Wat een onzin. Je kon Joop vanavond in ieder geval niet van valse bescheidenheid betichten. Hij gaf notabene toe dat hij graag ziet dat zijn naam over 100 jaar nog bekend is. En musicals door de strot duwen? Hoeveel van die musicalbezoekers gaan onder dwang? Ik hou mij verre van musicals en ik heb het nog niet mogen meemaken dat Joop of zijn handlangers mij van mijn vrijheid ontnemen en me tussen het musicalpubliek zetten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Joop van den Ende speelt altijd de bescheidenheid.Maar het liefst zou ie de troonrede voorlezen. Enge man. Die ons de musicals door de strotduwt en mede verantwoordelijk is voor de verloedering van Nederlandse TV-programma's.
Hij wás helemaal niet bescheiden. Hij noemde zichzelf nota bene een van de "belangrijke mensen van Nederland". Nou is hij op zijn gebied een grootheid, maar het is dan weer reuze jammer dat zo'n man dat van zichzelf zegt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Joop van den Ende speelt altijd de bescheidenheid.Maar het liefst zou ie de troonrede voorlezen. Enge man. Die ons de musicals door de strotduwt en mede verantwoordelijk is voor de verloedering van Nederlandse TV-programma's.
die kende ik al...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
En die Arabische mop: het toppunt van meligheidZonde van de tijd.
Hij heeft gewoon nog niet gekeken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:51 schreef Argento het volgende:
[..]
Kom ik terug bij de inleiding van mijn betoog: wat een onzin.
In elk programma bij de commercielen komt zo'n musical figuur langs. Is het niet als gast presenteren ze het wel. Kijk je naar de finale van de X-factor gaat het de helft van de tijd over Tarzan de musical.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:51 schreef Argento het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kon Joop vanavond in ieder geval niet van valse bescheidenheid betichten. Hij gaf notabene toe dat hij graag ziet dat zijn naam over 100 jaar nog bekend is. En musicals door de strot duwen? Hoeveel van die musicalbezoekers gaan onder dwang? Ik hou mij verre van musicals en ik heb het nog niet mogen meemaken dat Joop of zijn handlangers mij van mijn vrijheid ontnemen en me tussen het musicalpubliek zetten.
Kom ik terug bij de inleiding van mijn betoog: wat een onzin.
Ik moest ontzettend lachen toen Marc-Marie zei dat hij de enige artiest in Nederland is die helemaal niets aan Vd Ende te danken heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef tong80 het volgende:
Het is een zelfverlaatde grootheid met in zijn slipstream de amechtige slippendragers die in het gevleij willen komen op zoek naar een nieuwe rol.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef Aoristus het volgende:
Waarom kroop die vrolijke Brabo die ik irritant flikkertje noem omdat ik hem wel aantrekkelijk vind, dan door het stof toen hij zijne excellentie van der Ende aansprak?
Probeer het eens met humorquote:
Dat is nou wat ik bij jou zo misquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef Aoristus het volgende:
Probeer het eens met humor
Mis je geduld bij mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is nou wat ik bij jou zo misMaar als je héél eventjes geduld had gehad, had je begrepen dat er nog een post achteraan kwam
Jammer dat de uitzending verkort isquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:43 schreef borisz het volgende:
Vanavond is de uitzending korter in verband met de voetbalwedstrijd tussen AZ en Newcastle United.
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Jort Kelder.
De documentairemakers Rudi Boon en Kees Brouwer volgden Wouter Bos anderhalf jaar op de voet.
Zoals we inmiddels weten staat de Boekenweek in het teken van de humor. Wie anders dan Herman Brusselmans kan ons onderwijzen in de kunst van het grappen maken.
Showbizzkoning Albert Verlinde is op zoek naar vier jonge hoofdrolspelers voor de hitmusical ‘Fame’.
Dat en meer, vanavond van 19:30 tot 20:10 in ‘De wereld draait door’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |