of dat volgende keer kan voor WT gaat zingenquote:
Hugo werd er verlegen van.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef MadGuy het volgende:
Sharon den Adel had oogseks met Hugo Borst.
Haal de "TV draait door" weg en zowat niemand kijkt nog ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef Aoristus het volgende:
Wat is het eigenlijk een vervelend bagger programma, en voor de 3e herhaling is de Staat vervangen. Waar is die logica op gebaseerd
We zitten naar luisterles van Rene Froger en de proloog van de verjaardag van Joop van de Ende te kijken
Zeker. Als dat vervelende piepmannetje d'r ook nog bij was dan was het helemaal compleetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:18tchreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Haal de "TV draait door" weg en zowat niemand kijkt nog ...
Morgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker. Als dat vervelende piepmannetje d'r ook nog bij was dan was het helemaal compleet
Ik ben morgen naar '' De Golden Earring'' Dus word het opnemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:43 schreef MadGuy het volgende:
Morgen Marc-Marie en dan ben ik precies een avondje weg. Ach, er is altijd uitzendinggemist.nl
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en het stel van Within Temptation vond ik schatjes![]()
Ook al is hun muziek idd pokkenherrie![]()
Zo naar de herhaling kijken.Ik heb die Lucia altijd een ongemakkelijk persoon gevonden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:30 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een ongemakkelijk gesprek met Lucia de RijkerMevrouw woont duidelijk in Amerika, met haar aanstellerig accent en Engelse woordjes tussendoor, en heeft duidelijk niet begrepen dat het een gezellig programma is en geen verbaal boksgevecht.
Waarom zijn de meestbekeken filmpjes op de DWDD-site vaak filmpjes die ik al een half jaar ken
Morgen M-MEn Joris Luyendijk
![]()
Hij wist niet dat dat kon...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef broer het volgende:
Tof wijf dat auditie deed bij de Pussycat Dolls.
Ja inderdaad wtfquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Die jakhalzen zijn toch altijd wel goed. Maar het moet wel duur zijn zeg een reportage van nog geen 5 minuten even naar Kazachstan
volgens mij heb ik al vaker een filmpje van Frank in Kazachstan gezien...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Die jakhalzen zijn toch altijd wel goed. Maar het moet wel duur zijn zeg een reportage van nog geen 5 minuten even naar Kazachstan
Er was al eerder een reportage van hem vanuit Kazachstan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Talpa is van John.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:21 schreef Aoristus het volgende:
Waarom koopt die Joop dit programma niet gewoon op, dan kan ook dat naar Talpa.
ook dat nog, kartelvormingquote:
Wat had ie anders moeten zeggen ? Dat ie het een middelmatige acteur vind ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
Mooi, zo gepassioneerd als hij over Ko van Dijk sprak.
beter had ik het niet kunnen zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Joop van den Ende speelt altijd de bescheidenheid.Maar het liefst zou ie de troonrede voorlezen. Enge man. Die ons de musicals door de strotduwt en mede verantwoordelijk is voor de verloedering van Nederlandse TV-programma's.
Wat een onzin. Je kon Joop vanavond in ieder geval niet van valse bescheidenheid betichten. Hij gaf notabene toe dat hij graag ziet dat zijn naam over 100 jaar nog bekend is. En musicals door de strot duwen? Hoeveel van die musicalbezoekers gaan onder dwang? Ik hou mij verre van musicals en ik heb het nog niet mogen meemaken dat Joop of zijn handlangers mij van mijn vrijheid ontnemen en me tussen het musicalpubliek zetten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Joop van den Ende speelt altijd de bescheidenheid.Maar het liefst zou ie de troonrede voorlezen. Enge man. Die ons de musicals door de strotduwt en mede verantwoordelijk is voor de verloedering van Nederlandse TV-programma's.
Hij wás helemaal niet bescheiden. Hij noemde zichzelf nota bene een van de "belangrijke mensen van Nederland". Nou is hij op zijn gebied een grootheid, maar het is dan weer reuze jammer dat zo'n man dat van zichzelf zegt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
die kende ik al...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
En die Arabische mop: het toppunt van meligheidZonde van de tijd.
Hij heeft gewoon nog niet gekeken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:51 schreef Argento het volgende:
[..]
Kom ik terug bij de inleiding van mijn betoog: wat een onzin.
In elk programma bij de commercielen komt zo'n musical figuur langs. Is het niet als gast presenteren ze het wel. Kijk je naar de finale van de X-factor gaat het de helft van de tijd over Tarzan de musical.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:51 schreef Argento het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kon Joop vanavond in ieder geval niet van valse bescheidenheid betichten. Hij gaf notabene toe dat hij graag ziet dat zijn naam over 100 jaar nog bekend is. En musicals door de strot duwen? Hoeveel van die musicalbezoekers gaan onder dwang? Ik hou mij verre van musicals en ik heb het nog niet mogen meemaken dat Joop of zijn handlangers mij van mijn vrijheid ontnemen en me tussen het musicalpubliek zetten.
Kom ik terug bij de inleiding van mijn betoog: wat een onzin.
Ik moest ontzettend lachen toen Marc-Marie zei dat hij de enige artiest in Nederland is die helemaal niets aan Vd Ende te danken heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef tong80 het volgende:
Het is een zelfverlaatde grootheid met in zijn slipstream de amechtige slippendragers die in het gevleij willen komen op zoek naar een nieuwe rol.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef Aoristus het volgende:
Waarom kroop die vrolijke Brabo die ik irritant flikkertje noem omdat ik hem wel aantrekkelijk vind, dan door het stof toen hij zijne excellentie van der Ende aansprak?
Probeer het eens met humorquote:
Dat is nou wat ik bij jou zo misquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef Aoristus het volgende:
Probeer het eens met humor
Mis je geduld bij mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is nou wat ik bij jou zo misMaar als je héél eventjes geduld had gehad, had je begrepen dat er nog een post achteraan kwam
Jammer dat de uitzending verkort isquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:43 schreef borisz het volgende:
Vanavond is de uitzending korter in verband met de voetbalwedstrijd tussen AZ en Newcastle United.
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Jort Kelder.
De documentairemakers Rudi Boon en Kees Brouwer volgden Wouter Bos anderhalf jaar op de voet.
Zoals we inmiddels weten staat de Boekenweek in het teken van de humor. Wie anders dan Herman Brusselmans kan ons onderwijzen in de kunst van het grappen maken.
Showbizzkoning Albert Verlinde is op zoek naar vier jonge hoofdrolspelers voor de hitmusical ‘Fame’.
Dat en meer, vanavond van 19:30 tot 20:10 in ‘De wereld draait door’.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
Klote om vijd voor acht pas ingeschakeld. Brusselmans gemist. En de herhaling red ik niet
Gordon, lijkt eropquote:
Droombaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
Die jakhalzen zijn wel veel in het buitenland
Mooie man en briljante couturiequote:
ze hebben beide 1 reisje gehadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
Die jakhalzen zijn wel veel in het buitenland
Hij was goed ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:05 schreef Tha_Mars het volgende:
toch wel een leuk inkoppertje van Gordon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |