tong.quote:
mag ik je aanraken?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef arneaux het volgende:
Appelscha. Daar woont mijn oma.
Ik vind t wel meevallen hoor met die dramatiek.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Wat een levensverhaal van Maureen op Wikipedia:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maureen_du_Toit
Ze spreekt alleen haar naam verkeerd uit, wat ik neem aan dat ze dat du Toit heeft genomen als typisch Zuid-Afrikaanse naam en daar zeggen ze Du toj
Jij altijd.quote:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ze is geadopteerdquote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Ze spreekt alleen haar naam verkeerd uit, wat ik neem aan dat ze dat du Toit heeft genomen als typisch Zuid-Afrikaanse naam en daar zeggen ze Du toj
GMTA.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ze is geadopteerd![]()
![]()
wat een drama! Indrukwekkend zeg!
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef kassenbouwer het volgende:
"Het is de naam van haar moeder die "couranter" lag in de show-business wereld dan haar vaders' naam."quote:Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef milagro het volgende:
[..]Du Toit zal toch de naam van haar (adoptief) ouders zijn , lijkt mij
de meisjesnaam van haar adoptief moeder kan toch ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:49 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
"Het is de naam van haar moeder die "couranter" lag in de show-business wereld dan haar vaders' naam."
Dus dan zal haar moeder wel Zuid-Afrikaans zijn ofzo...
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef arneaux het volgende:
Was gulzig en ik braakte, ik had niet zoveel moeten eten van de taarten. Kom op zeg.
Zelfs in een gewoon gesprek klinkt dat voor geen meterquote:Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef arneaux het volgende:
Was gulzig en ik braakte, ik had niet zoveel moeten eten van de taarten. Kom op zeg.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:14 schreef kassenbouwer het volgende:
Maureen vertelt heeft haar Wikipediapagina goed uit haar hoofd geleerd. Die goeie ouwe tijd in Zweden...
Zou het?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik denk dat ze echt wel weet hoe ze haar eigen leven heeft geleefd.
begin jij nu ook al, wat is dat toch met dat adoptie gedoe met jou en Kassendoosquote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef snellejelle het volgende:
Je merkt wel dat maureen zo'n zwaar leven heeft gehad. gaat je niet in de kouwe kleren zitten zo'n adoptie
Dat vind ik ook @milagro, dat merk ik de laatse weken vaker aan Youri dat ie net als Jan zo hard kan praten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef milagro het volgende:
Die Youri gaat steeds meer op zijn pa lijken
ja, ik loop achter![]()
Ik ben 't met je eens hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:27 schreef milagro het volgende:
[..]
begin jij nu ook al, wat is dat toch met dat adoptie gedoe met jou en Kassendoos
Youri lijkt net zoveel op zijn vader als Sugar Lee Hooper op Vader Abraham lijkt.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vind ik ook @milagro, dat merk ik de laatse weken vaker aan Youri dat ie net als Jan zo hard kan praten.
Alleen Jan tikje erger![]()
hij is net zo raar verontwaardigd over drie keer niets, en drammerig als zijn pa, latelyquote:Op maandag 26 februari 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Youri lijkt net zoveel op zijn vader als Sugar Lee Hooper op Vader Abraham lijkt.
Jan Mulder gaat nooit vervelen. Youri is al jong over zijn hoogtepunt heen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef milagro het volgende:
[..]
hij is net zo raar verontwaardigd over drie keer niets, en drammerig als zijn pa, lately![]()
Dat is ie ook ! Maar qua vertellen ,en praten gaat ie meer de kant van zijn vader opquote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Youri nog steeds wel tof.
Klopt, Dragan heeft in die films gespeeld. Hij is 26 en komt oorspronkelijk uit Oosterwolde (Friesland) Hij heeft nog bij mijn vriendin in de klas gezeten. Als het goed is staat hij nog in een of ander vrienden/poeziealbum dat op zolder ligt.. Morgen gelijk ff opzoeken. Misschien ist nog geld waar. Haha.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee.
ik ken hem uit Bella Bettien, Medea, en Loverboy
Volgens mij komt hij uit Appelschaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef Scofield het volgende:
[..]
Klopt, Dragan heeft in die films gespeeld. Hij is 26 en komt oorspronkelijk uit Oosterwolde (Friesland) Hij heeft nog bij mijn vriendin in de klas gezeten. Als het goed is staat hij nog in een of ander vrienden/poeziealbum dat op zolder ligt.. Morgen gelijk ff opzoeken. Misschien ist nog geld waar. Haha.![]()
Inderdaad, ligt 5 kilometer uit elkaar. Kom er vandaanquote:Op maandag 26 februari 2007 21:16 schreef arneaux het volgende:
Oosterwolde ligt echt vlakbij Appelscha.
Neej, hij komt uit Oosterwolde, Ja ik woon daar ook, vandaar dat ik dat weet, wel grappig, hij is een dag ouder dan mijn vriendin.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij uit AppelschaJij komt ook uit die buurt?
Hoe heet je oma, misschien ken ik haar wel....quote:Op maandag 26 februari 2007 21:16 schreef arneaux het volgende:
Oosterwolde ligt echt vlakbij Appelscha.
Ja, natuurlijk klopt het! Ik heb die films gezien!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef Scofield het volgende:
[..]
Klopt, Dragan heeft in die films gespeeld. Hij is 26 en komt oorspronkelijk uit Oosterwolde (Friesland) Hij heeft nog bij mijn vriendin in de klas gezeten. Als het goed is staat hij nog in een of ander vrienden/poeziealbum dat op zolder ligt.. Morgen gelijk ff opzoeken. Misschien ist nog geld waar. Haha.![]()
ik beaamde het alleen maar ff hoor lieverdquote:Op maandag 26 februari 2007 22:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk klopt het! Ik heb die films gezien!
'k verzin zoiets toch niet, gek!![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:47 schreef wvdag het volgende:
In de herhaling hebben ze dat fragment(tv draait door) waarin Wendy van Dijk viel eruitgeknipt.![]()
Zou me dan niks verbazen, als dat fragment ook niet terug te zien is in uitzendinggemist.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |