Dat is ie ook ! Maar qua vertellen ,en praten gaat ie meer de kant van zijn vader opquote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Youri nog steeds wel tof.
Klopt, Dragan heeft in die films gespeeld. Hij is 26 en komt oorspronkelijk uit Oosterwolde (Friesland) Hij heeft nog bij mijn vriendin in de klas gezeten. Als het goed is staat hij nog in een of ander vrienden/poeziealbum dat op zolder ligt.. Morgen gelijk ff opzoeken. Misschien ist nog geld waar. Haha.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:23 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee.
ik ken hem uit Bella Bettien, Medea, en Loverboy
Volgens mij komt hij uit Appelschaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef Scofield het volgende:
[..]
Klopt, Dragan heeft in die films gespeeld. Hij is 26 en komt oorspronkelijk uit Oosterwolde (Friesland) Hij heeft nog bij mijn vriendin in de klas gezeten. Als het goed is staat hij nog in een of ander vrienden/poeziealbum dat op zolder ligt.. Morgen gelijk ff opzoeken. Misschien ist nog geld waar. Haha.![]()
Inderdaad, ligt 5 kilometer uit elkaar. Kom er vandaanquote:Op maandag 26 februari 2007 21:16 schreef arneaux het volgende:
Oosterwolde ligt echt vlakbij Appelscha.
Neej, hij komt uit Oosterwolde, Ja ik woon daar ook, vandaar dat ik dat weet, wel grappig, hij is een dag ouder dan mijn vriendin.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij uit AppelschaJij komt ook uit die buurt?
Hoe heet je oma, misschien ken ik haar wel....quote:Op maandag 26 februari 2007 21:16 schreef arneaux het volgende:
Oosterwolde ligt echt vlakbij Appelscha.
Ja, natuurlijk klopt het! Ik heb die films gezien!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef Scofield het volgende:
[..]
Klopt, Dragan heeft in die films gespeeld. Hij is 26 en komt oorspronkelijk uit Oosterwolde (Friesland) Hij heeft nog bij mijn vriendin in de klas gezeten. Als het goed is staat hij nog in een of ander vrienden/poeziealbum dat op zolder ligt.. Morgen gelijk ff opzoeken. Misschien ist nog geld waar. Haha.![]()
ik beaamde het alleen maar ff hoor lieverdquote:Op maandag 26 februari 2007 22:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk klopt het! Ik heb die films gezien!
'k verzin zoiets toch niet, gek!![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:47 schreef wvdag het volgende:
In de herhaling hebben ze dat fragment(tv draait door) waarin Wendy van Dijk viel eruitgeknipt.![]()
Zou me dan niks verbazen, als dat fragment ook niet terug te zien is in uitzendinggemist.![]()
quote:
Die is leuk, neemt zichzelf niet zo serieus.quote:
Waarom zou dat zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:47 schreef wvdag het volgende:
In de herhaling hebben ze dat fragment(tv draait door) waarin Wendy van Dijk viel eruitgeknipt.![]()
Zou me dan niks verbazen, als dat fragment ook niet terug te zien is in uitzendinggemist.![]()
Idd, wie zit daar nou op te wachten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:59 schreef tong80 het volgende:
Weer een domme doos die zo nodig een boek moet schrijven. Sommigen hebben echt geen schaamte en denken alles te kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |