of dat volgende keer kan voor WT gaat zingenquote:
Hugo werd er verlegen van.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef MadGuy het volgende:
Sharon den Adel had oogseks met Hugo Borst.
Haal de "TV draait door" weg en zowat niemand kijkt nog ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef Aoristus het volgende:
Wat is het eigenlijk een vervelend bagger programma, en voor de 3e herhaling is de Staat vervangen. Waar is die logica op gebaseerd
We zitten naar luisterles van Rene Froger en de proloog van de verjaardag van Joop van de Ende te kijken
Zeker. Als dat vervelende piepmannetje d'r ook nog bij was dan was het helemaal compleetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:18tchreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Haal de "TV draait door" weg en zowat niemand kijkt nog ...
Morgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker. Als dat vervelende piepmannetje d'r ook nog bij was dan was het helemaal compleet
Ik ben morgen naar '' De Golden Earring'' Dus word het opnemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:43 schreef MadGuy het volgende:
Morgen Marc-Marie en dan ben ik precies een avondje weg. Ach, er is altijd uitzendinggemist.nl
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en het stel van Within Temptation vond ik schatjes![]()
Ook al is hun muziek idd pokkenherrie![]()
Zo naar de herhaling kijken.Ik heb die Lucia altijd een ongemakkelijk persoon gevonden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:30 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een ongemakkelijk gesprek met Lucia de RijkerMevrouw woont duidelijk in Amerika, met haar aanstellerig accent en Engelse woordjes tussendoor, en heeft duidelijk niet begrepen dat het een gezellig programma is en geen verbaal boksgevecht.
Waarom zijn de meestbekeken filmpjes op de DWDD-site vaak filmpjes die ik al een half jaar ken
Morgen M-MEn Joris Luyendijk
![]()
Hij wist niet dat dat kon...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef broer het volgende:
Tof wijf dat auditie deed bij de Pussycat Dolls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |