Hoezo zelfs Sharon? Kunnen negers niet schrikken ofzo?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:30 schreef VirginAtlantic het volgende:
Iedereen schrok ervan zelfs sharon.
Wat5 een kutsite, je kunt ze niet eens groter klikkenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:34 schreef Hagelkaas het volgende:
http://www.persfoto.com/categories.php?cat_id=197&page=4
Hier staan ze dus.
nou, sen-sa-tiequote:Op zondag 25 februari 2007 20:34 schreef Hagelkaas het volgende:
http://www.persfoto.com/categories.php?cat_id=197&page=4
Hier staan ze dus.
Ik ken Wat5 nog niet, maar ze hebben nu al een kutsite?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:35 schreef SunChaser het volgende:
Wat5 een kutsite
Nee. Heeft iets met pigment te maken enzo.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoezo zelfs Sharon? Kunnen negers niet schrikken ofzo?
quote:
Daar zie je het niet zo heel goed.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef Natalie het volgende:
Staat wel een opname van die val op nu.nl.
Uitlokking hm?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:08 schreef kwib het volgende:
Fotootjes van een user die nooit op gepost mochten worden ofzo?
Roy, post die foto nouy eens hier man, Ik zie niks spectaculairsquote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef VirginAtlantic het volgende:
Ja die confetti is een soort plastic en als je daar achter haakt en er staan mensen op het uiteinde dan ga je neer zeker weten
quote:
het leek niet ernstig, dus denk het welquote:Op zondag 25 februari 2007 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat het weer goed met haar gaat nu.
Ze is net uit haar coma, hoorde ik op CNNquote:Op zondag 25 februari 2007 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat het weer goed met haar gaat nu.
Wat deed jij dan laatst op sabnquote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Getver. Het is net Mary Kate Olsen.
Zijn het schouderbladen of 2 bochels of heeft ze gewoon een boterham nodig?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Getver. Het is net Mary Kate Olsen.
Of alledriequote:Op zondag 25 februari 2007 22:23 schreef rashudo het volgende:
[..]
Zijn het schouderbladen of 2 bochels of heeft ze gewoon een boterham nodig?
Mensen zoeken voor een reportage? Jij dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Wat deed jij dan laatst op sabn![]()
Jou zoeken, en ik kwam je tegenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mensen zoeken voor een reportage? Jij dan?
Mja, het zou je hobby maar zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Jou zoeken, en ik kwam je tegen![]()
Je neemt m'n post te serieus.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
het leek niet ernstig, dus denk het wel
Blijft een goede zender met important nieuws he.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze is net uit haar coma, hoorde ik op CNN
Negers hebben een enorm goeie reactietijdquote:Op zondag 25 februari 2007 20:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoezo zelfs Sharon? Kunnen negers niet schrikken ofzo?
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Negers hebben een enorm goeie reactietijd
Valt het je ook op dat 'ie een snoepje wil stelen?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Negers hebben een enorm goeie reactietijd
Zag dat de Telegraaf ook meekijkt op deze website want die foto's van Persfoto staan nu in de Telegraaf dus die zien het ook wel goed en de foto's zijn duidelijk goed genoeg voor de krantquote:
Ze betalen je toch wel he?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef VirginAtlantic het volgende:
[..]
Zag dat de Telegraaf ook meekijkt op deze website want die foto's van Persfoto staan nu in de Telegraaf dus die zien het ook wel goed en de foto's zijn duidelijk goed genoeg voor de krant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |